john1 0 Napisano 17 Marca 2011 poszukaj na stronie AGROMA Sępólno krajeńskie ja zamawiałem tam czesci i sa o duzo tansze jak w innych sklepach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekkrzysiek63 0 Napisano 17 Marca 2011 Dziękuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nehco 0 Napisano 17 Marca 2011 a od czego jest ten wolny spływ przy prasie???Wolny spływ w niektórych prasach jest niezbędny i bez podłączenia niego nie da się ukręcić beli. np w zmienno-komorówkach KRONE 8-16, 10-16, VP 1500 itd, tam ciśnienie pod jakim formowana jest bela regulowane jest przez zawór ciśnieniowy, który po przekroczeniu ustawionej wartości upuszcza trochę oleju z siłowników, które napinają łańcuch w komorze - a olej z nich spływa właśnie "wolnym spływem" do ciągnikaps. ten przewód wolnego spływu może być podłączony pod górne gniazdo obojętnie której sekcji ciągnika, pod warunkiem że grzybek jest wykręcony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dabaz 0 Napisano 18 Marca 2011 No ja mam Krone właśnie zmiennokomorową i jak nie podłącze wolnego spływu to w miarę jak bela rośnie to mi się otwiera komora bo chyba olej nie ma gdzie się podziać i idzie na tłoki od klapy. Będę próbował z tym wykręconym motylkiem a jak nie da rady to wejście przez wlew oleju i już. Dzięki chłopaki za odpowiedzi i porady. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
john1 0 Napisano 18 Marca 2011 wszystke kable posprawdzałem i sa dobre czujnik tez jest dobry ale to samo jest ale take dziwne jest jak zapale to wszystko działa a jak zgasze to kontrolki palą jakby pradu nie odcinało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nehco 0 Napisano 18 Marca 2011 No ja mam Krone właśnie zmiennokomorową i jak nie podłącze wolnego spływu to w miarę jak bela rośnie to mi się otwiera komora (...). Nie powinno tak być, ja jak nie podłączyłem wolnego spływu to w komorze wytworzyło się takie ciśnienie , że ciągnik przyduszało i aż sprzęgło na wałku przepuszczało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
john1 0 Napisano 19 Marca 2011 witam chciałem sie zapytac sprawdzałem napiecie w tym czujniku przy (słowo zostało usunięte) i mam 12,6 przy zgasonym ciagniku czy to jest dobre a te przekazniki co sa pod kierownico to mozna jakos sprawdzic czy sa dobre tez maja napiecie 12,6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nehco 0 Napisano 19 Marca 2011 Wie ktoś jakie wielkości bezpieczników powinny być w danym miejscu pod tą klapką przy kierownicy w mf serii 3xxx ? albo gdzie to można znaleźć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirro 0 Napisano 20 Marca 2011 http://mf.gustlik.2ap.pl/ - dział Electrical - coś tam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 20 Marca 2011 Jak się odpowietrza pompę paliwową w MF 6170. Od czego jest czujnik w pompie paliwowej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 20 Marca 2011 czujnik jest od gaszenia ciągnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 20 Marca 2011 witam no niedobrze z johnem,widze że nikt niema pomysłu zresztą i ja nie wiem.Skoro czujnik dobry,ja to bym na niego stawiał bo przecierz on może nie rozłączyc czy tak? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirro 0 Napisano 20 Marca 2011 A może on testuje kontrolki albo zwarcie na stacyjce? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 20 Marca 2011 Mam problem wyjąłem akumulatory zeby zrobić im przegląd , naładowałem włożyłem, odpalam ciągnik a Ehr nie działa co sie mogło stać czy to normalne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 20 Marca 2011 Juz wiem co się stało. Mam jeszcze jedno pytanie od czego są 2 czujnik (jeśli sa to czujniki) na samym przodzie przyczepione do grila maski po prawej stronie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 20 Marca 2011 te dwa to są bezpieczniki takie większe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 20 Marca 2011 A co one zabezpieczają? one są połączone z akumulatorem takimi cienkimi kablami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 20 Marca 2011 promateusz- a co się stało? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 20 Marca 2011 Jeśli chodzi o czujniki to pytam z ciekawości. A jeśli chodzi o akumulatory to są 2 po 12V. Jeden jest od odpalania i jazdy, a drugi od hydrauliki i Ehr. Jeden akumulator po prostu nie łączył. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 20 Marca 2011 Jakie powinny być akumulatory do MF 6170 wiem że 70Ah 12V a nie wiem ile A? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 21 Marca 2011 akumulatory masz dwa połączone razem i one są do wszystkiego a nie jak piszesz ze jeden do odpalania i jazdy a drugi do elektroniki!!!!ja jak sie nie myle to mam 460 lub 540A ale jeszcze sprawdze to napiszejak masz zamiar zmieniac to lepiej załóż dwa niż jeden duży bezpieczniki przednie są to główne bezpieczniki zabezpieczające elektronikę (z tego co pamiętam jeden z nich miał coś wspólnego z przełączaniem żółw-zając a drugi nie pamiętam dokładnie) ale nie musisz to nie ruszaj:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cie$la 0 Napisano 21 Marca 2011 Witam, mam pytanie gdzie w mf-ie 1034 albo ogolnie serii 1xxx podłączona jest linka obrotomierza bo w moim nie było i za nic nie mogę znaleźć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 21 Marca 2011 Ludzie aku możecie dać jeden poza tym aku podczas jazdy są nie używane... Po to macie alternator... Akumulatory 2 są aby lepiej kręcił rozrusznik;) ! porządny będzie kręcił podobnie;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 21 Marca 2011 sprawdziłem te aku i mam dwa po 55Ah i 420A zimą do -20 nie było problemu a nowe nie są Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pirat 22 0 Napisano 21 Marca 2011 mam problem z hamulcem nożnym w MF 3090 otóż z dnia na dzień pedał hamulca staje się coraz niższy dziś już prawie go nie mam wcale jak myślicie co może być tego przyczyną ?? zapowietrzyły się ( jak się je odpowietrza??) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach