Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

ja nic nie dokonywalem poprostu go tak juz kupilem w srodku na komputerze pokazywalo 46km/h a sprawdzilem go jadac rowno z samochodem i pokazalo w samochoniedzie prawie 50km/h:) fajnie jest tylko ze z czyms dopietym strasznie zwalnia pod gorki ze nawet musze redukowac ;/ czy u was tez tak jest z tym zwalnianiem a moze to wina tego ze przednie kola sa zalane plynem...?? jak myslicie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja nic nie dokonywalem poprostu go tak juz kupilem w srodku na komputerze pokazywalo 46km/h a sprawdzilem go jadac rowno z samochodem i pokazalo w samochoniedzie prawie 50km/h:) fajnie jest tylko ze z czyms dopietym strasznie zwalnia pod gorki ze nawet musze redukowac ;/ czy u was tez tak jest z tym zwalnianiem a moze to wina tego ze przednie kola sa zalane plynem...?? jak myslicie?

Mysle ze płyn w kołach nie wiele obciąza ciągnik to tak jak by miał poządne obciązniki a z jakim ładunkiem ci tak zwalnia i pod jak wielkie te górki, ja swoim 3085 ciągam czasami dwie przyczepy + 10 ton to pod niewielkie górki to głos zmienia a obroty co najwyzej spadną do 1900-1800 ale idzie jak czołg a pod wieksze góry to juz gozej, (nawet tir-y redukują) a w ciągniku troche opur stawia skrzynia i przedni most i zwolnice jadąc wolno tego nie czuc ale prawie 50 km/h to jusz napewno, gdy jedziesz i puscisz na luz to mocno zwalnia? a w polu ma siłe?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mój 390 też jeździ około 47 fabrycznie przy skrzyni 40 kmh ma opony 16.9 r 34 mój miał felgi 38 a na nich wąskie opony 13.6 jak mu założyłem 16.9 to przyśpieszył. Co do zwalniania pod górki tez tak ma poprostu zbyt szybkie przełożenie musi tak byc. Niestey jazda na maksa przynajmniej w mojm przypadku wymaga dobrych dróg jesli jest nierówno brak zawieszeń daje o sobie znać i trudno się kieruje. Płyn w kołach może sugerowac że ciągnik pracował więcej przy transporcie znam takie przypadki jednak nie musiało tak być.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja nic nie dokonywalem poprostu go tak juz kupilem w srodku na komputerze pokazywalo 46km/h a sprawdzilem go jadac rowno z samochodem i pokazalo w samochoniedzie prawie 50km/h:) fajnie jest tylko ze z czyms dopietym strasznie zwalnia pod gorki ze nawet musze redukowac ;/ czy u was tez tak jest z tym zwalnianiem a moze to wina tego ze przednie kola sa zalane plynem...?? jak myslicie?

Mysle ze płyn w kołach nie wiele obciąza ciągnik to tak jak by miał poządne obciązniki a z jakim ładunkiem ci tak zwalnia i pod jak wielkie te górki, ja swoim 3085 ciągam czasami dwie przyczepy + 10 ton to pod niewielkie górki to głos zmienia a obroty co najwyzej spadną do 1900-1800 ale idzie jak czołg a pod wieksze góry to juz gozej, (nawet tir-y redukują) a w ciągniku troche opur stawia skrzynia i przedni most i zwolnice jadąc wolno tego nie czuc ale prawie 50 km/h to jusz napewno, gdy jedziesz i puscisz na luz to mocno zwalnia? a w polu ma siłe?

 

w polu sile ma ok a jak na luz puszcze to zwalnia tak ze czuc a np jak ciagne pelna beczke 5tys to wtedy czuje ze stawia opor pod mala goreczkie czasami rano jak z nocy go odpale to taki jakby slabszy jest puki sie dobrze rozgrzeje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój puki jest zimny to tez go trudniej rozpedzic zwłaszcza zimą ale gdy sie rozgrzeje to jest dobrze, to pewnie przez olej w skrzyni gdy jest zimny jest gesciejszy i stawia opór.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mój puki jest zimny to tez go trudniej rozpedzic zwłaszcza zimą ale gdy sie rozgrzeje to jest dobrze, to pewnie przez olej w skrzyni gdy jest zimny jest gesciejszy i stawia opór.

 

wiec jak tak to pewnie to normalnemoj to troche kopci ciekawe od czego turbine mam prawdopodobnie dobra z tego cu to sie dowiedzialem ..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Panowie wiecie może jakie uszczlniacze sa potrzebne do przednich zwrotnic w MF 3070??? Czy jest duży problem z ich wymianą??? ponieważ wydostaje mi sie olej. Czy jest to duży koszt??? Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Panowie wiecie może jakie uszczlniacze sa potrzebne do przednich zwrotnic w MF 3070??? Czy jest duży problem z ich wymianą??? ponieważ wydostaje mi sie olej. Czy jest to duży koszt??? Pozdrawiam

 

jesli sie nie myle to jak wymienialem u siebie to jeden kosztowal 150zl....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, co zrobic jak niedziala klimatyzacja w 4360 gaz napelniony bezpieczniki sa dobre a klimy wcale nie zalancza zaden elektronik nie chce sie za to wzionc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do Jacek1036

Do mojego 3070 uszczelniacze i tuleje na dwie strony kosztowały chyba 70 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

beztytuunll.th.jpg

wejdz na strone korbanka do sklepu i tam sie dowiesz ceny masz tu numery katalogowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiecie moze ile wchodzi oleju do skrzyni do mf3070 i ile moze kosztowac filtr olej.wielkie dzieki za szybka odpowiedz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bylo juz kilka wypowiedzi nt oleju, wchodzi go 55+5 na ewentulne dolewki, filtr hygrauliki wiekszy okolo200-220 zł, mniejszy wspomaganie około 20,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a wiesz moze czy w 3070 jest jakas kontrolka od filtra hydraulicznego lub jakas od oleju a ten filtr od wspomagania gdzie sie znajduje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam takie zapytanie,w moim MF3070 podczas podnoszenia i opuszczania podnośnika zapala się kontrolka od pompy hydraulicznej.Zaznaczam że wszystko działa OK ,podnosi agregat tonowy na wolnych obrotach bez problemu.Filtr wymieniony.

Co to może być? Z góry dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z traktorem

obrywa mi u góry cylinder w bloku

jeki jest tego powód??

posiadam massey ferguson 255

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wie ktoś co oznacza kod błędu EHR "24" w 6180?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kupilem niedawno massey ferguso 3080. niewiem jeszcze jak si wlancza walek aby chodzil szybciej na mniejszych obrotach ciagnika i czemu po uruchomieniu silnika ramiona nie chca sie podnosic ani opuszczac dopiero po chwili jak pokrece na panelun prosze o pomoc bo zblizaja sie zniwa a nie niew jeszcze paru r

zeczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam problem z hydraulika w 3690 slabo działa podnośnik. jak sprawdzałem ciśnienie na wywrot to ma 180 ale od razu spada.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam w moim ciągniku Massey Ferguson 3070, jak jeżdżę z obrotami do 1500 to wszytko jest ok, a jak z 5 minut ponad 15000 to mi gaśnie i się zapowietrza, co może być tego przyczyną? wychodzi na to jakby mało paliwa mu dochodziło na wyższych obrotach, proszę o pomoc, z góry dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powiem lakonicznie, jedź od zbiornika, filtr w zbiorniku, przewod , pompka zasilająca, a w niej filtr, nastepnie przewdo łaczacy pompke z filtrem glownym paliwa, no i mały filtr ukryty w króćcu w pompie wtryskowej, ps z doswiadczenia mowie w różnych ciągnikach, nigdy niewiesz gdzie może sie przytamować, a jeśli nie to, podstawa wymiana filtra, sprawdzenie pompki zasilającej itd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej kto odpowie na moje wczesniejsze posty.POMOCY.z gory dzeki:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego mick, filtr wspomagania jest pod przednią czescia kabiny po prawej stronie, taki podłużny cylinder wykręcany, w srodku niego znajduje sie wkład, a kontrolka od hydrauliki pojawia sie gdy przekręcisz kluczyk, taka czerwona taki trybik z kroplą sie pojawia, lakonicznie mówiąc ale powinna zgasnać jak ciągnik uruchomisz,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kolego mick, filtr wspomagania jest pod przednią czescia kabiny po prawej stronie, taki podłużny cylinder wykręcany, w srodku niego znajduje sie wkład, a kontrolka od hydrauliki pojawia sie gdy przekręcisz kluczyk, taka czerwona taki trybik z kroplą sie pojawia, lakonicznie mówiąc ale powinna zgasnać jak ciągnik uruchomisz,

 

wielkie dzieki a ten filtr moze byc przyczyna tego ze wspomaganie ciezko chodzi ? a od czego ta kontrolka moze sie zapalac od hydrauliki bo czasami np. podjerzdzam do beli i ja nadziewam na igle i jak podnosze ja do gory i chece ruszyc i skrecam kola to ta kontrolka sie zapala i tak mi ciagnik szarpie i wtedy wciskam sprzeglo i dam troche gazu i jest ok... jaka moze byc tego przyczyna?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdz poziom oleju najpierw, bagnet jest z tyłu , niedaleko korka wlewowego, jesli mało uzupełnij olejem o tym samym parametrze, jesli nadal wariuje , to sprawdz cisnienie w obwodzie, było to na forum gdzie...tylko powertować troche trzeba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...