pawlo36 0 Napisano 11 Marca 2010 jeszcze druga sprawa tur a tur bo nie każdego tura mocuje się tak samo na tyle samo śrub, tur dobrej firmy oczywiscie mocowany jest na wszystkie mozliwe otwory w ciągniku aby go przymocować żeby wszystko było stabilne a te gorsze i tańsze firmy (mam na myśli tez zachodnie i polskich prywaciarzy) nie zawsze montują tura na wszystkie otwory Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 11 Marca 2010 Tura mam trime ale mocowania zerrzniente z Stolla jakiegoś małego;) I w tym Stoll tak było a trima nie wiem jak ma mieć bo mocowania sam robiłem. tzn grubsza blacha tylko jest i parę wzmocnień dodanych Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mf3085 0 Napisano 11 Marca 2010 Dzieki panowie, kiedys oglądałem u handlarza stolla i faktycznie mocowanie było pod wspornikiem od kabiny na 4 sruby. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
calibra25 0 Napisano 12 Marca 2010 Działa Wam agrofoto.pl ? Bo mi wyskakuje The page you are looking for is temporarily unavailable. Please try again later. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koseś 0 Napisano 12 Marca 2010 chrzanić AF Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kapen77 0 Napisano 12 Marca 2010 Witam forumowiczów.Mam mf 3080 z1989r no i oczywiście problem. A mianowicie zniknęły mi kontrolki od ciśnienia w skrzyni,napędu.Normalnie przy wciśnięciu sprzęgła podczas zapalania one powinny być.Po zapaleniu chcę włączyć przedni napęd i nic.To samo z kontrolkami żółw-zając.Dwa tygodnie temu było w porządku.Może miał ktoś taki przypadek.Pozdrawiam serdecznie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 12 Marca 2010 Znajomy miał. Padł mu komputer od skrzyni (ten co pod kabina jest) ale sprawdź sobie jeszcze bezpieczniki;) pod maska tez gdzieś są blisko akumulatora;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kapen77 0 Napisano 12 Marca 2010 jak ten komputer wygląda bo nie mogę go znależć?Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie bo mam datatronic na prawym słupku w kabinie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 13 Marca 2010 komputer jest z prawej str jak wchodzisz do ciagniki pod podłogą koło stopnia-musisz odkręcić kawałek blachy od dołu który go zakrywa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marian20 0 Napisano 13 Marca 2010 Koledzy. Mam problem. W moim MF 6140 zamontowano ładowacz czołowy. Rano po odpaleniu ciągnika zauważyłem że nie działa rewers. nie działaja tez półbiegi, wałek tez się nie kręci. Działa natomiast wspomaganie i podnośnik. Do tej pory było ok. Stało się tak zaraz po zamonotwaniu ładowacza. Dodam że świeci mi sie kontrolka niskiego cisnienia oleju przekłądniowego. Od mechanika jechałem na kołach i po drodze co jakiś czas zapalała mi się tez kontrolka filtra hydraulik. Po zgaszeniu ciągnika i odczekaniu chwili kontrolka gasła i przez jakiś czas można było normalnie jechac. Mam teraz całyczas właczony półbieg D i rewers do przodu. Co robić?? pomóżcie bo chyba spale ten ciagnik ...ciagle mam jakies problemy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 13 Marca 2010 Koledzy. Mam problem. W moim MF 6140 zamontowano ładowacz czołowy. Rano po odpaleniu ciągnika zauważyłem że nie działa rewers. nie działaja tez półbiegi, wałek tez się nie kręci. Działa natomiast wspomaganie i podnośnik. Do tej pory było ok. Stało się tak zaraz po zamonotwaniu ładowacza. Dodam że świeci mi sie kontrolka niskiego cisnienia oleju przekłądniowego. Od mechanika jechałem na kołach i po drodze co jakiś czas zapalała mi się tez kontrolka filtra hydraulik. Po zgaszeniu ciągnika i odczekaniu chwili kontrolka gasła i przez jakiś czas można było normalnie jechac. Mam teraz całyczas właczony półbieg D i rewers do przodu. Co robić?? pomóżcie bo chyba spale ten ciagnik ...ciagle mam jakies problemy może po prostu powinieneś uzupełnić olej bo może miałeś mało a teraz jeszcze troche poszło na tura Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marian20 0 Napisano 13 Marca 2010 dolałem 20 litrów bo brakowało a jeszce tur doszedł. OLej CAstrol Agri MP +. Nie wiem o co chodzi bo tur podnosi, podnosnik chodzi. wspomaganie elegancko działa.. ale rewers i półbiegi nie działaja:/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbandaniel 0 Napisano 13 Marca 2010 NAPRAWY MF WSZYSTKICH TYPOW NAPRAWIAMY SKRZYNIE BIEGOW HYDRAULIKE ELEKTRYKE PRZEDNIE NAPEDY TEL 508061026 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 13 Marca 2010 to sprawdz jeszcze bezpieczniki ale wszystkie (te pod maską też), moze jakiś kabel ci uszkodzili przy montażu tura i nie masz prądu przy sterowaniu albo jak mowisz ze świeci kontrolka to komputer odcina sterowanie ale i też coś sie przyblokowało może przez jakiś opiłek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kapen77 0 Napisano 13 Marca 2010 Dzięki chłopaki.Część problemu z kontrolkami rozwiązałem.Powodem ich braku były zabrudzone kostki od kabli.które znajdują się pod pokrywą komputera.pozostał jeszcze brak kontrolki niskiego ciśnienia skrzyni.Jutro będe jeszcze czyścił wtyczki przy komputerze.pytanko:czy jak je powyciągam z kompa to nic tam się nie stanie? I jeszcze jedno:jak najlepiej odpowietrzyć sprzęgło.Na odpalonym pedał twardy,a na zgaszonym pedał wpaduje.MF 3080.Usterek mam w nim więcej ale o tym póżniej. Pozdrawiam użytkowników MF Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
soltysdaniel 0 Napisano 13 Marca 2010 hej mam problem ze swoim mf 590 z 86 r a mianowicie spory przeciek oleju ze zwolnicy przy kole tylnym jest tam jakis uszczelniacz czy cos prosze o rady. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marian20 0 Napisano 13 Marca 2010 Czy świecąca się kontrolka cisnienia oleju hydraulicznego oraz nie działający rewers i półbiegi mogą byc przyczyną zapchanego filtra oleju? Kontrolka od filtra też świeci się co jakiś czas. Tak jak niżej opisałem: ładowacz, podnosnik, wspomaganie działają...rewers i półbiegi nie!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 13 Marca 2010 Nic się nie stanie ja zawsze przed spawaniem wszystko odłączam co się da;) Nawet nic nie da się włożyć odwrotnie czy coś;) ten od podnośnika tez wyciągam zawsze;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 13 Marca 2010 Czy świecąca się kontrolka cisnienia oleju hydraulicznego oraz nie działający rewers i półbiegi mogą byc przyczyną zapchanego filtra oleju? Kontrolka od filtra też świeci się co jakiś czas. Tak jak niżej opisałem: ładowacz, podnosnik, wspomaganie działają...rewers i półbiegi nie!! może być powodem zapchanego filtra ale z drugiej str jak tur podnosi normalnie i nie szarpie to filtr musi byc ok bo na tura idzie dużo oleju a na półbiegi i rewers mało to w pierwszej kolejności brakło by ci na tura Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 13 Marca 2010 Dzięki chłopaki.Część problemu z kontrolkami rozwiązałem.Powodem ich braku były zabrudzone kostki od kabli.które znajdują się pod pokrywą komputera.pozostał jeszcze brak kontrolki niskiego ciśnienia skrzyni.Jutro będe jeszcze czyścił wtyczki przy komputerze.pytanko:czy jak je powyciągam z kompa to nic tam się nie stanie? I jeszcze jedno:jak najlepiej odpowietrzyć sprzęgło.Na odpalonym pedał twardy,a na zgaszonym pedał wpaduje.MF 3080.Usterek mam w nim więcej ale o tym póżniej. Pozdrawiam użytkowników MF sprzęgło odpowietrzasz na odpalonym i w dwie osoby bo jedna wdusza odpowietrznik a druga sprzęgło-powtórz z 2-3 razy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kapen77 0 Napisano 13 Marca 2010 Dzięki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marian20 0 Napisano 13 Marca 2010 Czy świecąca się kontrolka cisnienia oleju hydraulicznego oraz nie działający rewers i półbiegi mogą byc przyczyną zapchanego filtra oleju? Kontrolka od filtra też świeci się co jakiś czas. Tak jak niżej opisałem: ładowacz, podnosnik, wspomaganie działają...rewers i półbiegi nie!! może być powodem zapchanego filtra ale z drugiej str jak tur podnosi normalnie i nie szarpie to filtr musi byc ok bo na tura idzie dużo oleju a na półbiegi i rewers mało to w pierwszej kolejności brakło by ci na tura To jeśli nie filtr to co może być powodem tych usterek? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 14 Marca 2010 najprawdopodobniej tak jak pisałem przyczyna tkwi w elektronice Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mf3085 0 Napisano 14 Marca 2010 Jesli swieci sie kontrolka od cisnienia oleju to trzeba sprawdzic cisnienie oleju, jesli jest dobre to czujnik cisnienia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marian20 0 Napisano 14 Marca 2010 Jesli swieci sie kontrolka od cisnienia oleju to trzeba sprawdzic cisnienie oleju, jesli jest dobre to czujnik cisnienia. Witam. A który to jest czujniek cisnienia oleju? on jest wkręcony w skrzynie czy gdzies bardziej z tyłu? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach