Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

witam moze ktos mi powiedzic czy jakis inny filter od hydrauliki pasuje bo orginalny troche kosztuje do mf 3060

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam moze ktos mi powiedzic czy jakis inny filter od hydrauliki pasuje bo orginalny troche kosztuje do mf 3060

 

to ile kosztuje to ci powiem czy jest czy nie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeszcze napisz czy masz filtr z króćcem czy króciec zostaje przy ciągniku czy jest on z obu str wykrecany?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

filter mam z kruccem jak sie wykreca to razem z filtrem a nowy sie pytalem to kosztuje 250 cos takiego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to zamiennik dobrej firmy to masz taki-DONALDSON ;P764260-ja stosowalem go przy serii 3000 a teraz mam go przy serii 6100 to jest cos takiego

http://www.allegro.pl/item920035567_filtr_hydrauliki_massey_ferguson_renault.html

http://www.allegro.pl/item910592222_filtr_hydrauliczny_massey_ferguson_donaldson.html

to jest siatka bo taki powinien byc bo moge ci podac jeszcze tanszy zamiennik poznizej 100zl ale tego bym ci odradzal wiec nie warto pisac bo jest papier i zaraz sie zaje......

te co podalem to tak zaczynaja sie od 150 ale musisz szukac tej firmy-jak podasz w sklepie numer to ci sprowadza albo zamow na allegro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a to niema roznicy bo ten stary jest dwa razy taki a powiedz mi jeszcze bo tu pisali ze o dafa pasuje prawda czy nie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
do gustlika;czy ten schemat kontrolek jest od mf3115?dzieki

 

zalicza sie do serii 3000 wiec tez do 3115 aby ten dynashift niekoniecznie bo to zależnie od skrzyni jaka jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a to niema roznicy bo ten stary jest dwa razy taki a powiedz mi jeszcze bo tu pisali ze o dafa pasuje prawda czy nie

 

nie ma roznicy!!! bo w starym moze masz tez wkladke papierowa (nie wiem) jakbys kupil orginalny fergusona to wlasnie bylby taki krutki a co do MANa to poprostu w ogloszeniu chodzi o to ze MAN robi taki taki sam filtr tylko jest on pod innym symbolem (taki jak tam jest napisany) spokojnie mozesz ten zalozyc, ja jezdze juz fergusonami kilka lat roznej serii i takie zakladalem i znajomi tez maja i nic nie mowia ze zly jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przy 3085 z turem maialem dlugi filtr (kolo 30cm) wlasnie z wkladem papierowym i to byl za 60pare zl i chodzi niecaly miesiąc bo sie zapchał i tur zaczął szarpac a jak zalozylem taki to na calym gazie nic sie nie dzialo-filtr siatkowy jest tam zalecany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przy obecnym ciagniku (6180) jak byl przywieziony z francji był zalozony orginalny filtr claasa i byl dokladnie taki sam jak ten donaldson a teraz juz jest donaldson

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a to niema roznicy bo ten stary jest dwa razy taki a powiedz mi jeszcze bo tu pisali ze o dafa pasuje prawda czy nie

mozna dobtac od DAFA ale to nie jest filtr hydrauliki nie polecam . a wielkość filtra to jego przepustowość . jeżeli ciagnik nie posiada tura i na codzień nie używasz hydrauliki to w zupełnośći wystarczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do mirona-wielkosc filtra nie odpowiada przepustowosci-przeczytaj nizej co sie dzialo jak mialem wielki filtr (ok30cm) teraz mam krótki i hydraulika jest duzo uzywana i jest takze tur i nie ma z niczym problemow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
do mirona-wielkosc filtra nie odpowiada przepustowosci-przeczytaj nizej co sie dzialo jak mialem wielki filtr (ok30cm) teraz mam krótki i hydraulika jest duzo uzywana i jest takze tur i nie ma z niczym problemow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

i tu się mylisz kolego. miałeś duży ale z wkładem papierowym jak pisałeś i dlatego miałeś problemy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

orginaly do tych ciagnikow sa wlasnie male wiec co maja malą przepustowosc jak takie powinny byc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

john1 ma troche wiekszy od tego co aresy podalem ale przeplywowosci nie ma wcale wiekszej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
orginaly do tych ciagnikow sa wlasnie male wiec co maja malą przepustowosc jak takie powinny byc?

wszystko zależy przy czym taki ciagnik będzie pracował naprzykład zaczep swój z małym filtrem do wykaszarki do rowów merjoracyjnych gdzie przyżąd tnący przedni i tylny jest napędzany chydrauliką ktura potrzebuje dużo oleju to pompa wyje z braku oleju bo bo mały filtr nienadąży przepuszczać i zapewniam cie że pompe jajezdzisz w dzień czasu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i wlasnie tu ci zaskocze bo ze znajomym przywozimy ciagniki i on wlasnie prowadzi wykaszanie poboczy i ma pozadne maszyny i wszystsko chodzi na tych filtrach-nie ma sensu sie sprzeczac ale naprawde tak jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oczywiście że niema sesu się spierać ale MF z małym filrtem niepochodzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Włączając się w dyskusję o filtrach do MF moim zdaniem znaczenie ma tak naprawdę wydajność ( przepustowość) filtra. Te małe co pawlo36 podawał link z siatką, są dobre i zalecane, ale przy normalnym użytkowaniu ciągnika i jak jest tur czy inne urządzenie zasilane olejem jest dobrze włączone w układ hydrauliki. Bo trzeba pamiętać że układ hydrauliczny pierwszej pompy jest tak skonstruowany że olej nie wykorzystany przez żadną sekcję, czy podnośnik spływa przelewem bezpośrednio do kolektora ssącego pompy, omijając filtr. Stąd gdy jest podłączony tur, czy inna maszyna zasilana olejem, a spływ oleju jest podłączony bezpośrednio do skrzyni to wtedy ten mały filtr może mieć za małą przepustowość (szczególnie jak jest już trochę przybrudzony) i pompa będzie miała ciężej zasysać olej, bądź będzie bomble powietrza zasysać - wtedy się może szybciej wykończyć pompa.

Te większe rozmiarem filtry, ale z papierowym wkładem filtrującym są tylko do oczyszczenia oleju w skrzyni z brudów, szybko się zapychają i nie powinno się na nich pracować, tylko po założeniu pojeździć do pierwszych oznak zapchania się i zmienić z powrotem, na taki z siatką.

Moim zdaniem najlepszym wyjściem jest założenie takiego filtra o jakim miron pisał, czyli dużego ale z siatką filtrującą w środku ( tylko jak taki dopasować i gdzie go kupić - miron podpowiedz )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ja przy swoim nie mam tura podpinam tylko wycinak to moze byc ten maly filtr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich mam problem jak dobrać się do łożysk w Alternatorze w MF255 jak rozbebeszyć tą całą obudowę? trzeba zbijać to? tam są takie 3 śruby po zewnątrz to odkręciłem je na 7mke kluczyk chyba i obraca sieto to dookoła i teraz co ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam ja przy swoim nie mam tura podpinam tylko wycinak to moze byc ten maly filtr

 

spokojnie u mnie chodzi przy 6180 z turem i wszystko ok a mam wieksza wydajność pompy niz ty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam sklep internetowy http://sklep.rolniczy24.pl/ asortyment dodany na stronie mają niewielki ale w rzeczywistości mają wszystko do Zachodnich maszyn rolniczych . Szybko tanio i solidnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do center

Tylna obudowa od szczotek powinna zejść pierwsza.Łożysko zostaje się na osi wirnika,natomiast w przedniej łożysko zostaje się obudowie.Jest przymocowane trzema śrubami od środka.Wirnik trzeba wybijać ale bardzo ostrożnie,z nakręconą śrubą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...