Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie kupiłem ciągnik mf 6150 i mam dwa półbiegi C I D jak należy je przełańczać przy pomocy sprzęgła czy bez . Z góry dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie kupiłem ciągnik mf 6150 i mam dwa półbiegi C I D jak należy je przełańczać przy pomocy sprzęgła czy bez . Z góry dzięki
a gdzie wcieło półbiegi A-B o ile wiem to powinny być ABCD a nie CD to tak jakbyś skrzynię 4-biegową oznaczył 3,4,5,6-bieg-- a przełaczac można bez sprz.pod obciążeniem-jeżeli nie ma szarpnięć-np-orka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jaki olej do skrzyni w MF 390 ,95 rok??

Orlen agro stou 10W

 

dzieki za odpowiedz sprawdze ten olej , a tak wogle skad wiesz ze taki idzie tam olej??? moze posiadasz jaka instrukcje??? bo przydalyby mi sie tez klasy pozostalych oleji w ciagniku jak i ich ilosci w roznych układach

 

pozdrawiam

 

Tutaj masz o swoim MF http://www.konedata.net/Traktorit/MF342.htm

A co do oleju to jest rekomendowany do MF, ale nie tylko i leje się go również do silnika. Wysokiej jakości jest to olej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie kupiłem ciągnik mf 6150 i mam dwa półbiegi C I D jak należy je przełańczać przy pomocy sprzęgła czy bez . Z góry dzięki
a gdzie wcieło półbiegi A-B o ile wiem to powinny być ABCD a nie CD to tak jakbyś skrzynię 4-biegową oznaczył 3,4,5,6-bieg-- a przełaczac można bez sprz.pod obciążeniem-jeżeli nie ma szarpnięć-np-orka

Ja ma tylko C i D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie kupiłem ciągnik mf 6150 i mam dwa półbiegi C I D jak należy je przełańczać przy pomocy sprzęgła czy bez . Z góry dzięki
a gdzie wcieło półbiegi A-B o ile wiem to powinny być ABCD a nie CD to tak jakbyś skrzynię 4-biegową oznaczył 3,4,5,6-bieg-- a przełaczac można bez sprz.pod obciążeniem-jeżeli nie ma szarpnięć-np-orka

Ja ma tylko C i D

to nie włącza AB czy nie ma? . Na tablicy zegarów jestABCD ,pod D jest zając ,pod C żółw . przy kierownicy przeł.półbiegi-gałka do przodu-wyżej ABCD ,do tyłu niżej DCBA i tak musi być -oczywiscie mówimy o dynashift ale coś mi sie wydaje że coś tam u ciebie nie gra ,a elektrozawory od dyna działają ,są 2 . 1-AB i 2-CD . A nawiązując do tematu nie spotkałem jeszcze 6150 z dwoma półbiegami i to jeszcze 'CD ' - pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie kupiłem ciągnik mf 6150 i mam dwa półbiegi C I D jak należy je przełańczać przy pomocy sprzęgła czy bez . Z góry dzięki
a gdzie wcieło półbiegi A-B o ile wiem to powinny być ABCD a nie CD to tak jakbyś skrzynię 4-biegową oznaczył 3,4,5,6-bieg-- a przełaczac można bez sprz.pod obciążeniem-jeżeli nie ma szarpnięć-np-orka

Ja ma tylko C i D

to nie włącza AB czy nie ma? . Na tablicy zegarów jestABCD ,pod D jest zając ,pod C żółw . przy kierownicy przeł.półbiegi-gałka do przodu-wyżej ABCD ,do tyłu niżej DCBA i tak musi być -oczywiscie mówimy o dynashift ale coś mi sie wydaje że coś tam u ciebie nie gra ,a elektrozawory od dyna działają ,są 2 . 1-AB i 2-CD . A nawiązując do tematu nie spotkałem jeszcze 6150 z dwoma półbiegami i to jeszcze 'CD ' - pozdrawiam

Ja widzałem nawet i 6180 maja dwa półbiegi i sporo mf serii61 ma tylkoC i D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie kupiłem ciągnik mf 6150 i mam dwa półbiegi C I D jak należy je przełańczać przy pomocy sprzęgła czy bez . Z góry dzięki
a gdzie wcieło półbiegi A-B o ile wiem to powinny być ABCD a nie CD to tak jakbyś skrzynię 4-biegową oznaczył 3,4,5,6-bieg-- a przełaczac można bez sprz.pod obciążeniem-jeżeli nie ma szarpnięć-np-orka

Ja ma tylko C i D

to nie włącza AB czy nie ma? . Na tablicy zegarów jestABCD ,pod D jest zając ,pod C żółw . przy kierownicy przeł.półbiegi-gałka do przodu-wyżej ABCD ,do tyłu niżej DCBA i tak musi być -oczywiscie mówimy o dynashift ale coś mi sie wydaje że coś tam u ciebie nie gra ,a elektrozawory od dyna działają ,są 2 . 1-AB i 2-CD . A nawiązując do tematu nie spotkałem jeszcze 6150 z dwoma półbiegami i to jeszcze 'CD ' - pozdrawiam

Ja widzałem nawet i 6180 maja dwa półbiegi i sporo mf serii61 ma tylkoC i D

możliwe -ja akurat z takimi nie miałem do czynienia -tylko z A-D- to narka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie mam problem ze sprzęgłem w MF 3060 tzn. przy zgaszonym silniku pedal wpada w podłogę jak uruchomię silnik muszę ze trzy razy wcisnąć pedał żeby działało co. Co to może byś za przyczyna???????????????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jacek1036 jeszcze jak byś mi powiedział jak to sprzegło sie odpowietrza to by było super

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jacek1036 jeszcze jak byś mi powiedział jak to sprzęgło sie odpowietrza to by było super

z prawej strony za deklem od biegów a wspornikiem od kabiny jest odpowietrznik jest to coś takiego jak końcówka od szybkozłonczki od hydrauliki tylko mniejsze wciskasz tam taki taki łepek i pokłopocie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie

Mam problem z kontrolką od skrzyni biegów (koło zębate z dwoma kroplami oleju)

w MF 6170. Na dużym gazie zaświeca się a na małym gaśnie. Czy może ktoś wie, dlaczego się zaświeca? I co może być przyczyną?!

Z góry dziękuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam prośbę czy może ktoś jest użytkownikiem MF 5435 co możecie powiedzieć na temat tego ciągnika. Z góry dziękUję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy wie ktoś gdzie w mf 595 znajduje sie pompa od hydrauliki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie

Mam problem z kontrolką od skrzyni biegów (koło zębate z dwoma kroplami oleju)

w MF 6170. Na dużym gazie zaświeca się a na małym gaśnie. Czy może ktoś wie, dlaczego się zaświeca? I co może być przyczyną?!

Z góry dziękuje

jest to kontrolka od zapchanego filtra wymień filtr hydrauliki przy dużych obrotach pompie brakuje oleju i dlatego zapala się kontrolka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich kilka dni temu kupilem MF 3080 i sa pierwsze problemy jak chce go zapalic pierwszy raz np rano to musze go troche pomeczyc zeby sie zapalil a kreci caly czas i tak az odpali potem juz bez problemu bedzie palil a po tym pierwszym odpaleniu to tak strasznie dymi mu z rury na siwo-biało a potem sie unormuje tak jak dzisiaj byl neiwielki przymrozek ale jakby bylo -20 to bym go nie odpalil co to moze byc za przyczyna?? a kolejnym problemem jest ze jak go odpale za kazdym razem to podnosnik nie rusza tylko trzeba troche sie pobawic wlacznikiem i sie uruchomi a na dodatek jest taki bajer ze przedni naped nei chce sie odlaczyc jak go tak poszarpac i tzn ciagnikiem i hamowac to bedzie chodzil bez problemu az do zgaszenia silnika, a po zgaszeniu jak przekrecam kluczykiem to sie sam przedni naped wl czy to jest normalne?? co sadzicie z tym podnosnikeim i przednim napedem czy to cos z hydraulika?? a to odpalanie co wy na to prosze o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jeszcze mam pytanie jaki olej byście mi polecali do silnika?? bo mam zamiar wymienic chociaz ten nei jest najgorszy ale uwazam ze mu sie przyda wymiana

 

 

 

 

sorka ze post pod postem ale nie widze nigdzie opcji edit

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

te problemy z odpalaniem to po mojemy wtryski leja lub pompa juz cienka. biały dym to niedopalone paliwo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Padnięte wtryskiwacze. i zmień filtr paliwa bo możesz mieć w nim wode.

Przedni napęd tak ma ze włańcza sie przy odpalaniu ciagnika a zeby go wyłaczyć naciśnij pedał hamulca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co do podnośnika przeczyść styki powinno pomóc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale to nei zawsze daje z tym hamulcem a jak juz odblokuje to np w trakcie jazdy moge sobie go wl i wyl jak mi pasuje i dziala a tak to nei chce zawsze po uruchomieniu musze sie pomeczyc by go rozblokowac a potem juz chodzi jak chce i kiedy chce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miron które styki masz na mysli mozesz mi troche przyblizyc Twoja mysl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

układ paliwoy filtry itd mozna sprawdzić jak bedziesz końcówki sprawdzała sprawdź tez cisnienie według mnie to raczej kompresja mała jest, jeśli silnik ma dobre sprężanie to i na lejących odpali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...