john1 0 Napisano 3 Marca 2010 Witam.Chciałem się spytac czy ktoś zna jakas strone na której mozna ściągnąc książke napraw lub instrukcje obsługi do mf 3060. Czy wogóle sa takie strony. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 3 Marca 2010 Witam.Do swojego modelu MF po zarejestrowaniu i zalogowaniu pobierzesz instrukcję obsługi z folderu katalogi http://dostep.korbanek.pl/go.php?page=shop&site=login tylko że niema po polsku. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mały 85 0 Napisano 3 Marca 2010 Witam. Mam taki problem w MF 6110 ciężko wchodzą biegi a jak sie rano odpali i jest zimny to praktycznie nie da się włożyć zadnego, trzeba na chama wtedy wejdzie, zauwarzyłem ze jak sie rozgrzeje to jakby lżej wchodziły, rewers mam przy kierownicy i chodzi bez problemu, wspomaganie też leciutko działa. Co może być przyczyną? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 3 Marca 2010 Witam. Mam taki problem w MF 6110 ciężko wchodzą biegi a jak sie rano odpali i jest zimny to praktycznie nie da się włożyć zadnego, trzeba na chama wtedy wejdzie, zauwarzyłem ze jak sie rozgrzeje to jakby lżej wchodziły, rewers mam przy kierownicy i chodzi bez problemu, wspomaganie też leciutko działa. Co może być przyczyną? spróbuj odpowietrzyć sprzegło Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stach3080 0 Napisano 3 Marca 2010 czy morze ktoś wie jaki olej zalać do przedniego mostu i zwolnic w mf3080 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stach3080 0 Napisano 3 Marca 2010 czy moze ktoś wie jaki olej zalać do przedniego mostu i zwolnic w mf3080 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 4 Marca 2010 Coś przekładniowego;) Tam raczej nic czułego nie ma. W zwolnicach i moście mam hipol (bez blokady z przodu mam traktor) a jak masz blokadę z przodu to poczekaj aż ktoś mający większą wiedzę napisze. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 4 Marca 2010 witwm wszystkich do małegopewnie masz wyciek na wysprzęglaczu czy jak to tam sie zwiesprawdz to Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stach3080 0 Napisano 4 Marca 2010 do mostu byc może wystarczy hipol ale do zwolnic raczej nie bo jak go wylewałem to stary był bardziej gesty niz olej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stach3080 0 Napisano 4 Marca 2010 i most nie ma blokady Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
center 0 Napisano 4 Marca 2010 Mój MF 255 sadzi olejem jakby gdzieś tu od tłumika co mu jest głowica padła?:D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 4 Marca 2010 Wystarczy hipol wszędzie lub jakiś kolwiek inny przekładniowy:) U mnie była w moście woda (no i troszkę oleju ale ładnie się zimna woda to zmywało i troche wałki rdza zaczynała łapać);) a w zwolnicy jednej chyba silnikowy a w drugiej smar:P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 4 Marca 2010 do zwolnic i mostu moze isc hipol ale nie ten popularny co np do skrzyni w ursusach tylko ten gęsty !!!!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mały 85 0 Napisano 5 Marca 2010 Witam Naprawiłem swego MF 6110 cięgiełko pod pedałem sprzęgła było wyrobione i nie wciskało pompki sprzęgłowej do końca i dlatego biegi ciężko wchodziły. rozwierciłem otwór w cięgiełku i w (słowo zostało usunięte) sprzęgła i zastosowałem grubszy sworzeń i wszystko działa. Luzy były ogromne prawie 1cm . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
john1 0 Napisano 5 Marca 2010 witam moze ktos mi podpowiedzic u kogo najlepiej kupic ksiazke napraw do mf3060 najlepiej zeby byla po polsku a jak nie to juz moze byc w innym jezyku z gory dziekuje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 5 Marca 2010 Koledzy! zdjąłem przednie zawieszenie, dostałem się do tych tulei , w których zawieszony jest przedni most. Szczególnie mocno zdarta jest ta tylna tuleja, ale oprócz tej tulei - mocno wyklepana jest stalowa tuleja, w której są łożyska. Czy ją mozna zdjąć razem z łożyskami? Może napisałem niejasno, więc inaczej: wałek atakujący tuż za frezem przykrecony jest nakrętką, za tą nakrętką jest stalowa obudowa (tuleja) a w niej łozyska. Czy to sie da zdjąć? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mf3085 0 Napisano 6 Marca 2010 O którą tuleje ci chodzi? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 7 Marca 2010 Dzięki - wiem, wiem , nie ma żadnej tulei , ta tuleja wchodząca w przednie zawiszenie to jest cała "grucha" czyli obudowa dyferencjału!! Kapnąłem się jeszcze w tym samym dniu tylko internetu nie miałem od kogo pożyczyc! No ale mam następne zmartwienie , nie dość, że wałek atakujący, to jescze albo wymienić obudowę, albo regenerować, bo tak wybita! Ktoś doradzi jak temu zaradzić? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mf3085 0 Napisano 7 Marca 2010 Chodzi pewnie o tuleje nr4, ona własnie jest nabita na obudowe ona jest stalowa i trudno ją zdiąc a ta miedziana jest wcisnieta mocowanie, wymienia sie komplet dwie z tyłu i dwie z przodu i nic nie potrzeba regenerowac, chyba ze ta stalowa tyleja ma luz na obudowie to tak, a co z wałkiem atakującym? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mf3085 0 Napisano 7 Marca 2010 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
calibra25 0 Napisano 7 Marca 2010 Witam, jaki kupić akumulator do MF6180? Nie chcę dwóch 12V, wolę jeden duży 12V, ale ile Ah? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tony 0 Napisano 7 Marca 2010 170 Ah 12V z prądem rozr. ok 900A będzie dobry. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbandaniel 0 Napisano 7 Marca 2010 2 akumulatory zawsze beda lepsze niz jeden duzy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 7 Marca 2010 dokładnie tak jak piszesz-nawet dwa małe (mające mniej Ah) więcej potrafią niz jeden duży Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Peron 0 Napisano 7 Marca 2010 A ja mam w 6180 wlasnie jeden duży 170Ah i nawet w te mrozy ciągnik zapalał bez najmniejszych problemów bez podgrzewania. Super zapala mi ten ciągnik:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach