Arkadi12 0 Napisano 10 Kwietnia 2010 Witam wszystki mam takie pytanie posiadam massey fergusona 6150 i nie wiem co się z nim stało nie chodzą mi szosowe biegi, nie wiem czy chodzi przedni napęd oraz blokada tylniego poniewarz nie moge go włączyć i nie chodzą mi pól biegi może ktoś mi podpowie co mogło się stać albo podać numer do jakiegoś serwisu czy coś w tym stylu z góry dziękuje Napisz do mnie na poczte Aro.12@interia.pl co dokladnie jest a jak chcesz to podam Ci numer do dobrego mechanika:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
john1 0 Napisano 10 Kwietnia 2010 jeden jest koło akumlatora a drugi jest tu jak sa te kostki z tymi kaplami co w chodza do kabiny po lewej stronie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 10 Kwietnia 2010 normalnie powinny byc dwa z przodu i na czerwonym kablu bezpiecznik 7,5 a na żółtym 15-tak przy każdym miałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
john1 0 Napisano 10 Kwietnia 2010 chciałem sie zapytac tym przyciskem na plotniku jak podnosze podnosnik i juz jak prawie do konca jest podniesiony to az ciagnik z obrotow z chodzi to tak ma byc cz jest cos nie tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 10 Kwietnia 2010 wszystko jest ok bo przyciśkiem załączasz elektromagnes bezpośrednio a nie przez czujnik wysokości i tym samym możesz nawet delkiatnie wyżej podnieść niż sam podnośnik to zrobi (zależy jak jest ustawiony czujnik wysokości) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emilion16 0 Napisano 10 Kwietnia 2010 Pawol36 a możesz mi wytłumaczyć gdzie są dokładnie te bezpieczniki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 10 Kwietnia 2010 dokładniej sie juz chyba nie da-dwa bezpieczniki masz pod maską z przodu z prawej str przy samej górze (przy kazdym sa dwa kable i wygląda to tak jakby dwie wtyczki wpięte go góry-do jednej dwa czerwone i do drugiej dwa żółte), jak wyciągniesz te wtyczki to w nich bedzie bezpiecznik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 10 Kwietnia 2010 a reszte bezpiecznikow masz w kabinie ale to chyba wiesz ze sa z lewej kierownicy-musisz zdjąć plastik obracając to małe czarne pokrętło na samym dole Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
john1 0 Napisano 10 Kwietnia 2010 moze ktos mi powiedzic jak podnosze podnosnik to nieraz mi kontrolka sie zapala od cisnienia po wymianie pompy jak krece kierownico to mi jakby w orbitrolu piszczy i wogole w srodku to wyje jakby pompa ale tak jak ustanie sie koło ciagnika to nic nie słychac niewiem czy ta pompa taka jest bo na starej wszystko ok było Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 10 Kwietnia 2010 może nie jest dobrze złożone i łapie powietrze i przez to może migać kontrolka tak sie dziać z orbitrolem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nehco 0 Napisano 10 Kwietnia 2010 Panowie jak odkręcić i wyjąć tą pokrywę z nad tylnego mostu, tą co ramiona podnośnika wychodzą. Trzeba kabinę unieść bo tam klucza nie włoży do niektórych śrub. Jak to zrobić ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tony 0 Napisano 11 Kwietnia 2010 W serii 61 trzeba unieść kabinę, wywalić zbiornik paliwa i wtedy jest łatwy dostęp do wszystkich śrub pokrywy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 11 Kwietnia 2010 ... cisza ... jeżeli można prosić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
john1 0 Napisano 12 Kwietnia 2010 witam moze ktos mi napisac jaki silikon jest najlepszy bo chce ten dekel z to pompo zalozyc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 12 Kwietnia 2010 przecież juz było pisane ze najlepszy i zalecany jest specjalny klej (jaki to poczytaj dalej bo tam ktoś jakąś nazwe wymienił) a jak już silikon to normalny jaki sie używa do takich rzeczy-wysokotemperaturowy i olejo odpony kupowany w sklepach z częściami, albo kup sobie taką małą tubke z CX-a bo jest dobry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 13 Kwietnia 2010 Pawlo36 podziwiam na Forum - dobry Jesteś. Wielu wie zapewne, ile wymaga to czasu ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 13 Kwietnia 2010 ... i jeszcze jedno: Koledzy ,czy ktoś ma jakieś własne doświadczenia na temat stosowania ceramizerów do olejów silnikowych lub do skrzyni biegów w naszych ciągnikach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
john1 0 Napisano 13 Kwietnia 2010 witam wie moze ktos to czego słuzy ta nakretka ona jest na klucz 27 i ona jest polozona na deklu u gory co jest pompo hydrauliczno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
john1 0 Napisano 13 Kwietnia 2010 chcialem jeszcze dodac ze ona jest napionowo wkrecana w ten dekel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 13 Kwietnia 2010 to jest zawór od hydrauliki (pod nakrętką jest spręzyna i taki jakby "grzybek") a swoją drogą jesteś tu jakiś czas ale chyba nie czytasz tego co sie pisze bo było o tym pisane i dosyć dokładnie!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbandaniel 0 Napisano 13 Kwietnia 2010 o ile pamietam to jest sruba na 30 klucz i tam ustawiasz cisnienie na wyjscia z tylu i na podnosnik ale nie radze duzo podkladac ustaw na 180 bar i starczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 13 Kwietnia 2010 no tak jak mowisz jest 30-tego nie dopisałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
calibra25 0 Napisano 15 Kwietnia 2010 Witam mam maly problem z 6180, jak się dobrze rozgrzeje to ciężko biegi się wrzuca, przy tym szarpie sprzęgło, rewers elektohydrauliczny wariuje, wspomaganie ciężko chodzi i słabo podnosi na wolnych obrotach. Na zimnym wszystko działa OK, wydaje mi się że poszła pompa hydrauliczna, ale jaki jest jej koszt i gdzie ona się znajduje, dodam że dwa tygodnie temu wymieniłem wszystkie oleje w nim. Czy to jest ta pompa? http://www.allegro.pl/item984998037_pompa_hydrauliczna_massey_fendt_case_deutz.html Pozdrawiam ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 15 Kwietnia 2010 Witam.Zobacz tą stronę http://www.hjallerupmaskinforretning.dk/UserFiles/File/kataloger/Massey%20Ferguson/Traktor/6180.pdf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Peron 0 Napisano 15 Kwietnia 2010 A mi w 6180 przestało pokazywać prędkośc, tzn. cały czas 0. Mam pytanie: jak sprawdzić, czy napęd przedni nie jest cały czas włączony? Mimo, że jest wyłączony, to jak jadę po asfalcie, to czuć takie jakby drgania. Jak pracuję w polu to też jak koła tracą przyczepność, to przód ciągnie, a kontrolka nie świeci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach