eco-rol 0 Napisano 18 Listopada 2009 Czy ktoś tak miał? Strzałki od rewersu na pulpicie mrugają na przemian (czerwono-zielone) i dodatkowo (cały czas) słychać przerywany sygnał rewersu! Wszystko działa poprawnie - rewers też! Żadne kontrolki nie świecą! "Grzebię" w elektryce, czyszczę złącza itp. Co jeszcze zrobić Gdzie dziubnąć Przy okazji informacja praktyczna dotycząca wymiany jakichkolwiek czujników w ciągniku. Wymiany dokonywać na odłączonym akumulatorze i na dodatek (wg Korbanków) - akumulator winien być odłączony jeszcze przez dłuższą chwilę po wymianie (serwisant powiedział, że nawet z godzinę). Poobno, żeby moduł "zapomniał" o poprzednim czujniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Peron 0 Napisano 19 Listopada 2009 Cze Eco. Napisz do mnie na GG, dam Ci numer do dobrego mechanika od MF, może Ci powie, co jest grane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kylopan 0 Napisano 20 Listopada 2009 Mam duzy problem z moim mf 3115nagle zaniklo wspomaganie kierownicy, moge obracac dookola ale kola wogole nie reaguja i nie wiem co sie stalopoziom oleju jest, wyciekow nie ma do tego nie moge zmienic biegow zolw-zajac, wylaczyc przodu, wlaczyc blokady i nie dziala podnosnik tak jakby poppa przestala dzialacpomozcie mi bo ciagnik stoi kilka kilometwor od domu i nie mam jak go zaciagnacnie wiem nawet do kogo sie zglosic zeby mi pomogljest to niedaleko lublina Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzegorz200 0 Napisano 20 Listopada 2009 wszystko wskazuje na padnięcie pompy, chociaż może też być ,że pompa nie dostaje oleju(miałem podobny przypadek..zatkał sie smok kawałkami silikonu, który przez kogoś wczesniej był uzyty do uszczelnienia pokrywy podnośnika)... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kylopan 0 Napisano 20 Listopada 2009 pompa byla wymieniana 2 lata temu na nowaczy u ciebie objawy byly identyczne??dzis nie mam glowy i nie wiem co zrobic... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ageimuk 0 Napisano 20 Listopada 2009 Mam duzy problem z moim mf 3115nagle zaniklo wspomaganie kierownicy, moge obracac dookola ale kola wogole nie reaguja i nie wiem co sie stalopoziom oleju jest, wyciekow nie ma do tego nie moge zmienic biegow zolw-zajac, wylaczyc przodu, wlaczyc blokady i nie dziala podnosnik tak jakby poppa przestala dzialacpomozcie mi bo ciagnik stoi kilka kilometwor od domu i nie mam jak go zaciagnacnie wiem nawet do kogo sie zglosic zeby mi pomogljest to niedaleko lublinazobacz czy niezerwalo sie sprzeglo pod kierownica lub klin bo takie zeczy to sie niedzieja nagle a co do biegow to moze byc elektronika ale to jest inny obwod i z wspomaganiem miema nic wspulnego z biegami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mf3085 0 Napisano 20 Listopada 2009 Jezeli kierownica chodzi bez oporów a koła nie reagują to w obwodzie jest powietrze zamiast oleju, moze pompa i pompuje ale powietrze, odkrec pompe i bedziesz widział co i jak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbandaniel 0 Napisano 21 Listopada 2009 naprawy ciagnikow 508061026 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 21 Listopada 2009 na poprzednie zapytania innych "( na razie )nie umiem odpowiedzieć, ale jak tak dalej pódzie, to za kilka tyg. będę niezłym fachowcem o d MF-ów. Najpierw wymiany olejów , potem atak przedniego mostu, następnie padł czujnik (zawór odcinający na pompie wtryskowej, a dzień później - pisałem - zaświeciły i piszczały strzałki kierunkowe rewersu, a po kiku godzinach ciagnik jeździł tylko do tyłu Zero rekcji na dzwignię rewersu - a piszczy nadal przenikliwie! Czy to może padł zawór elektrochydrauliczny rewrsu (albo i dwa! ) Każdy po tysiaku za szt. !Może Ktoś ma lepsze wieści w tej sprawie, bo na dzień dzisiejszy do garażu wjechalem, ale jak wyjechać? (nie mam drugich drzwi!) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 21 Listopada 2009 ... zapomniałem dodać, że to wszystko w 2 tygodnie !!! O kasie nie wspomnę! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 22 Listopada 2009 Koledzy, czy na Forum nie zaglada nikt z FACHOWCÓW, który za darmo udzieliłby informacji w sprawie o którą pytam od tygodnia! Już dość wydałem na Korbanków i niestety chyba muszę dołożyć jeszcze więcej, ale muszę znaleźć kogoś , kto doradzi lub potwierdzi - co mam kupić!. Korbanki mi każą serwis wezwać, a ja w pobliżu nie mam nikogo, kto zna się na MF6150, za trochę mniejsze pieniądze (chociaż jak czytam to Forum to one -te frrgusonki podobne) Przpomnę, że ciągnik jeździ tylko do tyłu , rewers nie reaguje i piszczy głośno! Pozdrawiam i zaczynam tęsknić do mojego MF 255! Przez 20 lat jego użytkowania ani raz nie pozostawił mnie w takiej "wstecznej" sytuacji Zawsze (jak nacisnąłem gaz) to jechał do przodu!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 23 Listopada 2009 Witam.Eco-rol zobacz na tą stronę http://www.rpt.pl/forum/viewtopic.php?t=527 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 23 Listopada 2009 Koledzy, czy na Forum nie zaglada nikt z FACHOWCÓW, który za darmo udzieliłby informacji w sprawie o którą pytam od tygodnia! Już dość wydałem na Korbanków i niestety chyba muszę dołożyć jeszcze więcej, ale muszę znaleźć kogoś , kto doradzi lub potwierdzi - co mam kupić!. Korbanki mi każą serwis wezwać, a ja w pobliżu nie mam nikogo, kto zna się na MF6150, za trochę mniejsze pieniądze (chociaż jak czytam to Forum to one -te frrgusonki podobne) Przpomnę, że ciągnik jeździ tylko do tyłu , rewers nie reaguje i piszczy głośno! Pozdrawiam i zaczynam tęsknić do mojego MF 255! Przez 20 lat jego użytkowania ani raz nie pozostawił mnie w takiej "wstecznej" sytuacji Zawsze (jak nacisnąłem gaz) to jechał do przodu!!! witam moim skromnym zdaniem twój problem lezy w elektronice (komputer ) spróbój kogoś znaleść odkogo bógłbyś pożyczyć na sprawdzenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 23 Listopada 2009 dzięki Miron i Tekmie chociaż "za tyle" Datatronika nie mam, chyba, że to coś w autotroniku siedzi. Jak dojdę do sedna - to się widzą ze wszystkimi podzielę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbandaniel 0 Napisano 23 Listopada 2009 musisz na poczatku slalibrowac skrzynie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jan222 0 Napisano 23 Listopada 2009 Witam! W czym może być problem, mój mf 3080 jak jest zimny po odpaleniu jak zdejmę gwałtownie nogę z gazu (z wysokich obrotów) to silnik zgaśnie. Czy to wina wtrysków? (trochę kopci na wolnych obrotach na niebieskawo - oleju nie bierze). A może pompki paliwa (ale membrana jest ok bo czyściłem sitka). Dodam, że jakiś miesiąc temu miałem wodę w paliwie, ale wszystko wyczyściłem. A może to jakiś zaworek i paliwo mu się cofa.pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 23 Listopada 2009 Urbandaniel - ta podpowiedź o skalibrowaniu skrzyni to do kogo? Jeżeli do mnie - to o co chodzi (albo jak to się robi)? Jeżeli nie do mnie -to i tak poczytam sobie - bo w mojej sytuacji chłonny jestem wiedzy (każdej). Przy okazji rozjasnie mój problem bardziej: na jednym elektrozaworze od rewersu (ten bardziej z tyłu) napięcie 12V (i brak napięcia ) pojawia się na przemian w zależności od położenia dzwigni rewersu (i to chyba prawidłowa reakcja) ale na drugim elektrozaworze rewersu napięcie 11-12W utrzymuje sie caly czas - niezależnie od położenia dzwigni rewersu? Gdzie więc grzebać? Wiązki i kable przeglądam od kierownicy aż do elektrozaworów - czyszczę! Wszystko ok - wszystko wygląda jak "nówka" , żadnych podpalonych kabli, gniazd popękanych izolacji, wszystko czuściutkie. Odpiąłem autotronik i nawet do środka zajrzałem. Tam dopiero porządek , świeci się płyta i elementy jakby olejem ktoś je pociągnął. Poskręcam i spróbuję - jak nie to u korbanków pomocy będę szukał. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ewunialub 0 Napisano 23 Listopada 2009 Witam ja też mam podobny problem z MF6170. W moim przypadku też błyskają na przemian kontrolki od rewersu z tym że mój jeździ tylko do przodu.jeżeli zamienię kostki od elektrozaworów to wtedy jedzie do tyłu.Mój komputer już był naprawiany serwis skasował mnie 2700zł działał tylko 4 dni bez zarzutu ale to była praktycznie praca w transporcie. Usterka powróciła podczas orki.Dziś podłączyłem pod elektrozawory sterowanie z prostownika- działają ok więc problem leży w module sterowania. jeśli będziesz miał jakiś namiar na człowieka który zrobi to za jakąś rozsądną kwotę to proszę daj znać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koksiarz1990massey 0 Napisano 24 Listopada 2009 cześć wam. Mam problem, gdyż orałem w polu masseyem fergusonem 3085 i nagle wyłączył mi się przedni napęd. Kontrolka się pali a napędu na przód nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 24 Listopada 2009 Witam, Dzisiaj podczas orki w MF 3060 zgubił mi się cały zakres "B" na dźwigni rewersu! Pierwsze chwilkę pozgrzytało i zniknoł całkowicie - nie ciągnie teraz już nawet nie zgrzyta po prostu nie ma biegów na zakresie "B" tylko jak się pości sprzęgło to lekko traktorem ruszy jakby synchronizatory łapały czy coś? i przesuniecie wajchy jest dość trudne w zakres "B" ale to się dopiero po chwili... zakres "A" i rewers na nim działają ale przeciągniecie na "B" jest trudne a potem do przodu lub tylu przełożyć jest trudno i i tak to nic nie da bo jest taki jakby luz dalej. (wszystko inne działa) jeżeli ktoś ma jakiś pomysł to byłbym wdzięczny gdyby go opisał, do skrzyni z przodu nie zaglądałem na razie ale wydaje mi się że to klapę od strony wejście wajch do skrzyni by było trzeba odkręcić? nie wysypie mi się coś jak to zrobię? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 24 Listopada 2009 Witam, Dzisiaj podczas orki w MF 3060 zgubił mi się cały zakres "B" na dźwigni rewersu! Pierwsze chwilkę pozgrzytało i zniknoł całkowicie - nie ciągnie teraz już nawet nie zgrzyta po prostu nie ma biegów na zakresie "B" tylko jak się pości sprzęgło to lekko traktorem ruszy jakby synchronizatory łapały czy coś? i przesuniecie wajchy jest dość trudne w zakres "B" ale to się dopiero po chwili... zakres "A" i rewers na nim działają ale przeciągniecie na "B" jest trudne a potem do przodu lub tylu przełożyć jest trudno i i tak to nic nie da bo jest taki jakby luz dalej. (wszystko inne działa) jeżeli ktoś ma jakiś pomysł to byłbym wdzięczny gdyby go opisał, do skrzyni z przodu nie zaglądałem na razie ale wydaje mi się że to klapę od strony wejście wajch do skrzyni by było trzeba odkręcić? nie wysypie mi się coś jak to zrobię?zdejmuj bezproblemu nic ci się niewysypie ale i dużo niezobaczysz dość często wydzierają sie widełki ale też mogły iść małe ząbki na trybie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 24 Listopada 2009 Witam, Dzisiaj podczas orki w MF 3060 zgubił mi się cały zakres "B" na dźwigni rewersu! Pierwsze chwilkę pozgrzytało i zniknoł całkowicie - nie ciągnie teraz już nawet nie zgrzyta po prostu nie ma biegów na zakresie "B" tylko jak się pości sprzęgło to lekko traktorem ruszy jakby synchronizatory łapały czy coś? i przesuniecie wajchy jest dość trudne w zakres "B" ale to się dopiero po chwili... zakres "A" i rewers na nim działają ale przeciągniecie na "B" jest trudne a potem do przodu lub tylu przełożyć jest trudno i i tak to nic nie da bo jest taki jakby luz dalej. (wszystko inne działa) jeżeli ktoś ma jakiś pomysł to byłbym wdzięczny gdyby go opisał, do skrzyni z przodu nie zaglądałem na razie ale wydaje mi się że to klapę od strony wejście wajch do skrzyni by było trzeba odkręcić? nie wysypie mi się coś jak to zrobię?zdejmuj bezproblemu nic ci się niewysypie ale i dużo niezobaczysz dość często wydzierają sie widełki ale też mogły iść małe ząbki na trybie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 24 Listopada 2009 zdejmuj bezproblemu nic ci się niewysypie ale i dużo niezobaczysz dość często wydzierają sie widełki ale też mogły iść małe ząbki na trybie Dużo nie zobaczę czyli co mam później zrobić? albo z skąd też mogę tam wejść? Do skrzyni jako tako na razie tylko wchodziłem od tyłu bo mi wałek straszył;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 24 Listopada 2009 Do Koksiarza Czy sprawdziłeś połączenie pod silnikiem skrzyni z przednim napędem - długi wałek łączą 2 tuleje - może kótóraś się zsunęła! Albo co gorsze (tak ja miałem) zużył się frez na połączeniach i kicha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 24 Listopada 2009 Cd do Koksiarza Oczywiście podałem jedną z przyczyn zewnętrznych (widocznych gołym okiem). Może tylko zawlęczkę przecięło i rzeczywiście tuleja się zsunęła, ale jeżeli przyczyna jest w elektrycznej części lub gdzieś w środku ( w skrzyni to musisz poczekać na poradę większych Fachowców. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach