proMateusz 0 Napisano 18 Lipca 2011 Przypadkiem zrobiło mi się zwarcie i nie działa gniazdo (z prawej strony za fotelem) takie z 3 otworami. Mam pytanie gdzie są bezpieczniki od niego bo nigdzie nie mogę ich znaleźć? I jak duży jest ten bezpiecznik? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 18 Lipca 2011 bezpiecznik masz przy rozruszniku, jest on na kablu, jaki duży nie pamiętam ale zobacz jaki masz i taki załóż Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 18 Lipca 2011 Podpowiedzcie proszę, czy w tym modelu Fergusona mającym dwie pompy hydrauliczne:1/ obie są odpowiedzialne za całą hydraulikę?2/ czy jedna odpowiada za podnośnik i wywrot, a druga za wspomaganie kierownicy, przedni napęd, blokadę, wom, półbiegi?Cała hydraulika działa bardzo słabo, więc będę wdzięczny za każdą podpowiedź.Pozdrawiam,JAROZZZ odp nr 2 jest prawidłowajeśli jednak wszystko działa słabo to może zacznij od filtra głównego Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamgol 0 Napisano 19 Lipca 2011 Witam jestem tu nowy i z tego co zauważyłem wszystkie posty odnoszą się do ciągników MF ale chciałbym zapytać czy jest może ktoś w posiadaniu w wersji elektronicznej książki naprawczej do kombajny MF 487 prosiłbym o kontakt adamgol89gm@gmail.com lub podesłanie linka z takimi książkamiPozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrian00301 0 Napisano 20 Lipca 2011 Witam. Jestem tu nowy. Chciałbym się dowiedzieć czy mogę złożyć przedni most bez wałka atakującego w moim Massey Ferguson 3650. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawelmf 0 Napisano 21 Lipca 2011 Panowie ma problem potrzebuję obrotomierz di tablicy rozdzielczej do mf 6150 podczas wymiany żarówek wskazówka została mi w rękach dzwoniłem do korbanków obrotomierz sam kosztuje 500 zł wie może któryś z panów o jakimś tańszym , pomocy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
samtech84 0 Napisano 22 Lipca 2011 Witam Mam takie pytanie.Posiadam MF 8220 ze skrzynią PowerShift i ostatnio zauważyłem że na wyświetlaczu tablicy rozdzielczej zaraz po odpaleniu pojawia się napis: "E 46" i chciałbym się dowiedzieć co to oznacza, jakiś kod błędu? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 23 Lipca 2011 Mam kilka pytań:1.Czasem nie działa mi kontrolka A i B od Dynashiftu dźwięk od rewersu i od zaciągniętego ręcznego co może być przyczyną?2.Gdzie mogę kupić tylną wycieraczkę i jak ją podłączyć tzn. w którym miejscu idzie kabel do niej?3.Gdzie jest zbiornik na płyn do spryskiwaczy? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 24 Lipca 2011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/586e64c4603998cb.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e2697720525931f7.htmlW instrukcji znalazłem takie coś na temat olejów ale nie wiem jaki wlać do skrzyni a jaki do silnika do MF 6170. Proszę o konkretne propozycje i gdzie można je kupić. Chce żeby to był naprawdę dobry olej. Bo w tych traktorach dobry olej to odstawa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maglug 0 Napisano 24 Lipca 2011 Witam.Czy ktos może mi odpowiedzieć dlaczego nie chodzą mi biegi B i D na przyspieszaczu w MF 3120? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 25 Lipca 2011 Poczytaj forum było o tym niedawno! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maglug 0 Napisano 25 Lipca 2011 Nawiazując do mojego postu nizej. Chciałbym powiedzieć ze juz teraz nawet nie chcą mi zadne biegi wchodzić, chyba elektryka nawaliła . Niestety na tym forum to chyba nikt nie potrafi doradzic konkretnie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 25 Lipca 2011 No ale biegi są mechanicznie załączane. Półbiegi A,C i B,D są połączone. Nie piszę na czym to polega bo dokładnie nie wiem. A traktorem możesz w ogóle ruszyć? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maglug 0 Napisano 25 Lipca 2011 no nie moge, nie wchodza biegi. moze to elektryka, czy komputer Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 25 Lipca 2011 no nie moge, nie wchodza biegi. moze to elektryka, czy komputerpisz coś więce jwajcha sie zacieła czy zgrzyta jak niemożesz wzucić 1234 to sprzęgło Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 25 Lipca 2011 To znaczy możesz dźwignie ustawić w miejscu biegu i ci nie ciągnie czy jest zablokowana? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 25 Lipca 2011 Nie chcę, aby moje pytanie przeszkodziło Wam w odpowiedzi Maglug-owi, więc Jemu w pierwszej kolejności, ale ponieważ temat rozwija się w kierunku który i mnie interesuje, to całkiem przy okazji niech ktoś podpowie: mam skrzynie 32/32 w 6150 i oczywiście zmiana głównych biegów (tych na dużej dzwigni - 1,2,3,4) w polu przy robocie - nie sprawia problemów, ale wchodzą dość opornie, ale nie zgrzytają, a że w polu trwa to dłużej - jakoś mi to nie przeszkadzało. Ostatnio jakby cześciej jeżdżę " do miasta", a tam szybciej wajhować trzeba i jest problem! Ktoś tam wcześniej wspominał o uszczelnieniach (oringach), koś inny - kościach na wodzikach, w innym miejscu czytałem, że to mogą być synchronizatory, które ułatwiają płynne wchodzenie biegów. Czyli ... ?ProMateuszowi powiem, że u mnie Agri Castrol MP Plus 10w/40 sprawuje się super - nie za gęsty zimą i "nie woda" latem . Po niecałe 13 zł/l w hurtowi olejów w Gliwicach przy ul Towarowej. Wysyłają kurierem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 25 Lipca 2011 U mnie też nie wchodzą jak w samochodzie więc przyłączam się do pytania. Biegi do góry łatwiej jest wrzucać ale w dół to jakby na chwile były zablokowane po wrzuceniu sprzęgła. Dobrze że jest Dynashift. Żadnych zgrzytów nie ma. Jeszcze pytanie do blokady prędkości skrzyni mam zablokowaną i zaczyna mnie to denerwować bo nie muszę jechać 40 wystarczy 35 i denerwuje mnie to miganie kontrolek! Poza tym redukując bieg jest lekkie szarpnięcie i znów muszę ruszać dźwignią żeby było ekonomicznie. Stąd pytanie czy ktoś z was też ma blokadę? Ktoś zdejmował? Czy da się samemu to zrobić jeśli tak to jak?Do maglug napisz wszystko od początku co przestawało działać to postaramy się tobie pomóc. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mf3085 0 Napisano 25 Lipca 2011 W moim jest ta blokada prędkosci, więc gdy wyjeżdzam w trase to wyjmuje ostatni bezpiecznik w skrzynce i dynashift jest wyłączony i pozostaje cały czas na biegu D i jedzie 40 km/h a gdy jade w pole to wkładam spowrotem bezpiecznik i wszystko wraca do normy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 25 Lipca 2011 ProMateusz - blokada prędkości to tylko nieco inne oprogramowanie. Przynajniej tak jest w 615.0 Wersja francuska miała 30 km/h, przy wymianie modułu zapytał mnie serwiant czy ma w km/ha ustawić 30km/ha czy 40km/ha? Oczywiście wybrałem czterdziestkę i tak sobie posuwam. Czyli ... samemu się nie da - to ustawia się w trakcie wgrywania programu i to ze 2 stówki może kosztować Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
john1 0 Napisano 28 Lipca 2011 witam mam problem z ładowaniem kontrolka od ładowania nie gasnie do konca szczotki sprawdzałem do sa dobre na alternatorze jest 12,70v a jak włacze swiatła to jest 11,20v kupiłem dzis regulator napiecia załozyłem i jest 14,09v i kontrolka tez sie nie pali od ładowania ale alternator jest garacy prosze o pomoc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 28 Lipca 2011 Sprawdź bezpieczniki z przodu zaraz za grillem u góry dwa kable idą od aku. U mnie jeden się urwał podczas wkładania aku i nie gasła ta kontrolka i EHR nie działał. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
john1 0 Napisano 29 Lipca 2011 witam mógłby ktos napisac w jaki sposób sprawdzic diody i ile ich jest alternator jest firmy valeo z góry dziekuje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maglug 0 Napisano 29 Lipca 2011 witam.Czy wie może ktoś jaka jest cena modułu sterowania w mf 3120?Chodzi o komputer. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 29 Lipca 2011 Jeśli chodzi o Autotronic to regeneracja kosztuje 2tys. tak słyszałem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach