buli1979 0 Napisano 5 Stycznia 2010 w mojm 390 z domy nic nie paruje ale może to jakiś ewenement. Odma co prawda na końcu jest lekko zabrudzona olejem ale to sam koniec przewodu. Silnik jest 1000 mth po remoncie w belgii nawet pasek mf założyli. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coolczak 0 Napisano 5 Stycznia 2010 WitamMoże posiada ktoś MF 698 bez przełącznika wom na 1000 obr/min. Jaki wałek tam założyć, bo podobno trzeba wlożyć drugi właśnie na 1000??? Jeśli się ktoś orientuje to proszę o info.Pozdro Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mały 85 0 Napisano 5 Stycznia 2010 Tak do 698 i 690 i 675 trzeba założyć końcówke na 1000obr, trzeba wjechac przodem w rów zeby olej spłynoł do przodu wtedy nie trzeba spuszczać, potem zdejmij pierśćien sigera z wałka wyciąg wałek i załóż nowy od razu kup oryng na nowy walek za ok 5zł, wałek 1000 pasuje od ursusa 5314, 4514, około 250zł nawet numery katalogowe są takie same ursusa i mf i wiele innych części też pasuje od ursusa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mały 85 0 Napisano 5 Stycznia 2010 Do pirat 22, jeśli tył masz R 38 to przód musisz mieć R28, bo inaczej napend sie nie zgodzi, albo tył R34 a przód R24, sprawdz sobie na www.tractoor.pl tam są wszystkie dane znamionowe wszystkich ciągników po polsku Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mf3085 0 Napisano 5 Stycznia 2010 witam. W moim MF 3090 mam z tyłu opony 460X85 R38 natomiast z przodu 420X70 R28 czy takie rozmiary są ok?? Wydaje mi się że tylne mam za wysokie Mam zamiar kupić przednie nowe i sam już nie wiem jaki rozmiar powinny mieć (tylne są nowe założył je francuz ) Pomóżcie!! Rozmiar opon jest dobry Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marian20 0 Napisano 5 Stycznia 2010 R 38 lub R 34 to chyba jest srednica wewnetrzna czyli jakby rozmiar felgi. ale tutaj sa różne profile kół. 75 i 85 czy tak moze być? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mf3085 0 Napisano 5 Stycznia 2010 R 38 lub R 34 to chyba jest srednica wewnetrzna czyli jakby rozmiar felgi. ale tutaj sa różne profile kół. 75 i 85 czy tak moze być?18,4R-38=460/85R-38=520/70R-38 wszystkie mają 175cm wysokosci14,9R-28=380/85R-28=420/70R-28 wszystkie mają 135cm wysokosci Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pirat 22 0 Napisano 5 Stycznia 2010 R 38 lub R 34 to chyba jest srednica wewnetrzna czyli jakby rozmiar felgi. ale tutaj sa różne profile kół. 75 i 85 czy tak moze być?18,4R-38=460/85R-38=520/70R-38 wszystkie mają 175cm wysokosci14,9R-28=380/85R-28=420/70R-28 wszystkie mają 135cm wysokosci Panowie wielkie dzięki za szybką odp. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pirat 22 0 Napisano 5 Stycznia 2010 R 38 lub R 34 to chyba jest srednica wewnetrzna czyli jakby rozmiar felgi. ale tutaj sa różne profile kół. 75 i 85 czy tak moze być?18,4R-38=460/85R-38=520/70R-38 wszystkie mają 175cm wysokosci14,9R-28=380/85R-28=420/70R-28 wszystkie mają 135cm wysokosci Panowie wielkie dzięki za szybką odp.http://www.oponympm.pl/page006.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coolczak 0 Napisano 6 Stycznia 2010 Tak do 698 i 690 i 675 trzeba założyć końcówke na 1000obr, trzeba wjechac przodem w rów zeby olej spłynoł do przodu wtedy nie trzeba spuszczać, potem zdejmij pierśćien sigera z wałka wyciąg wałek i załóż nowy od razu kup oryng na nowy walek za ok 5zł, wałek 1000 pasuje od ursusa 5314, 4514, około 250zł nawet numery katalogowe są takie same ursusa i mf i wiele innych części też pasuje od ursusaDzięki Wreszcie będzie wydajniejszy w pracy. Może masz namiar na jakiś sklep internetowy, albo co lepsze te numery katalogowe??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 6 Stycznia 2010 Witam.Zobacz tu : http://www.lecomte-tracto-pieces.fr/lecomte/_pdf/K02_MASSEY_transmission.pdf Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mick017 0 Napisano 6 Stycznia 2010 a ta koncowka na 1000 to czasami nie ma drobnego frezu?Bo jesli tak to gdzie mozna kupic cos takiego zeby zwykly przekaznik zalozyc? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ka_mil 0 Napisano 6 Stycznia 2010 Może wtedy coś takiego zastosujlink Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 6 Stycznia 2010 Witam.Do mick017 .Sądząc z opisów to nr.7 jest na obroty 540/1000,i jest niewymienna, nr. 8 -obr.540, nr.10-1000obr.(7,8 i 10 jest na 6 frezów) a nr.9-1000obr,na 21 frezy.Jaka będzie dobra dla ciebie to nie wiem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stacho 0 Napisano 7 Stycznia 2010 Do mick017Są przejściówki z 21 na 6 frezów,kupiłem ostatnio polski wyrób to się skręcił,mają go wymienić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wasek83 0 Napisano 7 Stycznia 2010 Witam niedawno zakupiliśmy MF8130 sprowadzonego z GB maszynka w fajnym stanie, działaja półbiegi, podnośnik ok, napęd i wom też niedziała komputer na słupku po przekpęceniu kluczyka lekko sie podświetla ipojawia sie na nim komunikat "BAD CHECKS UM" i palą sie czerwone lampki obok wszystkich przycisków, komputer nie reaguje na przyciski i pokrętło. Nie wien czy jest to problem z oprogramowaniem czy z czyjnikami, czy można to jakoś sprawdzić czy konieczne jest szukanie speca od tych spraw? Moze ktoś miał podobny problem? czy można ten komputer przeprogramować na Polski język? Z góry dziekuję za informacje i poddrawiam Załaczam fotki: http://wasek83.mojalbum.com.pl/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
snopek 0 Napisano 7 Stycznia 2010 WitamMam problem posiadam MF 699, ma on skrzynie 12+4 i na 2 zarówno na szosowych i polowych biegach ta 2 jargoli. Na innych biegach nie występuje ten dźwięk.Dodam, że skrzynia jest w pełni mechaniczna. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mick017 0 Napisano 9 Stycznia 2010 Dzieki wam za pomoc.Powiecie mi jeszcze ktory to jest elektrozawor od wzmacniacza momentu w mf-ie3070 bo przestal mi calkiem dzialac.Wczesniej raz dzialal raz nie ale teraz wcale nie reaguje poczyscilem wszystkie kabelki i nie dalej nie dziala. Jesli ktos wie co moglo sie stac i ktory to jest elektorzawor od tego wzm. momentu i jak sprawdzic czy jest dobry to prosze o pomoc.Z gory dziekuje:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 9 Stycznia 2010 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mick017 0 Napisano 13 Stycznia 2010 Dzieki kolego za ten schemat tylko powiedz mi ktory to dokladnie elektrozawor jest od wzmacniacza momentu? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 13 Stycznia 2010 Dzieki kolego za ten schemat tylko powiedz mi ktory to dokladnie elektrozawor jest od wzmacniacza momentu?JEST TO TEN KTÓRY SLEDZI W ZKRZYNI Z PRAWEJ STRONY a na shcemacie prtzedstawia go rysunek żółwia i skaczącego ludzika Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cwerg1 0 Napisano 13 Stycznia 2010 witam Panowie mam problem wyciągnołem w MF3065 pompe oleju z silnika i po oględzinach zobaczyłem że ma ona przeciwwagi i nie wiem jak ją założyc bo na kole zębatym nie ma żadnych znaków ustalających z kołem zębatym na wale korbowym. Mam pytanie czy te przeciwwagi są do wyważenia pracy silnika czy do wyrównania pracy pompy oleju. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buli1979 0 Napisano 13 Stycznia 2010 do wyważenia pracy silnika Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cwerg1 0 Napisano 13 Stycznia 2010 Kolego BULI1979 nie masz jekiegoś rysunku jak to ma byc złożone Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buli1979 0 Napisano 13 Stycznia 2010 rysunku nie mam ale na bank musza byc gdzies jakies znaki obejży dokładnie koła, przeciez robotnicy przy montazu w fabryce nie moga się zastanawiać jak to leciało Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach