pawel1991 0 Napisano 12 Września 2011 nikt nie pomoże? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jahooo 0 Napisano 12 Września 2011 Hmmm, trudno coś na odległość, ale obstawiam, jeśli wykluczyłeś zapowietrzanie się instalacji zasilającej, uszkodzenie uszczelki pod głowicą między cylindrami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 13 Września 2011 witam pawlo,ja 3lata temu miałem też tak ale w 3p. na pole zajechałem ok. i bronowałem po jakimś czasie strata mocy i czarny dym jak wszedł na obroty plus nierówna praca na cylindrach(taki jakby stuk) dojechałem ledwie do domu choć blisko było.Zaczełem od filtra paliwa i to było trafne był okrutnie brudny(jakiś muł i żwirek). filtr zmieniam raz w roku i leje przez lejek z sitkiem widzimy więc jakie jest paliwo.Wtedy byłem wszoku myślałem że to wał pękł(te stukanie) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1991 0 Napisano 13 Września 2011 zaczynam od wtryskiwaczy, jakie ciśnienie powinno być na nich ustawione, chodzi oczywiście o mf 3070 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1991 0 Napisano 13 Września 2011 wtryski sprawdzone i są ok, uszczelka pod głowicą też wykluczona bo nie dmucha do oleju ani w chlodnicy bąbli nie ma, podejrzewam głowicę-zawory, co o tym myślicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jahooo 0 Napisano 13 Września 2011 Dlatego napisałem, że możliwy jest przedmuch między cylindrami. Sprawdź ciśnienie na poszczególnych cylindrach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1991 0 Napisano 13 Września 2011 a jakie powinno być tam ciśnienie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nehco 0 Napisano 14 Września 2011 Witam wszystkichMam takie zapytanie, sprawa dotyczy przekładni półbiegu w Mf 3115, bo objaw jest taki że, jak półbieg jest nie załączony (tarcza dociskana siłą sprężyny) to słychać ze skrzyni straszne wycie, im ciężej ciągnik ma tym głośniej, natomiast na załączonym półbiegu, pracuje to cicho, chyba normalnie.Może ktoś ma tak samo i/albo wie jak temu zaradzić(dodam że tarcza wpożądku , mało żużyta)proszę o jakieś sugestie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kynioo 0 Napisano 16 Września 2011 Witam panowie. pytanie odnośnie pompy wtryskowej mam:) otórz w moim MF wygląda to tak. orze sobie spokojnie wiadomo obroty 2000 i nawet wiecej:) Massey przydymia leciutko bo strasznie sucho jest a ja sie z nim nie patyczkuje:D ale problem widze w tym ze jak ma juz bardzo ciężko to z obrotów schodzi i przestaje dymic. nic a nic nie widac z wydechu a on słabnie. czyżby pompa mówiła ,,zegnaj,,?? czy to tylko wina tego ze jest mocno przykręcony na tej pompie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 17 Września 2011 witam, nesho niedoradze bo niewiem,ale ja (może niedziała ale i niebrzęczy)do tej pory niewyczówam w swojm mf różnicy z wlaczonym półbiegiem czy bez. jak ponad rok temu co robiłem ten wysprzęglik to ze skrzyni obudowy te reby wyjołem (tam właśnie była ta sprężyna tależowa,taka tarczka i tarcza metalowa gruba .To oto chodzi czy tak?)Ta tarcza była gruba nie zniszczona,czyli dobrze,a różnicy przy włączeniu niewidze.Więc niech ktos napisze jak to wyczóć.Kynioo,a ile to km?jaki pług?i jakim biegiem?moje zdanie to chyba jest ok.,tak pewno jak w każdym masz ,tylko to czy nie od szybkośći biegu jakiego urzywasz ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kynioo 0 Napisano 17 Września 2011 200 KM bo 8160 pług UNIA IBIS XXL CORN wychylony na maxa jakies 34-36cm głeboko. Jedynka szosowa półbieg A jak lzejsza ziemia półbieg B. tego MF kupiłem jakis czas temu i wolniej nie moge orac bo mam rozwalone biegi terenowe. cały ten mechanizm jest rozerwany a całej skrzyni póki co rozbierałnie będe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kynioo 0 Napisano 17 Września 2011 Zapomniałem dopisać ze ten pług oczywiście 5 skibowy:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 18 Września 2011 kynioo,o to już masz potężny sprzęd. niewiem jak to jest z A i B no ale szosówko 1 ,5 siby to chyba za ostro. koło mnie ciągają fenty 6skiby,pólzawiwszane ale to 280km idzie moment orka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kynioo 0 Napisano 18 Września 2011 Kris komp na desce rozdzielczej pokazuje mi mniej wiecej 10,2km/h na jedynce na A no i jakby na maxa depnąć to moze by 13,5km/h wycisnął na B. jak ładny kawałek to 2ha na godzine idą tym pługiem. tylko wkurza mnie troche to ze jak słabnie to tak jakby siły nie miał ale nie dymi. Dymi czarno przy ruszaniu no ale praktycznie kazdy to ma. a potem nic. jakby nie jechac to i tak dymił nie bedzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 20 Września 2011 witam no ja myślę że chyba za duży bieg,i dlatego tak jest sadząc jak u siebie. odwal narazie 5korpus i beż problem zaorzesz póki naprawisz skrzynie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sokolam 0 Napisano 20 Września 2011 Witam. Szukam pomocy, mam Fergusona 3065 i problem z podnośnikiem Sprawa wygląda tak: Jade w pole do orki, robie 2 kółeczka po polu i podnośnik nie reaguje.. Muszę zgasić ciągnik i kilka razy odpalić aby załapał podnośnik. Nieraz musze odczekać np 5 minut aby podnośnik zareagował Wracam do domu podnośnik normalnie chodzi. A teraz przestał całkowicie reagować na przycisk góra dół na panelu i na błotnikach Gdzie szukać przyczyny ? POMOCY. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 21 Września 2011 witam pierwszą przyczyną prostą może być złe działanie alternatora,pod EHR jest jeszcze bezpiecznik.kiedyś ktoś pisał przy akumulatorze jakiś bezpiecznik(pod masko)niełączył. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 21 Września 2011 Witamwie ktoś może jakie ciśnienie powinna dawać turbina?kiedys cos tu chyba było pisane ale nie pamiętam ile to było Co do EHR to może też nawalać stycznik który jest w panelu i jak sie troche zagrzeje to rozłącza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 21 Września 2011 Witam.Spróbuj to przestudiować http://www.annatefka.com/perkins/service_data_book_part1_complete.pdf Dane dla turbiny są na 31 str. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 22 Września 2011 dzięki, Ty zawsze jestes przygotowany:) myśle ze coś z tego sie dowiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 22 Września 2011 niestety w tej tabeli nie ma mojego numeru turbiny:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal1981 0 Napisano 23 Września 2011 Witam. Szukam pomocy, mam Fergusona 3065 i problem z podnośnikiem Sprawa wygląda tak: Jade w pole do orki, robie 2 kółeczka po polu i podnośnik nie reaguje.. Muszę zgasić ciągnik i kilka razy odpalić aby załapał podnośnik. Nieraz musze odczekać np 5 minut aby podnośnik zareagował Wracam do domu podnośnik normalnie chodzi. A teraz przestał całkowicie reagować na przycisk góra dół na panelu i na błotnikach Gdzie szukać przyczyny ? POMOCY. tez tak mialem,u mnie caly panel ehr byl wyjety i go przegladal kolega elektronik , ale zacznij od klem na akumulatorze,sprzodu pod maska sa trzy bezpieczniki sprawdz je i wyczysc styki ktorys jest od ehr zmierz ladowanie alternatora bo zamale ladowanie i tez nie zadziala jesli to nie pomoze to znajdz dobrego elektronika i niech przejzy panel ehr sa tam styki ktore sie wypalaja i trzeba go wymienic lub cos innego znajdzie .a strzalki na panelu mrugna kiedy przekrecasz kluczyk.sprawdz kostki czy nie zasniedziale bo te typy to lubiom miec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gibon! 0 Napisano 24 Września 2011 Witam, kupiłem masseya 2640 sprzedający przy sprzedaży mówił ze wymienił sprzęgło, docisk tez był robiony i kolo zamachowe tez, jednak zauważyłem ze sprzęgło niby się ślizga, jednak dzieje się tak tylko na zającu, a na żółwiu jest wszystko ok. gdy ruszam np z żółwia z największego biegu wszystko jest ok zrywa od razu i rusza gwałtownie, gdy ruszam z zająca z największego dochodzi jak by do uślizgu sprzęgła, i słychać jak by gwizd, czy ktoś może mi pomoc to mój pierwszy ciągnik i jestem zielony w tych sprawach, podaje także numer gg: gdyby ktoś chciał porozmawia na ten temat.Proszę bardzo o pomoc bo nie wiem co robić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 25 Września 2011 witam gibon,no może żle napisałeś?chyba nie RUSZASZ NA ZAJĄCU z 4-biegu? U mnie tarcza była zdarta,to na żówiu no jakoś tam ciągnoł,,ale na zającu przy obciążeniu wogóle koła nie zakręcił(nawet z jedynki) miłej niedzieli wszystkim. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gibon! 0 Napisano 25 Września 2011 Na zajacu rusza z kazdego biegu i czuc ze jest zrywny przy naisnieciu pedalu gazu takze nie ma zadnycho bjaow slizgania sie, dzieje sie tak kiedy wrzuce na zajaca, moj model to 2640 mam tam dwie wajchy od biegow jedna z numerami biegow a druga przelazenie z zolwia na zajaca. i wlasnie jest kaszana na zajacu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach