Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

jeszcze druga sprawa tur a tur bo nie każdego tura mocuje się tak samo na tyle samo śrub, tur dobrej firmy oczywiscie mocowany jest na wszystkie mozliwe otwory w ciągniku aby go przymocować żeby wszystko było stabilne a te gorsze i tańsze firmy (mam na myśli tez zachodnie i polskich prywaciarzy) nie zawsze montują tura na wszystkie otwory

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tura mam trime ale mocowania zerrzniente z Stolla jakiegoś małego;) I w tym Stoll tak było a trima nie wiem jak ma mieć bo mocowania sam robiłem. tzn grubsza blacha tylko jest i parę wzmocnień dodanych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki panowie, kiedys oglądałem u handlarza stolla i faktycznie mocowanie było pod wspornikiem od kabiny na 4 sruby.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Działa Wam agrofoto.pl ? Bo mi wyskakuje The page you are looking for is temporarily unavailable. Please try again later.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam forumowiczów.Mam mf 3080 z1989r no i oczywiście problem. A mianowicie zniknęły mi kontrolki od ciśnienia w skrzyni,napędu.Normalnie przy wciśnięciu sprzęgła podczas zapalania one powinny być.Po zapaleniu chcę włączyć przedni napęd i nic.To samo z kontrolkami żółw-zając.Dwa tygodnie temu było w porządku.Może miał ktoś taki przypadek.Pozdrawiam serdecznie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znajomy miał. Padł mu komputer od skrzyni (ten co pod kabina jest) ale sprawdź sobie jeszcze bezpieczniki;) pod maska tez gdzieś są blisko akumulatora;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak ten komputer wygląda bo nie mogę go znależć?Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie bo mam datatronic na prawym słupku w kabinie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

komputer jest z prawej str jak wchodzisz do ciagniki pod podłogą koło stopnia-musisz odkręcić kawałek blachy od dołu który go zakrywa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy. Mam problem. W moim MF 6140 zamontowano ładowacz czołowy. Rano po odpaleniu ciągnika zauważyłem że nie działa rewers. nie działaja tez półbiegi, wałek tez się nie kręci. Działa natomiast wspomaganie i podnośnik. Do tej pory było ok. Stało się tak zaraz po zamonotwaniu ładowacza. Dodam że świeci mi sie kontrolka niskiego cisnienia oleju przekłądniowego. Od mechanika jechałem na kołach i po drodze co jakiś czas zapalała mi się tez kontrolka filtra hydraulik. Po zgaszeniu ciągnika i odczekaniu chwili kontrolka gasła i przez jakiś czas można było normalnie jechac. Mam teraz całyczas właczony półbieg D i rewers do przodu. Co robić?? pomóżcie bo chyba spale ten ciagnik ...ciagle mam jakies problemy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy. Mam problem. W moim MF 6140 zamontowano ładowacz czołowy. Rano po odpaleniu ciągnika zauważyłem że nie działa rewers. nie działaja tez półbiegi, wałek tez się nie kręci. Działa natomiast wspomaganie i podnośnik. Do tej pory było ok. Stało się tak zaraz po zamonotwaniu ładowacza. Dodam że świeci mi sie kontrolka niskiego cisnienia oleju przekłądniowego. Od mechanika jechałem na kołach i po drodze co jakiś czas zapalała mi się tez kontrolka filtra hydraulik. Po zgaszeniu ciągnika i odczekaniu chwili kontrolka gasła i przez jakiś czas można było normalnie jechac. Mam teraz całyczas właczony półbieg D i rewers do przodu. Co robić?? pomóżcie bo chyba spale ten ciagnik ...ciagle mam jakies problemy

 

może po prostu powinieneś uzupełnić olej bo może miałeś mało a teraz jeszcze troche poszło na tura

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dolałem 20 litrów bo brakowało a jeszce tur doszedł. OLej CAstrol Agri MP +.

 

Nie wiem o co chodzi bo tur podnosi, podnosnik chodzi. wspomaganie elegancko działa.. ale rewers i półbiegi nie działaja:/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

NAPRAWY MF WSZYSTKICH TYPOW NAPRAWIAMY SKRZYNIE BIEGOW HYDRAULIKE ELEKTRYKE PRZEDNIE NAPEDY TEL 508061026

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to sprawdz jeszcze bezpieczniki ale wszystkie (te pod maską też), moze jakiś kabel ci uszkodzili przy montażu tura i nie masz prądu przy sterowaniu albo jak mowisz ze świeci kontrolka to komputer odcina sterowanie ale i też coś sie przyblokowało może przez jakiś opiłek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki chłopaki.Część problemu z kontrolkami rozwiązałem.Powodem ich braku były zabrudzone kostki od kabli.które znajdują się pod pokrywą komputera.pozostał jeszcze brak kontrolki niskiego ciśnienia skrzyni.Jutro będe jeszcze czyścił wtyczki przy komputerze.pytanko:czy jak je powyciągam z kompa to nic tam się nie stanie? I jeszcze jedno:jak najlepiej odpowietrzyć sprzęgło.Na odpalonym pedał twardy,a na zgaszonym pedał wpaduje.MF 3080.Usterek mam w nim więcej ale o tym póżniej. Pozdrawiam użytkowników MF

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej mam problem ze swoim mf 590 z 86 r a mianowicie spory przeciek oleju ze zwolnicy przy kole tylnym jest tam jakis uszczelniacz czy cos prosze o rady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy świecąca się kontrolka cisnienia oleju hydraulicznego oraz nie działający rewers i półbiegi mogą byc przyczyną zapchanego filtra oleju? Kontrolka od filtra też świeci się co jakiś czas. Tak jak niżej opisałem: ładowacz, podnosnik, wspomaganie działają...rewers i półbiegi nie!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic się nie stanie ja zawsze przed spawaniem wszystko odłączam co się da;) Nawet nic nie da się włożyć odwrotnie czy coś;) ten od podnośnika tez wyciągam zawsze;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy świecąca się kontrolka cisnienia oleju hydraulicznego oraz nie działający rewers i półbiegi mogą byc przyczyną zapchanego filtra oleju? Kontrolka od filtra też świeci się co jakiś czas. Tak jak niżej opisałem: ładowacz, podnosnik, wspomaganie działają...rewers i półbiegi nie!!

 

może być powodem zapchanego filtra ale z drugiej str jak tur podnosi normalnie i nie szarpie to filtr musi byc ok bo na tura idzie dużo oleju a na półbiegi i rewers mało to w pierwszej kolejności brakło by ci na tura

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki chłopaki.Część problemu z kontrolkami rozwiązałem.Powodem ich braku były zabrudzone kostki od kabli.które znajdują się pod pokrywą komputera.pozostał jeszcze brak kontrolki niskiego ciśnienia skrzyni.Jutro będe jeszcze czyścił wtyczki przy komputerze.pytanko:czy jak je powyciągam z kompa to nic tam się nie stanie? I jeszcze jedno:jak najlepiej odpowietrzyć sprzęgło.Na odpalonym pedał twardy,a na zgaszonym pedał wpaduje.MF 3080.Usterek mam w nim więcej ale o tym póżniej. Pozdrawiam użytkowników MF

 

sprzęgło odpowietrzasz na odpalonym i w dwie osoby bo jedna wdusza odpowietrznik a druga sprzęgło-powtórz z 2-3 razy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy świecąca się kontrolka cisnienia oleju hydraulicznego oraz nie działający rewers i półbiegi mogą byc przyczyną zapchanego filtra oleju? Kontrolka od filtra też świeci się co jakiś czas. Tak jak niżej opisałem: ładowacz, podnosnik, wspomaganie działają...rewers i półbiegi nie!!

 

może być powodem zapchanego filtra ale z drugiej str jak tur podnosi normalnie i nie szarpie to filtr musi byc ok bo na tura idzie dużo oleju a na półbiegi i rewers mało to w pierwszej kolejności brakło by ci na tura

 

To jeśli nie filtr to co może być powodem tych usterek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najprawdopodobniej tak jak pisałem przyczyna tkwi w elektronice

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli swieci sie kontrolka od cisnienia oleju to trzeba sprawdzic cisnienie oleju, jesli jest dobre to czujnik cisnienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jesli swieci sie kontrolka od cisnienia oleju to trzeba sprawdzic cisnienie oleju, jesli jest dobre to czujnik cisnienia.

 

Witam. A który to jest czujniek cisnienia oleju? on jest wkręcony w skrzynie czy gdzies bardziej z tyłu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...