mirro 0 Napisano 11 Maja 2011 Jak wstępnie sprawdziić czy głowica pompy ma coś z tym wspólnego?Sposób banalnie prosty. Jeżeli zagrzeje się i nie chce zapalić należy polać głowicę pompy zimną wodą z butelki. Tylko tej wody nie żałować. Jeżeli po tym manewrze zapali tzn. że trzeba szukać w pompie. Mogą to być wypracowane łopatki i tuleja pompy zasilającej. Niekoniecznie pomporozdzielacz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lubas74 0 Napisano 11 Maja 2011 dzięki paw dzięki mirro sprawdze przy okazji dam znać co wyszło z tego pozdrawiam . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marszewo 0 Napisano 11 Maja 2011 Kolego Kris01 ,dobre z tym czołgiem,ale na poważnie to ja to forum traktuję jako żródło wiedzy i bardzo sobie cenię możliwość zadania pytania innym użytkownikom, a także zaprezentowania swoich obserwacji i doświadczenia,bo uważam ,że skraca nam to drogę do poznania prawdy, a także obniża koszty i skraca czas bo Ktoś się już zetknął z tym lub podobnym problemem.Obserwuję wymianę zdań na tym forum i widzę dużo trafnych podpowiedzi.Pomyśl ile ulgi to przynosi nam i naszym Kolegom.Pozdrawiam,swoją drogą wiem ile mocy ma czołg i czasem by się i tyle przydało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 11 Maja 2011 witam kolego marszewo nie obraś się żartowałem,te forum dużo bardzo daje wiem to na własnym przykladzie.Wymiana wiedzy między nami w tych czsach jest bardzo cenna zważywszy na ceny serwisów .mój naprzykład jak wcześniej pisałem (3skibowym obrotku spala 7l,a mam ziemie też i gliniasto to wiecie co to jest)orze 3-4terenowo na moc nienarzekam. jak zaobserwowałem mtg przy belowaniu (obroty 1600-1800 to stuknie 56 minut)no ale wtedy mniej spali. jak to u was w czasie wygląda. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mick017 0 Napisano 12 Maja 2011 witam w moim mfie gdy mam cos ciezkiego na podnosniku to gdy chce pomalu opuscic to skacze jak szalony strasznie denerwujace to jest czy to znaczy ze mam do wymiany filtr hydrauliki?? ten mam rok czasu dalem za niego 270zl to chyba jakis zamiennik slabej firmy czy to jego wina? z gory dzieki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackurant 0 Napisano 12 Maja 2011 witam w moim mfie gdy mam cos ciezkiego na podnosniku to gdy chce pomalu opuscic to skacze jak szalony strasznie denerwujace to jest czy to znaczy ze mam do wymiany filtr hydrauliki?? ten mam rok czasu dalem za niego 270zl to chyba jakis zamiennik slabej firmy czy to jego wina? z gory dzieki za pomocMasz w nim EHR jesli tak to spruboj ustawic predkosc opadania pokretłem kabinie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacenty34 0 Napisano 13 Maja 2011 witam i prosze o pomoc ciagnik ursus 45-12 problem jest nastepujacy= podnosinik podnosi 400 kg wiecej nie daje rady wiec pompe do remontu po naprawie podnosi 1000kg nie wiecej wymieniono rozdzielacz hydrauliki bo po zgaszeniu ciągnika szybko opadał podnosinik i po przełżczeniu z podnosinika na hyd bardzo szybko opadał w tym przypadku opryskiwacz nic nie pomogło wymieniono potem zawór cisnieniowy przy pąpie nadal opada gdy przełącze na hydraulike z podnosnika tuleja tłok i piersicienie 1 sezon pracują układ sprawdzony powietszem nie widac nigdzie ujscia oleju dłaczego po przełączeniu z podnosnika na hyd maszyna zawieszona opada ?pomocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mick017 0 Napisano 16 Maja 2011 ustawialem predkosc opadania na rozne sposoby i dalej to samo co robic ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tony 0 Napisano 16 Maja 2011 A może czujnik od pozycji podnośnika się przycina? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mick017 0 Napisano 16 Maja 2011 jakby sie przycinal to pewnie i na pusto podnosnik by szarpal przy opuszczaniu a szarpie tylko jak mam cos ciezkiego zapiete Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rocki 0 Napisano 16 Maja 2011 Witam. Mam problem z ciagnikiem MF 3060, przestały działać skrzynia biegów, jak również podnośnik i przekażnik. Przy włączaniu nie zapalają się żadne kontroli od przedniego, blokady i czujnika pod sprzegłem ( zapalają się tylko kontrolki od łądowania i smarowania silnika). Stało się to w trakcie jazdy, dało się słyszeć w tylnim moście szum i ciągnik zatrzymał się. Proszę o poradę jaka może być przyczyna ze nie działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 17 Maja 2011 witam miałem podobnie(jeszcze sprzęgło ni działalo i wspomaganie)klin był śćięty na pompie,może to coś cie naprowadzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rocki 0 Napisano 17 Maja 2011 Możliwe że to klin, tylko zapomnialem dodac że juz taka sytuacja z biegami miała miejsce ale po pewnym czasie zaświeciły się nagle kontrolki i ciagnik zaczoł prawidłowo działać do wczorajszego dnia ( nie wiadomo co było wtedy przyczyna tej awarii jak również co spowodowało cudowna naprwe). Czy zatem gdyby winny był klin to mogłoby się to tak samo wtedy naprawic i dzialac dobrze przez 2 miesiące? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 17 Maja 2011 może wtedy tam coś ci złapało jakoś blache po okładzinach ręcznego?stąd moze chwilowe przyblokowanie i cud?hehe. myśle że najszybciej byłoby odkręcic filtr i na uruchomionym silniku (otwór w obudowie na filter)ręko zaślepic czy czym,wtedy będzie czuć czy pompa śśie po mojemu.TYLKO ni wsadzać tam gdzięś palca! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 17 Maja 2011 albo dać olej na tylne wyjścia i zobaczyć czy bedzie jakieś ciśnienie czy nieno i kierownicą też nie powinno dać rady kręcić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rocki 0 Napisano 17 Maja 2011 Właśnie dziwne jest to że wspomaganie działa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 17 Maja 2011 jak wspomaganie działa to pompa musi sie kręcić i elektro zawory powinny działaćmoże masz problem z prądami jak wczesniej sie naprawiło to może coś nie łączyłosprawdzaj bezpieczniki (te koło akumulatora też), kable, kostki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rocki 0 Napisano 17 Maja 2011 A odnośnie pompy to jakby z nią było coś nie tak to ładowacz czołowy nie powinien tez działać, a z nim wszystko jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 17 Maja 2011 w takim razie na bank nie jest to pompa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rocki 0 Napisano 17 Maja 2011 Dzieki wielkie. Okazało się ze problem leżał po stronie kabla, który podczas jazdy odłączył się od akumulatora ( pomysł by sprawdzic bezpieczniki kolo akumulatora był pomocny), po ponowym podłaczeniu ciagnik zaczol działać.Natomiast potrzebuje jeszcze pomocy odnośnie wałka przekaźnika mocy, który normalnie włącza sie i wyłącza, lecz chodzi tylko na małych obrotach z taka siłą ze można by go zatrzymać ręką, gdy dostanie za to większych obrotów staje całkowicie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 17 Maja 2011 jesli sie lekko kreci oznacza to ze nie dziala jego hamulec-prawdopodobnie zaciął sie elektromagnes włączający go lub włacznik w kabinie nie załancza bo te dzwignie nie zawsze go dociskają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rocki 0 Napisano 17 Maja 2011 Tak więc po rozkreceniu panelu, okazało się do dzwigni dochodza dwa kable, z czego jeden był prawidłowo podłączony drugi ( ten od włączania wałka) byl poluzowany i ledwo co stykał z załącznikiem. Tak więc widząc problemy z kablami, trzeba będzie poświeć czas i dokładniej sprawdzić cała instalację, bo później przez głupi kabelek mogą być problemy gdy ciągnik będzie naprawde potrzebny w żniwa. Dziekuje bardzo za szybka i fachową pomoc Pozdrawiam Rocki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 17 Maja 2011 w tych sprzętach większość usterek jest związana z elektroniką ciągniki maja po kilkanaście lat więc ma już prawo nie łączyć to czy tamto niekiedy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 20 Maja 2011 witam pawlo36 ty pewnie będziesz wiedział a mianowicie opada mi przedni tuz wcześniej opadał mi bardzo powoli ale ruszyłem ten taki motylek z tyłu przy rozdzielaczu czy on coś ma do tego , czy może to jest wina całego rozdzielacza . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 21 Maja 2011 Nareszcie udało mi sie znaleźć troche wolnego czasu i sprawdziłem nawiewy. Na każdym przewodzie podłączonym do włącznika nawiewu jest prąd. Czyli zepsuty jest włacznik czy coś jeszcze może być? Gdzie można kupić taki włącznik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach