pawlo36 0 Napisano 30 Czerwca 2011 ja mam, co chcesz wiedziec? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 1 Lipca 2011 Marszewo jakie masz akumulatory w swoim 6170. Zamierzam kupić ale nie wiem jakie bo nie mam na nich naklejek. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 1 Lipca 2011 Co myślicie o 2 takich?http://allegro.pl/akumulator-bosch-silver-s5-61-ah-600a-175mm-61ah-i1682880645.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 1 Lipca 2011 mam przy 6180 kilka Ah mniej i troche A mniej i spokojnie dają rade a chodzą trzeci rok u mnie bo już były jak kupiłem ciągnik i nie wyglądały na zbyt nowe, zimą koło -20 były małe problemy ale podkreślam że ja mam je trzeci rok a podejrzewam ze dwa lata przede mną napewno już były założone Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 1 Lipca 2011 72Ah 600A Rozruchu 2 szt posiadam w 6140 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackurant 0 Napisano 1 Lipca 2011 u mnie w 6180 i 6290 sa zalozone po jednej sztuce 140 Ah i w najwieksze mrozy palą bez problemu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 2 Lipca 2011 Dwa słówka ode mnie do tych aku. Ja mam jeden duży i 2 mniejsze (tak sie jakoś przypadkiem złożyło). Zimą (wbrew logice) używam jednego - bo parkuję pod wiatą i przy dużych mrozach wygodniej zabierać na noc jeden do "ciepłego". Latem te 2 mniejsze, (ale pojemnościowo większe) sprawują się lepiej - nie brakuje prądu przy dużym zapotrzebowaniu, przy włączonych wszystkich odbiornikach. Kiedyś nawet pisałem i pytałem Was o to ,dlaczego brakło mi prądu na tym jednym, kiedy dzień cały i pół nocy jezdziłem i dobrze po północy rewers zaczął jakby szwankować , ehr też jakby dziwnie reagował..., a kiedy zgasiłem ciągnik to już go nie mogłem odpalić. Kiedy zmieniłem akumulator - wszystko zaczęło działać jak należy. Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackurant 0 Napisano 2 Lipca 2011 jak jest sprawny alternator to wszystko śmiga bez problemu dobrany jest tak ,aby zdołał zasilić wszystkie odbiorniki oraz doładować akumulator na zime jest przeciez plomieniówka mozna takrze zamontować grzałke do bloku (opcja w wyposazeniu fabrycznym) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marszewo 0 Napisano 7 Lipca 2011 W moim są dwa małe samochodowe 60AH i 490A prąd rozruchu, mechanik mówił,że to grubo za mało,ale w zimie zapalał,chociaż są stare.Następne mu kupię większe. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krystiam114 0 Napisano 11 Lipca 2011 witam mam problem mianowicie mf 3080 a dokladnie elektrozaworów. Pisalem juz kiedys na ten temat. Chodzi o to iz mechanik mi odlaczyl kable od elektrozaworow i to tej pory nie moge dojsc ladu z power Shiftem. A w dodatku dzisiaj wozilem belki slomy do obory i nie chcial mi przod ciagnac to wlaczylem blokade ktorej zazwyczaj nie wlaczam to przy zachamowaniu sie wylaczyla (przod po czasie sie zalaczyl) . prosze o pomoc glownie z tym przyspieszaczem bo strasznie wolno jedzie z przyczepami po szosie bez nego. Aha ja mam kable podlaczone od gory tak czerwony, bialy,zolty, niebieski, zielony Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maglug 0 Napisano 13 Lipca 2011 Witam!mam problem z MF 3120 Dynashift. Mianowicie chodzi o biegi na przyśpieszaczu (A,B,C,D). Na A- chodzi, B- nie chodzi, C- chodzi, D- nie chodzi. Czy to może być wina tarcJak wina tarcz, to jaka powinny mieć grubość, moje mają (2,4 mm).Bardzo proszę o odpowiedź. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawelmf 0 Napisano 13 Lipca 2011 panowie mam mały problem a mianowicie nie świecą mi się kontrolki od przekaźnika i od ręcznego nawet na przekręconym kluczyku przed zapalaniem i po zaciągnięciu ręcznego lub w drugim przypadku przy włączeniu przekaźnika . dzieje się tak w mf 6150 żarówki ś a dobre sprawdzałem gdzie szukać przyczyny przekaźnik działa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
calibra25 0 Napisano 14 Lipca 2011 Panowie mam straszny problem moj MF 6180 nie przerzuca biegów z żółwia na zająca, nie reaguje w ogóle jak tą wajchą przęłączam, tu rzepak to wożenia a on ma włączonego żółwia, co teraz? co mam robić, gdzie szukać przyczyny? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
franad86 0 Napisano 14 Lipca 2011 witam. nie chce straszyc bo to moze prezełącznik nawalił lub wina jakiejs innej pierdoły ale u mnie kiedys mialem podobnie w MF 3080. przerzucil sobie sam na zółwia i nie mozna bylo przerzucić na zająca. jak sie pozniej okazalo obcięło frezy na wałku przekazującym moc z silnika na skrzynie albo na tylni most, juz nie pamiętam( długi, cienki walek przez całą skrzynię) oby u ciebie to nie byla to przyczyną. moze juz ktoś przerabiał podobny problem wiec niech sie wypowie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawelmf 0 Napisano 14 Lipca 2011 Panowie mam straszny problem moj MF 6180 nie przerzuca biegów z żółwia na zająca, nie reaguje w ogóle jak tą wajchą przęłączam, tu rzepak to wożenia a on ma włączonego żółwia, co teraz? co mam robić, gdzie szukać przyczyny?kolego sprawdz prawa tylną lampę czy wszystko jest ok. ja w swoim mf 6150 tak miałem niełżczyło mi i niuedziałały biegi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 14 Lipca 2011 tu akurat sa dwie różne skrzynie i inaczej jest to łączone z silnikiempo pierwsze przy przełączaniu przytrzymaj dłużej tą dzwignie do siebie jeśli nic to nie da sprawdz dolny elektrozawór na pokrywie koło filtra (jest tam ich 5-sprawdz ten na samym dole) czy sie nie przycina, spróbuj może zamienić z innym np z 2 od góry (od włączania wom-u)a przed tym wszystkim sprawdz bezpieczniki znajdujące sie nad akumulatorem koło filtra powietrza Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 15 Lipca 2011 witam no sprawdz czy działa elektrozawór,wyjm go i podłącz do prondu i zobaczysz. może ta cewka na nim być rombnięta,to nałóż z drugiego. powodzenia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 15 Lipca 2011 krystjam,chiba masz pokręcone,niewiem jak to w twoim typie ale u mnie(3115)nawet długośći kabli niepasowały by wychodząć z wiązki do elektrozaworów tak jak to napisałeś. u mnie jest tak czerwonyzielonyniebieskiżółtybiałyi u mnie jest ok,może ktoś ma inną wiedze? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 15 Lipca 2011 Panowie mam straszny problem moj MF 6180 nie przerzuca biegów z żółwia na zająca, nie reaguje w ogóle jak tą wajchą przęłączam, tu rzepak to wożenia a on ma włączonego żółwia, co teraz? co mam robić, gdzie szukać przyczyny? przyczyn moze byc wiele.mechaniczna lub elektryczna ale zazwyczaj jest elektryczna tak na szybkiego sprawdź czy dochodzi prand do elektrozaworu jak niema prądu to masz na zółwiu więc podłącz prond na stałe i bedzie zając Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirro 0 Napisano 15 Lipca 2011 Panowie! Przestańcie wreszcie zgadywac z tymi kolorami kabli. Od stycznia GUSTLIK na http://mf.gustlik.2ap.pl/ zawiesił instrukcje a tam w dziale AUTUTRONIC schematy łącznie z opisem kolorów a w razie potrzeby, gdy są inne, można zobaczyć gdzie powinny być wpięte W sterowniku. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 16 Lipca 2011 witam miron,człowiek pyta to trza pisać hehe. tylko czy podzieli się z nami czy to coś dało. pozdrawiam wszystkich,udanego wekenda. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 16 Lipca 2011 o pomyłka nie do mirona sory,tylko do mirro hehe Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 16 Lipca 2011 Pozdrawiam Wszystkich. Nie widać mnie ale czytam (oglądam WAS) codziennie. Jestem podobnego zdania jak Kris. Przede wszystkim trzeba pisać! Czasem ktoś sie powtarza, ktoś inny pisze coś z kosmosu, ale kazdy (przynajmniej ja) z tych informacji coś tam się wyłuska, sprawdzi, potwierdzi albo i nie. Jak ktoś się spotkał z przypadkiem - niech pisze, jak ktoś jest tylko teoretykiem - też. Może coś razem da wymyślic, no bo jak ma sie 200km do serwisu, (drogiego) na dodatek pewnie większości z nas sie "nie przelewa" - to każda porada to nadzieja, ze mój MF nie wybebeszy mi znowu portfela. Pozdrawiam raz jeszcze -szczególnie tych udzielających się Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirro 0 Napisano 17 Lipca 2011 Ta instrukcja jest wlaśnie dla tych ktorzy próbują coś robić. Jest to podstawa aby zacząć grzebać i nie narobić szkód. Albo sprawdzić czy sprzedający nam maszynę nie wciska ciemnoty. W tych maszynach po 20 latach może być wiele zmian kabli i ich kolorów. Proszę nie wściekać się na mnie ale tu nie ma miejsca na zgadywankę bo szkody mogą być duże i koszt naprawy moze wzrosnąć. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAROZZZ 0 Napisano 17 Lipca 2011 Podpowiedzcie proszę, czy w tym modelu Fergusona mającym dwie pompy hydrauliczne:1/ obie są odpowiedzialne za całą hydraulikę?2/ czy jedna odpowiada za podnośnik i wywrot, a druga za wspomaganie kierownicy, przedni napęd, blokadę, wom, półbiegi?Cała hydraulika działa bardzo słabo, więc będę wdzięczny za każdą podpowiedź.Pozdrawiam,JAROZZZ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach