Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

według konedata ten model ma przód 14.9/28 tył 18.9/38 wiec te będą w sam raz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie bardzo wiem w czym problem przecież sam napisałes że takie masz założóne i chesz założyc od c360 o takim samym rozmiarze Rozmiar to rozmiar nie wazne z jakiego ciagnika chyba że chodziło ci o brak literki "R" który oznacza że to diagonalne a nie radialki - R

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam problem z podnosnikiem w MF3635 mianowicie po odpaleniu kilka razy podnosi i opuszcza tylne belki pozniej przestaje dzialac w tym czasie cala hydraulika dziala tylne wyjsci hydrauliki dzialaja prosze o pomoc adres moj ralf20@vp.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam problem z podnosnikiem w MF3635 mianowicie po odpaleniu kilka razy podnosi i opuszcza tylne belki pozniej przestaje dzialac w tym czasie cala hydraulika dziala tylne wyjsci hydrauliki dzialaja prosze o pomoc adres moj ralf20@vp.pl

 

Na początek sprawdz zasilanie czyli czerwony kabel biegnący od akumulatora przez bezpiecznik do EHR, nastepnie kabel właczajacy przekaźnik bioracy swój poczatek przy alternatorze kiedy pojawia sie na nim napiecie po odpaleniu silnika powoduje to zwarcie zestyków przekaźnika dzieki czemu prad płynacy od akumulatora moze sopwodowac włączenie EHR. Jeżeli oba przewody masz dobre to moze przekaźnik ma juz przepalone zestyki bo to częsta przypadłość tych ciagników

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Mam problem z Ciągnikiem Massey Ferguson 3645..

A mianowicie chodzi o przedni napęd - nie działa ... Sprawdzałem go i mechanicznie jest ok. Na zgaszonym ciągniku napęd działa, a gdy się go zapali to napęd nie działa, a kontrolka pokazuje, że powinien działać...

 

Rozwiążę ten problem poprzez bardzo mocne naciśnięcie hamulca ? Wtedy rozblokowywuje się przedni napęd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie w Mf 255 napiecie na gniedzie jest 11,58V a np w Zetorze 14,5V czy to normalne aby tak było? i dlaczego tak jest?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przy zmianie opon muszą byc zachowane proporcje miedzy tylna a przednią osią. jeśli włączysz naped lub blokade centralnego dyferencjału jeśli taka jest będa powstawały naprężenia w układzi napedowym. jeśli nie ma blokady centralnego dyferencjału będzie on nonstop pracowal ze wzgledu na różnicę prdkościmiedzy tyłem a przodem.

Jest taka niepisana zasada, że najlepiej wymieniać opony przód i tył jednocześnie, wtedy jest jak trzeba i nie ma żadnych naprężeń. A te opony od 60tki, napewno będą OK, tylko żeby bieżnika trochę miały

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

musiałes mierzyc w jednym na uruchomionym silniku a drugim nie uruchomionym albo ładowanie ci pada. Bo na uruchomionym powino byc około 14,4V a nie uruchomiony czyli napiecie samego aku około 12 V

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy wie ktoś gdzie w mf 595 znajduje sie pompa od hydrauliki?

Na samym dnie tylnego mostu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oba w stanie jałowym:/ wiec fakt zbadam to jescze raz i powiem jak jest:D dizeki:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Czy ktoś może mi napisać, czym różnią się te dwa modele MF 3065 i 3065E? Dziękuję i pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wg konedata wersja E czyli Eco ma jedna predkosc wałka 540 i skrzynie biegów 16/16,tyle co wyłowiłem z kontekstu,jest cos jeszcze ale nie moge do konca pgarnać.Z reszta sam sprawdz http://konedata.net/Traktorit/MF3050b.htm

nie posiada również modułu pod kabino {komputera }

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Mam

Katalogi części do:

-większości modeli ciągników Massey Ferguson (np. całej serii 30 __ ,np. 3060,3080 itd.)- jak potrzebujesz-zapytaj a ja zobacze czy mam. (Są niestety po angielsku)]

-instrukcja obslugi ciagnikow MF seria 30xx (niestety po francusku)

 

-instrukcja napraw MF 30xx i 31xx

-instrukcja obsługi i katalog czesci do ciagnika oraz instrukcja napraw Ursus MF255 (po polsku)

-inst napraw i katalog MF235

 

Jeśli ktoś chce , mój mail : Comp4ct@wp.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na początek sprawdz zasilanie czyli czerwony kabel biegnący od akumulatora przez bezpiecznik do EHR, nastepnie kabel właczajacy przekaźnik bioracy swój poczatek przy alternatorze kiedy pojawia sie na nim napiecie po odpaleniu silnika powoduje to zwarcie zestyków przekaźnika dzieki czemu prad płynacy od akumulatora moze sopwodowac włączenie EHR. Jeżeli oba przewody masz dobre to moze przekaźnik ma juz przepalone zestyki bo to częsta przypadłość tych ciagników

 

 

 

Dziękuję za podpowiedz, mam nadzieję że uda mi się rozwiązać ten problem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, nei dizala dynashift w ciagniku mf 8120 8000 godzin rok 96 skrzynia biegow chodzi wszystkie biegi od 1-4 pracuja wsteczny tez. ale dynashift nie. co sprawdzic na poczatek. pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prosze o pomoc

czy to prawda ze jadac mf3085 wiecej niz 15 km/h to przedni naped powinien sie wylanczac, czy tym steruje ten czujnik predkosci co znajduje sie kolo filtra oleju, u mnie sie obluzowal nie wiem jak go dokrecic, jaki powinien byc odstep miedzy nim a kolem zebatym, i jakie powinlo byc na nim napiecie, kiedys na forum ktos juz o tym pisal, prosze o szczeguly.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witajcie

 

czy w mf 390 (1995 rok) obrotomierz pobiera impuls z alternatora przez co pokazuje predkosc obrotowa silnika?? czy jest jakis inny czujnik??? pytam poniewaz zaczal mi sie psuc obrotomierz , raz chodzi raz nie albo pokazuje na wolnych obrotach 0 a od polowy do max tylko 1600obr/min jak myslicie co moze byc uszkodzone obrotomierz czy cos przy alternatorze?? w innych MF chyba jest ta sama zasada dzialania obrotomierza i pytam was o porade

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Prosze o pomoc

czy to prawda ze jadac mf3085 wiecej niz 15 km/h to przedni naped powinien sie wylanczac, czy tym steruje ten czujnik predkosci co znajduje sie kolo filtra oleju, u mnie sie obluzowal nie wiem jak go dokrecic, jaki powinien byc odstep miedzy nim a kolem zebatym, i jakie powinlo byc na nim napiecie, kiedys na forum ktos juz o tym pisal, prosze o szczeguly.

ten nie jest od pomiaru predkosci--od tego jest czujnik znajdujący się pod zbiornikiem paliwa a dokł. w obud. skrzyni nad kołem zęb. mech różnicowego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam pytanie odnośnie MF 3050 lub seri 30xx, odnośnie oporów toczenia się ciągnika. Tzn u mnie zauważyłem jadąc z przyczepą z dużęj górki zdejmując nogę z gazu ciągnik zaczoł zwalniać dodam że na przyczepie był ładunek 5t no i przyczepa ok1,5t co prawda ta przyczepa jest na balonach (kołach). Czy to możliwe że silnik może tak hamować ciagnik, jeśli nie to jaka może być tego przyczyna. Czy ktoś się z was spotkał lub miał taki problem i jak to rozwiązał. Czy to jest jakaś wada ciągnika czy po ptostu te ciągniki tak mają. Dodam że jadąc samym ciągnikiem i wciskając sprzęgło ciągnik dość szybko traci prędkość.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Istnieje coś takiego jak hamowanie silnikiem, ale dlaczego ciągnik szybko tracił prędkość z wciśniętym sprzęgłem to nie mam pojęcia. Może hamulce masz za mocno podciągnięte...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niektóre maja taką wade u mnie było to samo ale sprzedałem go zanim doszedłem co jest tego przyczyną. Normalnie powinny sie lekko toczyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przyczyn może byc kilka jechałeś z włączonym przednim napedem czy nie. tak samo chamuje gdy wyrzucisz na luz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Niektóre maja taką wade u mnie było to samo ale sprzedałem go zanim doszedłem co jest tego przyczyną. Normalnie powinny sie lekko toczyć.
ERDEM,MIRON RAFIK256 i inni znawcy tematu -prosze o pomoc w wyjasnieniu kwestji półb w MF 6150-zapraszam do tematu MASSEY Ferguson 6150 z dwoma półbiegami--tutaj szkoda na to miejsca - pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to troche nie logiczne Jeśli były by wersje z dwoma półbiegami to dlaczego nie zaznaczono jak AB tylko CD Osobiście nie miałem styczności z tymi ciagnikami wiec nic wiecej nie moge powiedzieć.

Zadzwoń do serwisu korbanków oni powinni wiedzieć czy były takie wersje.

Handlarze maja różne pomysły i mógł kroś coś nakąbinować. Sam kiedys spotkałem 3070 z wyjętym elektrozaworem i wkrecona sruba nawet gościowi nie chciało sie zaślepiś przycisku tylko odcioł kable i usilnie wmawiał mi ze ten typ nie ma półbiegu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...