blackurant 0 Napisano 15 Stycznia 2011 odlaczalem czujnik temperatury i caly czas swiecila, ciekawe czy ta kontrolka wspolpracuje z czujnikiem temperatury czy jest jakis inny czujnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Czeczen 0 Napisano 15 Stycznia 2011 witam mam pytanie . w moim mf mam sterowanie podnosnikiem tylko z jednej storny. i czasami musze latac na druga strone a tam nie ma;/ czy moge poprostu podciagnac kable z jednego blotnika na drugi i tam jakies wlaczniki zrobic czy tak nie mozna?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
celeron59 0 Napisano 16 Stycznia 2011 witam mam pytanie w moim mf 3095 przy dłuzszym postoju sprzegło jest miekkie. co moze byc przyczyną? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radeksok 0 Napisano 16 Stycznia 2011 SPRZĘGŁO miękkie jest,bo się zapowietrza,ale jak chwilę pochodzi silnik to wraca do normy po kilkakrotnym wciśnięciu pedału? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 16 Stycznia 2011 witam mam pytanie w moim mf 3095 przy dłuzszym postoju sprzegło jest miekkie. co moze byc przyczyną? nieszczelna pompka lub wysprzęglikzostawiaj ciągnik z wduszonym sprzęgłem i zwalniaj je dopiero po odpaleniu-powinno dac efekt do czasu zanim usuniesz usterke a na sam początek to je najpierw odpowietrz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koksiarz1990mf 0 Napisano 16 Stycznia 2011 Witam. Panowie mam problem przy moim mf3085 na wolnych obr. ciężko jest skręcić kierownicą. Co może być przyczyną??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackurant 0 Napisano 17 Stycznia 2011 słuchaj spróbuj odłączyć przewód od czujnika temperatury wtedy odłączysz ten wskażnik temperatury , bo to może być wina czujnika, ta lampka powinna tylko wtedy świecić gdy silnik osiągnie zbyt wysoką temperaturę ,więc gdy odłączysz ten czujnik powinna zgasnąć też ta dioda ,jeżeli zgasnie to walniety jest czujnik , spróbuj tak. naprawiłem juz wystasrczyło przedmuchac powietrzem, brzeczyk od recznego ma brzeczec jak jest zaciagniety i sie wciska sprzeglo ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekgoly 0 Napisano 17 Stycznia 2011 Witam koledzy jakie ustawić ciśnienie na wtryskiwaczach w MF 3070 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 17 Stycznia 2011 słuchaj spróbuj odłączyć przewód od czujnika temperatury wtedy odłączysz ten wskażnik temperatury , bo to może być wina czujnika, ta lampka powinna tylko wtedy świecić gdy silnik osiągnie zbyt wysoką temperaturę ,więc gdy odłączysz ten czujnik powinna zgasnąć też ta dioda ,jeżeli zgasnie to walniety jest czujnik , spróbuj tak. naprawiłem juz wystasrczyło przedmuchac powietrzem, brzeczyk od recznego ma brzeczec jak jest zaciagniety i sie wciska sprzeglo ? tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 17 Stycznia 2011 słuchaj spróbuj odłączyć przewód od czujnika temperatury wtedy odłączysz ten wskażnik temperatury , bo to może być wina czujnika, ta lampka powinna tylko wtedy świecić gdy silnik osiągnie zbyt wysoką temperaturę ,więc gdy odłączysz ten czujnik powinna zgasnąć też ta dioda ,jeżeli zgasnie to walniety jest czujnik , spróbuj tak. naprawiłem juz wystasrczyło przedmuchac powietrzem, brzeczyk od recznego ma brzeczec jak jest zaciagniety i sie wciska sprzeglo ? tak To znaczy ten brzęczek od ręcznego z tą siatką , to jest tylko od ręcznego ,a ten który pipczy po wciśnięciu sprzęgła bez włączania kluczyka ,to jest też od rewersu, czyli są dwa,a co z ta lampką od temperatury świeci? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 17 Stycznia 2011 Blackurant brzęczek jeden jest od rewersu jeden jest od ręcznego masz to wszystko pod tą pokrywą z prawej strony deski rozdzielczej, u dołu jest takie pokrętełko do otwierania tej pokrywy ,to obydwa nie działają?. Filtrów się nie płucze tylko wymienia na nowe ,ten duży instrukcja mówi wymieniać co1500h, ten od wysokiego ciśnienia co 500h, chyba że kontrolki pokażą inaczej to wtedy trzeba wymienić wcześniej ,bo olej zmieniasz co 1000h, ale ten duży wymienić najlepiej przy każdej wymianie oleju. Zapomniałem dodać jeszcze o trzecim filtrze który jest w tej dolnej części skrzyni poniżej tego dużego filtra w pokrywie wyjścia napędu na przedni most, jest taki korek na duży imbus odkręcasz ten korek i tam się znajduje ,z drugiej strony jest taka rura która idzie aż do sprzęgła, odkręcałeś ten korek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 18 Stycznia 2011 kwadratowy piszczyk jest od ręcznego i piszczy jak jezs zaciągnięty reczni i wdusisz sprzęgło do końcaokrągły przykręcony na dużą nakrętke od srodka jest od rewersu i piszczy tez nieraz przy zapalaniufiltr za imbusem przy zmianie oleju wymyłem i włożyłem ponownie ten sam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lipens2 0 Napisano 18 Stycznia 2011 Witam Po odpaleniu ciągnika blokuje mi się dźwignia zmiany biegów. Mogę włączyć tylko biego 3 albo 4 reszta jest zablokowana (moge zmienić położenie dźwigni tylko do przodu albo do tyłu) zapaliła siek kontrolka na prawej konsoli (taki wykrzyknik). Ciągnikiem mogę jechać do przodu albo do tyłu ale tylko na tych dwóch biegach. Po zgaszeniu ciągnika dźwignia odblokowuje się i mogę ją przestawiać w dowolnym kierunku. Proszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackurant 0 Napisano 18 Stycznia 2011 kwadratowy piszczyk jest od ręcznego i piszczy jak jezs zaciągnięty reczni i wdusisz sprzęgło do końcaokrągły przykręcony na dużą nakrętke od srodka jest od rewersu i piszczy tez nieraz przy zapalaniufiltr za imbusem przy zmianie oleju wymyłem i włożyłem ponownie ten sam no mi od recznego pipczy jak w dusze sprzegło, przy zapalaniu jak mam wduszone sprzegło takze pipczy, od rewersu tylko raz pipnie natomiast od recznego jak mam wcisniety pedal sprzegla czyli przy zapalaniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 18 Stycznia 2011 no to masz ok a ten od rewersu musi piszczec sygnałem przerywanym jak przełączysz rewers a nie wdusisz sprzęgła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackurant 0 Napisano 18 Stycznia 2011 ...... odkręcałeś ten korek?Tak odkręcałem ten korek, i wymyłem ten filierek(stalowa siatka) benzyna kilka razy, co do tej rury która biegnie do sprzęgła demontowałem ją bo mam przeciek wymieniłem oring na niej i dalej cieknie..... a drugi i ostatni przeciek mam z obudowy sprzęgła lekko siączy, narazie się tym nie przejmuje ale z biegiem czasu szykuje sie pewnie rozpoławianie bo pewnie cieknie albo wysprzeglik albo z simering z skrzyni bo wydobywa sie olej hydrauliczny, posiada ktoś książkę napraw do tej serii, ewentualnie serii 3xxx odwdziecze sie finansowo bo harytatywnie nikt mi pewnie sie nie udzieli, w czasie rozpołówki przydałaby się jakaś literatura . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 18 Stycznia 2011 Koledzy - blackurant przesłał do postawienia na serwerze kilka stron katalogów z Perkinsa. Jakby ktoś chciał pooglądąć, ściągnąć to przypominam www.tymbes.pl/6150.html Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 18 Stycznia 2011 blackurant zobacz sobie na www.tractoor.pl poszukaj sobie swoją serię ciągnika i tam masz jakie masz sprzęgło, wielotarczowe mokre i niema tam wyprzęgnika ,10-cio lub 12-sto tarczowe zależy jaki model i jaka moc ,speedshift czy dynashift .A ten olej co sączy od sprzęgła to jest taki jak w skrzyni czy ciemny (brązowy) ,ale zauważ jak się zrobi ciepło to przestanie sączyć, lub będzie go bardzo mało, bo teraz jak jest zimno uszczelniacze nie mają elastyczności, zwłaszcza jak mają trochę przebiegu i są stwardniałe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rolnik1324 0 Napisano 19 Stycznia 2011 Koledzy mam taki mały problem. Gdy ruszam z tyłu ciągnika slychac takie jakby odgłosy chrupotania> Moglby mi ktos powiedziec co moze byc przyczyna? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackurant 0 Napisano 19 Stycznia 2011 tak zdawałem sobie sprawę ze mam mokre sprzęgło, występuje tam cos podobnego do wysprzeglika, a skrzynia dynashift olej jest jasny podobny do hydraulicznego lekko siaczy wlasnie zastanawiam się czy warto rozpolawiać traktor bardziej ze wzgledów estetycznych chcialbym zlikwidowac przeciek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
markoyyy 0 Napisano 20 Stycznia 2011 Witam,posiadam mf 3065 ze skrzynia biegów A i B. Miałem taki problem,że w mrozy wyskakiwała mi ta wajcha z grupa biegów A i B, na przykład wyskakiwała na A do przodu,na wstecznym R było dobrze i na B do tyłu R(wsteczny) tez wyskakiwała, na B do przodu było dobrze.Co moze być przyczyną,spotkał się ktoś z tym. Olej i filtr(kupione w serwisie) wymienione. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 20 Stycznia 2011 Witam ma ktoś może instrukcje napraw instrukcje obsługi i katalog części do MF 6170 najlepiej po polsku. Jeśli ktoś takowy posiada to proszę przesłać mi go na maila : Accord198@gmail.com Z góry dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 20 Stycznia 2011 katalog masz to ale w jezyku polskim bedziesz mial ciezko dostachttp://www.hjallerupmaskinforretning.dk/UserFiles/File/kataloger/Massey%20Ferguson/Traktor/6170.pdf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 20 Stycznia 2011 Jaki będzie najlepszy pług obrotowy do MF 6170. Myślałem o jakimś 4x40. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackurant 0 Napisano 20 Stycznia 2011 Jaki będzie najlepszy pług obrotowy do MF 6170. Myślałem o jakimś 4x40. mysle ze 4x45 da spokojnie rade, moj 6180 ciąga 4x50 z przedpłużkami i rozstaw korpusów typowy pod kukurydze 102 a pług wazy 1300 kg orka przedsiewna szedl 9 km/h zimowa 7,5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach