Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

nie wiem czy dobrze kminie bo na mf tak za bardzo sie nie znam ale z moja 30 tez mam takie problemy i przed podgrzaniem świecy poprostu jedną odkręcam i wlewam tak z 50-100ml ropy i poźniej podgrzewam no i mi wtedy łapie... ale nie wiem czy sie tak w masejkach da bo nie mam i sie nieorientuje...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie wiem czy dobrze kminie bo na mf tak za bardzo sie nie znam ale z moja 30 tez mam takie problemy i przed podgrzaniem świecy poprostu jedną odkręcam i wlewam tak z 50-100ml ropy i poźniej podgrzewam no i mi wtedy łapie... ale nie wiem czy sie tak w masejkach da bo

nie mam i sie nieorientuje...

 

30-stka ma świece żarowe a mf-y płomieniowe a tak na marginesie to ciapkowi na rozruch najlepsza gazeta do poczytania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie wiem czy dobrze kminie bo na mf tak za bardzo sie nie znam ale z moja 30 tez mam takie problemy i przed podgrzaniem świecy poprostu jedną odkręcam i wlewam tak z 50-100ml ropy i poźniej podgrzewam no i mi wtedy łapie... ale nie wiem czy sie tak w masejkach da bo

nie mam i sie nieorientuje...

 

30-stka ma świece żarowe a mf-y płomieniowe a tak na marginesie to ciapkowi na rozruch najlepsza gazeta do poczytania[/quote

 

no w sumie tak cfiapek to ciapek a mf to mf... tak więc pozostaje mi tylko przyznać racje kolega którzy sie wczesniej wypowiadali i którzy mają w tym doświadczenie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie wiem czy dobrze kminie bo na mf tak za bardzo sie nie znam ale z moja 30 tez mam takie problemy i przed podgrzaniem świecy poprostu jedną odkręcam i wlewam tak z 50-100ml ropy i poźniej podgrzewam no i mi wtedy łapie... ale nie wiem czy sie tak w masejkach da bo

nie mam i sie nieorientuje...

 

30-stka ma świece żarowe a mf-y płomieniowe a tak na marginesie to ciapkowi na rozruch najlepsza gazeta do poczytania[/quote

 

no w sumie tak cfiapek to ciapek a mf to mf... tak więc pozostaje mi tylko przyznać racje kolega którzy sie wczesniej wypowiadali i którzy mają w tym doświadczenie...

można jeszcze stosować samostart ale z rozwagą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam problem z podnośnikiem w mf3050, a mianowicie nie ma impulsu na elektrozaworach. Ręcznie można podnieść i po podłączeniu innego zasilania działają. Czy sprawcą problemu może być czujnik??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
około 15-20 sekund najlepiej jakby ktoś ci grzał świece a ty stań sobie koło silnika i słuchaj kiedy buchnie płomień ze świecy

Tak długo to przy żarowej można, ale przy płomieniowej moim zdaniem za długo. Mi w poprzednim MFie od długiego podgrzewania świecy płomieniowej przed rozruchem spalił się bezpiecznik filtra powietrza a sam filtr się porządnie nadpalił.

Moim zdaniem przy płomieniówce od razu trzeba kręcić silnikiem żeby płomień był "zaciągany" do cylindrów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy mam problem z podnośnikiem w mf3050, a mianowicie nie ma impulsu na elektrozaworach. Ręcznie można podnieść i po podłączeniu innego zasilania działają. Czy sprawcą problemu może być czujnik??

może być czujnik ale najwpierw sprawdz bezpiecznik z przodu pod maską

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
około 15-20 sekund najlepiej jakby ktoś ci grzał świece a ty stań sobie koło silnika i słuchaj kiedy buchnie płomień ze świecy

Tak długo to przy żarowej można, ale przy płomieniowej moim zdaniem za długo. Mi w poprzednim MFie od długiego podgrzewania świecy płomieniowej przed rozruchem spalił się bezpiecznik filtra powietrza a sam filtr się porządnie nadpalił.

Moim zdaniem przy płomieniówce od razu trzeba kręcić silnikiem żeby płomień był "zaciągany" do cylindrów.

witam ; ja to sprawdzałem tak po zdjęciu gumy od filtra widać jest świece i trwa to około 20 sekund do jej odpalenia, Mf serja 30xx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam taki problem jechałem jakieś 4 km bez płynu w układzie chłodzenia ponieważ pekł mi wąż o czym nie wiedziałem,pekl juz przed wyjazdem gdyż była kałuża.silnik chodzi normalnie jak przed awarią.czy mogło sie coś stać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy mam problem z podnośnikiem w mf3050, a mianowicie nie ma impulsu na elektrozaworach. Ręcznie można podnieść i po podłączeniu innego zasilania działają. Czy sprawcą problemu może być czujnik??

może być czujnik ale najwpierw sprawdz bezpiecznik z przodu pod maską

 

Jak to jest ten bezpiecznik na wysokości filtra paliwa na kabimie pod tą blaszką to jest dobry. Jak można sprawdzić czy ten czujnik jest sprawny??

Jeśli bedziesz wolny to odezwij sie do mnie na gg 4345716

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
około 15-20 sekund najlepiej jakby ktoś ci grzał świece a ty stań sobie koło silnika i słuchaj kiedy buchnie płomień ze świecy

Tak długo to przy żarowej można, ale przy płomieniowej moim zdaniem za długo. Mi w poprzednim MFie od długiego podgrzewania świecy płomieniowej przed rozruchem spalił się bezpiecznik filtra powietrza a sam filtr się porządnie nadpalił.

Moim zdaniem przy płomieniówce od razu trzeba kręcić silnikiem żeby płomień był "zaciągany" do cylindrów.

Masz racje TONY że trzeba od razu kręcic po zapaleniu świecy ale jeżeli płomień ze świecy nie buchnie tylko zapali sie małym ogniem to podczas kręcenia zasysane powietrze do cylindrów zgasi go. Miałem taki przypadek w swoim ferdku 3065 i 255 po wymianie świecy paliły od razu przy 15 st. mrozu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam taki problem jechałem jakieś 4 km bez płynu w układzie chłodzenia ponieważ pekł mi wąż o czym nie wiedziałem,pekl juz przed wyjazdem gdyż była kałuża.silnik chodzi normalnie jak przed awarią.czy mogło sie coś stać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam taki problem jechałem jakieś 4 km bez płynu w układzie chłodzenia ponieważ pekł mi wąż o czym nie wiedziałem,pekl juz przed wyjazdem gdyż była kałuża.silnik chodzi normalnie jak przed awarią.czy mogło sie coś stać?

Kolego mogło . Nie piszesz czy jechałeś z obciążeniem czy bez a to ważna informacja.To jakie skutki wywołała jazda bez płynu okaże się podczas zapalania na mrozie i ile będzie brał oleju oraz na zużyciu paliwa w letnich warunkach czyli w upały.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam taki problem jechałem jakieś 4 km bez płynu w układzie chłodzenia ponieważ pekł mi wąż o czym nie wiedziałem,pekl juz przed wyjazdem gdyż była kałuża.silnik chodzi normalnie jak przed awarią.czy mogło sie coś stać?

Kolego mogło . Nie piszesz czy jechałeś z obciążeniem czy bez a to ważna informacja.To jakie skutki wywołała jazda bez płynu okaże się podczas zapalania na mrozie i ile będzie brał oleju oraz na zużyciu paliwa w letnich warunkach czyli w upały.

bez obciążenia a zapalałem w -12 na słabych akumulatorach i zapalił

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja raz zapomniałem wlać wody do MTZ, odpaliłem go i podjechałem pod beczke z paliwem. Lałem paliwo, a on sobie chodził na wolnych obrotach kilka minut. Mało zawału nie dostałem jak się skapnąlem. Oczywiście od ojca poszła konkretna zjebka. Niby nic mu się nie stało, ale od dłuższego czasu bieże mi troche oleju. Odpala tez fatalnie, ale on tak już nowości ma. No i uszczelka pod głowica przepuszcza troche olej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie ojciec był na tyle zdolny że pojechał bez wody z rana buraki wybierać co najlepsze skapnął sie jak wrócił o dziwo się nie zatarł chodzi o ursusaC-4011, ale to było pare lat temu jeszcze przed jej remontem miała takie luzy miedzy tłokami a tulejami i dobre smarowanie żę nie stanał, na drugi dzien nalalismy wody, ale okazało sie że pęknęła tulej przy uszczelniaczu i zeszła woda do miski, i remont ale zjebki nie dostal , jak wiadomo jak starszy coś spieprzy to jest wszystko ok:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ja kiedyś pojechałem orać bez wody -1 raz w koło i stanoł(mtz) poszłem po wode i zapalił na dotyk ,ale to nie mtz a tak poza tym to dzisiaj zapalałem (-11) to z początku jakby na jeden tłok nie chodził przez chwile a potem dobrze.czy mogło coś nawalić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

C-4011 to twarde maszyny

Z tego co koledzy piszą to widać że jeden ciągnik pochodzi 5 min i może się zatrzeć, a drugim można w pole jechać i będzie chodził, jednak zawsze brak wody pozostawi jakiś ślad

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi kolega mówił, że wyjechali z ojcem w zime C360 3P do lasu i wody nie wlali. Jak wracali, to im w bramie silnik zgasł i wtedy się skapnęli, że wody nie było. Jak ostygł, to im sie udało odpalić i mówił, że chodził potem w miare normalnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mama problem z MF 6160 gdy włączam biegi to ciągnik jakby drgnął do przodu oraz uciążliwa jest zmiana biegów. czy to może być zużyte sprzegło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to raczej będzie nie wyregulowane sprzęgło radzę to w miarę szybko zrobić bo szkoda tarcz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeszcze nie regulowałem więc nie wiem ale spytam się kolegi to dam wam znać jak coś

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...