marszewo 0 Napisano 4 Maja 2011 Podziękowanie MIRRO.Jak go kupiłem to on miał odcięty przewód elektryczny od tego przepływomierza.Usunę go całkowicie bo mechanik od silnika ocenił ,że tam mogą być za małe średnice króćców zasilających ,zastąpimy ten wynalazek rurkami,mają większą średnicę.Chociaż z drugiej strony to to cudo założyli w fabryce MF ,bo to jest rozrysowane w katalogu jako opcja.Jeszcze w moim było odcinanie paliwa kluczem patentowym za filtrami paliwa,ale to ominęli i połączyli bezpośrednio.Pewnie gdyby to było sprawne, to by było pomocne,tym bardziej , że na słupku w kabinie mam wyświetlacz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marszewo 0 Napisano 4 Maja 2011 Do Przemka21,kiedyś jeden Gość napisał,że tanie części do MF są we Francji,ale nie zapisałem jego strony,mam tylko jego nazwisko ,ale nie wiem czy mogę podawać publicznie czyjś adres.On się oferował z pomocą w zdobyciu części za granicą.Może się odezwie i da namiary. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jan222 0 Napisano 4 Maja 2011 Widzę, że mamy taki sam problem. Ja od tygodnia mam podobny obiaw. Kontrolka od ciśnienia w skrzyni zapala się na małych obrotach gdy:- skręcę na maxa kołami i trzymam kierę (zapali się i wyłączy inne podzespoły)- jak uruchomię WOM (zapali się i rozłączy inne podzespoły)- jak wcisnę blokadę (mignie)- jak włączę półbieg (mignie)- kilka urządzeń włączonych na raz to jest jeszcze gorzejPompa bosch-rexrot nowa chodzi ze 2 lata u mnie olej agro stou.Wspomaganie OK chociaż na malutkich obrotach i mocno nagrzanym oleju troszkę ciężej ale lekkie dodanie gazu poprawia całkowicie sytuację.Stało się to nagle zauważyłem tę sytuację jak zawracałem ciągnikiem koła na max skręcone kontrolka się zapaliła zbił półbieg stąd nie to zaniepokoiło.Rozkręcałem ten zawór ale to niewiele pomogło. Może podregulować ciśnienie tymi podkładkami?? pozdrawiam Dzięki nehco Jutro postaram się to zrobić jak wrócę z pracy wieczorem i dam znać.(mam nadzieję ze pomoże)A po tym rozkręcaniu trzeba jakoś to wszystko odpowietrzyć? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 5 Maja 2011 witam marszewo to masz tak jak u mnie,jest też taka pierdoła. pewnego razu też nie palił ale wlałem paliwa i zapalił choć 30l było. zdażalo się to już duzo razy(wtedy zbiornik paliwa jest zassany ,odkręcajac korek aż strzeli)ale chyba go wyczułem,i właśnie w tym ustrojstwie (w tym kubeczku z tym pływakiem niema ropy)wtedy nalewam w ten kubek paliwo i zapala. tam śa chyba jakieś dysze musze kiedy tam spojrzeć. objawy to;zaczyna chwile nierówno pracować,no i ciach izdycha wtedy właśnie ten kubek jest pusty .zalewam go i chodzi. a tak wogóle to ich się odpowietrza?przecierz one maja jakiś czujnik ponoć aby nie zapowietrzyć pompy.jan222 umnie taki objaw byl spowodowany przez FILTR,choć drugi wcześniej kolega zmienił wsio i nie pomaga. powinien jeszcze raz zmienic filtr tak mysle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 5 Maja 2011 witam ....(wtedy zbiornik paliwa jest zassany ,odkręcajac korek aż strzeli)ai Jak dla mnie to masz słabe odpowietrzanie zbiornika paliwa.W zbiorniku nie powinno tworzyć się podciśnienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 5 Maja 2011 Dzisiaj zauważyłem że w moim Mf 6170 tylko na półbiegu D lekko wyje. Czy to normalne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 5 Maja 2011 witam ,a jak tworzy się ciśnienie w zbiorniku i jest taka jak by mgła to co to może być za przyczyna , rozebrałem korek od zbiornika i tam jest taki gumowy kapturek założyłem go odwrotnie i to ciśnienie ucieka , ale przedtem to przy otwieraniu to aż fukneło . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marszewo 0 Napisano 6 Maja 2011 Do ProMateusz, ile powinien spalać MF 6170 na godzinę ciężkiej roboty, bo mój pali 9 ,10l,ale mu brakuje mocy,moim zdaniem,czy nie powinien więcej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 6 Maja 2011 witam tak temke i ja myśle,ale właśnie wczesniej dmuchałem ten korek parokrotnie gdzie się dało w otworki jakie tam tylko były no i powracało. a wydaje mi sie ze ten korek jest nie rozbieralny,a kosztuje on 160zl,ale chyba w koncu trza będzie wydać. najlepiej pewno trza szmate wsadzic hehe. marek tak jest i mgiełka,a dlatego mi si wydaje no bo pompka pomocnicza i pompa śśie,a odpowietrzenia nima. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 6 Maja 2011 Witam.Mi tak w Bizonie kiedyś silnik zaczął tracić moc.To zauważyłem że blachy(boki) zbiornika były aż ściągnięte do środka,a przyczyną był zatkany korek https://picasaweb.google.com/lh/photo/lcB0e2sJPlir9-yAWBOuoA?feat=directlink Domyślam się że konstrukcyjnie tu jest rozwiązane trochę inaczej ale przyczyna może być podobna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 6 Maja 2011 Marszewo ja mam go dopiero od stycznia i nie mam jeszcze do niego cięższych maszyn więc ci nie powiem. Myśle że na tyle mocy to chyba jest to troche za mało. Ursus c 360 pali 7 na mtg. bardzo ciężkiej pracy a MF 6170 jest ponad dwa razy większy. Jak naraie pracowałem takim sprzętem.http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/02b76dd417eb612f.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 7 Maja 2011 witamwczoraj rozebrałem ten korek(śćiąga się górna część ,pokrywka)no bylo troche osadu zobaczymy czy się powtóży.Mój 3115 z plugiem obracanym 3 skibowym pali 7l .Jeśli ktoś wie niech napisze moc przy numeracj mf,bo to dlamnie zagadka hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slawek8 0 Napisano 7 Maja 2011 Witam Mam problem z licznikiem peędkości jazdy pokazuje mi jakieś prędkości po włączemiu wałka a prędkość jazdy nieDodam czyściłem cały zegar i wymieniałem żarówki i chyba przestawił mi sie niechcący ten jeżyk z tyłu zegarówJak to ustawić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 7 Maja 2011 prędkośc wałka też powinien pokazywać jak masz serie 61xx kris 3115 powinien miec 115KM co do zużycie paliwa to piszecie ile ale mało kto pisze czy to jest zużycie na mth, godzine czy może na hektar bo tak niektórzy też przeliczająjak pali 7l/mth przy pługu to bardzo dobry wynik szóstka przy dobrym obciążeniu spala koło 12l/mth (to już jest taka górna granica mniej więcej) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 7 Maja 2011 Witam.Odnośnie danych ciągników http://www.tractordata.com/farm-tractors/index.html i należy odszukać markę,a to do MF http://www.tractordata.com/farm-tractors/tractor-brands/massferg/massferg-tractors.html i kliknąć w wybrany model.Tylko nie wiem czy wszystkie modele są podane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marszewo 0 Napisano 7 Maja 2011 Masz rację Pawlo,ja podaję ,że mi spala do10litrów na godzinę pracy,jeżdżę ok 1800 obr/min, a problem jest w tym, że chciałbym mieć więcej mocy,gdyby zaczął palić12l/godz.to by pewnie był silniejszy.Nie mam dośiadczenia z 6 cylindrowym ciągnikiem,Bizon ma 103 KM,A SPALA mi 12 l/godz zegarową i mocy mu nie brakuje.Teraz mu wymieniłem wszystkie filtry[koszt 430zł]przy silniku i zobaczę jak się sprawuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 7 Maja 2011 Nie działają mi nawiewy w MF 6170. Czy są od tego jakieś bezpieczniki jeśli tak to gdzie. POMOCY Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 7 Maja 2011 witka u mnie nawiew ni działał raz działal,szczotki na silniczku nagrzewnicy ni łonczyły więc śćisnełem je i normalnie sa 3 stopnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 7 Maja 2011 marszewo no własnie to twój ma koni ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 7 Maja 2011 A gdzie jest ten silniczek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 8 Maja 2011 no w moim jest na dachu pod pokrywą tam jest także filtr pyłkowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 8 Maja 2011 Dzięki sprawdze to ale wydaje mi się że może jakis bezpiecznik sie spalił jeśli w ogóle jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 8 Maja 2011 bezpiecznik pewie któryś odpowiada za to ale pręd na dach idzie przez przekażnik który nieraz sie wypali i nie załącza marszewo możesz dać pompe do podregulowania i ci ustawią większą dawke jeśli tak potrzebujesz bo pompy są te same na jakiś przedział mocy tylko sie dawką reguluje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 8 Maja 2011 pawlo36 skąd ty masz taką wiedzę na temat tych ciągników? Jesteś mechanikiem? Który przekaźnik ten po prawej stronie przy rozruszniku, bo wiem że u mnie jest zepsuty?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 8 Maja 2011 dam ci chyba dobrą rade,jesli pali ciągnik ci ok,bezproblemowo to lepiej niereguluj jej bo jak ci zrobio to ładu nie dojdziesz. niwiem ale mysle ze bezpiecznik jest. tak se weś kontrolke sprawdz czy prąd dochodzi do śilniczka dmuchawy i cos wtedy już siE dowiesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach