Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich

 

 

mam pytanko moze ktos coś wie?a więc chciałbym do swego wstawić rozrusznik z przekładnio(3115 sześcio cylindrowy)no w agromach raczej nic nie wiedzą do takiego traktora. Moje pytanie ,moze ktoś tak ma?jak wstawie od cztero cylindrowego czy no wytrzyma?bo to 2 gary więc,więc siła na przekładnie większa.

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czeczen zanim wyjmiesz pompę nalej dobrego zimowego paliwa i wtedy zobacz, chociaż nie wiem czy nie za późno bo jak ci się ten opał już w zbiorniku rozwarstwił (biały osad) to poszedł już w układ paliwowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm to jak spuszcze wszytsko i naleje napedu to ma byc ok czy raczej bedzie potrzebne czyszczenie pompy jak popatrzylem do odstojnika to paliwo bylo strasznie geste i na dnie byl jakis dziwny osad

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie jest opał tylko letnie rolnicze angielskie paliwo a jak się to rozgrzeje to niby powinno się rozpuścić i wszystko działać (chyba)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego Czeczen, na poczatek polecam ci spuscic wszystko ze zbiornika i najlepiej jeszcze przepukac zbiornik, nastepnie wyczyscic pompke reczna i zdecydowanie nowe filtry( filtrony pm 819 kosztują 9 zl)i czyszczenie odstojników pod filtrami i jezeli odpowietrzysz dobrze uklad to powinno wszystko zagrac. ja tez zapomnialem zmienic filtry i wyczyscic pompke przed zima i niestety musialem sie w zeszlym tygodniu meczyc bo syf ktory sie nazbieral zamarz...;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a mam pytanie moge dolac tam do zbiornika jakiegos plyny ktory zapobiegnie wytraceniu sie parafiny ? albo benzyny lub denaturatu??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiesz w sumie to najlepiej jakbys oproznil zbiornik ale jesli masz tego duzo to jak najbardziej mozesz zalac tego specyfiku przeciw zamarzania paliwa lub benzyny ale nie pamietam w jakiej proporcji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszelkie dodatki zapobiegające blokowaniu filtra należy dodawać do zbiornika w trakcie tankowania. Inaczej nie wynieszają się z paliwem. One mają zapobiegać wytrącaniu się parafiny a nie rozpuszczać ją do tego potrzebna jest temperatura. Najlepiej warunki zimowe znosi olej opałowy . Jeżeli miałeś w zbiorniku ON zachodni ten rolniczy barwiony na czerwono na dnie faktycznie może pojawić się osad ale to chyba dlatego że nie był czyszczony zbiornik. Sprawdź drożność przewodu między zbiornikiem a pompą zasilającą- najlepiej kompesorem - nie zapomnij otworzyć korka wlewu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a moge zjdac rurke co jest zaraz obok wlewu ? bo sa gumowe i dobrze dopasuje pistolet od kompresora zeby bylo dobre cisnienie, tylko musze odkrecic jedna rurke od pompki zasilajcej a druga od flitra tylko ktora ta co doprowadzone jest paliwo do filtra?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzis jak bylo nieco cieplej traktorek chodzi ok... nalalelem paliwa zmieszanego z denaturatem i narazie ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a sprawdziles wszystko tak jak ci kazdy na tym forum podpowiadal??

bo dzis gdy jest cieplej ten osad nie zamarzl i puszcza paliwo ale jak pozniej znowu przyjda mrozy to znowu beda problemy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam mały problem w MF 3115 jest taki problem ze czasami nie działa wspomaganie wogule nie da sie skręcic, po odpaleniu ciągnika zimnego czasem tak sie dzieje, np: dzis działa a jutro nie działa i tak czasami, ale reszta zawsze działa dobrze podnośnik, napend, blokada, sprzęgło i przyśpieszacz wszystko hodzi bez zarzutu, ja myśle ze cos czasem w orbitrolu sie blokuje, jak już po odpaleniu działa to działa aż do zgaszenia, a pużniej to juz ruletka czy zadziała znowu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam a mam pytanie jesli nie calkiem zeszla woda z silnika i troche zostalo to moze rozmrozic blok? bo troche stal krzywo i niewiem czy calkiem zeszlo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich

 

czeczen,trudne pytanie zależy pewnie w jakiej częśći została ta woda i ile?jak na małej jakiejś przestrzeni(mały otwór)to moze i rozsadzi.Ja ci proponuje dla pewnosci i spokoju sumienia ,zalej jakiejś wody gorącej i niech pochodzi chwile i spuść na prostym tą wode,bo wiesz jak drogi to innteres jak rozeprze gdzieś głowice czy blok NIE KUŚ LOSU hehe. A czemu boryga nie zalewasz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich ! CZEczen - nie żebym Cię straszył, ale w ciapku kiedyś mi trochę w bloku zostało i w najsłabszym miejscu powstało pęknięcie w ścianie. Zdziwiłem się bardzo jak następnego dnia nalałem ciepłej wody i na boku silnika pojawiło sie coś w rodzaju fonntanny Od tej pory ciągniki (wszystkie dwa (:) zalane płynem, natomiast żeby z rozruchem nie było problemu to popracowalem nad: świecami żarowymi (płomieniowymi), rozrusznikiem i aku musi byc pełny. O ropie nie wspomnę - zimowa i problemu ziro, choć temp. czasem dużo poniżej tej kreski.. I tak na końcu (dla reklamy lub pobudzenia Gawiedzi_) Massej Ferguson - przynajmniej mój 6150 - jest mistrzem świata w swojej klasie! A całkiem tak na końcu - zrobiłbym na Twoim miejscu - to co poradził Kris

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś przy wymianie pompy wodnej niby spóściłem płyn ale jak odkręciłem pompę to wyplynęły jeszcze znaczne ilości płynu. Więc uważam że lepiej zalac płynem i miec 100% pewnośc że nic nie pęknie np nagrzewnica

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy ktos z was mial podobny problem jak ja.Po miesiacu kiedy go ponownie odpalilem,przestalo dzialac ogrzewanie.Sprawdzilem droznosc przewodow,nagrzewnicy,zaworu przy nagrzewnicy .Probowalem od nagrzewnicy zalac przewody i odpowietrzac i nie dziala.Myslalem ze termostat ale po odpaleniu gora chlodnicy robi sie ciepa a dol zimny wiec termostat chyba dobry.Wyglada to jak by pompa wody nie podawala na nagrzewice gdyz po zdjeciu przewodu z nagrzewnicy plyn ni dociera a odpalonym silniku.Dodam ze mam go na plynie od 3 lat.Morze ktos mial podobny problem i cos podpowie.Dzeiki z gory.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę o pomoc w 6170 teraz w zimę nie działa,nie ciągnie przodem po włączeniu, chociaż świeci kontrolka, że jest włączony,a jak włączę blokadę to ciągnie na cztery.Mam go od czerwca i jeszcze mało go znam.Całą jesień przód działał prawidłowo. Dziękuję z góry. Bogdan z Pomorza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...