Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

ucinasz kabel przy dynashift i tyle;) ewentualnie zakładasz jakiś przełącznik sobie na niego - fioletowy jest tylko jeden kabel. uwalić gdzieś w kabinie blisko modułu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak odetniesz czujnik prędkości??

Po jego odłączeniu nie bedzie się włączał przedni napęd przy hamowaniu ani się nie wyłączy po przekreczeniu pewnej prędkości.

A chce usunąć bo mam kilka km do pól w te 37-38 km/h może sobie spokojnie jechać

Jeśli odłączysz czujnik prędkości to przedni napęd będzie cały czas włączony, przynajmniej tak jest w 3085.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale ja mu nie kazałem od modułu pod kabina odłączyć tylko tego w kabinie (ten się dynashift zajmuje) a ten pod kabina to przedni napęd itd. w kabinie na lewo od kolumny kierowniczej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak Gustlik masz racje, nie wszyscy wiedzą że w kabinie pod kierownicą jest moduł od dynashiftu i dlatego piszę zeby nie odłączać czujnika prędkości 0ef5fd60299ec1b5m.jpg twój patent z fioletowym kablem będzie prawidłowy, sam muszę sprawdzić czy zadziała.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam wie moze ktos od czego dopasowac alternator do mf 3060 bo w tym starym poszłedł komutator te slizgi co szczotki chodza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po co dopasowywać kup do MF i po problemie tam jeszcze obroty silnika bierze z alternatora wiec będzie ciężko a "oryginał" do MF nie taki znowu drogi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wiec żadna tragedia;P A jednak obrotomierz się przydaje;) 100l diesla:] Głupie kamienie widełek do skrzyni kosztują więcej;) a jak nie zależy na obrotomierzu kup pierwszy z brzegu jaki znajdziesz;) Wszystko jedno tak właściwie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witka farmerzy hehe

 

słuchajcie u mnie tam z wom si sączy choć zmieniałem oring,i z korbanek mówił mi że jest tam luz (jak ciągnie się do siebie i odwrotnie myślałem że to wina tego pierścienia z zewnątrz bo po mojemu jest troche zdarty)lecz on mówił że ma tam luz na łożyskach i go si reguluje tam czymś w środku,czy coś ktoś o tym wie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witka farmerzy hehe

 

słuchajcie u mnie tam z wom si sączy choć zmieniałem oring,i z korbanek mówił mi że jest tam luz (jak ciągnie się do siebie i odwrotnie myślałem że to wina tego pierścienia z zewnątrz bo po mojemu jest troche zdarty)lecz on mówił że ma tam luz na łożyskach i go si reguluje tam czymś w środku,czy coś ktoś o tym wie?

podaj serie mf-a jak to seria 30XXLUB 31XX TO TAM NIEMA REGULACJI BO TAM MASZ ŁOŻYSKA KULKOWE JAK JEST LUZ TO SPRAWDŹ ŁOŻYSKA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jest 3115,zaznaczam że on nie chlapie się na boki tylko posówa się do wewnątrz i na zewnątrz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Gustlik

 

Masz do swojego MFa tura? jak tak to gdzie masz go wpiętego w hydraulikę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja robiłem właśnie wom luz zawsze tam będzie ale faktycznie od wewnątrz jest podkładka mosiądzowana dystansowa ja zmieniłem oring na troche grubszy 3 lekko go ścieło przy wkładaniu ale jest teraz przynajmniej spasowany i odrazu uszczelniacz wymieniłem i oring ktury jest w korpusie skrzyni 110 nic niecieknie ale mój model to 3645 94r i przy wkladaniu on musi tam wejść na swoje miejsce jak nie to może sie przyblokować u mnie sie zacioł silnik zgasł rozebrałem jeszcze raz wcelo

wałem tak że luzno wszedł i jest ok po zlożeniu ma luz przud tył ale nic niecieknie nieznam sie fachowo ale pisze jak u mnie przebiegała ta naprawa może komuś coś pomorze oring 57x3 w acerze 1zl orginał 50zł pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja robiłem właśnie wom luz zawsze tam będzie ale faktycznie od wewnątrz jest podkładka mosiądzowana dystansowa ja zmieniłem oring na troche grubszy 3 lekko go ścieło przy wkładaniu ale jest teraz przynajmniej spasowany i odrazu uszczelniacz wymieniłem i oring ktury jest w korpusie skrzyni 110 nic niecieknie ale mój model to 3645 94r i przy wkladaniu on musi tam wejść na swoje miejsce jak nie to może sie przyblokować u mnie sie zacioł silnik zgasł rozebrałem jeszcze raz wcelo

wałem tak że luzno wszedł i jest ok po zlożeniu ma luz przud tył ale nic niecieknie nieznam sie fachowo ale pisze jak u mnie przebiegała ta naprawa może komuś coś pomorze oring 57x3 w acerze 1zl orginał 50zł pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

siema ktoś coś wie na temat uciekającego powietrza z siedzenia pneumayczznego gramera jakiś zawór czy coś

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylko tyle wiem ze u mnie też tak jest sprawdzałęm wężyki i nic to nie dało, prawdopodobnie to bedzie ten zaworek którym sie spuszcza i pompie przez niego bo chyba nie sama poduszka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam pytanie przy odpaleniu 6100 piszczy rewers i migają diody na przemian dzieje sie to nie zawsze ale często , miał ktoś taki problem?.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie sporadycznie sie to zdaza ale wdusze drugi raz sprzęgło i rewers włącza sie na ustawiony kierunek, może raz czy dwa razy tak sie stało ze musiałem zgasić ciągnik i poczekać ąz wszystko pogaśnie (piszczało i migało nawet po zgaszeniu) a następnie zapalić ponownie i było ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

te traktory to teraz tylko zbiór ni potrzebnych nerwów,dobrze że u mnie tych dodatkowych LITEREK niema hehe pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jeszcze i koszty zmieniłem olej skrzyni 1060zl,filtry, olej silnikowy i tam jakieś pierdułki i 2000zl nimaaaaaaaaaa.W w c-360-3p niewiem kiedy bym to wydał hehe,no ale cóż co tym robota to ni tym tylko jak na traktor czyli maszyne dużo zagadkowe i drogie!!!!!!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale 3p kosztuje 10 - 15tys zl i powiedzmy jak wydasz na pierdolki 3-5% wartosci ciągniaka to masz max 1000 zł

a taki MF kosztuje 60-80 tys zl i tez weź procentowo wydatki to masz nawet 4 tys zł

to tak jak z samochodem

do poloneza lozysko kola 20 zł, do opla 200 :p

koszt zakupu poloneza a powiedzmy 10 cio letniego opla tej wielkosci tez jest sporą roznicą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
siema ktoś coś wie na temat uciekającego powietrza z siedzenia pneumayczznego gramera jakiś zawór czy coś

Tam masz siłownik gazowy i pewnie skończył swój żywot ,trzeba wymienić tak mam w mf 3080

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. mam pytanie jak sie zmienia predkość obrotów wałka w mf 6150? niby jakiś przełącznik w kabinie jest, na liczniku pokazuje że powinny być alę na wyjściu ich nie ma. może ktos by coś poradził?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...