Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z Mf 255. A mianowicie posiadam za duży luz na kole kierowniczym i nie wiem jak można sie go pozbyć. Wie ktos czy istnieje jakis inny sposób oprócz wymiany całej przekładni???? A bedzie juz konieczne to ile taka naprawa moze kosztowac i czy da sie ja wykonac we własnym zakresie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co do tej przekładni w mf

spróbuj znalezc na przekładni takiego wkreta skontrowanego nakretka. spróbuj regulacji ale tylko przy kołach ustawionych na wprost,i nie za mocno bo pozniej cięzko chodzi kierownica jak skrecasz.to nic trudnego.

wszystko zalezy jak duzy masz luz na przekładni bo całego nie da usunac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
@semos: z góry przekładni jest śruba z kontrą do kasowania luzu:)

Wojtii mozesz troszke jasniej mi to opisac?? Bo z tego jakos nie bardzo wiem o co chodzi a pozatym mam katalog cześci i nic tam takiego nie widze, gdzie niby miało by to byc...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szukam informacji na temat Fergusonów o mocy od 60 do 70 KM z lat 95-99(o ile takie były bo jak narazie nic takiego nie znalazłem). Interesuje mnie wszystko na ich temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam taki problem (MF4255):

nie działa mi przekładnia nawrotna (kotrolka od przekładni miga 6 razy przewa 1) co oznacza uszkodzony czujnik obrotów silnika) i tu pytania gdze jest ten czujnik??

prosze o odpowiedz na forum lub na GG 6203770 POZDRAWIAM WSZYSTKICH!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

potrzebuje opini na temat ciągnika Massey Ferguson 3060 jak to wszystko funkcjonuje jaka jest ich awaryjność

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

550 kg ok ale tylko tak na parade czy pyło tyle potrzebne

jak był o tyle za leki to licz sie ze nie długo pompe trzeba bedzie robis

skoro takie ciężkie maszyny mu serwujesz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie jak 3512 dostał tura czyli jakies 650-700kg to po sciernisku miał ciezko na pusto Także zeby sie dało w miare jezdzic to trzeba by mu z tyłu 1000kg założyc wtedy jest równowaga W taki sposób ładuje nim sianokiszonki na przyczepe- z tyłu podczepiam mu rozwijacz bel sipmy i biore jedna belke a pózniej ładuyje turem i przednie koła sie nie zapadaja bo bez obciazenia z tyłu to za wiele nie możne turem popracowac tymbardziej na łace czy polu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mój sąsiad jak obciązył tak M-Fa 255 to co roku robił cały przód bo mu się wybijał, a obciązył przód i tył, tylko tak konkretnie, teraz zakłada obciązniki tylko wtedy kiedy mu są potrzebne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie rok temu zmieniałem wałek atakujący i koło talerzowe w tylnym moście. Wszystko ładnie się dopasowało i po roku na wałku atakującym poszedł jeden ząbek, 2 sąsiednie podjechane a na pozostałych takie dziwne wżery. Co może być powodem materiał do bani czy coś nie tak złożyłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic nie zmieniałem nie było żadnych dystansówek i tak też zostawiłem pozatym jak skręciłem wszystko to był jeszcze minimalny luz pomiedzy zębami. Zabardzo nie szło go już zmniejszyć. Na siłę bym coś wymyślił ale mogło by się okazać że zaczną mi zęby podskawiwać. Co najdziwniejsze tryb talerzowy nie jest wcale podjechany. Oba tryby się równiutko zazębiały. Więc wydaje mi się, że lepiej nie mogłem tego ustawić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja ustawiam luz na grubość 2 pasków uciętych z kartki z zeszytu wpuszczam te 2 paski złożone na kupe pomiędzy zęby obracając mechanizmem i wtedy spoko widać jak przekładnia pracuje

 

W MF 255 jeszcze nie robiłem

 

Może jakiś badziewiasty atak kupiłeś

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak też mi się zdaje ale orginalnego z Ursusa nie mogłem dostać. A jak wkręciłeś te kartki to już nie było luzu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jestem zainteresowany katalogiem częsci i instrukcją do MF 3060

Z góry dziękuje za wszelkie informacje prosze o kontakt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak też mi się zdaje ale orginalnego z Ursusa nie mogłem dostać. A jak wkręciłeś te kartki to już nie było luzu?

 

jak będzie za mały luz to te kartki aż poprzerywają zęby kół a jak jest dobrze to tylko ślady żębów na nich się odbiją

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś znajomy kupił mi orginalne ursusowskie trybiki za 770 zł. Mówił że były podróby za 650 zł. Jestem ciekaw jak mi to pójdzie, jutro biorę się za przebijanie trybu talerzowego, może trochę MF już skręcę. Popróbuję z tymi kartkami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...