Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie ma ciągnik mf 6150 zastanawia mnie jedna kwestja jak podłączę np. prasę do hydrauliki to jak podniosę podbierak to on mi opada ale podnośnik nigdy nie puszcza .Czy hydraulika i podnośnik jest podłaczona pod jeden zordzielacz jeżeli tak to dlaczego tak mi siędzieje . Zgóry dzięki za odpowiedz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie ma ciągnik mf 6150 zastanawia mnie jedna kwestja jak podłączę np. prasę do hydrauliki to jak podniosę podbierak to on mi opada ale podnośnik nigdy nie puszcza .Czy hydraulika i podnośnik jest podłaczona pod jeden zordzielacz jeżeli tak to dlaczego tak mi siędzieje . Zgóry dzięki za odpowiedz

spróbuj podłączyć pod inne wyjście MF mają jedno wyjście takie że nie trzymają ciśnienia tylko po zwolnieniu dźwigni puszczają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym ciśnieniem to wymienić byś musiał pewno o ringi w rozdzielaczu albo jak pod górne z motylkiem podłączasz to motylek za słabo zakręcony. Każda para szybko złączy ma osobną sekcję rozdzielacza a podnośnik ma całkowicie inny typ rozdzielacza taki dużo bardziej skomplikowany i w ogóle w innym miejscu... Jak ci powoli opuszcza to zawsze możesz dołożyć na wężu zawór i do transportu zamykać;)

 

Zaślepkę no to wiem Pierwszą którą wybiłem to w popychacze trafiłem;) A nie pasuje rozmiarowo do żadnego sensownego miejsca tylko za rozrusznikiem by pasowało ale nie mam go jak wykręcić bez zdjęcia mocowań tura. Więc redukcje dotoczyłem i z prawej strony silnika pod alternatorem włożyłem. bez ściągania osłon mam dostęp do wtyczki i jest na samym dole płynu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Znalazłem tylko, że nie w "transmission" a w "rear axle"
nie tylną oś tylko skrzynie transmision

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem tylko, że nie w "transmission" a w "rear axle"
nie tylną oś tylko skrzynie transmision
aaaa tak masz rację

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem tylko, że nie w "transmission" a w "rear axle"
nie tylną oś tylko skrzynie transmision
aaaa tak masz rację
Ale napisz jak ci to wyszło?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witka

 

no mój nipali(paliwo kasza i miód)orlenowskie werwa!pierwszy raz mi ni pali,nawet dym ni leci.Jade kupie jakąs dmuchawke jak ni drogo i będe grzać.U mnie dziś -26,wczoraj -25 no i już tak z tydzień koło dwudziestki trzyma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja grzałem olej halogenem 500W ostatnio. A palić mi nie pali jak jest +3 bez pomocy samostartu - teraz dostał grzałkę ale jeszcze nie zdążyłem go zalać i sprawdzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniać to będe dopiero jak sie ciepło zrobi razem z olejem a zamierzam kupić u Korbanka, te 3 rzeczy które napisałem wcześniej. Olej zamierzam wlać ten: http://allegro.pl/olej-przekladniowohydraul-total-dynatrans-mpv-20l-i2041937456.html

Co do odpalania to mój w ogóle nie odpala bo akumulatory się zużyły.

DO serii 61XX można zamontować grzałke?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie dziś rano -20 póżniej -13 to zapalił dopiero za czwartym kręceniem akumulator nowy 140 ah plus dodatkowo drugi 170 ah rozrusznik magnetona, mf 3085, te 6 garów cięzko kręcic na jednym akumulatorze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Arkadi co tam zdziałałeś napisz??

 

wczoraj dokładnie się przyjrzałem tym odpowietrznikom i wydaje mi się że one wyglądają nie co inaczej niż mówisz, bo wygląda to tak jakby rurka była wkręcona w obudowę a takowego odpowietrznika nie widać. A czy może tak być że wykręca się tą rurkę leci powietrze wraz z olejem ( tzn ktoś musi pompować hamulcami?) a jak zacznie lecieć olej to wkręcam i jest okey? W najbliższym czasie tego nie zrobię bo przy -25 nie odpalę myjki a pasuje umyć wszystko w około odpowietrznika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak to właśnie wgląda jak gdyby rurka sześciokątna na klucz i u góry zaokrąglona a u dołu masz stożek z otworem jak byś całkiem wkręcił i tak wygląda odpowietrznik i to odkręcasz i zakręcasz .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak to właśnie wgląda jak gdyby rurka sześciokątna na klucz i u góry zaokrąglona a u dołu masz stożek z otworem jak byś całkiem wkręcił i tak wygląda odpowietrznik i to odkręcasz i zakręcasz .

 

jak będzie temperatura na plusie to bede działał wiec na pewno coś napisze jak poszło

 

marek mf- dzięki za informacje:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oświetlenie i Ledowe lampy robocze i reflektory lampy zespolone , akcesoria stacyjki do Ciągników zachodnich i Maszyn rolniczych . Przystępne ceny . tel 692 956 136 www.agroteile.de

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grzałkę założysz do każdego pewno... Tylko powoli to grzeje;) I moja męda dalej jakoś wolno kręci... Aku nowy nawet 2 mi się chciało naraz złączyć 2x 180Ah rozrusznik rozebrałem i jest ok. masę mu dodatkowa kablem podłączyłem (klema - i miejsce na masie rozrusznika) Zresztą nie grzeje się nic... Zapłon kiedyś przyspieszałem to cofnąłem z powrotem i dalej kręci jak by nie mógł... Tzn raz się zlitował i zapalił:P 4 dni temu:] No i chodził normalnie - filtr skrzyni chciałem popuścić aby na chwile poszła pompa skrzyni bez oleju ale cóż;) Nie ruszy;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gustlik a jaki masz zlany olej w skrzyni? [To jest seria3060?] bo ja podejrzewam że to może być bardzo gęsty olej w skrzyni na skutek mrozów , złap za wałek WOM ręką zobacz czy łatwo jest kręcić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W akumulatorach nie ważna jest pojemność w [Ah] tylko moc w [A]!

Ja kupuje w końcu 2 po 760A i 77Ah bo mam miejsce właśnie na takie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

no i mój stoji już tydzień,nawet nie laze bo tam paliwo zamarznięte można wężyki łamać hehe.W mojm siedzi roczny 180-1100 i też kręcił jak by chciał a niemógł,akumulator jest ok sprawdzany.Jak będzie ciepło posprawdzam kable,gdzieś musi być coś nie tak.może na zaciśnięciach.Właśnie szkoda że tej skrzyni w trakcie palenia nie mozna wyłączyć. No 3-p jeszcze chodzi i tam mam zalany ten dodatek do paliwa a i tak w odstojniku jest biały lud!no tu u mnie to mrozy dobijają już do -30 i to już pare nocek,no i w dzien słabo puszcza do -15.Dobrze że bele suche siano,bo wcale była by klęska.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

skoro już i przy skrzyni jesteśmy,czy ktoś ma przełącznik na obroty WOM (takie coś jak w c-360 do kierónkowskazów )550-1000obr.,w kabinie z prawej strony.A chodzi mi oto jak to może działa u kogoś,bo u mnie nie przełańcza.Czy poprostu moge z tym coś zrobić(niewiem może jakiś tam czujnik gdzieś,czy elektrozawór zepsuty?)

 

 

miłej niedzieli

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem wiem co jak co ale na prądzie się znam;) 1100 i 1000A rozruchowego;) spięte kablami 20mm^2 prosto pod rozrusznik ten 2 dopięty;) dokręcony tzn;)

 

W skrzyni jest Troche Agroo UTTO Stroche STOU;) 10W30 trochę agrol STIU 10W30 Troche Agrol U i reszta bóg wie co;) Ale jakieś specjalnie gęste się to nie wydaje;)

 

W silniku siedzi coś 15W40 kiedyś na litry kupione podobno zamiennik Superola.

 

W skrzyni bym popuścił filtr gdyby szło i spróbował bez oleju odpalić i potem zakręcić. No ale go tak chwyciło przy tych mrozach że się nie da...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
skoro już i przy skrzyni jesteśmy,czy ktoś ma przełącznik na obroty WOM (takie coś jak w c-360 do kierónkowskazów )550-1000obr.,w kabinie z prawej strony.A chodzi mi oto jak to może działa u kogoś,bo u mnie nie przełańcza.Czy poprostu moge z tym coś zrobić(niewiem może jakiś tam czujnik gdzieś,czy elektrozawór zepsuty?)

 

 

miłej niedzieli

 

Kris tym przełącznikiem nie zmieniasz samych obrotów tylko wartość tych obrotów pokazywaną na liczniku, obroty musisz sobie zmienić dzwignią z tyłu lub w kabinie jeśli masz

masz chyba 3115, ja mam co prawda serie 61xx ale taki przełącznik mam i jak mam obroty na 540 a przełącznikiem przełączę na 1000 to wałek sie kręci tak samo tylko licznik pokazuje tak jakbyś miał załączone rzeczywiście 1000obr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde może faktycznie poniżej temperatury płynięcia zszedł w skrzyni olej i zrobiła się galaretka na dnie muszę jakoś to sprawdzić... a wałkiem nie obrócę lekko nigdy;) Nawet jak jest całkiem ciepły

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...