marek mf 0 Napisano 28 Marca 2011 witam ja myślę że te sześcio cylindrowe lepiej palą ,ja mam cztero cylindrowy to też jak jest na minusie to muszę podgrzać go dobrze no i muszą być sprawne akumulatory Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 29 Marca 2011 witam,mój 3115 sze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 29 Marca 2011 witam,mój 3115 szescio cylindrowy pali bez zarzutów ,nawet w duże mrozy odpukać. moze ktoś wie wogóle jaki ma byc luz na zaworach w tym typie. pozdrawiam wszystkich Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 29 Marca 2011 Zobacz sobie na tej stronie poniżej jest link od gustlika tam jest instrukcja obsługi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 29 Marca 2011 ...krótko mówiąc: ilość przekręceń rozrusznika rośnie wprost proporcjonalnie do ilości kresek pod zerem na termometrze może nawet do kwadratu! U mnie też tak jest na 4 garach i nawet świecę płomieniową w zimie wymieniłem, ale chyba niepotrzebnie , bo nic się nie poprawiło. Im lepiej ją nagrzalem (dłużej, ale z przerwami - tym lepiej palił, no ale teaz już wiosna, cieplej i teraz 4-cylindrowy MF na dotyk... powinien Pozdro Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 29 Marca 2011 mi 6180 nawet przy -10 pali bez problemu bez grzania świecą i może z raz więcej tylko obróci w porównaniu jak jest ciepło Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pejton 0 Napisano 30 Marca 2011 Witam, w mf 8120 nie rozłącza przedniego napędu. Wyłączam przyciskiem, kontrolka od napędu gaśnie, a napęd dalej działa. Co może być przyczyną? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 30 Marca 2011 Witam, w mf 8120 nie rozłącza przedniego napędu. Wyłączam przyciskiem, kontrolka od napędu gaśnie, a napęd dalej działa. Co może być przyczyną? elektro zawór sprawdzałeś? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paw 0 Napisano 31 Marca 2011 Mam mały problem... dziś chciałem włączyć wom przy Mf 3125 a on tylko lekko się okręcił i zatrzymał sie ..kontrolka zaczyna w tym czasie migać a wałek nie obraca się ..gdy ponownie wyłączę i włączę wałek znów lekko się obróci i znów zatrzymuje się .. Czy to jakiś elektrozawór siadł ( ktoś wie gdzie on jest ? ) czy to coś z mechaniką moze jakaś uszczelka..? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 1 Kwietnia 2011 marszewo ja jutro mogę sprawdzić czy jak włącze na asfalcie przedni napęd to mi przyhamuje albo coś takiego. Mogę też zmierzyć obwód opon. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 1 Kwietnia 2011 http://www.agro-serwis24.pl/CZUJNIK_OLEJU_CISNIENIA_SKRZYNI_MASSEY_FERGUSON-884.html Cy to jest ten czujnik wkręcony z lewej strony za schodami kabiny. Wkręcony jest on w jeden z (chyba) trzech węży hydraulicznych? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marszewo 0 Napisano 6 Kwietnia 2011 Do proMateusz, Ja mam żle dobrane opony,handlarz zapewnia , że oni trybów nie zmieniają, powinienem mieć 14,9/28-przód i 18,4R38 tył.Może nie próbuj, bo uszkodzisz kosz satelitów. Teraz kupię mu na przód 14,9-28, to nawet lepiej ,bo są tańsze .'Podziękował za fatygę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 6 Kwietnia 2011 Mam mały problem... dziś chciałem włączyć wom przy Mf 3125 a on tylko lekko się okręcił i zatrzymał sie ..kontrolka zaczyna w tym czasie migać a wałek nie obraca się ..gdy ponownie wyłączę i włączę wałek znów lekko się obróci i znów zatrzymuje się .. Czy to jakiś elektrozawór siadł ( ktoś wie gdzie on jest ? ) czy to coś z mechaniką moze jakaś uszczelka..? jesli masz komputer na którym pokazuje obroty wom a nie łączy gdzieś czujnik i komputer nie wykrywa obrotów to wtedy automatycznie rozłącza wom moze tez byc słabe ciśnienie-spróbuj włączyć na większych obrotach Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koksiarz1990mf 0 Napisano 8 Kwietnia 2011 Witam Mam problem ze skręcaniem w moim mf 3085, a mianowicie to ciężko jest skrecić na wolnych obr. Czy nie jest to wina orbitrola. Podnośnik i tuz z przodu oraz inne siłowniki jak podnoszę chodzą ok. Jeżeli ktoś coś wie na ten temat to proszę o odp. Filtr wymieniałem 2 lata temu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 8 Kwietnia 2011 podnośnik i inne siłowniki z poza ciągnika chodzą na innej części pompy niż wspomaganiepowodem może być pompa lub też orbitrol Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 8 Kwietnia 2011 witam no u mnie akurat była wina filtra(był tylko rok) co do wom to moze wykręć ten elektrozawór i sprawdz czy on działa (nieprzycina sie tak kiedys miałem) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KAMMMM 0 Napisano 9 Kwietnia 2011 Witam.. mam problem z wyłączeniem wom w mf3065.Czy ktoś wie jka może być przyczyna? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paw 0 Napisano 9 Kwietnia 2011 witam no u mnie akurat była wina filtra(był tylko rok) co do wom to moze wykręć ten elektrozawór i sprawdz czy on działa (nieprzycina sie tak kiedys miałem) a gdzie jest ten elektrozawór...? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 9 Kwietnia 2011 witam u mnie w 3115 (pod kabiną z prawej strony i jest ich 5)jest on licząc od dołu to 4,a 5elektrozawór to hamulec wom jeśli się myle ale raczej nie to niech ktoś poprawi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lubas74 0 Napisano 9 Kwietnia 2011 a nam w 3645 ukręcił sie wałek ataku napędu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 9 Kwietnia 2011 witam no u mnie akurat była wina filtra(był tylko rok) co do wom to moze wykręć ten elektrozawór i sprawdz czy on działa (nieprzycina sie tak kiedys miałem) Witam Kris powiedz co było z tym filtrem i jakiej marki był ten filtr . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 9 Kwietnia 2011 kris01sprawdzałeś czy działa u ciebie ten hamulec wom , ciekawe na jakiej zasadzie on działa wie ktoś? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 10 Kwietnia 2011 witam z tym filtrem było tak,po odpaleniu wspomaganie bardzo słabo działałoprzez kilka minut(hydraulika EHR i wszystko inne było ok)więc zaczełem od filtrafirmy nie pamiętam ale środek był papierowy,wstawiłem nowy z siatkiem w środku300zl,SF HYDRAULIC FILTRR PART NO.:SPH9300,i jak odjoł duzy mróz rano odpalam wspomaganie smiga bez buli żadnych. co do hamulca wom niemam pojęcia jak to jest,cos kiedys słyszałem ze w zetorze taka właśnie dzwignia była ze na zakretach ja sie zaciagało ją to stawał na chwile wom.W mf moze to jak ma przeciązenie to sam si włancza żeby tarczek nie zniszczyc,tak bym se myslał. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 10 Kwietnia 2011 W MF tego hamulca można używać tylko do zatrzymania końcówki jak nie jest podłączona żadna maszyna bo z maszynom można go zepsuć. A może coś z Autortronic bo juk jest za duże obciążenie wałka albo za duże obroty masz to nie włączy ci wałka i zacznie migać kontrolka od WOM. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 10 Kwietnia 2011 hamulec masz po te zeby sie wałek nie obracał wogóle i żeby szybcie sie zatrzymał po wyłączeniu maszynyw serii 61xx jest przełącznik 3-pozycyjny gdzie jest hamulec-zero-wł womna zero wom może sie lekko kręcić szczególnie jak jest rozgrzany np przy rozsiewaczu lub przy czymś podobnym gdzie nie ma wielkiego oporu lub gdy nic nie jest podłączone jednak po przełączeniu w pozycje hamowania po chwili zatrzymuję sie całkowiciew serii 3xxx masz dwa czujniki które dotyka dzwignia od załączania wom-u i jeżeli wyłączysz wom i pozostawisz dzwignie w połowie wtedy wom ma prawo sie lekko obracać jednak gdy dzwignia załączy czujnik od wyłączania wom powinien sie zatrzymać nieraz potrafi sie tak stać ze nie odbija elektromagnes od hamulca i wtedy po włącznieu wom-u ciągnik ma po prostu ciężej , można to sprawdzić wyłączając wom i pozostawiając dzwignie po środku i jeśli wom bedzie sie długo zatrzymywał a nawet jeśli sie nie zatrzyma do końca wtedy hamulec odbija ale jeśli wom natychmiast sie zatrzyma oznacza to że jednak elektromagnes jest zacięty i hamulec cały czas chamujejest to także widoczne przy ruszaniu wom-u, jeśli rusza w miare płynnie jest ok ale jeśli dosyć gwałtownie wtedy można przypuszczać że hamulec trzyma i wom startuje z hamulca poprzez zerwanie go i dlatego jest gwałtowny start Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach