eco-rol 0 Napisano 10 Października 2010 Kris czy to miejsce, o którym piszesz to nr 9 na obrazku? http://i55.tinypic.com/2q3yddj.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 10 Października 2010 Replace the plug by a grease nipple . Partly fill the cavity at the end of the trumpet housing between the cone and the seal with Bp agricharge or an equivalent grease. Remove the grease nipple and refit the plug Wymień wtyczkę przez smarowniczkę. Częściowo wypełnienić wnęki na końcu obudowy trąbki łożysko pomiędzy stożkiem i pieczęci z agricharge Bp smar lub równoważne. Usuń smarowniczka i założyć wtyczkę Tak Kris - Tłumacz Google też to potwierdza Dalej w książce można wyczytać ,że te łożyska w obudowie trąbki (wiadomo o co chodzi) trzeba tylko "czasem" przesmarować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 11 Października 2010 erko-rol tak to to miejsce na smarowanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tony 0 Napisano 11 Października 2010 Nie wiem jak u was ale w moim są tam normalne kalamitki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 11 Października 2010 tony, a twój mf krajowy czy z zachodu? tam podejrzewam że i to samo na przednim mośćie (jest z góry po prawej stronie mniejsza taka zaślepka?)i tam też może trzeba smarować,nie pamiętam u kogo ten wałek od napędu urwało może to właśnie ze smarowaniem związane (zacieło i urwał sie) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirro 0 Napisano 11 Października 2010 Nie polecam wtykać tam niczego ponieważ "kwit" określa to coś w przednim moście jako BREATHER - czyli odpowietrznik (w tym wypadku piasty). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 11 Października 2010 nie rozumie zbytnio CO TAM odpowietrzać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 11 Października 2010 przecież to normalna zaślepka bez śruta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tony 0 Napisano 11 Października 2010 Mój z zachodu (Francja), w przednim moście tylko oś obrotu się smaruje i zwrotnice a odpowietrzenie powinno być w każdej przekładni pracującej w oleju, czyli w przednim moście też. Do łożysk osi tylnych kół podobno nie można ładować za dużo smaru bo może uszczelniacze wypchnąć, tak słyszałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 11 Października 2010 U mnie urwało:P Ale od tego do wałka daleko;) A poza tym jak wspominali to odpowietrznik jest;) tzn taka kopułka z dziura;) Jak się most nagrzeje to rośnie w nim ciśnienie i coś z tym trzeba zrobić bo by wypychało przez uszczelniacze olej;) tego się raczej nie rusza;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 11 Października 2010 Gustlik! A Ty doszedleś z jakiego powodu Ci urywa ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 12 Października 2010 witam,no panowie i 1000zl nie mój Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 12 Października 2010 Nie osrałem to morze zaś rok wytrzyma a 200 zł dałem za ten wałek;) Tzn tuleje co wchodzi na wieloklin pod szlifowałem aby luźniejsza troszkę była;) bo idealnie pasowana była;) no i wiozłem zapiłem to do tokarki za ten wałek napawałem całe siedzenie co idzie w oś spawarka i obtoczyłem i potem nowa tuleja na miarę i wbiłem to tam;) ale wcześniej luzu nie było jakoś tam bo już raz się tym bawiłem;) Przedwczoraj wywlekałem koparkę to mieszał 4 kołami po asfalcie i nic się nie urwało;) a dzisiaj go w oborniku z krokodylem męczyłem i też dalej żyje;) no i 4ha kukurydzy na zielonkę z przyczepą zapiętą za sieczkarnia podczas koszenia;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mf6130 0 Napisano 12 Października 2010 Witam Panowie. Mam problem z mooim mf6130. A mianowicie stało się z nim coś takiego, że nie mam w nim żadnego biegu, nie działa wałek ani podnośnik. stało sie to po tym jak zaorałem 2ha pola. kończe i nagle nie jedzie anie do przodu ani do tyłu nie podnosi ,tylko kontrolka od skrzyni świeci.pomóżcie mi co mogło w nim się stac?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 12 Października 2010 jak nie masz też wspomagania to pompa padła albo straciła napęd przez ścięcie klina lub coś tam innego i nie ma ciśnienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 13 Października 2010 MF6130 - wczoraj kiedy czytałem pytanie i opisane objawy - pomyślałem pompa padła. Czekałem jednak na opinię m.in. Pawlo36. Kiedy nie działają funkcje sterowne z modułu głównego (biegi, rewers iinne) i funkcje sterowane ehr- em, to nie elektryka tylko brak ciśnienia. Pawlo kiedyś pisał, że pompa pada stopniowo , albo nagle (ucięcie , oberwanie klina lub inne) Ja rozebrałbym dekiel na którym "wisi" pompa. Nic strasznego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 13 Października 2010 no dokładnie, wyjąć pompę to piwko:P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 13 Października 2010 Pawlo - zapomiałeś dodać, że najgorszy jest ten pierwszy raz! (myślę oczywiście o rozbieraniu dekla) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 13 Października 2010 dokładnie tak jak mówisz eco-rol i to nie tylko z deklem:P pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mf6130 0 Napisano 14 Października 2010 cgodzi o ten dekiel z prawej strony na którym 'siedzą ' wszystkie elektrozawory?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 14 Października 2010 Tak - ale nie bój się tego. Ja największy problem miałem z odkręceniem ..... śrub koła Jak masz stracha - rób sobie zdjęcia, ew. zaznaczaj elementy, trochę kluczyków, jakieś szmaty ... Jak trafisz na oringi dobrze byłoby je wymienić - można jakieś dopasować, bo pompa (wg mnie) nad poziomem oleju pracuje i jak są oringi zużyte - może powierze zasysać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 14 Października 2010 Witam Panowie. Mam problem z mooim mf6130. A mianowicie stało się z nim coś takiego, że nie mam w nim żadnego biegu, nie działa wałek ani podnośnik. stało sie to po tym jak zaorałem 2ha pola. kończe i nagle nie jedzie anie do przodu ani do tyłu nie podnosi ,tylko kontrolka od skrzyni świeci.pomóżcie mi co mogło w nim się stac??witam ; ja bym bardziej stawiał na zapchanie się filtra skoro to się nagle stało miałem juz dwa takie przypadli w 6170 poprostu zdziera sie okładzina z tarczy chamulcowej i to wszystko jest zmielone przez tryby i dostaje się do filtra zapychając go w kilka minut Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikruss 0 Napisano 14 Października 2010 mamy z ojcem niezlego gwoździa z naszym 3120 a mianowicie wszystko hula jak nalezy, podnosnik itp itd ale wspomaganie to tragedia no i WOM nie stoi w miejscu, dopiero jak sie zrobi przygazówke to stanie w miejscu (a przy 3080 caly czas stał), czyli jakby nie patrzeć coś gdzieś z ciśnieniem, tylko gdzie szulać przyczyny. Filtr oleju nówka z serwisu, podnośnik jak wspomniałem działa bezproblemowo..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 15 Października 2010 eco-rol ja koła nie sciągałem,było ciasno ale szybko wsadziłem i wyjełem ten dekiel(mf3115) ale chciałem zapytać właśnie o felge tylno czy u was nakrętka jest z tym stożkiem ,czy te stożki są oddzielnie czy wogule ich niema? ponieważ u mnie wytoszczenie w feldze jest(stożek),a nakrętka jest z podkładką płasko tylko i troszke na szpilkach sie buja felga co widać na szpilkach po gwincie kruszonym delikatnie. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 15 Października 2010 Witam.Obraz z katalogu http://i53.tinypic.com/30sf683.jpg Można dotoczyć stożkowe podkładki,a nawet wskazane jeżeli brak stożków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach