tomekkaleta1983 0 Napisano 7 Września 2009 WitamJak Wyłączyć blokadę w MF 3645Za pomocą przycisku do odłączenia blokady nie chce się odłączyć.Czy jest to jakaś typowa usterka w tych modelach i czy można jakoś recznie odłączyć blokadę?pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sendar 0 Napisano 7 Września 2009 Polecam sklep internetowy http://sklep.rolniczy24.pl/ asortyment dodany na stronie mają niewielki ale w rzeczywistości mają wszystko do Zachodnich maszyn rolniczych . Szybko tanio i solidnie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 7 Września 2009 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paw 0 Napisano 7 Września 2009 WitamJak Wyłączyć blokadę w MF 3645Za pomocą przycisku do odłączenia blokady nie chce się odłączyć.Czy jest to jakaś typowa usterka w tych modelach i czy można jakoś recznie odłączyć blokadę?pozdrawiam a próbowałeś przedtem wciskając hamulec ? bo maseje tak mają że po odpaleniu napędzałańcza się automatycznie i żeby go wyłączyć trzeba przedtem nacisnąć hamulec , jeżeli mimo to nie działa to nie wiem - może coś z hydrauliką ! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 8 Września 2009 WitamJak Wyłączyć blokadę w MF 3645Za pomocą przycisku do odłączenia blokady nie chce się odłączyć.Czy jest to jakaś typowa usterka w tych modelach i czy można jakoś recznie odłączyć blokadę?pozdrawiam a próbowałeś przedtem wciskając hamulec ? bo maseje tak mają że po odpaleniu napędzałańcza się automatycznie i żeby go wyłączyć trzeba przedtem nacisnąć hamulec , jeżeli mimo to nie działa to nie wiem - może coś z hydrauliką !lub odłącz napięcie od elektrozaworu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomekkaleta1983 0 Napisano 9 Września 2009 WitamJak Wyłączyć blokadę w MF 3645Za pomocą przycisku do odłączenia blokady nie chce się odłączyć.Czy jest to jakaś typowa usterka w tych modelach i czy można jakoś recznie odłączyć blokadę?pozdrawiam a próbowałeś przedtem wciskając hamulec ? bo maseje tak mają że po odpaleniu napędzałańcza się automatycznie i żeby go wyłączyć trzeba przedtem nacisnąć hamulec , jeżeli mimo to nie działa to nie wiem - może coś z hydrauliką !lub odłącz napięcie od elektrozaworu Udało siępomogło odłączenie elektrozaworudzieki wszystkim zaangazowanym za wypowiedzi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tygrysek1 0 Napisano 13 Września 2009 Panowie mam pytanie czy MF255 z turem da radę przy balotach sianokiszonki? A jeśli tak to jakiej marki i rodzaj tura musiał by być, może ktoś pracuje takim sprzętem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piterq1991 0 Napisano 16 Września 2009 Witam! Zakupiłem za nie duże pieniądze, kompletna instalacje z komputerem Datatronic(3przyciski i pokrętło). Mam taką prośbę, aby ktoś mi mógł powiedzieć gdzie co należy podłączyć. MF 3080 i również z takiego instalacja. Bardzo bym prosił. PozdrawiamPiotr Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 17 Września 2009 Witam! Zakupiłem za nie duże pieniądze, kompletna instalacje z komputerem Datatronic(3przyciski i pokrętło). Mam taką prośbę, aby ktoś mi mógł powiedzieć gdzie co należy podłączyć. MF 3080 i również z takiego instalacja. Bardzo bym prosił. PozdrawiamPiotrjeżeli w swoim MF-ie miałeś datatronik a ktos go wyjoł to nie będzie problemu przewody z kostkami powinni byc w prawym słupku .a jezeli nie było go zamontowanego jak opuszczał fobryke to przewody tez powinni być bo inatalacje sa robione na ful ale problem może być z czujnikamiich zazwyczaj niema. np czujnik prędkości jazdy lub obrotów WOMPs. jezeli masz namiary na tanie uzywane części to podaj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piterq1991 0 Napisano 17 Września 2009 Niestety u mnie kabli nie ma, nie wiem czemu. Mam mieć go z kablami przepływomierzem oraz radarem. Czujnik ruchu z tego co się orientuję to posiadam, tak mówił mi mechanik... tylko teraz nie wiem gdzie kable trzeba po podłączać. miron, sądzisz, że jeszcze coś mi będzie do tego potrzebne? Kupiłem go za 300zł więc sądzę, że nie duża cena... Jak byś mógł to odezwij się do mnie na gg: 4162012 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbych301 0 Napisano 18 Września 2009 Witam potrzebuje pomocy z w mf 6190podnośnik podniósł się na maximum i nie ma ochoty się opuścić po spuszczeniu oleju z siłowników opadł natomiast po zapaleniu ciągnika powoli podniósł się sam nie reaguje na przyciski a konsoli EHR czy też z błotników proszę o jakąś radę Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szeszek 0 Napisano 20 Września 2009 witam,mam problem nie dziala zadna hydraulika ani przodek ani walek,czy to pompa?? moze ktos cos wie na ten temat to pomozcie.jeszcze wczesniej poki wszystko bylo w miare ok to podnosnik na pelnym gazie ( ok 2000 obr ) tak dziwnie podnosil bo zamiast ladnie plynnie to tak dziwnie skakał,trzeba bylo noge z gazu i wtedy normalnie szedl, i walek tak dziwnie raz normalnie a raz tak dziwnie zwalnial ;/ prosze Was o jakas rade Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tony 0 Napisano 21 Września 2009 Witam potrzebuje pomocy z w mf 6190podnośnik podniósł się na maximum i nie ma ochoty się opuścić po spuszczeniu oleju z siłowników opadł natomiast po zapaleniu ciągnika powoli podniósł się sam nie reaguje na przyciski a konsoli EHR czy też z błotników proszę o jakąś radęDwa razy mi się zdarzyło podobnie w 6180, że nie chciał opuścić ramion podnośnika ale przy podnoszeniu przyciskiem z błotnika. Nie reagował potem na żadny przycisk a na EHR wyskoczył błąd 24. Opuścił się dopiero ręcznym zaworem pod spodem ciągnika, a po zgaszeniu i odłączeniu prądu na pół minuty wszystko wróciło do normy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buli1979 0 Napisano 22 Września 2009 witam,mam problem nie dziala zadna hydraulika ani przodek ani walek,czy to pompa?? moze ktos cos wie na ten temat to pomozcie.jeszcze wczesniej poki wszystko bylo w miare ok to podnosnik na pelnym gazie ( ok 2000 obr ) tak dziwnie podnosil bo zamiast ladnie plynnie to tak dziwnie skakał,trzeba bylo noge z gazu i wtedy normalnie szedl, i walek tak dziwnie raz normalnie a raz tak dziwnie zwalnial ;/ prosze Was o jakas radePoziom oleju masz ok jak z filtrami nie pali się żadna kontrolka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szeszek 0 Napisano 22 Września 2009 poziom oleju ok,filtr tez jest nowka, i pali sie caly czas czerwona lampka. w górnym rzedzie, 3 od lewej witam,mam problem nie dziala zadna hydraulika ani przodek ani walek,czy to pompa?? moze ktos cos wie na ten temat to pomozcie.jeszcze wczesniej poki wszystko bylo w miare ok to podnosnik na pelnym gazie ( ok 2000 obr ) tak dziwnie podnosil bo zamiast ladnie plynnie to tak dziwnie skakał,trzeba bylo noge z gazu i wtedy normalnie szedl, i walek tak dziwnie raz normalnie a raz tak dziwnie zwalnial ;/ prosze Was o jakas radePoziom oleju masz ok jak z filtrami nie pali się żadna kontrolka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piterq1991 0 Napisano 22 Września 2009 Witam! Jutro prawdopodobnie przyjdzie do mnie komputer datatronic(z pokrętłem) oraz instalacja i chciałbym go założyć, tylko nie bardzo wiem gdzie co należy podłączyć. Mam schemat z opisem i z tego co wywnioskowałem to: 101 to jest wyjście do programowania102 przełącznik obrotów wom 540/1080103 przepływomierz104 komputer datatronic105 radar mierzący poślizg kół107 podłączenie do konsoli EHR106 i 108 zasilanie? po angielsku opisane są tak: 101- electrical plug102 switch indirect103 flowmeter cable104 electronick box105 radar cable 106 electrical lift cable107 console108 electrical lift cable Pomoże ktoś? PozdrawiamPiotr Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 23 Września 2009 Witam! Jutro prawdopodobnie przyjdzie do mnie komputer datatronic(z pokrętłem) oraz instalacja i chciałbym go założyć, tylko nie bardzo wiem gdzie co należy podłączyć. Mam schemat z opisem i z tego co wywnioskowałem to: 101 to jest wyjście do programowania102 przełącznik obrotów wom 540/1080103 przepływomierz104 komputer datatronic105 radar mierzący poślizg kół107 podłączenie do konsoli EHR106 i 108 zasilanie? po angielsku opisane są tak: 101- electrical plug102 switch indirect103 flowmeter cable104 electronick box105 radar cable 106 electrical lift cable107 console108 electrical lift cable Pomoże ktoś? PozdrawiamPiotroki jest chyba niezle ale dokładnie nie jestem pewien bo nigdy sie w to nie bawiłem czy nie bedziesz msiał tego spesjalnym programem ustawic schronizować sprubój zasiegnąc informacji u korbanka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piterq1991 0 Napisano 23 Września 2009 już praktycznie poradziłem sobie z kablami, muszę tylko znaleźć kabel od zasila gdzie mam się wpiąć. I mam takie pytanie odnośnie przepływomierza, mam przy nim odcięte kable i nie wiem w jaki sposób mam je podłączyć w wiązkę. Wiem, że do skrętki. Z instalacji(tej skrętki gdzie należy podpiąć przepływomierz) wychodzą cztery kable... a w przepływomierzu mam wejście na dwie wsuwki i nie wiem właśnie jak należy podpiąć ten przepływomierz w instalację. Tu potrzebuję rady Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACUS 0 Napisano 23 Września 2009 w silniku od 3 p poszla mi woda do oleju i to w duzych ilosciach,od tygodnia naprawiam i narazie nic,wykluczylem glowice, uszczelke,przedni dekiel od pompy wodnej,co sie jeszcze moglo stac ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buli1979 0 Napisano 23 Września 2009 pozostaje blok tuleje z tego co pamiętam są suche wniektórych peknieta tuleje może być przyczyna wody w oleju Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matii 0 Napisano 24 Września 2009 w silniku od 3 p poszla mi woda do oleju i to w duzych ilosciach,od tygodnia naprawiam i narazie nic,wykluczylem glowice, uszczelke,przedni dekiel od pompy wodnej,co sie jeszcze moglo stac ?Juz nie mam MF ale jak sie nie myle to odkręć pompe wodną i za nia jest taka blacha i ona lubi przerdzewieć. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coolczak 0 Napisano 25 Września 2009 poziom oleju ok,filtr tez jest nowka, i pali sie caly czas czerwona lampka. w górnym rzedzie, 3 od lewej witam,mam problem nie dziala zadna hydraulika ani przodek ani walek,czy to pompa?? moze ktos cos wie na ten temat to pomozcie.jeszcze wczesniej poki wszystko bylo w miare ok to podnosnik na pelnym gazie ( ok 2000 obr ) tak dziwnie podnosil bo zamiast ladnie plynnie to tak dziwnie skakał,trzeba bylo noge z gazu i wtedy normalnie szedl, i walek tak dziwnie raz normalnie a raz tak dziwnie zwalnial ;/ prosze Was o jakas radePoziom oleju masz ok jak z filtrami nie pali się żadna kontrolkaMasz do wymiany mniejszą pompe hydrauliczną, 100% pewności nie baw się w sprawdzanie filtrów tylko odjeżdżaj tylnym mostem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dewu 0 Napisano 26 Września 2009 Witam.Z montażem datatronika mogą być pewne problemy.W pamięć(ustawienia) ma wgrane przy pomocy specjalnego urządzenia dane o ciągniku w którym pracuje m in.model ciągnika,wielkość opon, typ przepływomierza paliwa.Jeżeli baterie które w nim się znajdują siadły te ustawienia skasowały się.Jest człowiek który to wgrywa , ale trzeba panel wysłać do niego no i cena nieco odstrasza. Kilka miesięcy temu było to coś ok 1000 zł plus VAT.Jest to fajne urządzenie,bardzo pomaga w zmniejszeniu zużycia paliwa , widać wydajność ,czasy pracy , powierzchnie .W ciągnikach które są w Polsce ponad 90 % tych komputerów jest sprawna ,tylko "straciły pamięć).Pozdrawiam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piterq1991 0 Napisano 26 Września 2009 Witam.Z montażem datatronika mogą być pewne problemy.W pamięć(ustawienia) ma wgrane przy pomocy specjalnego urządzenia dane o ciągniku w którym pracuje m in.model ciągnika,wielkość opon, typ przepływomierza paliwa.Jeżeli baterie które w nim się znajdują siadły te ustawienia skasowały się.Jest człowiek który to wgrywa , ale trzeba panel wysłać do niego no i cena nieco odstrasza. Kilka miesięcy temu było to coś ok 1000 zł plus VAT.Jest to fajne urządzenie,bardzo pomaga w zmniejszeniu zużycia paliwa , widać wydajność ,czasy pracy , powierzchnie .W ciągnikach które są w Polsce ponad 90 % tych komputerów jest sprawna ,tylko "straciły pamięć).Pozdrawiam.Właśnie tak wygląda sytuacja, że baterie się wyczerpały i oprogramowanie się wykasowało. W Zbuczynie za wgranie oprogramowania powiedziano mi 1200zł. Natomiast u Korbanków nie dużo gdyż 250zł, niestety chcą aby dostarczyć im ciągnik, nie wiem dlaczego ale nie chcą wysyłkowo samego komputera.... Mam jeszcze tylko problem z podłączeniem przepływomierza, po odcinane są bale i nie wiem jak założyć nowe, aby czegoś nie popsuć... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ROBERTD 0 Napisano 27 Września 2009 JACUS mialem tez tak-nieszczelna pokrywa rozrzadu-aluminium utlenia sie pod pompa wody albo na dole przerdzewial brok i woda dostaje sie pod pokrywe -pokrywa przezarta i woda w oleju. Ja przy malym ubytku wsypalem proszek do uszelniania chlodzenia i zatkalo, po robocie naprawie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach