Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

otoz problem wyglada nastepujaco ;robiac w polu ferdkiem z kosiarka przy obrotach 1800 strzalka od temp na zielonym i miala daleko do czerwonego,silnik nagle stanal tak jakby go ktos wylaczyl ,sprobowalem odpalic i kreci i nie lapie myslalem ze sie zapowietrzyl wiec zaczelem odpowietrzac , zrobilem to no i odpalil (paliwa mialem caly zbiornik) popracowalem jeszcze jakies dwie godziny i chodzil dobrze tylko na wo,nych obrotach nierowno stukal (duze wachania obrotow) wracajac do domu znowu mi zdechl odpowietrzylem przejechalem jakies 200 m i znowu zdechl juz nie odpowietrzalem tylko zholowalem na dom i zaczalem szukac przyczyny wymienilem nastepujace czesci:

-pompka zasilajaca,

-filtr paliwa,

-wymiana uszczelki pod głowicą

 

oraz :

-przeczyscilem wszystkie przewody paliwowe

-wyczyszczony filtr powietrza

-ustawione zawory

-sprawdzone wszystkie szczelnosci polaczen oraz wozilem pompe do sprawdzenia i sie chyba nadzialem bo zaplacilem 70 zl za 5 min roboty pompiarza ktory stwierdzil ze pompa podaje i jest git i zebym uszczelke pod glowice zmienil

 

tak zrobilem i objawy czesciowo przestaly lecz sa ndal silnik na wolnych obrotach ladnie pracuje lecz wysokich nie da rady osiagnac no i potrafi zgasnac schodzac z wysokich obrotow a jak juz zgasnie to trzeba odpowietrzac bo nie zapali , wg mnie to cos z pompa wtryskowa (regulator kata wtrysku) ale jesli sie to potwierdzi to nadam hu*i dla pompiarza ktory mi powiedzial ze pompa jest lux

 

jesli ktos mial podobny problem niech da jakies wskazowki w celu usuniecia usterki moje gg 935690 mail raf_17@tlen.pl

 

prosze o pomoc:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
otoz problem wyglada nastepujaco ;robiac w polu ferdkiem z kosiarka przy obrotach 1800 strzalka od temp na zielonym i miala daleko do czerwonego,silnik nagle stanal tak jakby go ktos wylaczyl ,sprobowalem odpalic i kreci i nie lapie myslalem ze sie zapowietrzyl wiec zaczelem odpowietrzac , zrobilem to no i odpalil (paliwa mialem caly zbiornik) popracowalem jeszcze jakies dwie godziny i chodzil dobrze tylko na wo,nych obrotach nierowno stukal (duze wachania obrotow) wracajac do domu znowu mi zdechl odpowietrzylem przejechalem jakies 200 m i znowu zdechl juz nie odpowietrzalem tylko zholowalem na dom i zaczalem szukac przyczyny wymienilem nastepujace czesci:

-pompka zasilajaca,

-filtr paliwa,

-wymiana uszczelki pod głowicą

 

oraz :

-przeczyscilem wszystkie przewody paliwowe

-wyczyszczony filtr powietrza

-ustawione zawory

-sprawdzone wszystkie szczelnosci polaczen oraz wozilem pompe do sprawdzenia i sie chyba nadzialem bo zaplacilem 70 zl za 5 min roboty pompiarza ktory stwierdzil ze pompa podaje i jest git i zebym uszczelke pod glowice zmienil

 

tak zrobilem i objawy czesciowo przestaly lecz sa ndal silnik na wolnych obrotach ladnie pracuje lecz wysokich nie da rady osiagnac no i potrafi zgasnac schodzac z wysokich obrotow a jak juz zgasnie to trzeba odpowietrzac bo nie zapali , wg mnie to cos z pompa wtryskowa (regulator kata wtrysku) ale jesli sie to potwierdzi to nadam hu*i dla pompiarza ktory mi powiedzial ze pompa jest lux

 

jesli ktos mial podobny problem niech da jakies wskazowki w celu usuniecia usterki moje gg 935690 mail raf_17@tlen.pl

 

prosze o pomoc:)

dodam jeszcze ze teraz silnik wchodzac na obroty pierdzi i jak wejdzie sie na obroty ok 1500 i spusci sie pedal gazu to potrafi zgasnac, zalewalem rowniez inne paliwo a objawy nie ustaja wkurze sie jesli to bedzie jakis maly duperel bo juz ca;y uklad zasilania 2razy przegrzebalem moze ktos wie cotam w pompie moglo sie zwalic??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piszesz ze silnik pierdzi czyli pryka faktycznie jak by pompa a wtryski regulowales ale dlaczego sie zapowietsza pompe sprawdzal pompiasz to raczej powinna byc dobra chyba ze to jakis niechluj trudno jest pomoc przez pisanie nie slyszac silnika sprawdz uszczelki gumowe na tych przewodach od filtra i pompy moze tam lapie powietrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam od niedawna mf-a 3065 turbo i mam kilka pytan , na panelu kontrolek jest po prawej stronie wyswietlacz który nie dział sprawdzałemkabelki czy sa podpięte i wszystko jest w poządku co to moze byc ze on nie działa ,

ogrzewanie mi nie działa tzn wentylator smiga tylko ze ciepłe powietrze nie leci dodam ze ma klime która tez szwankuje ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam duży problem w MF3645 mianowicie nie da się nim jechać do przodu. Ta dźwignia co się zmienia przód-tył jest ustawiona na jazdę do przodu a ciągnik jedzie do tyłu w pozycji neutralnej też jedzie do tyłu a do tyłu nie da się jej przełączyć jak się nią trochę porusza to jest inaczej bo wsteczny jest w innym położeniu w niektórych położeniach można znaleźć luz a do przodu jak nie było tak niema. jak ktos wie co mogło sie stac to niech pomoże. a może ktoś ma instrukcję naprawy do tego ciągnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czesc.

Mam massey'a fergusona 6140 i cos mi tam elektryka padla. jakies zwarcie sie zrobilo i padl. cos mi sie wydaje ze to czujka w sprzegle cos zwiera. zna ktos sie na tym typie MF?a moze ktos ma instrukcje?

bo juz niewiem co z nim zrobic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam mam od niedawna mf-a 3065 turbo i mam kilka pytan , na panelu kontrolek jest po prawej stronie wyswietlacz który nie dział sprawdzałemkabelki czy sa podpięte i wszystko jest w poządku co to moze byc ze on nie działa ,

ogrzewanie mi nie działa tzn wentylator smiga tylko ze ciepłe powietrze nie leci dodam ze ma klime która tez szwankuje ;/

 

 

u mnie tak bylo z to dzwignio tez, ale go zapalilam od nowa i chodzilo spoko. cos ci tam musi nie stykac. rozkrec ja i zobacz. u mnie np. byla zle przykrecona

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktos z was swoim sposobem założył wspomaganie kierownicy przy 3512.

Pozrdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hydrotor Tuchola -przedsiębiorstwo hydrauliki siłowej Hydrotor sa ul Chojnicka 72 89-500 Tuchola tel. 052 33 63 600 lub 33 48 711 zależy o jakią pompe chodzi można do naprawy wysłac np PKS Mój nr gg 10927730

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamierzam kupić ciagnik używany o mocy okolo 100 KM. za około 55 tys zł. zastanawiam się nad MF3080 lecz nie wiem jak sprawują się w praktyce. Jeżeli kto ma praktyke prosze o wiadamos na temat użytkowania kosztów eksploatacji i awaryjnosci. Na co zwrócić uwagę przyy zakupie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam chciałbym się czegoś dowiedzieć o MFei serii 81**. Chodzi mi o ciągnik o mocy do 160km. 8120-8140. MIANOWICIE CHODZI MI O AWARYJNOść. Dziękuję za odpowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Orientuje się ktoś może ile koni mechanicznych ma Massey Ferguson 6110. Na http://www.konedata.net/Traktorit/MF6110.htm podają tylko mac określaną w jednostkach DIN jak to się przekłada na konie ?. Handlarze nie mogą się dogadać i zdecydować bo jedni podają że 70 inni że 75, 80 a wyjątkowi optymiści nawet że 85. Jak to w rzeczywistości jest ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Orientuje się ktoś może ile koni mechanicznych ma Massey Ferguson 6110. Na http://www.konedata.net/Traktorit/MF6110.htm podają tylko mac określaną w jednostkach DIN jak to się przekłada na konie ?. Handlarze nie mogą się dogadać i zdecydować bo jedni podają że 70 inni że 75, 80 a wyjątkowi optymiści nawet że 85. Jak to w rzeczywistości jest ?

Nie podają tam mocy w jednostkach DIN, a podają moc w koniach mechanicznych według NORMY DIN, podają dla tego modelu 71 KM.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mniej więcej o to mi chodziło tylko z tym że nieprecyzyjnie się wyraziłem. Problem w tym (o czym wielokrotnie już pisano na tym forum) że dane te nie pokrywają się z tymi jakie zwykło się przyjmować w naszym kraju (wystarczy porównać dobrze znane i dobrze opisane modele np. Ursus C-330 czy Zetora 7211)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.allegro.pl/item258798935_mf_massey_ferguson_8130_1997rok_155_km_mila.html

http://www.allegro.pl/item257542150_massey_ferguson_8120.html

 

Witam chciałbym się czegoś dowiedzieć o MFei serii 81**. Chodzi mi o ciągnik o mocy do 160km. 8120-8140. MIANOWICIE CHODZI MI O AWARYJNOść. Dziękuję za odpowiedzi. Co powiecie o tych maszynach??? Właśnie takie coś mnie interesuje......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam jestem na kupnie ciągnika MF 3070, co sądzicie o nich, mam problem, bo nie wiem czym się różni autotronic od datatronic i który mam wybrać, proszę o pomoc, z góry dziękuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam MF3080 autotronic wszystko jest ok tylko jak włącze wałek to obraca się kilka sekund i płynie zwalnia do zera. i tak jes za karzdym razem co może być przyczyna i jak to naprawić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam MF3080 autotronic wszystko jest ok tylko jak włącze wałek to obraca się kilka sekund i płynie zwalnia do zera. i tak jes za karzdym razem co może być przyczyna i jak to naprawić
Prawdopodobnie poszło uszczelnienie siłownika załanczania WOM lub puścil oring pod deklem z boku skrzyni biegów z prawej strony do którego jest przykręcona pompa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam jestem na kupnie ciągnika MF 3070, co sądzicie o nich, mam problem, bo nie wiem czym się różni autotronic od datatronic i który mam wybrać, proszę o pomoc, z góry dziękuje

 

autotronic ma każdy ciągnik z serii 30xx jest to jego główny panel sterujący znajdujący się z prawej strony kabiny pod podłogą, natomiast datatronic to jest panel na prawym słupku w kabinie to właśnie tam są informacje o spalaniu czy wydajności pracy po połączeniu go z pracująca maszyną i nie ma nic wspólnego z dynaschift, który to jest powiązany i kontrolowany właśnie przez autortonic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki rafik256, mam jeszcze pytanie na czym polega dokładnie ten dynashift i czy ma go każdy ciągnik massey ferguson 3070?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...