Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

miron,może one i dobre te łożyska ale na te sworznie nigdy bym ni wsadził łożyska za dwie dychy,po mojemu to szkoda roboty.

No akurat sciągacza nie robiłem poprostu wkręciłem w te dwa otworki śrubki piątki na które założyłem podkładki i nakrętko skręciłem z tą nakrętko i skręciłem razem z nakrętko,inaczej niema szans wyjąć chyba że tam masz rozbite!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miron a tych czterech srób co sa w kabinie do sie nie odkreca bo one trzymaja chyba ten orbitrol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powoli, powoli łożyska na sworznie zwrotnic są trochę nietypowe. Z tego co pamiętam chodzi tam o pasowanie obudowy łożyska tak wewnętrznej jak i zewnętrznej względem sworznia i obudowy mostu. Najtańsza wersja kosztowała około 80pln za sztukę. Bliżej im do wymiarów calowych niz metrycznych.

No Gustlik czas na zmianę maszyny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miron,może one i dobre te łożyska ale na te sworznie nigdy bym ni wsadził łożyska za dwie dychy,po mojemu to szkoda roboty.

No akurat sciągacza nie robiłem poprostu wkręciłem w te dwa otworki śrubki piątki na które założyłem podkładki i nakrętko skręciłem z tą nakrętko i skręciłem razem z nakrętko ta flansze z tuleją,inaczej niema szans wyjąć chyba że tam masz rozbite!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak jakieś pytanioa do przedniego napędu to moge pomóc 3 tygodnie temu robiłem jak numery łożysk czy uszczelniaczy moge podać mam jeszcze stare wyciagniete massey ferguson 3645 94r to moja zabawka pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
miron,może one i dobre te łożyska ale na te sworznie nigdy bym ni wsadził łożyska za dwie dychy,po mojemu to szkoda roboty.

No akurat sciągacza nie robiłem poprostu wkręciłem w te dwa otworki śrubki piątki na które założyłem podkładki i nakrętko skręciłem z tą nakrętko i skręciłem razem z nakrętko ta flansze z tuleją,inaczej niema szans wyjąć chyba że tam masz rozbite!

ja też ale klient nasz pan jak powiedziałem gościowi że łożysko na wałek ataku kosztuje oryginał od korbanka 140 zł i ze będzie chodzić długie lata tomi nieuwiezył i mało mnie nie pobił że go chce naciągnąć na kasę i sam pojechał i przywiózł za 25 zł . bo ludzie któzy do tej pory posiadali tylko c-360 lub 330 to im jest ciężko uwierzyć ze do zachodnich są tak drogie cześci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do łożysk to bodajże 75zł dawałem jakieś 2 lata temu. kupowałem w sklepie specjalizującym się łożyskami:P a zwolnice polepiłem taśmą klejąca i wygląda jak nowa - tylko ze pusta:P 13mth bez oleju już przerobiła w agregacie:]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te łożyska od zwrotnic to lepiej założyć lepsze bo są bardzo obciążone, ja założyłem niby jakieś zachodnie a po roku dostały trochę luzu i trzeba było dołozyć podkładkę dystansową.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oddałem orbitrol do sprwdzenia i powiedzieli mi że przepuszcza.I teraz nie wiem co zrobić? czy kupić zestaw naprawczy do orbitrola i coś pomoże.Czy trzeba nowy orbitrol.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dodam jeszcze ze jak wyciagnołem orbitrol to było troche oleju na drazku kierowniczym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajna diagnoza. Tylko gdzie przepuszcza? Jeżeli tylko na wałku to uszczelnienie może coś dać. Jeżeli wypracowany jest środek to szkoda roboty. To też pompa tyle że gerotorowa i ma prawo się zużyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No a w regenerację pomp to my tutaj nie wierzymy:] A że orbitrol to pompa/silnik + parę zaworków obrotowych to też raczej regeneracja może wyjść kiepsko bo raczej nie ma dobrego sposoby na zregenerowanie miejsc gdzie metal do metalu tylko dolega. Tzn nie ma gumowych uszczelnień w kilku ważnych miejscach zaworu orbitalnego tylko przylega metal do metalu na tyle dokładnie ze nic nie przepuszcza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

własnie tego nie powiedzieli gdzie przepuszcza ale jak wyciagałem ten orbitrol to na tym drazku kierowniczym był olej a chyba nie powino byc tam oleju i koło orbitrola tez na tych blachach a wogle to łatwo rozebrac ten orbitrol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozebrać łatwo gorzej poskładać, a o przepuszczanie to im wewnętrzne chodziło pewno a nie o wyciek na zewnątrz bo aby on nie działał musiał byś mieć fontannę w kabinie. W instrukcji napraw bodajże maż to wyrysowane wewnątrz;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to nie ma sensu robic tylko nowo kupic a zaczeło to dziać jak walneła mi stara pompa a nowo załozyłem a ile kosztuje nowy orbitrol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ten pierscien uszczelniajacy co jest na poczatku orbitrola to jake ma wymiary na schemacie jest pod numerem 19 zeby go wymienic to nie trzeba całego orbitrola rozkrecac tak ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozbierał ktoś tylny rozdzielacz hydrauliki z "kick out" tzn ten co odbija sam bo mi przestał odbijać;) I myślę czy się mi to nie rozpadnie jak zacznę rozbierać;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wie moze od czego jest 6 kontrolka od góry bo dzis przy talerzowaniu zaczeła nieraz mrugac w mf 3060

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprecyzuj dokładniej które kontrolka ok której str bo nie bardzo wiadomo o którą ci chodzi

która od której str i który rząd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

od lewej strony 6co jest obok kontrolki kierunkowskazu ta kontrolka jest kólko a w srodku i do góry nogami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to w instrukcji pisze-kontrolka cisnienia w ukladzie pneumatycznym jeśli zamontowany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no instalacja pneumatyczna do hamowania przyczepami, widocznie jej nie masz tylko skąd ta kontrolka teraz pytanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zaczeła mi mrógac dopiero jak ciagnikem sie przechiliłem mocno

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem z podnośnikiem nie chce mi podnosić maksymalnie ciężkiego pługa tylko do połowy i staje. Pompa słychać że chodzi kontrolka od podnoszenia się święci a podnośnik stoi w miejscu. Czy tam się coś przestawia bo jak odczepię pług to podnosi maksymalnie. Jak ktoś coś będzie wiedział to niech napisze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...