Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

Ciśnienia są ok, pompa daje dobrze bo ogólnie wszystko ładnie działa w ciągniku wspomaganiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cze. Jestem nowym użytkownikiem forum i jak będą niedociągnięcia to mnie poprawcie.

Chłopaki jaka może być przyczyna nie rozłączania przedniego napędu mf 8120, kontrolka gaśnie po przełączeniu klawisza a on dalej ciągnie, nie rozłącza się przy większych prędkościach i nie pojawia się kontrolka przy hamowaniu ale to chyba jasne bo cały czas jest włączony. Sprawdziłem wszystkie(przez to bo nie wiem który jest od przodu) elektrozawory-sprawne. Ktoś mi powiedział, że może być zanik prądu, dałem na krótko i nic. Najgorsze, że nie znam i chyba u mnie w okolicy nie ma nikogo kto by mi to naprawił, dlatego czekam na szybką podpowiedź!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie objawy może powodować odłączenie czujnika prędkości jazdy, sprawdz czy nie jest odłączony albo kabel przerwany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Takie objawy może powodować odłączenie czujnika prędkości jazdy, sprawdz czy nie jest odłączony albo kabel przerwany.

 

Dzięki za szybką odp.jutro wezmę się za poszukiwania ale nie wiem gdzie on dokładnie się znajduje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem z MF8150. Ztyłu mam 3 pary wyjśc hydraulicznych. Na 2 jest ciśnienie 180bar, a na zielonym 140bar. Pokręciłem za mocno pokretłemdo zwiększania przepływu i teraz mam bardzo mały przpływ, tak, ze 10 minut przyczepe wywraca . Wyjałem cały rozdzielacz, ale że narazie niemam kluczy imbusowych calowych, mam chwie na zadanie pytania, gdzie i jak sie do tego problemu dobrać?

Drugi problem dotyczy zaniku cisnienia na skrzyni. Po skręceniu kierownicą na maxa, ciśnienie 17bar na punkcie pomiarowym sprzęgła powoli opada az w końcu spada na 0 i rozłącza, cała skrzynie i sprzegło, by ruszyc trzeba nacisnac sprzegło co powoduje okropne szarpania przy ruszaniu. Dodam że sprzęgło uszczelnione, pompa duza po regeneracji, orbitrol nowy. Niewiem do czego się jeszcze dobrac ale pozostaje mi juz tylko duzy zawór pioritetowy rozdzielający cisnienia, który jest przy duzym filtrze. Niestety nowy kosztuje około 9tyś, totez nie bardzo ciagnie mnie do jego wymiany, a nikt niepotrafi na 100% okreslic ze to jest przyczyna.

Może ktos cos doradzi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem z MF8150. Ztyłu mam 3 pary wyjśc hydraulicznych. Na 2 jest ciśnienie 180bar, a na zielonym 140bar. Pokręciłem za mocno pokretłemdo zwiększania przepływu i teraz mam bardzo mały przpływ, tak, ze 10 minut przyczepe wywraca . Wyjałem cały rozdzielacz, ale że narazie niemam kluczy imbusowych calowych, mam chwie na zadanie pytania, gdzie i jak sie do tego problemu dobrać?

Drugi problem dotyczy zaniku cisnienia na skrzyni. Po skręceniu kierownicą na maxa, ciśnienie 17bar na punkcie pomiarowym sprzęgła powoli opada az w końcu spada na 0 i rozłącza, cała skrzynie i sprzegło, by ruszyc trzeba nacisnac sprzegło co powoduje okropne szarpania przy ruszaniu. Dodam że sprzęgło uszczelnione, pompa duza po regeneracji, orbitrol nowy. Niewiem do czego się jeszcze dobrac ale pozostaje mi juz tylko duzy zawór pioritetowy rozdzielający cisnienia, który jest przy duzym filtrze. Niestety nowy kosztuje około 9tyś, totez nie bardzo ciagnie mnie do jego wymiany, a nikt niepotrafi na 100% okreslic ze to jest przyczyna.

Może ktos cos doradzi?

 

 

 

A sprawdzałeś czy nie ma ubytku oleju na przednim napędzie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy nie ginie ci olej na przednim napędzie. Tzn. zaślep tą rurkę co idzie do przedniego napędu i sprawdź czy problem będzie nadal z tym ruszaniem czy nie, bo ewidentnie masz spadek ciśnienia oleju, choć wygląda mi to na pompę, że ona szwankuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi Ci o strate ciśnienia na nieszczelnym sprzegle przedniego napedu? Tego nierobiłem, ale podałem powietrze na przedni naped, słychac ze sie załaczy i niesłychać by uciekało powietrze, totez zakładam ze jest szczelne. Co do pompy to napewno nie, na starej było tak samo jak i na nowej

.

Rozdzielacz zrobiłem, ale problem z szarpaniem pozostał nierozwikłany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Mam taki problem w MF 6140, mrugają kontrolki rewersu na przemian tył przód i ten pipczyk pipczy, rewers działa jeżdzi tył i przód jak nalerzy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mały85 masz problem prawdopodobnie z pozycjonerem, na prawym deklu jest takie coś popuść dwie nakrętki na klucz 5 bodajże i obróć go w lewo tak żeby był do oporu to powinno ustąpić,ale napisz później jakie efekty?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tometzulim ja bym sprawdził pierścienie na wałku sprzęgła załączania przedniego mostu przez nie może być spadek ciśnienia , bo jak nie ma ciśnienia na tym sprzęgle to to sprzęgło jest ciągle załączone .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Regulowałem tym pozycjonerem ale nic z tego, posprawdzałem kable i wtyczki wszystko raczej łączy, jak wyjme bespiecznik od serownika skrzyni i pużniej włoże to dziala, taka loteria, raz działa ras nie, wczoraj rano działało a popołudniu odpaliłem to mrugaja,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja miałem taki sam problem to obróciłem pozycjoner do oporu w lewo i pomogło, kontrolka ta zielona jak odpalę toteż nie świeci po chwili dopiero się zapali, ale na to nie patrze coś pewnie nie łączy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy. Może trochę się wpycham w temat, ale po co zakładać nowy skoro tu jest wszystko o MF.

Mam problem z moim Ferdkiem 2685. Mianowicie maszyna chodzi prawie bez szwanku, ale gdy się rozgrzeje i się go zgasi to nie chce odpalić. Rozrusznik kręci, a wygląda na to, że pompa nie daje paliwa. Filtry wymienione, ten w zbiorniku wyczyszczony. Po zdjęciu wężyka, który idzie od zbiornika do pompy paliwo leci normalnie. Jak ostygnie to odpali i chodzi. Zdarza się też, że przy pracy z gruberem, po ruszeniu z brzegu pola jakoś nie może się rozbujać. ale to czasami, przeważnie ma normalną moc.

Może ktoś już się spotkał z takim przypadkiem, albo jakieś propozycje??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie cos tak podobnie było,raz korek wlewu byl zasyfiony,jak odkrecilem go to az tak strzelilo,za rok znow to wystompilo ale wtedy juz w przeplywomierzu musialem tako srubke wykrencic i teraz od dawna jest ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam koledzy. Może trochę się wpycham w temat, ale po co zakładać nowy skoro tu jest wszystko o MF.

Mam problem z moim Ferdkiem 2685. Mianowicie maszyna chodzi prawie bez szwanku, ale gdy się rozgrzeje i się go zgasi to nie chce odpalić. Rozrusznik kręci, a wygląda na to, że pompa nie daje paliwa. Filtry wymienione, ten w zbiorniku wyczyszczony. Po zdjęciu wężyka, który idzie od zbiornika do pompy paliwo leci normalnie. Jak ostygnie to odpali i chodzi. Zdarza się też, że przy pracy z gruberem, po ruszeniu z brzegu pola jakoś nie może się rozbujać. ale to czasami, przeważnie ma normalną moc.

Może ktoś już się spotkał z takim przypadkiem, albo jakieś propozycje??

Pompa wtryskowa do naprawy, a dokładnie głowica pompy do wymiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze i pompa w co odrazu nie wierze jako test jak masz przeplywomierz to jak ci zgasnie odkrenc ten kubek i zobacz czy ropa jest?jak nie ma to odkrenc tą srubke chyba na klucz 14,zalej w ten kubek rope i odpalaj .Zobaczysz czy bedzie chodzic?jak to nie to to dopiero zabieraj sie do grubszych spraw!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, potrzebuje katalogów jakie tylko wyszły do MF 6150, czy jest ktoś w stanie podesłać na poczte ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na nieszczelną głowicę w pompie wtryskowej jest prosty test ,czyli schłodzić rozgrzaną pompę przez polanie wodą i jeśli po tym odpali to głowica do wymiany .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koses czy ty co nie pomieszal?

 

 

przeplywomiez jak w mojm 3115 jest z lewej strony nad pompo paliwowo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem o co ci chodzi ? Pompy wtryskowe rotacyjne mają to do siebie że w skutek z użycia tracą szczelność wewnętrzną i po rozgrzaniu dodatkowo metal się rozszerza . Wystarczy pompę schłodzić i na 100% będzie wiadomo czy to jest wina głowicy pompy .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...