Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie od czego jest czujnik z lewej strony traktora pod kabiną za schodami podłączony do jednego z trzech przewodów hydraulicznych. Ja mam odłączony od niego przewód.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jesli jest to seria 61xx to jest to czujnik temperatury który jest podłączony z czujnikami zapchania filtrów olejowych i powoduje również załanczanie tej kontrolki od zapchania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy datatronic w mf 3690 może stracić pamięć jak padną baterie,które są w środku?Czy po wymianie ich będzie działał?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam mf3070 i mam taki problem po 4 miesięcznym postoju brakło mu hamulców wie ktoś co to może być i dlaczego się tak dzieje? Prosze o pomoc i pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pewnie jest jakaś nieszczelność w układzie hamulcowym i po prostu sie zapowietrzył

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niby mogly sie zapowietrzyc ale jak sie odpali to po wcisnieciu pedalu hamulca i przytrzymaniu to hamulec sie po trochu zaczyna pojawiac az zrobi sie normalnie. a jak powiedzmy stoi 2-3 dnio to jest dobrze. I mam jeszcze dwa pytania: 1. czy ma ktos instrukcje obsługi do MF 3070?

2. dlaczego po odpaleniu nie działa od razu EHR? Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

EHR działa po zgaśnięciu kontrolki od ładowania kiedy to alternator ładuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy jest jakaś domowa metoda by sprawdzić czy działa turbina ? mam Mf 3125 !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy można gdzieś kupić komputer pokładowy, terminal czy jak to sie nazywa(datatronic2) i jak go podłączyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam wie moze ktos dlaczego jak zgasze ciagnik to sie zapalaja kontrolki od napedu i blokady wałka i co jest zajac izółwi nie chca zgasic az jak bezpiecznik wyciagne to wtedy zgasna no i jak włoze bezpiecznik to tak samo swieco

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

no ,może ten czujnik pod pedałem sprzęgła zacięty. Sprawdz czy bez wciśnięcia sprzęgła odpali?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam bez sprzegła nie chce palic a od czego jest ten czujnik pod pedałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy jest jakaś domowa metoda by sprawdzić czy działa turbina ? mam Mf 3125 !

 

sprawdz czy jest mokra" tzn czy nie jest zawalona olejem i czy wirnik ograca sie swobodnie jesli jest luz na wirniku wtedy wywala olej i turbinka do roboty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siejemy? Ja w sobotę - trochę na siłę wjechałem do pola - z rana sie trochę ścigało , ale im później było tym lepiej, kawałek owsa udało mi się zasiać tego brunatnego "gniadego" -pierwszy raz na próbę) ... ale żeby post był związany z tematem MF zapytam: walczyłem w sobotę gdzieś tak do 23.00 i od zmroku małem włączone wszystkie światła: 4 halogeny z przodu, 2 z tyłu + drogowe+radio+ dmuchawa no i ładowarka do tel. kom też na chwilę i ... brakło mi prądu! Tzn. jak na chwilę ok 22.00 . zgasiłem ciągnik, to miałem problem z odpaleniem. Poszedłem po zapasowy aku i odpalił bez zająknięcia. Zapytam więc : jak tam z bilansem energii ? Może być niedobór przy takim poborze prądu, czy raczej to wina alternatora? lub akumulatora? Wydawało mi się do tej pory, że jedno i drugie mam ok? Pozdrawiam i miłej niedzieli życzę wszystkim, a od jutro na całego. Koniec obijania się

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

 

co do energji to nie wiem,ale już wysiew u mnie jeszcze śnieg leży hehe to jeszcze sie poczeka hoho.

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem z prądem podobnie,przy dużym obciążeniu, światła, dmuchawa itp. przestawał mi działać EHR i rewers,jak wyłączyłem halogeny było OK, pasek naciągnięty prawidłowo,myślę że nie wydaje alternator. Przyjaciele gdzie kupić opony na przód 440/65 R28, bo w agromie bardzo drogie, z góry PODZIĘKOWAŁ.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marszewo - pocieszyłeś mnie tym bardziej, że pod koniec też zauważyłem jakieś dziwne zachowanie rewersu. Jakby gorzej reagował na przełączanie dzwigni. Kris -przypomnij- z jakiego rejonu jesteś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamiętam to w twoim alternator ma 70A na obrotach znamionowych czyli wychodzi coś około 1KW ale to jest tylko na obrotach znamionowych przy mniejszych maż mniej;) Dołóż sobie jakiś woltomierz i będziesz widział co się z napięciem pod obciążeniem dzieje;) Policz jakie maż żarówki to będziesz wiedział czy blisko tego jesteś jak tak mogło się rozładować;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gustlik- Ty jesteś z Ustronia. Jakbyś kiedyś był po południu w okolicach Cieszyna i miał choćby pół godzinki i ochotę na kawę to zadzwoń. Zapraszam-poprowadzę i dzięki za poradę w wolnej chwili spróbuję polliczyć a na razie przyoszczędzę trochę na prądzie, więc .... komórkę naładuję sobie wcześniej w domu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

obecnie warmińsko-mazurskie po przemianach,kiedyś byłe suwalskie bardzo blisko Suwałk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich zawsze tak jest że na przykład duża ilość włączonych odbiorników w jednym czasie powoduje duże obciążenie alternatora, ale to nie znaczy że jest słaby alternator, powiem krótko możecie mieć za małą pojemność akumulatorów im więcej odbiorników tym większa pojemność akumulatora . I jeszcze mam pytanie dlaczego wszyscy stosują olej do skrzyni STOU przecież jest to olej silnilk- skrzynia- hydraulika , a nie lepiej wlać utto hydraulika skrzynia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym olejem do skrzyni to nie wiem , czy nie jesteśby przypadkiem za bardzo przewrażliwieni, no bo co byłem u jakiegoś mądrzejszego sprzedawcy to mówił to samo i pytał: a leje Pan ten olej też do silinika? Ja mówię, że do silnika leję Turdusa, no więc po co Panu slnikowo-hydrauliczny? Ma mieć określone parametry, a reszta to już od zasobności kieszeni właściciela zależy (czy posmaruje kromkę masłem roślinnym, czy prawdziwym). Ale może się mylę. Z tym akumulatorem Marek to też możesz mieć rację, bo mam oryginalne 2, ale też mam jeden pojemnościowo trochę mniejszy, no ale wygodnie się go przy tych mrozach wyjmowało na noc (no bo jeden) i tak go używałem do soboty. Z żarówek mi wyszło razem gdzieś tak razem 600 W, nie wiem ile dmuchawa biierze i jak duży jest głośnik w radiu, no i ile potrzebuje sam iągnik do sterowania i kontrolek. Myślę, że razem więcej jak 700 W nie ciągnie? Założyłem dziś 2 (jest 4 rano , jak wszysto pójdzie dobrze to znowu pewnie do pólnocy - Czy 2 sobie poradzą zobaczę. Miłego...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ale jeżeli alternator wydala - a powinien to akumulator nie powinien być używany podczas pracy silnika - to nie C-330 z prądnicą... Wentylator ogrzewania to będzie z 100W jak będę miał czas to kiedyś cie odwiedzę zobaczyć czym jeździsz;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Może już ktoś zadawał takie pytanie. ale niestety nie mam czasu przeglądać całego forum ponieważ praca wre więc licze na zrozumienie.

 

Mój MF 3635 ma problem z hydrauliką dokładniej chodzi o przyłącza euro.

 

Mianowicie jak podłącze dwa przewody olejowo do przyłączy i przesunę w jedną stronę dźwignię to tłoczysko teoretycznie powinno się schować do cylindra a tu nic. tzn jak ciągnik jest zimny to pomimo tego że jest na pełnych obrotach daje radę wciągnąć tłoczysko do środka. moje pytanie brzmi czy można jakoś zwiększyć ciśnienie z jakim wypływa olej z przyłączy do tłoka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm do którego przyłączasz? I tłoczysko czego? W jedna działa dobrze a w druga nie? jeżeli używasz złącz z takim motylkiem u góry to go wkręć;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...