Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

Schemat może być z katalogu części? Nie raczej jazda na zwartym do masy czujniku ciśnienia to głupi pomysł, mierzyłeś czy masz tam chociaż dobre ciśnienie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam z katalogu z instrukcji napraw a w zasadzie to będę musiał wyjąć dyna shiwta całego nie rozbierając go, gustlik robiłeś coś takiego może ,a może ktoś robił .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro podanie masy do czujnika załatwia temat to mierzenie cisnienia chyba raczej tu nic nie da bo to raczej problem elektryczny. Bo jak inaczej wytlumaczyc ze po wylaczeniu zaplonu kontrolki gasna, po zalaczeniu jest wszystko ok i po pewnym czasie znowu musze go zresetowac zaplonem??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Posiadam Masseya 690 i chciałem do niego kupić bronę aktywną i z tego co wiem to brony mają różne prędkości tzn 540/1000. Konedata podaje że mój Massey ma 540/1000 obr ale możliwość załączenia tylko wałka bez zmiany obrotów. Ktoś mi może pojaśnić o co chodzi? jak sprawdzić jaką mam prędkość na wałku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w mf 690 wymienia sie koncówke wałka z 540 a zakładasz drugą 1000, pasuje od ursusa 4514, 5314, 6014, na wałku od frontu powinno pisac 540 nub 1000, zdejmujesz pierścien sigera i wyciągasz( olej nie wycieknie, może pół szklanki max) wsuwasz tą na 1000 obr i zakładasz siger, frez napendu ma w drugim miejscu i napend jest przekazywany z innego tryba co daje 1000 obr, wom włączasz tak samo, dużo czesci pasuje od ursusów 4514, 5314,do tego MF seri 600.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ursus 385 a ursus 4514 to dwa całkiem różne ciągniki, wom do 4514 około 200zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szukam kogos kto naprawi mf 3070. Ktos poleci kogos godnego zaufania i znajacego sie na rzeczy??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
szukam kogos kto naprawi mf 3070. Ktos poleci kogos godnego zaufania i znajacego sie na rzeczy??

skąd jesteś i co jest do naprawy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Zastanawiam sie nad kupnem ciagnika Massey Ferguson 3650. Jak myślicie opłaca sie kupić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam jeszcze pytanie dotyczące wspomagania w MF 690, rozebrałem cały przód do tulejowania, i do wspomagania traktor ma swoją pompę, tylko nie widziałem gdzie się uzpełnia olej i czy układ ma jakiś filtr, ewentualnie jaki olej zastosować?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

grojec w mazowieckim. do naprawy jest skrzynia bo zgrzyta po zmianie zakresu. jak nie zmieniam i jezdze caly czas na A lub B to jest ok. zgrzyta tylko po przejsciu pozniej jak jezdze na danym zakresie jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

grojec w mazowieckim. do naprawy jest skrzynia bo zgrzyta po zmianie zakresu. jak nie zmieniam i jezdze caly czas na A lub B to jest ok. zgrzyta tylko po przejsciu pozniej jak jezdze na danym zakresie jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
MrRadny69 wysłałem ci numer na PM

 

Niestety nie dostałem zadnej wiadomosci.

Moj nr 500144742 - dzwon.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, Mam taki problem w mf 6120 pipczy rewers i mruga czerwona dioda kierunku jazdy do tyłu, rewers działa poprawnie przód tył przerzuca , tylko non stop mruga i pipczy, regulowałem pozycjoner ale nic z tego, ponoć trzeba skalibrować ustawienie rewersu, robił ktoś coś takiego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam takie pytanie posiadam MF 3070 i pod kabiną gdzie łaczy sie wajcha do zmiany biegów ze szkrzynią mam chyba luzy bo tak przy zmianie 1,2,3,4 trzeba mieszać troszkę. I jeszcze jest takie coś jak przesjcie z tej wajchy zmiany biegów do tej skrzyni i jakby tam był większy luż. Co mam zrobić żeby tego sie pozbyć. Nic nie zgrzyta ani nic tylko tak wiekszy luz na tych łączeniach jest. Niedługo podeśle zdjęcia lub filmik jak to chodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. koledzy moze podpowiecie dlaczego massey wersja 62xx szarpie przy zmianie kierunku jazdy . rewers elektrohydrauliczny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, pisał już ktoś wcześniej o problemie z napędem, też posiadam MF8120 i mam teraz ten sam przypadek, odpalam napęd załączony kontrolka nie świeci, jak trochę się rozgrzeje to działa normalnie, ale czasem np. podczas orki chwilowo rozłącza. Jeśli ktoś poradził sobie z problemem i mógłby coś podpowiedzieć to byłbym wdzięczny, teraz zima to można spokojnie pogrzebać przy ciągniku Z góry dzięki i czekam na (p)odpowiedź.

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co rozumiesz przez szarpie? bez sprzęgła zmieniasz? czy podczas jazdy? A tam nie ma przypadkiem rewersu "konwencjonalnego" zmienianego tylko na postoju (fakt że hydraulicznego)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szrpanie jest takie ze np jadąc do tyłu na pierwszym biegu i przełoze rewers do przodu to traktor zatrzymuje sie i słychać jakieś uderzenie i szarpnie i wtedy jedzie do przodu. nie ma płunnego ruszania nawet z miejsca tylko słychac uderzenie i szarpniecie.rewers jest elektrochydrauliczny bez sprzegła. Sprzegla uzywa sie tylko do biegów głownych .Półbiegi zmieniaja sie płynnie nie ma szarpniecia przy zmianie czy z A na B, C ,D lub odwrotnie przy zwalnianiu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szrpanie jest takie ze np jadąc do tyłu na pierwszym biegu i przełoze rewers do przodu to traktor zatrzymuje sie i słychać jakieś uderzenie i szarpnie i wtedy jedzie do przodu. nie ma płunnego ruszania nawet z miejsca tylko słychac uderzenie i szarpniecie.rewers jest elektrochydrauliczny bez sprzegła. Sprzegla uzywa sie tylko do biegów głownych .Półbiegi zmieniaja sie płynnie nie ma szarpniecia przy zmianie czy z A na B, C ,D lub odwrotnie przy zwalnianiu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szrpanie jest takie ze np jadąc do tyłu na pierwszym biegu i przełoze rewers do przodu to traktor zatrzymuje sie i słychać jakieś uderzenie i szarpnie i wtedy jedzie do przodu. nie ma płunnego ruszania nawet z miejsca tylko słychac uderzenie i szarpniecie.rewers jest elektrochydrauliczny bez sprzegła. Sprzegla uzywa sie tylko do biegów głownych .Półbiegi zmieniaja sie płynnie nie ma szarpniecia przy zmianie czy z A na B, C ,D lub odwrotnie przy zwalnianiu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy w perkinsach sześciocylindrowych są jakieś znaki na kole zamachowym żeby sprawdzić kąt wtrysku ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...