semos 0 Napisano 3 Października 2006 Mam problem z Mf 255. A mianowicie posiadam za duży luz na kole kierowniczym i nie wiem jak można sie go pozbyć. Wie ktos czy istnieje jakis inny sposób oprócz wymiany całej przekładni???? A bedzie juz konieczne to ile taka naprawa moze kosztowac i czy da sie ja wykonac we własnym zakresie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
escort tomek 0 Napisano 3 Października 2006 moze ktos wie lub ma do sprzedania mf255 troche zadbanego bez usterek bo poszukuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojtii 0 Napisano 3 Października 2006 @semos: z góry przekładni jest śruba z kontrą do kasowania luzu:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczewko 0 Napisano 3 Października 2006 co do tej przekładni w mfspróbuj znalezc na przekładni takiego wkreta skontrowanego nakretka. spróbuj regulacji ale tylko przy kołach ustawionych na wprost,i nie za mocno bo pozniej cięzko chodzi kierownica jak skrecasz.to nic trudnego.wszystko zalezy jak duzy masz luz na przekładni bo całego nie da usunac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
semos 0 Napisano 4 Października 2006 @semos: z góry przekładni jest śruba z kontrą do kasowania luzu:)Wojtii mozesz troszke jasniej mi to opisac?? Bo z tego jakos nie bardzo wiem o co chodzi a pozatym mam katalog cześci i nic tam takiego nie widze, gdzie niby miało by to byc... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szeszek 0 Napisano 4 Października 2006 ludzie powiedzcie mi cos o tym MF 675 4 WD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
XT600 0 Napisano 9 Października 2006 Szukam informacji na temat Fergusonów o mocy od 60 do 70 KM z lat 95-99(o ile takie były bo jak narazie nic takiego nie znalazłem). Interesuje mnie wszystko na ich temat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gedii 0 Napisano 11 Października 2006 Panowie mam taki problem (MF4255):nie działa mi przekładnia nawrotna (kotrolka od przekładni miga 6 razy przewa 1) co oznacza uszkodzony czujnik obrotów silnika) i tu pytania gdze jest ten czujnik?? prosze o odpowiedz na forum lub na GG 6203770 POZDRAWIAM WSZYSTKICH! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sysunia 0 Napisano 11 Października 2006 potrzebuje opini na temat ciągnika Massey Ferguson 3060 jak to wszystko funkcjonuje jaka jest ich awaryjność Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jasiorek 0 Napisano 11 Października 2006 Poszukaj we wcześniejszych postach, było pisane o serii 30xx. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zonk 0 Napisano 11 Października 2006 dociążał ktos przód w mf 255, ile można mu założyc max Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piootr 0 Napisano 11 Października 2006 Ja zołożyłem mu 550 kg od MF 4270 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sysunia 0 Napisano 12 Października 2006 550 kg ok ale tylko tak na parade czy pyło tyle potrzebne jak był o tyle za leki to licz sie ze nie długo pompe trzeba bedzie robisskoro takie ciężkie maszyny mu serwujesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialy2005 0 Napisano 12 Października 2006 u mnie jak 3512 dostał tura czyli jakies 650-700kg to po sciernisku miał ciezko na pusto Także zeby sie dało w miare jezdzic to trzeba by mu z tyłu 1000kg założyc wtedy jest równowaga W taki sposób ładuje nim sianokiszonki na przyczepe- z tyłu podczepiam mu rozwijacz bel sipmy i biore jedna belke a pózniej ładuyje turem i przednie koła sie nie zapadaja bo bez obciazenia z tyłu to za wiele nie możne turem popracowac tymbardziej na łace czy polu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcian 0 Napisano 13 Października 2006 mój sąsiad jak obciązył tak M-Fa 255 to co roku robił cały przód bo mu się wybijał, a obciązył przód i tył, tylko tak konkretnie, teraz zakłada obciązniki tylko wtedy kiedy mu są potrzebne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 13 Października 2006 Panowie rok temu zmieniałem wałek atakujący i koło talerzowe w tylnym moście. Wszystko ładnie się dopasowało i po roku na wałku atakującym poszedł jeden ząbek, 2 sąsiednie podjechane a na pozostałych takie dziwne wżery. Co może być powodem materiał do bani czy coś nie tak złożyłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piootr 0 Napisano 13 Października 2006 A jak ustawiałeś atak względem koła talerzowego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 13 Października 2006 Nic nie zmieniałem nie było żadnych dystansówek i tak też zostawiłem pozatym jak skręciłem wszystko to był jeszcze minimalny luz pomiedzy zębami. Zabardzo nie szło go już zmniejszyć. Na siłę bym coś wymyślił ale mogło by się okazać że zaczną mi zęby podskawiwać. Co najdziwniejsze tryb talerzowy nie jest wcale podjechany. Oba tryby się równiutko zazębiały. Więc wydaje mi się, że lepiej nie mogłem tego ustawić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piootr 0 Napisano 13 Października 2006 Ja ustawiam luz na grubość 2 pasków uciętych z kartki z zeszytu wpuszczam te 2 paski złożone na kupe pomiędzy zęby obracając mechanizmem i wtedy spoko widać jak przekładnia pracuje W MF 255 jeszcze nie robiłem Może jakiś badziewiasty atak kupiłeś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 14 Października 2006 Tak też mi się zdaje ale orginalnego z Ursusa nie mogłem dostać. A jak wkręciłeś te kartki to już nie było luzu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sysunia 0 Napisano 15 Października 2006 Witam Jestem zainteresowany katalogiem częsci i instrukcją do MF 3060Z góry dziękuje za wszelkie informacje prosze o kontakt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gibon ... 0 Napisano 15 Października 2006 jak myślicie co lepiej kupić kubote 105 km czy mf 100 km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Farmer z okolic Raciborza 0 Napisano 15 Października 2006 Ja bym kupił MF Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piootr 0 Napisano 15 Października 2006 Tak też mi się zdaje ale orginalnego z Ursusa nie mogłem dostać. A jak wkręciłeś te kartki to już nie było luzu? jak będzie za mały luz to te kartki aż poprzerywają zęby kół a jak jest dobrze to tylko ślady żębów na nich się odbiją Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 16 Października 2006 Dziś znajomy kupił mi orginalne ursusowskie trybiki za 770 zł. Mówił że były podróby za 650 zł. Jestem ciekaw jak mi to pójdzie, jutro biorę się za przebijanie trybu talerzowego, może trochę MF już skręcę. Popróbuję z tymi kartkami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach