piootr 0 Napisano 17 Października 2006 To próbuj Ile masz mth że poszedł ci mechanizm kumpel w 2812 robił przy ok 8000 mth Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 19 Października 2006 Ale się dziś namęczyłem z ustawieniem luzu. Papierki pomogły. Cały dzień mi zeszedł. Tak dziwnego ustawiania to jeszcze nie widziałem. Ale się nadorabiałem blaszek dystansowych ale w końcu zrobiłem. Jutro może stykne całą resztę. Ile ma mth? licznik stanął na 4323. Ale to było ponad 10 lat temu. To jest MF 235 z 1979r więc ma prawo mieć dość. Jeszcze musiałbym coś zrobić z pompą hydrauliczną. Mam teraz w nim po regeneracji ale nie widzi mi się ma za słabe ciśnienie. Zawór podciągnąłem, ale nic. Zastanawiam sie nad wpakowaniem mu 2 pomp od 330 albo jak nie będzie miejsca, od 360. Plan już mam tylko muszę zabrać się za to dopasować trybiki i może coś z tego wyjdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 19 Października 2006 EEEEEE to masz oryginalnego MF a nie jakiś ursusowski gniot , pompa może jedna od MTZ 45L/min, od c-330 18 albo 20L/min Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 19 Października 2006 Najchętniej wcisnąłbym od Bizona ale nie ma tam miejsca. A wciskanie gdzie indziej nie jest łatwe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piootr 0 Napisano 19 Października 2006 Ale się dziś namęczyłem z ustawieniem luzu. Papierki pomogły. Cały dzień mi zeszedł. Tak dziwnego ustawiania to jeszcze nie widziałem. Ale się nadorabiałem blaszek dystansowych ale w końcu zrobiłem. Jutro może stykne całą resztę. Ile ma mth? licznik stanął na 4323. Ale to było ponad 10 lat temu. To jest MF 235 z 1979r więc ma prawo mieć dość. Jeszcze musiałbym coś zrobić z pompą hydrauliczną. Mam teraz w nim po regeneracji ale nie widzi mi się ma za słabe ciśnienie. Zawór podciągnąłem, ale nic. Zastanawiam sie nad wpakowaniem mu 2 pomp od 330 albo jak nie będzie miejsca, od 360. Plan już mam tylko muszę zabrać się za to dopasować trybiki i może coś z tego wyjdzie.i na jaką grubość ustawiłeś 2 kartek ciesze się że moja podpowiedż na coś się zdała aby ci tylko ta przekładnia troche pochodziła gdzie robiłeś pompe bo ja przy MF 255 mam ponad 6000 i nie ruszana a olej ten sam od nowości i lałem do niego nawet taki ruski gęsty olej z wsk świdnik kupiony gdzieś do helikopterów go lali i narazie wszystko u mnie działa ale kiedyś robiłem podnośnik do 1014 pod warszawą i gość mówi że zrobi i w MF 255, ale musze z ciągnikiem przyjechać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 19 Października 2006 Zrobiłem na 2 papierki. A pompe robili mi w Ursusie z 10 lat temu. A teraz wystarczy wpisać w wyszukiwarce regenaracja pomp hydraulicznych MF i już masz. Ciekawe co chciał z tym ciagnikiem robić, pewnie zawór ustawiać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piootr 0 Napisano 19 Października 2006 ale nie uśmiechało mi się jechać pod warszawe 200km MF 255 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialy2005 0 Napisano 19 Października 2006 u mnie w 3512 tez ma prawie 6000mth i pompa oraz olej oryginalny, nie wymieniany, bo troche mi cieknie z wom-u, wiec tylko dolewam, pewnie ze 20l na rok Jak narazie nie widac zuzycia pompy bo wszystko podnosi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erdem 0 Napisano 20 Października 2006 ale nie uśmiechało mi się jechać pod warszawe 200km MF 255Po co do Warszawy jechać przecież w Lublinie robią wszystkie pompy hydrauliczne. Ja regenerowałem do MF 3070 to z 255 tymbardziej nie powinno być problemów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomasz S 0 Napisano 20 Października 2006 Erdem może ty wiesz co jest w mf 3060 ciężko chodzi mi wspomaganie. Może to być wina pompy czy orbitrola? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erdem 0 Napisano 21 Października 2006 W tych ciągnikach prawie wszystko zalezy od hydrauliki. Najlepiej gdybyś sprawdził ciśnienie w układzie hydraulicznym, bo tak ciężko powiedzieć za duzo możliwości.Cały czas jest ciężko czy tylko na wolnych obrotach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzych6 0 Napisano 21 Października 2006 Kupie katalogi do M-F. prosze o kontakt to posiada na sprzedaż take cos ! krzysiek20-20@o2.pl /edit - W sumie powinienem tą wypowiedź skasować, od czego niby jest temat Instrukcje obsługi, katalogi części, itp. MOD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomasz S 0 Napisano 21 Października 2006 Na większych obrotach jest ok i jak się jedzie też jest ok. Tylko na postoju i na wolnych obrotach ciężko kręcić. Podnośnik działa idealnie. Jakim zegarem to sprawdzić? i jakie ciśnienie powinno być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 22 Października 2006 Rzadko którym ciągnikiem pokręcisz sobie lekko kierownicą na postoju i wolnych obrotach. Uwierz jak w pracy jest ok to daruj sobie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erdem 0 Napisano 22 Października 2006 Na większych obrotach jest ok i jak się jedzie też jest ok. Tylko na postoju i na wolnych obrotach ciężko kręcić. Podnośnik działa idealnie. Jakim zegarem to sprawdzić? i jakie ciśnienie powinno być?Na każdy układ jest inne ciśnienie na podnośnik, układ kierowniczy, na Speed Shift (czyli reduktor), układ smarowania, sprzęgło.Po prawej stronie skrzyni biegów są wyjścia do sprawdzania ciśnienia na poszczególne układy (wygląda to jak takie duże smarowniczki). Popytaj w serwisie, tam powinni wiedzieć coś na ten temat.Jeśli wszystko poza układem kierowniczym działa normalnie to być może jest to wina rozdzielacza (tego nad silnikiem), bo podobno często padają.Ja miałem ten sam problem i w serwisie nie kazali mi wogóle jeździć zanim nie sprawdze ciśnienia, bo jeśli jest to wina pompy i jest małe ciśnienie we wszystkich układach to może paść skrzynia. Niestety nie posłuchałem sie i padł Speed Shift koszt ok. 20tyś zł. Na szczęście poskładałem go domowymi sposobami i opchnąłem. Już o tym pisałem nikomu nie polecam MF seri 30.. strasznie awaryjne a o cenach części nie wspomne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czars 0 Napisano 22 Października 2006 @Tomasz SJeśli Manometr pokaże ok. 180bar to pompa jest OK. Wtedy szukaj po rozdzielaczach jak sugeruje kolega erdem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piootr 0 Napisano 22 Października 2006 Rzadko którym ciągnikiem pokręcisz sobie lekko kierownicą na postoju i wolnych obrotach. Uwierz jak w pracy jest ok to daruj sobie.Mój MF kręci na wolnych obrotach leciutko kołami, chyba że mam pełną łyżke ziemi to wtedy z 1000 obr/min i już jest spoko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 22 Października 2006 Ale twój MF to jeszcze nówka sztuka, za 10 lat to zobaczysz (jak go tyle potrzymasz). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piootr 0 Napisano 22 Października 2006 Najprawdopodobniej tyle u mnie nie wytrawa Niedaleko mnie ma MF 4255 w tym samym roku co ja kupiony tylko jego ma ponad 2000 mth i zaczął z nim mieć konkretne problemy a na początku chwalił go, że taki super sprzęt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomasz S 0 Napisano 22 Października 2006 Erdem, a jakie były objawy jak padł ci Speed Shift? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RADZIO 0 Napisano 22 Października 2006 W moim MF jeżeli jeżdze nim dosyc czesto to na wolnych obrotach stojac w miejscu kreci sie paluszkiem, natomiast jezeli nie jest odpalany tak z miesiąc to przez pierwsze 15 minut kreci się cieżko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erdem 0 Napisano 22 Października 2006 Erdem, a jakie były objawy jak padł ci Speed Shift?Ciężko to wyczućWłaśnie pierwsze objawy to problem ze skręcaniem, nawet przy rozgrzanym silniku na wolnych obrotach. A jak zacznie grzać ci sie olej w skrzyni to szybko sie go pozbądź. Koszty naprawy niewarte tego ciagnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
semos 0 Napisano 25 Października 2006 Może mi ktos poradzić jak w MF-255 założyć dodatkowe gniazda do hydrauliki bo mój posiada tylko jeden komplet (wyjscie i wejscie) a potrzebne mi jeszcze jeden taki komplet gniazd!! Poradzcie mi bo musze to zrobic przed zimą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialy2005 0 Napisano 25 Października 2006 musisz dokupic druga sekcje do rozdzielacza lub odrazu rozdzielacz 2 sekcyjny i bedzie wszystko jak trzeba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piootr 0 Napisano 27 Października 2006 @ Grześ jak chodzi fergusonek po regulacji mechanizmu , wszystko ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach