Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Chciałem się spytac czy ktoś zna jakas strone na której mozna ściągnąc książke napraw lub instrukcje obsługi do mf 3060. Czy wogóle sa takie strony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam taki problem w MF 6110 ciężko wchodzą biegi a jak sie rano odpali i jest zimny to praktycznie nie da się włożyć zadnego, trzeba na chama wtedy wejdzie, zauwarzyłem ze jak sie rozgrzeje to jakby lżej wchodziły, rewers mam przy kierownicy i chodzi bez problemu, wspomaganie też leciutko działa. Co może być przyczyną?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Mam taki problem w MF 6110 ciężko wchodzą biegi a jak sie rano odpali i jest zimny to praktycznie nie da się włożyć zadnego, trzeba na chama wtedy wejdzie, zauwarzyłem ze jak sie rozgrzeje to jakby lżej wchodziły, rewers mam przy kierownicy i chodzi bez problemu, wspomaganie też leciutko działa. Co może być przyczyną?

 

spróbuj odpowietrzyć sprzegło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś przekładniowego;) Tam raczej nic czułego nie ma. W zwolnicach i moście mam hipol (bez blokady z przodu mam traktor) a jak masz blokadę z przodu to poczekaj aż ktoś mający większą wiedzę napisze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witwm wszystkich

 

do małego

pewnie masz wyciek na wysprzęglaczu czy jak to tam sie zwie

sprawdz to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do mostu byc może wystarczy hipol ale do zwolnic raczej nie bo jak go wylewałem to stary był bardziej gesty niz olej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój MF 255 sadzi olejem jakby gdzieś tu od tłumika co mu jest głowica padła?:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy hipol wszędzie lub jakiś kolwiek inny przekładniowy:) U mnie była w moście woda (no i troszkę oleju ale ładnie się zimna woda to zmywało i troche wałki rdza zaczynała łapać);) a w zwolnicy jednej chyba silnikowy a w drugiej smar:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do zwolnic i mostu moze isc hipol ale nie ten popularny co np do skrzyni w ursusach tylko ten gęsty !!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Naprawiłem swego MF 6110 cięgiełko pod pedałem sprzęgła było wyrobione i nie wciskało pompki sprzęgłowej do końca i dlatego biegi ciężko wchodziły. rozwierciłem otwór w cięgiełku i w (słowo zostało usunięte) sprzęgła i zastosowałem grubszy sworzeń i wszystko działa. Luzy były ogromne prawie 1cm .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam moze ktos mi podpowiedzic u kogo najlepiej kupic ksiazke napraw do mf3060 najlepiej zeby byla po polsku a jak nie to juz moze byc w innym jezyku z gory dziekuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy! zdjąłem przednie zawieszenie, dostałem się do tych tulei , w których zawieszony jest przedni most. Szczególnie mocno zdarta jest ta tylna tuleja, ale oprócz tej tulei - mocno wyklepana jest stalowa tuleja, w której są łożyska. Czy ją mozna zdjąć razem z łożyskami? Może napisałem niejasno, więc inaczej: wałek atakujący tuż za frezem przykrecony jest nakrętką, za tą nakrętką jest stalowa obudowa (tuleja) a w niej łozyska. Czy to sie da zdjąć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki - wiem, wiem , nie ma żadnej tulei , ta tuleja wchodząca w przednie zawiszenie to jest cała "grucha" czyli obudowa dyferencjału!! Kapnąłem się jeszcze w tym samym dniu tylko internetu nie miałem od kogo pożyczyc! No ale mam następne zmartwienie , nie dość, że wałek atakujący, to jescze albo wymienić obudowę, albo regenerować, bo tak wybita! Ktoś doradzi jak temu zaradzić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi pewnie o tuleje nr4, ona własnie jest nabita na obudowe ona jest stalowa i trudno ją zdiąc a ta miedziana jest wcisnieta mocowanie, wymienia sie komplet dwie z tyłu i dwie z przodu i nic nie potrzeba regenerowac, chyba ze ta stalowa tyleja ma luz na obudowie to tak, a co z wałkiem atakującym?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, jaki kupić akumulator do MF6180? Nie chcę dwóch 12V, wolę jeden duży 12V, ale ile Ah?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

170 Ah 12V z prądem rozr. ok 900A będzie dobry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie tak jak piszesz-nawet dwa małe (mające mniej Ah) więcej potrafią niz jeden duży

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam w 6180 wlasnie jeden duży 170Ah i nawet w te mrozy ciągnik zapalał bez najmniejszych problemów bez podgrzewania. Super zapala mi ten ciągnik:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...