Gość Napisano 16 Grudnia 2005 mam mf 3080 zapaliła mi sie kontrolka od filtra olejowego hydrauliki a póżniej wysiadło wspomaganie podnośnik zając napęd wszystko co to może byc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 16 Grudnia 2005 Proszę o informacje o ciągnikach MASSEY FERGUSON seria 3050-3090Jeśli ktoś takie użytkuje to proszę o wypowiedz 1.Jak się sprawują na polskim paliwie2.Koszty serwisu3.Koszty eksploatacji- zużycie paliwa4. Czy warto kupic taki ciągnik sprowadzany z zachodu5. Ile MTG do kapitalnego remontu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomb2 0 Napisano 18 Grudnia 2005 Grzesio mam pytanie jakie masz spalanie w swoim 3050 ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piootr 0 Napisano 18 Grudnia 2005 Grzesio mam pytanie jakie masz spalanie w swoim 3050 ?? Zobacz w temaci wielkie ciągniki od 150 km ja go tam o spalanie pytalem i napisał Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzesio 0 Napisano 18 Grudnia 2005 mam mf 3080 zapaliła mi sie kontrolka od filtra olejowego hydrauliki a póżniej wysiadło wspomaganie podnośnik zając napęd wszystko co to może bycJak nie ma przepływu oleju to trudno aby cokolwiek działało Wymień filtr i jazda. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karolinda 0 Napisano 19 Grudnia 2005 mam mf 3080 zapaliła mi sie kontrolka od filtra olejowego hydrauliki a póżniej wysiadło wspomaganie podnośnik zając napęd wszystko co to może byc Sprawdź jeszcze czy kostki na których montowane są poszczególne przewody są podłączone. Kumpel zbyt często mył swojego MF-a 8140 karcherem i zanokła mu instalacja też mu nic nie działało to może być przyczyną Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzesio 0 Napisano 19 Grudnia 2005 Chłopaki czy ma ktoś może MF-a 3635 lub 3125 Myślę sobie kupic coś takiego i byłbym wdzieczny za informacje o spalaniu i ewentualnych awariach. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piootr 0 Napisano 19 Grudnia 2005 Chłopaki czy ma ktoś może MF-a 3635 lub 3125 Myślę sobie kupic coś takiego i byłbym wdzieczny za informacje o spalaniu i ewentualnych awariach. Mam zamiar kupić ciągnik o podobnej mocy możemy pogadać na gg mój numer 5702208 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniek183 0 Napisano 20 Grudnia 2005 Witam mam do was pytanko moze to troche nie na temat no trudno Czy ktos kiedys niewarzne gdzie widzial MF-255 z turbosprężarka?? jestem ciekaw czy ktos jeszcze oprucz mnie wpadl na taki pomysl!!Moj jest w trakcie przeróbek narazie wygląda nieciekawie brak maski bo turbinka sie niemiescila Wczoraj przeszedl pierwszy test i jak narazie fajnie Tylko szkoda ze juz nie ma tego pieknego mruczenia na wysokich obrotach zamiast tego jest calkiem fajny świst powietrza no i znacznie poprawione osiągi moim zdaniem minimum 10KM więcej to bedzie pogromca c-360 Jak jest ktos ciekaw jak to wyszlo (jeszcze nie skonczony) moge przeslac zdjęcia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zimny 0 Napisano 20 Grudnia 2005 wstaw tu http://imageshack.us/ i podaj linki pozdro Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oli007 0 Napisano 20 Grudnia 2005 Prosimy o zdjecia:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karolinda 0 Napisano 20 Grudnia 2005 widziałem turbo przy c360 ale nie przy mf255 jestem bardzo ciekawy jak to cacko wzglada Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomb2 0 Napisano 20 Grudnia 2005 Daj fotke czekamy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 20 Grudnia 2005 ten maniek to juz parę różnych zdjęć miał wysłąć i zawsze były nici Obawiam się że to jest kolejny turbo fantasta Obym się jednak mylił bo to byłby pierwszy kto by coś pokazał a nie tylko się przechwalał Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniek183 0 Napisano 21 Grudnia 2005 No to was rozczaruje nie jestem jakims maniakiem co wymysla jakies glupoty i wciska ludziom kit.(przyklad tuuurbina)Dzis jak tylko wróce do domu zrobie zdjęcia i wstawie!! (co prawda zdjęcia zrobie telefonem ale lepsze takie niz zadne!!) napewno bedzie widac jak trzeba!!Mialem wstawic filmik jak moj MF targa plug 3x40 na 30 cm glęboko ale nie moge go wstawic wiec jak ktos chce niech daje adres to wysle i bedzie ok Uprzedzam ze to jeszcze nie wygląda zbyt ciekawie bo narazie jest zamocowana turbinka i przewody doprowadzający i odprowadzający olej. Zostala masa pracy ale bedzie (chyba) pierwszy MF-255 TURBO w polsce Jutro dostane paczuszke z wskaźnikiem ciśnienia doładowania(trzeba powoli kompletowac zabawki A moze wie ktos gdzie moge kupic jakis ladny wskaźnik ciśnienia oleju w silniku bo w nim jest tylko ten zafajdany czujnik ale ja chce zegar bedzie lepiej i pewniej!! No i kolejny fajny wskaźnik Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oli007 0 Napisano 21 Grudnia 2005 paweloli007@gazeta.pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniek183 0 Napisano 21 Grudnia 2005 mam do was pytanko jak myslicie czym mozna zastąpić orginalny filtr powietrza w mf-255 ten jest troche duzy i bedzie problem zeby wcisnąc intercooler Co wy na to zeby dac sychy samochodowy (stozkowy) filtr powietrza??Tylko boje sie ze to sie nie sprawdzi gdy pracuje sie latem w zapylonym powietrzu niech mi ktos cos podpowie jak narazie sam kombinuje ale nie wiem co to bedzie nie chce zeby byly jakie kolwiek drobinki kurzy w powietrzu i latwiej bylo by z malym filtrem no nie!! Nie mówcie ze nikt nie wpadl na pomysl zeby zalozyc doladowanie w tym ciągniku!!! Oli 007 jutro dostaniesz filmik i zdjęcia pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotras 0 Napisano 21 Grudnia 2005 bisti@poczta.fm Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 21 Grudnia 2005 mam do was pytanko jak myslicie czym mozna zastąpić orginalny filtr powietrza w mf-255 ten jest troche duzy i bedzie problem zeby wcisnąc intercooler Co wy na to zeby dac sychy samochodowy (stozkowy) filtr powietrza??Tylko boje sie ze to sie nie sprawdzi gdy pracuje sie latem w zapylonym powietrzu niech mi ktos cos podpowie jak narazie sam kombinuje ale nie wiem co to bedzie nie chce zeby byly jakie kolwiek drobinki kurzy w powietrzu i latwiej bylo by z malym filtrem no nie!! Nie mówcie ze nikt nie wpadl na pomysl zeby zalozyc doladowanie w tym ciągniku!!! Oli 007 jutro dostaniesz filmik i zdjęcia pozdrawiamNie kombinuj z innym filtrem moim zdaniem to musiałbyś założyć jeszcze lepszy filtr bo turbina daje więcej powietrza a w zwiazku z tym też więcej ciągnie jak będzie Ci ciągnoł szajs to się długo nie nacieszysz tym turbo może lepiej wywal cały filtr gdzieś na zewnątrz ciągnika Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oli007 0 Napisano 21 Grudnia 2005 No dokładnie ten stożkowy to ci sie zapieprzy odrazu plewami.... Weź znajdź jakiś mokry o większej wydajności i umieść go gdzieś na zewnatrz:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialy2005 0 Napisano 21 Grudnia 2005 Dokładnie tak jak mowili przedmowcy, musisz założyc bardziej wydajny filtr nie musi byc mokry. Nawt łatwiejszy w utrzymaniu jest suchy. Powiedzmy z zetora, ja w swoim 7341 mam juz suchy i nie jest duzo wiekszy od twojego mokrego, a mozesz go lozyc jak ci sie podoba nie mus byc w pinie. w zetorze oryginalnie jest poziomo, a moj ma turbine wiec wydajnosc byla by na 1005 wieksza niz potrzebujesz. Tylko nie wiem ile taki filt ( dokładny + wstepny) z obudowa bedzie kosztował. Może jakims innym ciagniku bardziej popularnym, i tanszym jest suchy filrt???????????? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniek183 0 Napisano 22 Grudnia 2005 Ze powietrze musi byc krystalicznie czyste to ja wiem W sumie pomysl z filtrem suchym z innego ciągnika jest niezly tylko ze moze jestem dziwakem i wymagam nie wiadomo co ale chce to wszystko upchnąć tak jak do tej pory bylo (wszystko ladnie schowane) bo bedzie ladniej wygladal jak nie wywale niczego na zewnątrz wiecie o co chodzi.Juz dosc sie nameczylem zeby przewody olejowe nie zucaly szie w oczy a to w sumie nic takiego poprostu ma byc ladnie i estetycznie Wczoraj przeszedl kolejny test (od turbinki do kolektora ssącego dalem 3m waż nie chcialem go ciąć pozniej sie go ladnie dopasuje to bylo tak na szybko nie bylo intercoolera po co przy temp -9 stopni i bez filtra powietrza zima nie jest konieczny ) tym razem pod obciążeniem 2 przyczepy z pszenica po 5t wiecie co to jest dla niego normalnie Powiem tylko tyle ze do 1500obr/min nic sie nie dzialo ale powyzej tej granicy zaczyna sie robic fajnie jak wcisne gaz do dechy reakcja natychmiastowa(a nie zmula) bardzo szybko osiąga max obroty a pochwili je przekracza W kazdym razie jest powod do radosci a nie narzekania jak do tej pory Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniek183 0 Napisano 22 Grudnia 2005 Bialy 2005 a mógl bys zmierzyc i podac wymiary tego filtra z zetora byl bym bardzo wdzięczny pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oli007 0 Napisano 22 Grudnia 2005 Maniek cos tych fotek jeszcze nie dostałem:P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciek 0 Napisano 22 Grudnia 2005 maniek a odpręzyłeś ten silnik tzn inna podkładka pod głowice i do tego najważniejsze zmiana faz rozrządu(inny wałek) bo inaczej to sie zbyt dlugo nie pocieszysz z tego efektu bo zarypiesz silnik.Nie mówiąc o tym że mf mają słabiutki wał korbowy o niego od tej pory bedziesz musiał zajebiscie dbać bo jak ci sie zrobi mały luzik to po nim moment będzie.Napewno polecam ci drogi olej do silników doładowanych,bo CC czy CD odpada.Polerowanie korbowodów też by nie zaszkodziło.Moim zdaniem jak załozyłeś turbine od 2,8silnika na 4 garkach to nie do 2,4 o znacznie mniejszej mocy.I masz maks moment za wysoko teraz to pewnie moc maks będzie pow 3 tys.Najlepiej jakbyś złozył turbinke od motoru 2.0 a dlatego że silniki samochodowe mają znacznie wyzsze obroty. Albo turbinke od 2,5 motoru ale który kręci sie do 2,5 tys a nie 3,5 i więcej.ciekawe jak ci spalanie wyjdzie.Moim zdaniem to ta turbospręzaraka była by o wiele lepsza do silnika co ma 4 gary i 3,2 pojemnosci i tu by sie sprawdziła o wiele lepiej i by dwała już przy 1,2 tys coś.Acha a o wydajniejszym układzie chłodzenia pomyslałeś,i wymnienik woda/olej tez by był wskazany jak przegrzejesz olej to szybciej traci własciwosci.Zakładnie turbo to musisz myśleć że to ma ci służyć lata i lepiej niż przed załozeniem.To duże wydatki i przeróbka silnika wolnossącego to większy wydatek niż zakup i wymiana na fabryczny z turbem.Pozdro dla maniaków. Zebys nie musiał kapitalki robić po 500mtg jak mu przy orce dobrze przyfanzolisz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach