mf3085 0 Napisano 23 Stycznia 2013 Witam.Jeżeli paliwo zimowe,to przyjrzał bym się luzom na zaworach oraz wyprzedzeniu wtrysku(właściwy kąt wtrysku).Tak paliwo zimowe, ten filmik to nie mój, ale zapala podobnie chociaż przy -10 też zapali Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 23 Stycznia 2013 U znajomego rozłacza wom po 15 sekundach. Zaczyna migać kontrolka i rozłącza. Co to może być? Gdzie jest elektrozawór od wałka? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 23 Stycznia 2013 u mnie latem tak było z lewej strony na tylnim moście kabel na złączce nie łączył,przeczyśćiłem złonczke i jest ok.elektro zawór jak w moim jest drógi od góry z prawej strony pod kabino ciągnika Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 24 Stycznia 2013 Jak się zaczyna kręcić to nie wina elektrozaworu, dzieje się tak od jakiegoś czasu czy od zawsze? od kiedy kupił? Prawdopodobnie problem z czujnikiem prędkości obrotowej wałka. No i napisz jaki model ciągnika Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 24 Stycznia 2013 Od zawsze. Tylko gdzies usłyszał ze jak nie ma obciążenia to on sie sam wyłącza (prawda?) i dopiero teraz rozrzutnik podłączył i tez sie sam wylącza. A do czego ten czujnik jest podlaczony? Nie chodzi mi o to gdzie zbiera impulsy z wałka tylko gdzie przewód od niego idzie. I jak go ewentualnie sprawdzić? Kiedyś był serwis i sprawdzał autotronic to raczej nie jest jego wina. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 24 Stycznia 2013 Nic takiego nie ma kreci się bez obciążenia. A zaczyna kręcić wałkiem pod obciążeniem? Jak by serwis sprawdzał porządnie to by to zauważył więc ten serwis to... Autotronik porównuje obroty z 2 czujników i jak się rozłażą to rozłącza. Czujnik sprawdzić miernikiem można np z odczytem częstotliwości, Albo tanim ustawionym jako omomierz. Sam czujnik to jest delikatna cewka koło zębów od jakiegoś tryba ma 2 kableCzujnik gdzieś z tyłu będzie.Ps. pytałem jaki model Na naprawę na szybko są metody i na naprawę na trochę dłużej bez nakładów też są metody ale o ile się da zrób porządnie:] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 24 Stycznia 2013 No nie ja będę robił (za daleko mam) Chyba wiem już który czujnik i gdzie jest bo nie pokazuje obrotów. A to jak podłączyć ten czujnik? On co chwile będzie dawał prąd? Ile kosztuje ten czujnik? No ja nie wiem co i jak za bardzo z tym serwisem. Wiem tyle, ze był podłączyli sie komputerem i jakieś kable izolowali. CIągle zapominam napisac jaki to model 6180 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 24 Stycznia 2013 hmm powinien przewodzić prąd:) Jak się kręcą tryba będzie sygnał zmienny (szybkozmienny bez specjalnego miernika nie zmierzysz) a czy nie jest spalony albo pęknięta cewka zmierzysz każdym miernikiem;) na pozycji "omomierz / opór / rezystancja" <- różnie w instrukcjach mierników nazywają. Ps. nie sprawdzaj jakimiś wynalazkami z żarówką bo go możesz ubić chodź dobry jest teraz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 25 Stycznia 2013 sprawdziłeś ten kabel na złączce? na mośćie i gdzie te zaczepy sie montuje niżej z lewej strony bodajżee ten czujnik Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kalisk 0 Napisano 28 Stycznia 2013 Witam.Awaria dotknęła MF 390 . Zgasły wszystkie kontrolki. jedna kontrolka pali sie cały czas http://imageshack.us/photo/my-images/824/20130123154241.jpg/ to zdjęcie tej kontrolki. Gdzie szukać przyczyny awarii co mogło się zepsuć. proszę o poradę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 28 Stycznia 2013 blokada mostu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kalisk 0 Napisano 28 Stycznia 2013 to jest blokada mostu ta kontrolka. a dlaczego reszta kontrolek się nie zapala. a ta kontrolka pali się cały czas nawet po zgaszeniu zapłonu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 28 Stycznia 2013 mało tu opisałes,czy on odpala chociażby?ja no szukał bym najpierw w bezpiecznikach,jeśli pomomo braku kontrolek a działa wszystko to może kontrolki spalone.Nie znam tego modelu ale jak ma ehr to jest jeszcze bezpiecznik w konsoli z boku ehr od strony przycisków(trza wyjąć wtedy ehr) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek_z_2006 0 Napisano 29 Stycznia 2013 A co do zablokowanej skrzyni mogło ci coś wejść w dyfer, w przednim napędzie mogło się coś stać albo w skrzyni np Widełka poszła i kawałek wlazł między tryba (zakleszczyć tam biegów raczej się nie da) w zwolnicach się coś mogło stać - do przedniej zwolnicy pasował by objaw z obróceniem w 2 stronę koła ale to jakiekolwiek zablokowanie też by mogło tak skutkować - jedno miało bardziej ślisko niż drugie a jak chwyciło wał to toczące się koło poprzez mechanizm różnicowy obróciło drugim. po 1 spróbuj zajrzeć do skrzyni przez kalpę może coś zobaczysz, na tym ciągniku się jakoś specjalnie nie znam ale bez rozkręcenia to się nie dowiesz nic (trzasło coś gdzieś?) Właśnie chodzi o to, że nie było nic słychać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbych301 0 Napisano 4 Lutego 2013 Proszę o pomoc MF 6190 problem dotyczu sprzęgła a mianowicie przy 900 obr na min. biegi wchodz z lekkim zgrzytem jeżeli zwiększy się obroty do 1200-1400 wszysko wchodzi idealnie ciśnienie na lekko rozgrzanym oleju to 16 bar po wciśnięci sprzęgła 0 bar odpowietrzenie nie pomaga Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szopen72 0 Napisano 6 Lutego 2013 Mam problem z ostrówkiem z silnikiem Fergusona.Przybyło oleju w silniku, a raczej ropy bo olej się nie rozmnożył. Płynu w chłodnicy nie ubyło wiec to musi być ropa.Co może być przyczyną? Nie znam za bardzo tego silnika i zastanawiam się czy przez pompę wtryskową mogło dostać się paliwo do miski. Jeśli nie to może pierścienie, tylko z odmy nic nie dymi. Za to bagnetem sączy się olej ale też nie ma dymu i ciśnienia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mały 85 0 Napisano 6 Lutego 2013 Są 2 opcje leje sie przez świece płomieniową w korektor ssący, albo przez pękniętą membrane pompki zasilającej paliwowej, tylko te dwie możliwośći. Swiece sprawdz na odpalonym silniku zdejmij rure gumową i trzeba zajrzeć czy leje sie ciurem, (kilka kropel kapie przy grzaniu jej),wadliwa stacyjka grzeje ją cały czas i ropa cieknie, a pompka to tylko wymiana za 70 zł. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szopen72 0 Napisano 7 Lutego 2013 O świecy nie pomyślałem. A jak ona ma odcięcie paliwa, z tego co patrzyłem zasilana jest z filtra paliwa i ciśnienie jest cały czas jak pracuje ciągnik. Czyzby sama świeca miała zawór odcinający? U mnie grzanie świecy nie idzie przez stacyjkę tylko bezpośrednio z akumulatora przez specjalny przycisk i do świecy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 7 Lutego 2013 no ja kiedys miałem taki przypadek w c-360-3p,ale to aż wywaliło miarke,pełna misa ropy z olejem.Przyczyna w pompa wtryskowa odkręcona sruba(łaczenie tryba rozrządu z pompą) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szopen72 0 Napisano 7 Lutego 2013 Raczej wina świecy, na pracującym silniku bez włączonego zasilania świecy kapie z niej paliwo. Musi mieć chyba jakiś zawór otwierany temperaturą? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 7 Lutego 2013 w świecach jest najczęściej elektrozawór w środku Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 7 Lutego 2013 Witam.Jeżeli świeca by ciekła w kolektor ssący to by był "przepał",a nie przybywanie oleju.Znajomemu wykruszył się zawór w głowicy i na jednym cylindrze nie spalało i to było powodem przybywania oleju.Powodem przybywania oleju może być również "lejąca"końcówka wtryskiwacza. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szopen72 0 Napisano 7 Lutego 2013 Przepał to jak rozumiem za duże zużycie paliwa. To tez wystąpiło, myślę że część paliwa poszła w komin ale część spłynęła przez pierścienie do miski. Spalił 20 litrów a powinien spalić 10. W misce było około 3 l za dużo. Poza tym silnik pracuje przyjemnie, nie słychać stuków ani czegoś co było poprzednio. dlatego nie wydaje mi się żeby to było coś bezpośrednio w silniku. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 7 Lutego 2013 To jest sensowne wytłumaczenie.Czyli rozgrzać silnik a następnie wymontować świecę i podłączyć do układu paliwowego,uruchomić silnik.Jeżeli przepuszcza to powinno cieknąć paliwo. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szopen72 0 Napisano 8 Lutego 2013 Sprawa zakończona, nowa świeca nie puszcza paliwa jak jest zimna. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach