minimetr5 0 Napisano 16 Lutego 2010 witam!! mógłby ktoś powiedzieć czy to co widać na zdjęciu to przepływomierz bo na jakimś forum widziałem schemat jego instalacji ale teraz nie moge tego poszukać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
center 0 Napisano 16 Lutego 2010 Do centerTylna obudowa od szczotek powinna zejść pierwsza.Łożysko zostaje się na osi wirnika,natomiast w przedniej łożysko zostaje się obudowie.Jest przymocowane trzema śrubami od środka.Wirnik trzeba wybijać ale bardzo ostrożnie,z nakręconą śrubą Hejka dzięki wielkie to jak już to rozebrałem to na siłe powinienem wyciągać ten tylny korpus od strony szczotek do tyłu tak? a to sprzęgło z tą śrubą na wale muszę ściągać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 16 Lutego 2010 witam!! mógłby ktoś powiedzieć czy to co widać na zdjęciu to przepływomierz bo na jakimś forum widziałem schemat jego instalacji ale teraz nie moge tego poszukać to nie jest przepływomierz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buli1979 0 Napisano 16 Lutego 2010 Odnosnie tych filtrów wiekszy filtr to większa przepustowośc czy to olej czy powietrze proste jak drut. Oczywiście przy załozeniu że sa one wykonane z tego samoego materiału. U mnie w 390 w podstawie filtra mam coś w rodzaju by pasu czyli zaworek moge tam załozyc co zechce najwyżej olej pójdzie zaworkiem jak filtr nie wyrobi. Bys moze w innych modelach tez to jest i pompy nie maja problemu z wydajnoscią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirro 0 Napisano 16 Lutego 2010 Wszelkie by-pass mają sęs w przypadku gdy olej pobierany jest z oddzielnego zbiornika a nie ze skrzyni biegów -chyba że po drodze jest filtr magnetyczny.Niestety w mf takie coś powoduje likwidację pompy . Dużo szkody powodują opiłki tak z tarcz hamulcowych,tarczek napędu przedniego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buli1979 0 Napisano 16 Lutego 2010 Powiem tak ekspertem od hydrauliki to ja nie jestem nigdy sie temu za bardzo nie przygladałem podstawa filtra taka była taka jest ze skrzyni biegów olej do pompy zasysany jest taka grubszą rurą nie wiem czy tam jest jakis inny filtr ten filtr o którym pisze jest już za pompa i z niego idzie chyba rura do orbitrola lub do pompy spowrotem czy coś już nie pamietam tam jest to jakoś zamotane. Filtr ten od podnosnikau czysciłem (metalowa siatka jak w 255 pod deklem na 3 śrudby). Nie wiem czy tam sa jakies inne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
COLOST 0 Napisano 16 Lutego 2010 WITAM WSZYSTKICH!Mam zamiar kupić ciągnik ale nie chcę wydać za dużo ale mieć coś normalnego, zastanawiam się więc nad fergusonem 3080.Jeżeli mażecie napiszcie coś na jego temat jak to się sprawuje i czy taki cięgnik za 40000zł ma sens.Z góry dzięki i pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 16 Lutego 2010 do bulego mógłbyś napisać gdzie ten filtr podnośnika jest z góry dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buli1979 0 Napisano 16 Lutego 2010 Pod spodem blizej tylnego mostu masz taki dekielek na 3 śruby jak w mf 255 w 42xx też jest odkręcasz go najpierw spusc olej tam jest filtr z metalową siatka ja go nie wymieniałem wymyłem w benzynie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 16 Lutego 2010 mógłbyś napisać która strona i coś więcej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 16 Lutego 2010 WITAM WSZYSTKICH!Mam zamiar kupić ciągnik ale nie chcę wydać za dużo ale mieć coś normalnego, zastanawiam się więc nad fergusonem 3080.Jeżeli mażecie napiszcie coś na jego temat jak to się sprawuje i czy taki cięgnik za 40000zł ma sens.Z góry dzięki i pozdrawiam. Ciagnik ogolnie dobry tylko jakbys kupowal to moze lepiej kup sobie juz z dynashiftem(3085,3095 i przy tej okazji bedziesz mial nowszy silnik z pompą wtryskową w poziomie a nie w pionie a jak juz sie zdecydujesz na 3080 to najlepiej nie ze skrzynia gdzie na rewersie bedziesz mial A i B do przodu i dwa razy R do tylu (najgorsza skrzynia przy tych modelach), kup z taka zeby rewers chodził tylko przud-tyl a na boki juz nie. Za ta cena mozesz tez kupic z serii 31xx z porownywalna moca masz model 3115 (nawet 10 KM wiecej bez turbiny)-tu masz juz tez ten nowszy silnik a dodatkowo seria 31xx ma juz mocniejsze skrzynie, mosty, zwolnice tylko tych ciągnikow napewno bedziesz mial mniej do wyboru (na zachodzie się ich tak nie pozbywaja jak 3080). 3080 pomału beda taniec bo juz nie ma takiego zainteresowania nimi jak 2-3 lata temu wiec jesli kupisz to mozesz miec problem ze sprzedaniem bez straty oczywiscie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stacho 0 Napisano 16 Lutego 2010 Do center.Koło pasowe musisz ściągnąćTylna pokrywka powinna się dosyć lekko zdjąć,zwróć uwagę czy odkręciłeś wszystkie śruby,trzymają mostek prostowniczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ulan 0 Napisano 16 Lutego 2010 Tanie części zamienne do Massey Ferguson -ów ! Jesli potrzebujesz czesci do MFów -zadzwon,napisz tel. 604 524 108 Comp4ct@wp.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
minimetr5 0 Napisano 17 Lutego 2010 Mam takie pytanie otóż jak wiadomo MF-y nie znoszą mieszania olejów więc w jaki sposób pozbyć się np. lux-u który znajduję w w siłowniku przyczepy i w jej przewodach ? czy samo spuszczenie wystarczy. Pytam bo będę podpinał do mf-a prasę rolującą JD 590 która współpracowała z Ursusem. Muszę również pozbyć sie oleju z silnika hydraulicznego przy HTS-ie. Wie ktoś czy wystarczy tylko spuścić czy trzeba jeszcze czymś wypłukać ? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 17 Lutego 2010 Ja osobiście po prostu wszystko rozkręcałem i czekałem aż powypływa (przyczepa wywrotka, samozbierająca) a wcześniej tam miałem hipol + troszkę jakiś innych dziwnych rzeczy (naprawdę syf) ale niech się wypowiedzą ludzie bardziej na tym znający. Z tura też powylewałem z węży i siłowników tylko... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stacho 0 Napisano 18 Lutego 2010 Z siłowników i węży powypuszczałem i dodatkowo płukanka z układu hydraulicznego ciągnika.Z silnika hydraulicznego płukanka.Tylko że po tych zabiegach musiałem dolewać oleju do ciągnika.Ale to był najszybszy i najprostszy sposób. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1991 0 Napisano 18 Lutego 2010 witam, mam problem z moim MF 3070, dzisiaj jak jechałem to nagle z okolic silnika coś stuka(metaliczny głos), potem nagle czarny dym-lokomotywa, spadek mocy i obrotów na kilka sekund i potem normalnie, dzisiaj przejechałem około 30km i mi się 3 razy tak zdarzyło, ostatni raz przy wjeździe do garażu, zgasiłem go i już nie odpalałem, co to może być, proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 18 Lutego 2010 Witam! Czy ktoś na szybko podrzuci jak wymienić tuleję w przednim moście MF 61xx? Czy dużo rozbierania? Z góry wielkie dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 18 Lutego 2010 witam, mam problem z moim MF 3070, dzisiaj jak jechałem to nagle z okolic silnika coś stuka(metaliczny głos), potem nagle czarny dym-lokomotywa, spadek mocy i obrotów na kilka sekund i potem normalnie, dzisiaj przejechałem około 30km i mi się 3 razy tak zdarzyło, ostatni raz przy wjeździe do garażu, zgasiłem go i już nie odpalałem, co to może być, proszę o pomoc prawdopodobnie zawieszający się zawór Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 18 Lutego 2010 Witam! Czy ktoś na szybko podrzuci jak wymienić tuleję w przednim moście MF 61xx? Czy dużo rozbierania? Z góry wielkie dzięki. zależy jakby na to spojrzec:P-ciągnik do góry, odkrecasz sruby mocujace most (chyba 8 szt) i wyjeżdzasz mostem na kolach i masz wszystko na wierzchu:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 18 Lutego 2010 Pawlo36 Dzięki... czyli krótko mówiąc - zrobię to między zupą a drugim daniem? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 18 Lutego 2010 Pawlo36 Dzięki... czyli krótko mówiąc - zrobię to między zupą a drugim daniem? Pozdrawiam aż tak dobrze to nie bedzie:P ale od zupy do kolacji powinieneś to zrobic:) pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1991 0 Napisano 19 Lutego 2010 witam, mam problem z moim MF 3070, dzisiaj jak jechałem to nagle z okolic silnika coś stuka(metaliczny głos), potem nagle czarny dym-lokomotywa, spadek mocy i obrotów na kilka sekund i potem normalnie, dzisiaj przejechałem około 30km i mi się 3 razy tak zdarzyło, ostatni raz przy wjeździe do garażu, zgasiłem go i już nie odpalałem, co to może być, proszę o pomoc prawdopodobnie zawieszający się zawór macie jeszcze jakieś inne pomysły co to może być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 19 Lutego 2010 może to być jeszcze wtrysk ale to juz malo prawdopodobne a po drugie nie pasują do tego wszytskie objawyjest tez taka ewentualność że mogło coś wpaść ale to juz sam musisz sobie odp czy była taka mozliwosc czy zupełnie można to wykluczyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bocian1520 0 Napisano 20 Lutego 2010 Witam! czy spotkał sie ktoś może z zakleszczoną skrzynia w mf 294s????? może ktos pomoże jak zabrać sie do tej sprawy w jakiś sposób aby nie odkręcać pokrywy skrzyni biegów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach