zbych301 0 Napisano 24 Kwietnia 2010 Ja mam podobny problem w 6190 raz już wymieniłem pompę miała być dobra a pochodziła 250 mth, i teraz tylko boscha będę kupował Witam mam maly problem z 6180, jak się dobrze rozgrzeje to ciężko biegi się wrzuca, przy tym szarpie sprzęgło, rewers elektohydrauliczny wariuje, wspomaganie ciężko chodzi i słabo podnosi na wolnych obrotach. Na zimnym wszystko działa OK, wydaje mi się że poszła pompa hydrauliczna, ale jaki jest jej koszt i gdzie ona się znajduje, dodam że dwa tygodnie temu wymieniłem wszystkie oleje w nim. Czy to jest ta pompa? http://www.allegro.pl/item984998037_pompa_hydrauliczna_massey_fendt_case_deutz.html Pozdrawiam ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 24 Kwietnia 2010 Nie wie ktoś czy w przedniej zwolnicy w 3060 na tej bieżni po której satelity gonią są jakieś zabezpieczenia (na tych 6 śrubach) tzn jakaś blacha do zaginania czy coś? bo ja tam nic nie mam i mi się odkręcają te śruby:/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirro 0 Napisano 24 Kwietnia 2010 Do Gustlika.-Te śruby smaruje się preparatem Loclite 290 . Umożliwia to później odkręcenie. A tak wogóle to obserwując Twoją walkę z tym modelem proponuję, kierując się chrześcijańskim odruchem, instrukcję warsztatową do serii 3000-31xx w języku angielskim na nośniku elektronicznym a ponieważ jesteś 'kumaty' powinna Ci sporo wyjaśnić. Absolutnie za "Bóg zapłać". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 25 Kwietnia 2010 Do Gustlika.-Te śruby smaruje się preparatem Loclite 290 . Umożliwia to później odkręcenie. A tak wogóle to obserwując Twoją walkę z tym modelem proponuję, kierując się chrześcijańskim odruchem, instrukcję warsztatową do serii 3000-31xx w języku angielskim na nośniku elektronicznym a ponieważ jesteś 'kumaty' powinna Ci sporo wyjaśnić. Absolutnie za "Bóg zapłać". a masz może taką instrukcje do 61xx??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
calibra25 0 Napisano 27 Kwietnia 2010 Ja mam podobny problem w 6190 raz już wymieniłem pompę miała być dobra a pochodziła 250 mth, i teraz tylko boscha będę kupował Witam mam maly problem z 6180, jak się dobrze rozgrzeje to ciężko biegi się wrzuca, przy tym szarpie sprzęgło, rewers elektohydrauliczny wariuje, wspomaganie ciężko chodzi i słabo podnosi na wolnych obrotach. Na zimnym wszystko działa OK, wydaje mi się że poszła pompa hydrauliczna, ale jaki jest jej koszt i gdzie ona się znajduje, dodam że dwa tygodnie temu wymieniłem wszystkie oleje w nim. Czy to jest ta pompa? http://www.allegro.pl/item984998037_pompa_hydrauliczna_massey_fendt_case_deutz.html Pozdrawiam ! Powiedz mi kolego ile ta pompa kosztowała? I czy sam to robiłeś? Też były takie objawy? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wolf77 0 Napisano 27 Kwietnia 2010 witamJestem tutaj świeży i nie wiem czy temat juz nie był poruszany, ale zapytam: Mam problem z WOM , na niższych obrotach mi bardzo głośno pracuje ( dzwiek jakby jakieś zębatki trącały o siebie , podobny do próby nieudanego włączenia biegu w niesynchronizowanej skrzyni).A druga kwestia to dżwignia włączan9ia wałka ma prócz oznaczonych położeń wałek włączony i wyłączony, jeszcze jedno położenie , które uruchamia linkę biegnącą do bloku mostu, ale jak to włącze to nic u mnie nie działa.Proszę o pomoc i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 28 Kwietnia 2010 co do dzwięku to masz już podjechany tryb i to normalne przy tych ciągnikach (wymienia sie go z tyłu odkręcając pokrywy nad wałkiem) a co do tej drugiej linki to masz przełączanie wałka na inne obroty i skoro nic sie nie smienia po przesunięciu dzwigni to albo masz zerwaną tą linke albo poprostu zle wyregulowaną i nie załącza do końca-linka idzie do tyłu z lewej str mostu (albo przy wałku albo za ramieniem podnośnika u góry zależnie czy jest przełączanie 540/1000 czy zwykłe/ekonomiczne) wiec spróbuj ta dzwignie co jest linka podłączona przełączyć ręcznie z tyłu i musi poskutkować (najlepiej na zgaszonym żeby nie było zgrzytu-może nie wejść za pierwszym razem jak sie tryb żle ustawi) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 28 Kwietnia 2010 TAKIE PYTANIE DO PIERWSZEGO LEPSZEGO KTO TU BEDZIE-ZGADZA SIE WAM GODZINA NA FORUM Z WASZĄ W KOMPIE?????? bo tu chyba nikt nie przestawił:P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ramzes892 0 Napisano 28 Kwietnia 2010 Czy wiecie może jak zmienic obroty wałka z 540 na 1000 obrotów w MF 3635 bo nie potrafie znaleśc żadnego przełącznika w kabinie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wolf77 0 Napisano 28 Kwietnia 2010 Dzięki pawlo36Jutro odkręce te dekle i zobaczę co tam się dzieje.Sądzisz że wystarczy odkręcić ten nad wałkiem ( który robi za zaczep śruby rzymskiej), czy będe musiał sciągnąć ten dużu z mocowaniem ramion podnośnika.Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Anna81620 0 Napisano 28 Kwietnia 2010 u mnie na małych obrotach tez wom"stuka"Sprawdzanie godziny:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 28 Kwietnia 2010 Czy wiecie może jak zmienic obroty wałka z 540 na 1000 obrotów w MF 3635 bo nie potrafie znaleśc żadnego przełącznika w kabinie? kolego własnie to opisałem jak sie przełącza (czytaj nizej) nie koniecznie musisz miec w kabinie bo moze masz tylko na moscie dzwignie którą bezposrednio zmieniasz obroty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 28 Kwietnia 2010 Dzięki pawlo36Jutro odkręce te dekle i zobaczę co tam się dzieje.Sądzisz że wystarczy odkręcić ten nad wałkiem ( który robi za zaczep śruby rzymskiej), czy będe musiał sciągnąć ten dużu z mocowaniem ramion podnośnika.Pozdrawiam ten od śruby i ewentualnie tą pokrywe co sie rozdzielacz na niej trzyma no i jakbys wymienial to jeszcze chyba wałek trzeba odkrecic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 28 Kwietnia 2010 Czy wiecie może jak zmienic obroty wałka z 540 na 1000 obrotów w MF 3635 bo nie potrafie znaleśc żadnego przełącznika w kabinie? Witam.Odnośnie WOM w MF 3635 przesyłam parę zrzutów http://i44.tinypic.com/15hg1dz.jpg http://i40.tinypic.com/15ehgz9.jpg http://i42.tinypic.com/2rc8rnn.jpg Odnośnie czasu-to ja przestawiłem strefę czasową w profilu na Kalingrad. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbandaniel 0 Napisano 28 Kwietnia 2010 Czy wiecie może jak zmienic obroty wałka z 540 na 1000 obrotów w MF 3635 bo nie potrafie znaleśc żadnego przełącznika w kabinie? nie masz czym sie martwic na trybie jest prosty zab i bedzie calasowac nawet jak zalozysz wszystkie nowe tryby Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 29 Kwietnia 2010 TEKMIE dzięki za ten czas:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szlendi 0 Napisano 29 Kwietnia 2010 WitamMam ciągnik Massey Ferguson 3070 autotronicskrzynia biegów: 4 biegi podstawowe + żółw/zając + Rewers A i BMam następujący problem. Wszystkie biegi wchodzą, jak puszczam sprzęgło to ciągnik nie rusza, tylko słychać jak coś rzęzi, trze. Po zdjęciu klapki z boku ze skrzyni biegów, można ręcznie włączyć bieg i ciągnik jedzie.Dzieje się tak na wszystkich biegach.Znajomy mechanik przyjechał, ale nie zna się na tym za bardzo i chce ściągać instrukcję.Proszę o pomoc i podpowiedź co może być tego przyczyną i jak to naprawić.Z góry dziękujęszlendi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 29 Kwietnia 2010 to jak juz odkreciłeś z boku i włączyłeś bieg przez tą pokrywke to porównaj czy gdzwignia włącza sie tak samo daleko bo moze trzeba wyregulować dzwignie (ten kielich z kulka-wyzej lub nizesz) albo wyrobiły sie widełki czy tam wodziki bo to sie zdarza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirro 0 Napisano 29 Kwietnia 2010 Do Pawlo - niestety do 61xx nie mam.W sprawie - Szlendi jest kilka możliwości.- rozkręciła się nakrętka na dolnym wałku- urwały się widełki albo ślizgi AB- szlag trafił łożyska igiełkowe na dolnym wałkuTo tak delikatnie żeby nie straszyć. A jak już włączycie bieg to do sprawdzenia czy jedzie zakładacie dekiel? A jeśli nie to napisz jak to robicie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 2 Maja 2010 Koledzy!Dlaczego taka cicha w eterze? Grilujecie, czy też może Święto Pracy - czcicie pracą? (osobiście uczciłem czteroma odciskami na rękach ) Nie umiem doradzać na zadawane pytania, bo na razie umiem jedynie olej w skrzyni i silniku wymienić i filtry, i zregennerowałem wałek ataku bez rozbierania na części pierwsze (nie polecam) ale tak jak 90% uczestników Forum zadam kolejne: szukam dobrego mechanika od skrzyni 32/32 z rewersem przy kierownicy, z południowej Polski (tak od Łodzi w dół ), który dojechałby do mnie za np. 60 gr/km, zdiagnozował "klepanie" w skrzyni i nie "ogołociłby" mnie naprawiając ją! Proszę o sprawdzone oferty ("na własnej skórze") i pozdrawiam Wszystkich użytkowników. Przypomnę,że mam MF 6150, trochę kłopotów, ale dla wszystkich przyszłych użytkowników podobnych - kupiłbym go raz jeszcze! (dodam, że od miesiąca mam nowy komputer - 4 generacji za 5 tys! z gwarancją na rok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 2 Maja 2010 Witam.I to się nazywa pozytywne myślenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
calibra25 0 Napisano 4 Maja 2010 Witam! Rozkręciłem licznik w MF 61XX i mam pytanko co to jest z tyłu? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
calibra25 0 Napisano 4 Maja 2010 Dodaje zdjęcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mały 85 0 Napisano 5 Maja 2010 O widze licznik bedziemy cofać i weś tu kup ciągnik co ma 4tyś przebiegu i 20lat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 5 Maja 2010 tymi przełącznikami przeciez nie cofniesz licznika a tak poza tym to nie radze tego ruszac jak chcesz zeby działało:P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach