Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

witam tryb od pompy to jest ten sam co wczesniej byl przy starej pompie a pompa nowa wyglad ma ten sam co stara bralem z grene

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
do mascinus kris. masz podobne objawy do wczesniej mojego tylko że u mnie jeszcze nie było wspomagania ani sprzęgła i nie jechał,mój 3115

 

przyczyna śćiety klin na pompie.

tak podpowiadam tylko

kris, naprawiłes już go, przyczyną był tylko sciety klin na pompie czy cos jeszcze? bo pisałes ze nie chciał wogule jechac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

od krisa do poprzednika.

u mnie tylko było wadą ten klin,przy ściaganiu tej pokrywy z pompa od razu spadł tryb,był ściety klin i nakretka odkręcona,innych wad nie było.

jeszcze odrazu hamulec ręczny zrobiłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!! Mam pytanie o opinie ciągnika MF 2645 elektronick. Mam takiego na oku i nie wiem czy to brać bo już tam trochę elektroniki jest. Trochę się boję szczerze mówiąc. Co wy na to??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam!! Mam pytanie o opinie ciągnika MF 2645 elektronick. Mam takiego na oku i nie wiem czy to brać bo już tam trochę elektroniki jest. Trochę się boję szczerze mówiąc. Co wy na to??

fajny statek a to że elektronick to nie znaczy że ma wiecej elektronik jak inne MFy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam taki problem jak zimny fergusonek 135 niechce mi zapalić jedynie na psiuknięcie samostartem a jak już ciepły to pali na dotyk wymieniłem pompkę i nic kręci puki akumulator nie padnie a świeca niby grzeje bo dotykałem paliwo płynie z baku jak odkręcam na pompie te sóby do odpowietrzenie to paliwo daje ,pompa i wtryski sprawdzone pomóżcie czekam na odpowiedzi z góry Dziękuje!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tuleje i tłoki do wymiany. Jak jest zimny tłoki sie kurczą i ma słabe sprezanie przy rozgrzanym silniku tłoki się rozszeżają i spręzanie jest na tyle dobre aby odpalił. Ewentualnie aby wykluczyc możliwośc spływania paliwa z pompy mozesz przed uruchomieniem podpompować pompka ręczną. Ale raczej obstawiał bym słabe spręzanie. Może wymiana samych pierścieni na jakiś czas pomoże ale to można stwierdzić po rozebraniu silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do nehco te z tylu te pokretlo jak zakrece i wajchami ruszam od hydrauliki to w tej jednej nie podaje oleju a w tej drugiej podaje az ciagnik staje a nie powino chyba tak byc? jeszcze jedno pytanko mam to was czy to moze byc z winy zlego oleju mam zalany agrol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
od krisa do poprzednika.

u mnie tylko było wadą ten klin,przy ściaganiu tej pokrywy z pompa od razu spadł tryb,był ściety klin i nakretka odkręcona,innych wad nie było.

jeszcze odrazu hamulec ręczny zrobiłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdyby pompa była zepsuta na zimnym tez by nie palił. wymiana samych pierścieni mogła nie wystarczyć załatw przyząd do mierzenia cisnienia w cylindrach i wtedy zobaczysz co jest grane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
do nehco te z tylu te pokretlo jak zakrece i wajchami ruszam od hydrauliki to w tej jednej nie podaje oleju a w tej drugiej podaje az ciagnik staje a nie powino chyba tak byc? jeszcze jedno pytanko mam to was czy to moze byc z winy zlego oleju mam zalany agrol

 

to pokrętło jest tylko na jedną sekcje-na drugą już nie i to nie jest wina oleju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tymi pokrętłami ustawiasz rozdzielacz do współpracy z siłownikami jedno i dwustronnego działania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zależy o które pokrętło w końcu chodziło-czy te od góry (w kształcie litery T) na każdej sekcji czy to jedno większe pokrętło (okrągłe z plastiku) po prawej str rozdzielacza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rozchodzilo mi sie o te plastykowe pokretlo a te druge pokretla to czego one słuzo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to tak jak juz napisałem plastikowe działa tylko pi pierwsza sekcje (pierwsze dwa gniazda przy pokrętle) i reguluje się nim wydatek oleju z tych dwóch gniazd (zależy ile tam maszyna potrzebuje bo nieraz mało i trzeba zmniejszyć)

 

a ten motylki od góry na kazdej sekcji to tak jak kolega napisał-w zależności czy podłączasz dwa węże czy tylko jeden-jak np jakiś siłownik dwustronny na dwa węże to musisz miec wkręcone a jak np przyczepe to podłączasz wąż w dolne gniazdo i wykręcasz ten motylek po to żeby jak bedziesz opuszczał przyczepe rozdzielacz nie dawał oleju na drugie gniazdo i nie obciążał hydrauliki dławiąc ciągnik (olej wtedy kierowany jest spływem do skrzyni)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak do wycinaka to trzeba w krecic ten motylek czy nie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jak do wycinaka to trzeba w krecic ten motylek czy nie

 

na pewno masz wycinak na dwa węże tylko pytanie czy dajesz zawsze jednym ciśnienie a drugim jest powrót to wtedy moze być wykręcony lub wkręcony a jak dajesz raz jednym ciśnienie a raz drugim i powrót sie zmienia (raz na jednym wężu a raz na drugim) to wtedy musisz miec tylko wkręcony!!!

Ale tak czy tak to jak masz dwa węże to niech bedzie wkręcony.

Wykręcaj tylko przy podłączaniu jednego weża (np przy podłączaniu przyczepy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam.chciałem się zapytac ten odpowietrznik pod kabina po prawej stronie to jest od hamulca?Tak I właśnie jak odpowietrzałem to jest slabe cisnienie i hamulce słabo biorą,aż musze wcisnąc do końca.Czy moze mi ktos powiedziec jaka to jest przyczyna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam.chciałem się zapytac ten odpowietrznik pod kabina po prawej stronie to jest od hamulca?Tak I właśnie jak odpowietrzałem to jest slabe cisnienie i hamulce słabo biorą,aż musze wcisnąc do końca.Czy moze mi ktos powiedziec jaka to jest przyczyna.
Ten odpowietrznik pod kabina po prawej stronie to jest od sprzęgła !!!

ciśnienie jest tam słabe bo olej płynie tam pod zmniejszonym ciśnieniem, przez dławik i tak ma być !!! (ok 1,5 bar)

a hamulce kolego to się odpowietrza z tyłu ciągnika w okolicy zwolnic, u góry , tuż za ramionami podnośnika są takie jakby "kalamitki - smarowniczki" , trzeba je poluzować i poczekać aż wszystkie bombelki powietrza olej wypchnie i wtedy dokręcić spowrotem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
do nehco te z tylu te pokretlo jak zakrece i wajchami ruszam od hydrauliki to w tej jednej nie podaje oleju a w tej drugiej podaje az ciagnik staje a nie powino chyba tak byc? jeszcze jedno pytanko mam to was czy to moze byc z winy zlego oleju mam zalany agrol
- złego oleju nie sądzę, na agrolu ludzie jeżdżą

-ta pompa jak ci tak głośno pracuje to ciągnik ma ciężko (kiedy nie ruszasz wajchami oczywiście) ?

- filtr zmieniałeś, jeśli tak lub nie to jaki masz; papierowy czy z siatką?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam panowie

mam problem z mf6130 a mianowicie gdy sie rozpędzam lub jadę z gazem wciśniętym na maxa zapala mi się kontrolka od oleju w skrzyni biegów(chyba bo nie jestem pewien ponieważ ciągnik mam od niedawna kontrolka wygląda jakby czerwona strzałka skierowana do doły) i jeszcze zapala siętaki trójkąt z lewej strony konsoli.

Co może byc tego przyczyną?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

ta kontrolka z strzałką to jest jak ktos wczesniej pokazywał od ostrzezenie zapchany filtr powietrza

ta druga ostrzezenie o usterce

 

 

moze ktos wie w 3115 z prawej strony przy popielniczce jest takie cos zielone to można wyciągnąć lub wcisnąć do czego to jest?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jestem nowy na tym forum, ale wasze posty śledzę już od dawna Od czterech lat jestem użytkownikiem MFa 3060 i teraz potrzebuję waszej pomocy. Robiłem w nim półbieg, po złożeniu wszystkiego i odpaleniu nie działa przyspieszacz. Gdy nacisnę przycisk silnik przygasa, ale ciągnik nie przyśpiesza. Wygląda to tak jakby nie rozłączała się ta duża tarcza od wolnych biegów. Ciśnienie w skrzyni jest dobre, uszczelnienia są nowe. Już nie mam pomysłów co go tam jeszcze boli Proszę o pomoc. Z góry dziękuję

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...