buli1979 0 Napisano 15 Lutego 2009 Witam. Panowie mam pytanko ponieważ mój 3p zaczął dziwnie pracować na wyższych obrotach. Mechanik stwierdził że to wtryski i pompa. Wszystko zostało zrobione(uszkodzona była jedna końcówka wtrysku i pompa wymagała regulacji) ale jest jeszcze gorzej. Zaczął trudnniej palic i po odkręceniu rurki z 3 wtrysku nie ma zadnej reakcji ze strony silnika. Czy mógł przestawić rozrząd i stąd takie objawy??? Proszę o pomoc. PozdrawiamJesli pompa została dobrze zrobiona to raczej moze byc brak cisnienia w cylindrze skoro 3 nie pali, np wypalony zawór lub tuleja lub uszczelka pod głowicą rozumiem ze jak ta rurkę odkręcisz to paliwo leci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacek1036 0 Napisano 15 Lutego 2009 Pompa jest na pewno dobrze zrobiona. Tak jak odkrece rurke to leci paliwo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawelmf 0 Napisano 18 Lutego 2009 Panowie ma taki problem . Oddałem turbinę do regeneracji już mi ja zrobiono ale w środku był kawałem drutu powiedziano mi że to może być kawałek urwanego zaworu . Jakie są reakcje ciągnika jeżeli taki zawór sie urwie . p.s Nigdy żadnego zgrzytu niebyło słychać ciągnik pracuje bardzo ładnie i bardzo równo . Pomocy co robić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Peron 0 Napisano 18 Lutego 2009 Nie wydaje mi sie, żeby to był zawór. A tak swoją droga, daj numer do miejsca, gdzie regenrowałeś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawelmf 0 Napisano 19 Lutego 2009 Nie wydaje mi sie, żeby to był zawór. A tak swoją droga, daj numer do miejsca, gdzie regenrowałeśA co to może być . (0-89) 648 6776 Iława Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gadzet51 0 Napisano 19 Lutego 2009 Witam co sądzicie o ciągniku massey ferguson 3115 z grudnia 1990r. , ile waszym zdaniem jest wart. A i najważniejsze czy da się w nim zamontować przedni wał odbioru mocy, jak to się robi (co trzeba dołożyć lub wymienić) i ile to kosztuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczewko 0 Napisano 19 Lutego 2009 Ten kawałek drutu to może byc gniazdo zaworowe. Radziłbym zajrzec do głowicy co sie dzieje z zaworami i gniazdami, moze wymiana sie szykuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erdem 0 Napisano 19 Lutego 2009 Ten kawałek drutu to również moze byc kawałek pierścienia. Spotkałem sie z takim przypadkiem że gościo tyle czasu jeździł z popękanym pierścieniem ze zrobiły sie z niego takie wałeczki całkiem przypominajace kawałek druta czy gwoździa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawelmf 0 Napisano 19 Lutego 2009 Ten kawałek drutu to również moze byc kawałek pierścienia. Spotkałem sie z takim przypadkiem że gościo tyle czasu jeździł z popękanym pierścieniem ze zrobiły sie z niego takie wałeczki całkiem przypominajace kawałek druta czy gwoździa.ten kawałek jest takiej grubości jak zawór niecałe 10mn .Ale ciągnik chodzi dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawelmf 0 Napisano 19 Lutego 2009 tak wygląda tek kawałe co został znaleziony w turbinie zdjęcie tej części http://images43.fotosik.pl/67/232d28e115f5c426med.jpg[/img] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gadzet51 0 Napisano 19 Lutego 2009 czy nikt z was nie spotkał się z opinią na temat tego modelu (MF 3115) że nic nie piszecie,proszę o jakąś opinię i odpowiedź na moje pytania bo nie wiem czy go kupować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
franad86 0 Napisano 20 Lutego 2009 witam! moj problem moze nie jest az tak powazny ale jest denerwujący a mianowicie od jakiegos czasu zaczynał mi szwankowac obrotomierz i licznik motogodzin, tzn czasami działał a czasami nie. teraz juz wogole nie dziala. co moze byc przyczyna?? czy to moze jakis kabelej jest luzny czy co?? prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lesiuagusia 0 Napisano 20 Lutego 2009 faktycznie ten kawałek wygląda jak zawór a długo masz ten ciągnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kules 0 Napisano 20 Lutego 2009 W moim mf też nie działał obrotomież. Winne były zdarte szczotki w alternatorze, kontrolka od ladowania gasła ale po pewnym czasie traktor nie zapałił. Po wymianie wzystko było ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
albin2406 0 Napisano 21 Lutego 2009 Witam.Ja też miałem problem z obrotomierzem,wystarczyło naciągnąć paski i wszystko jest w porządku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawelmf 0 Napisano 21 Lutego 2009 faktycznie ten kawałek wygląda jak zawór a długo masz ten ciągnikmam go rok .Mechanik był i stwierdził ,że ten kawałęk to moze być zawór ale w tym silniku jest wszystko i ki i może ten zawór się urwał ale u poprzedniego własciciela i wpadł i niemogli go znaleźć . Pasuje na to że ciągnik miał robiony remont silnika co mogło być przyczyną tego urwanego zaworu ten remont. ale to tylko przypuszczenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lesiuagusia 0 Napisano 21 Lutego 2009 i tak faktycznie mogło być że to taka pozostało od poprzedniego właściciela ważne ze chodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
łukasz.j 0 Napisano 21 Lutego 2009 Witam. Panowie potrzebny mi jest numer zimeringa wałka odbiory mocy w MF 6170. Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paw 0 Napisano 26 Lutego 2009 czy ktoś moze mi powiedzieć jakie długie powinny być szczotki z alternatora po wyjęciu, u mnie mają 2,5 mm ,chyba troche mało nie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarnykruk 0 Napisano 1 Marca 2009 Czy ktoś posiada katalog lub książke do mf 698 ?Jak przełączyć wałek (wom) z 1000 na 540 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marko1977 0 Napisano 1 Marca 2009 czy ktoś moze mi powiedzieć jakie długie powinny być szczotki z alternatora po wyjęciu, u mnie mają 2,5 mm ,chyba troche mało nie ?nie wiem dokładnie ale napewno dłuzsze niz pół cm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusz orzechowicz 0 Napisano 2 Marca 2009 nie mogę znależć filtra oleju przy pompie podnośnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFALW 0 Napisano 2 Marca 2009 nie mogę znależć filtra oleju przy pompie podnośnika podaj model ciągnika bo bez tego raczej nikt Ci nie jest w stanie tego wskazać-pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paw 0 Napisano 3 Marca 2009 mam w planach kupić mf 3625 (69 kM), czy już ktoś użytkuje ten ciągnik jaka ocena ? jak chodzi z nim ładowacz czołowy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rybka2485 0 Napisano 4 Marca 2009 witam, mam problem bo nie mam katalogu a podlaczam instalacje do MF 465 (jest na bazie 575 roznia sie kabinami) i mam problem do oznaczenia kontrolek:/ tzn jaka kontrolka od czego jest na "desce rozdzielczej" ... pierwszy to swiatla, drugi to od akumulatora a nastepne?? najbardziej nie pokoi mnie kontrolka przedzielona na pol przerywana linia ze strzalka w dol... od czego to jest?? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach