blackurant 0 Napisano 20 Stycznia 2011 oczywiście dobrej firmy nie bede reklamowal nazw jest duzo tematów z opiniami bo pług pługowi nie równy , jeden idzie ciężej ,drugi większy moze isc lzej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackurant 0 Napisano 20 Stycznia 2011 Witam,posiadam mf 3065 ze skrzynia biegów A i B. Miałem taki problem,że w mrozy wyskakiwała mi ta wajcha z grupa biegów A i B, na przykład wyskakiwała na A do przodu,na wstecznym R było dobrze i na B do tyłu R(wsteczny) tez wyskakiwała, na B do przodu było dobrze.Co moze być przyczyną,spotkał się ktoś z tym. Olej i filtr(kupione w serwisie) wymienione. nie chće Cię straszyć zle pewnie remont skrzyni cię czeka, tu olej nie ma nic do tego jedynie jak jest gesty albo nie ma stanu to ciezko mogą chodzić w robocie tez wyskakują ? jesli tak to masz juz luzy w skrzyni i pod obciazeniem wyskakuja biegi, jesli problem wystepuje tylko w zimie to moze gesty olej sprawia opor i bieg do konca nie wchodzi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafik256 0 Napisano 21 Stycznia 2011 Ja bym nie straszył kolegi remontem. Jest zima i uszczelnienia nie trzymają. Wymiń uszczelnieniai na siłowniku od zmiany grup biegów i go wyreguluj. Dopiero jak to nie pomoże to możesz się zastanowić nad rozbieraniem skrzyni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 21 Stycznia 2011 Mam pytanie do czego jest ta dźwignia?file:///C:/Users/Optimus/Desktop/Massey-Ferguson-6170-1217814.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 21 Stycznia 2011 Mam pytanie do czego jest ta dźwignia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 21 Stycznia 2011 Przepraszam za tamto komputer mi się zawiesił. Chodzi mi o dźwignie na tym zdjęciu najbliżej siedzenia od czego ona jest bo ja jej nie mam.Czy jest ona od wałka i czy da się bez niej pracować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 21 Stycznia 2011 to jest to zdjecie. http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://www.traktorpool.pl/media/7084/647084/1217814/Massey-Ferguson-6170-1217814.jpg%3Fheight%3D600%26width%3D800%26quality%3D80&imgrefurl=http://www.traktorpool.pl/details/ci%25C4%2585gniki/Massey-Ferguson-6170/647084&usg=__UP8Sl1R1qhGzpcMvu-cNm260w4E=&h=600&w=800&sz=90&hl=pl&start=19&zoom=1&tbnid=Tka3Q2V2oM09vM:&tbnh=169&tbnw=210&ei=vGY5TdaZF4WeOta-6PEK&prev=/images%3Fq%3Dmassey%2Bferguson%2B6170%2Bwa%25C5%2582ek%26um%3D1%26hl%3Dpl%26biw%3D1440%26bih%3D688%26tbs%3Disch:10%2C574&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=820&vpy=126&dur=73&hovh=194&hovw=259&tx=129&ty=134&oei=p2U5Tfn4JM_oOZuX6PAK&esq=2&page=2&ndsp=17&ved=1t:429,r:3,s:19&biw=1440&bih=688 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djjanik 0 Napisano 21 Stycznia 2011 Witam. Mam takie pytanie które zapewne już padało. Chodzi mi o to czy jest jakiś program na komputer (laptop) żeby podłączyć pod komputer pokładowy ciągnika marki Massey Ferguson.?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 21 Stycznia 2011 to jest to zdjecie. http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://www.traktorpool.pl/media/7084/647084/1217814/Massey-Ferguson-6170-1217814.jpg%3Fheight%3D600%26width%3D800%26quality%3D80&imgrefurl=http://www.traktorpool.pl/details/ci%25C4%2585gniki/Massey-Ferguson-6170/647084&usg=__UP8Sl1R1qhGzpcMvu-cNm260w4E=&h=600&w=800&sz=90&hl=pl&start=19&zoom=1&tbnid=Tka3Q2V2oM09vM:&tbnh=169&tbnw=210&ei=vGY5TdaZF4WeOta-6PEK&prev=/images%3Fq%3Dmassey%2Bferguson%2B6170%2Bwa%25C5%2582ek%26um%3D1%26hl%3Dpl%26biw%3D1440%26bih%3D688%26tbs%3Disch:10%2C574&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=820&vpy=126&dur=73&hovh=194&hovw=259&tx=129&ty=134&oei=p2U5Tfn4JM_oOZuX6PAK&esq=2&page=2&ndsp=17&ved=1t:429,r:3,s:19&biw=1440&bih=688 jesli chodzi ci o małą czarna najblizej oparcia to jest to zmiana prędkości womu na eco-nie kazdy to ma w wyposażeniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 21 Stycznia 2011 A te prędkości eco to są poza tymi 1000 i 540. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 21 Stycznia 2011 to sie tyczy do 540 i do 1000 zalezy jaka masz włączona z tyłuwłączenie eco powoduje osiągniecie danej prędkości przy mniejszych obrotach silnika np 540obr wom normalnie masz chyba przy 2000obr silnika a po włączniu na eco 540obr wom masz przy 1500 czy 1550obr silnika i taka sama zasada jest jak masz włączone obroty womu na 1000 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
markoyyy 0 Napisano 22 Stycznia 2011 Ja bym nie straszył kolegi remontem. Jest zima i uszczelnienia nie trzymają. Wymiń uszczelnieniai na siłowniku od zmiany grup biegów i go wyreguluj. Dopiero jak to nie pomoże to możesz się zastanowić nad rozbieraniem skrzyni. Lepiej, żeby to były tylko te uszczelnienia, czym mam się sugerować przy regulacji tego siłownika ? biegi wyskakiwały tylko przy ruszaniu jak się zazębiły to już szedł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirro 0 Napisano 22 Stycznia 2011 Panowie to że wyskakuje dźwignia A/B to nie wina siłownika. Jemu wyskakuje jazda przód albo tył z tym że różnie na różnych przełożeniach. Czyli nie siłownik bo wtedy nie byłoby efektu odskakującej dźwigni, a mechaniczna zmiana kierunku jazdy. Jeżeli uszkodzone byłyby uszczelniacze na siłowniku zmiany A/B z chwilą próby zmiany położenia dźwigni słychać byłoby zgrzyt albo dzwignia byłaby blokowana w położeniu pośrednim bez możliwości załączenia jakiegokolwiek kierunku jazdy.Tu nie ma straszenia remontem te objawy mogą świadczyć otym że.1. Wytarte są widełki tulei przesównej przekładni zmiany kierunku jazdy.2. Pojawił się luz na wałku tej przekładni.3. Powoli zużywają się zęby tulei bądź współpracujących z nią kół.Czego nikomu nie życzę bo to finansowo boli aczkolwiek lepiej dojść do ładu z tym wcześniej ponieważ przekładnia ta mieści się w obudowie wzmacniacza momentu i może spowodować jej rozerwanie. Zastrzegam jednak że to tylko i wyłącznie moje zdanie wysnute na podstawie obserwacji własnych ,nie zawsze trzeźwych i nie może być podstawą do procesu o odszkodowanie z tytułu straszenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 22 Stycznia 2011 A ja mam prezent:] Instrukcja napraw i obsługi:] Napraw użyczył mirro a obsługi moja:) W razie czego pisać do mnie albo mirra:) http://chomikuj.pl/Gustlikus/Instrukcje+obs*c5*82ugi*2c+napraw+ci*c4*85gnik*c3*b3w/MF+30xx+*2b+31xx Lub http://mf.gustlik.2ap.pl/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 22 Stycznia 2011 Kurde coś sie z linkami stało:oops: Teraz jest ok:) ale dziwne że tamto nie działało:) http://mf.gustlik.2ap.pl/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafik256 0 Napisano 22 Stycznia 2011 mirro nie masz racji. ja nie teoretyzuje tylko wiem to z praktyki. Jak zostało napisane to wyskakuje przy rożnych położeniach dźwigni. Zajrzyj jeszcze raz do ej skrzyni przypatrz się uważnie i zrumienisz jak to jest możliwe. @markoyyy napisł że działo się to w w czasie mrozów. Nie sprecyzowła jednego czy jak juz mnieni grupe i zmienia kierunej kazdy w jej obrębie to czy wszystko jest ok. Czy wysakauje jedynie przy zmianie grup?? Poza tym napiał niepreyzyjnie że wyskakuje dzwignia ale czy ona wykonuje ruch?? czy jak ja przytrzymasz to nie wyskoczy?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 22 Stycznia 2011 Ja jestem za diagnoza mirra według mnie temu wyskakuje naprzemiennie że po prostu podczas zmiany AB się zmienia kierunek działania rewersu. I samo przełączanie AB do tego dużo nie ma;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krystiam114 0 Napisano 23 Stycznia 2011 Juz kiedys pisalem o moim Mf 3080 w ktorym mechanik wyciagnol pompe i nie spisal kabli elektrozaworow i nie bylo wiadomo jak je podlaczyc. Po prubach i bledach i pomocy kolegow z forum jakos podlaczylem. Wszystko dziala tylko power shift(przyspieszacz) nie dziala kto wie od czego kable jeszcze zamienic bo mnie denerwuje juz takie jezdzenie po szosie. Prosze o pomoc!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nehco 0 Napisano 23 Stycznia 2011 odnośnie problemu kolegi "markoyyy", to tak jak koledzy wcześniej nie uważam żeby to był problem przekładni A/B. Kiedyś miałem podobny problem ( a było to po zdejmowaniu tego dekla od skrzyni), co się okazałe to mechanik który mi naprawiał nie zakontrował nakrętki , tych na dźwigni zmiany biegu i ta "tulejka" poniżej się za nisko opuściła sama - przez co nie do końca załączały się biegi, a pod obciążeniem wyskakiwały. Wyregulowanie tego i zakontrowanie usunęło problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirro 0 Napisano 23 Stycznia 2011 Kolego Krystiam114 wejdź na stronę podaną przez Gustlika tam jest dział pod nazwą AUTOTRONIC masz schematy łącznie z oznaczeniem kolorów kabli. Ta instrukcja powinna dużo wyjaśnić a potem próbnik w dłon i do dzieła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kynioo 0 Napisano 23 Stycznia 2011 Witam. czy moze ktoś wie od czego jest kontrolka w MF z lewej strony na desce rozdzielczej? to jest taki trójkąt czerwony.na tą kontrolkę idą dwię żarówki. bo wczoraj odpaliłem swojego MF 8160 no i mi się to świeci cały czas.z góry dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 23 Stycznia 2011 Witam wszystkich chciałem powiedzieć kilka słów na temat prezentu gustlika i mirro, ja mam serie 61xx ,trochę się różni ale prawie wszystko to samo, mam instrukcje obsługi po niemiecku nie mogłem tego wszystkiego doczytać co doczytałem dzięki wspaniałomyślnym naszym kolegom ,naprawdę z całym szacunkiem, za trud ,za chęci, wielkie dzięki i pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 23 Stycznia 2011 Nie wiem jak jest w ciągnikach z serii 81XX ale w 61XX ta kontrolka oznacza awarie nie wiem czego U mnie w 6170 tak jest zaraz po odpaleniu i gaśnie dopiero wtedy gdy się zwiększy obroty. Jak się świeci ta kontrolka to świeci się tez od awarii EHR i on nie działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kynioo 0 Napisano 23 Stycznia 2011 dzięki bardzo za odp Mateusz:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackurant 0 Napisano 23 Stycznia 2011 kiedy powinna zaswiecic sie czerwona kontrolka przy zegarze temperatury ?? massey seria 61xx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach