Arkadi12 0 Napisano 23 Marca 2012 witam mam problem z 3065 poniewasz po wymianie widełek od rewersu przestały działać biegi pod obciąrzeniem jaki powód ???napisz coś więcej jakie zakresy jaką masz skrzynie .przed rewersem jest kosz z połówkami czy go rozbierałeś bo być może żle złożyłeś tarczki . więcej informacji .pozdrawiam Zależy jak reaguje ciągnik na próbę włączenia półbiegu, może tak być że przy składaniu oringi się poruszyły i nie przełącza. PS. Na jakich obrotach pracujecie swoimi ferdkami np. z agregatem, siewnikiem?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 24 Marca 2012 witka gustlik,może jesteś jak rozbierałeś przedni most i zmieniałeś uszczelniacz na wałku ataku powiec mi jak si dostać do tego uszczelniacza?czy to trzeba cały ten mechanizm rozebrać?po mojemu to trzeba od strony wałka ataku ale tam jest jakaś taka pokrywka z dwoma dziurkami ,sie kręci w każdą strone ,a si odkręcić nie chce!ani wyciągnąć!do ku.... ,hehe co z tym począć?może kto inny to robił,nich napisze CZEKAM,bo chce wreszcie to skończyć,z góry dzięki. no w sworzniach miałem pecha (gwint calowy na metryczny to an 12 ani 13 ,jakiś calowy !który znalazłem i tak nie taki ale odkręciłem bez większych problemów.Żadna w mojm 18 metryczny! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mf3085 0 Napisano 24 Marca 2012 Jeśli dobrze pamiętam to te dwa otwory są nagwintowane i służą do wkręcenia śrub od ściągacza Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mf3085 0 Napisano 24 Marca 2012 Ta pokrywa z otworami o której piszesz to nr.3 na rysunku Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mf3085 0 Napisano 24 Marca 2012 Dorób mały ściągacz i powinno wyjść. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomasz_as 0 Napisano 24 Marca 2012 Witam. I stało się pierwsze prace polowe na nowym sprzęcie MF 3060 i zoonk Mam problem z podnosnikiem, bardzo nisko podnosi np.pług 4 skibowy pierwsza skiba idzie od ziemi jakieś 5cm-10cm 4 nie wiele wyżej EHR wyregulowany na max do góry ramiona pod sam bak widziałem w podręczniku urzytkownika że belkii czy jak to się nazywa( mocowane pod tylną osią) można przełożyć na górny(2) otwór(u mnie są na dolnym 1 ) tylko te górne otwory u mnie są nie przelotowe i są tam jakieś czujniki zamontowane jak to przełożyć? prosze o pomoc.(jutro wrzuce jakieś fotyPozdrawiam i dziękuję z góry za rady P.S. w piowiecie piotrkowskim zimowe zboża wymarzły a jak u Was mam nadzieję że lepiej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 25 Marca 2012 jak przełożysz na górne otwory to bedzie podnosił jeszcze niżej bo wtedy drugi koniec ramienia sie obniżymoże poprostu trzeba skręcić cięgna podnoszące dolne ramiona albo tam przełożyć na inne otwory i musi podnieść Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 25 Marca 2012 witka,dzięki mf 3085za podpowiedz tak też myślałem ale w otworach niema gwintu stąt wachanie zrobie gwint jutro i spróbuje.CZy wogóle jeszcze nikt tego nie robił? mój też tak podnosi płóg ale jak podnosze tym PRZEŁACZNIKIEM,natomiast przyciskiem idzie wysoko. co do oziminy to moja dobra,ale u innych zaorać może to od odmiany zalerzy.Zaówarzyłem też lipe w całym tym moście,jest on odlany razem z tym sworzniem przednim(i ten sworzen jest od środka pusty,także jak te milimetry pare si wytro to może być tragedja!) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartek1986 0 Napisano 25 Marca 2012 witam problem rozwiązany okazało się że żle był złożony pierścień tarczy która zatrzymuje układ biegów pod obciążeniem a myślalem że cis gorszego tylko że trzeba było jeszcze raz "ciąć" ciągnik mam jeszcze problem z wieszaniem się elektro zaworów od biegów B i przełanczaniem z żółwia na zająca jaka morze to byc przyczyna olej i filtr nowy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 25 Marca 2012 jesli podnośnik z błotnika wyżej podnosi niż kabiny to można podregulować czujnik wyskości który jest do góry za prawym ramieniem co do przełanczania żółw-zająć proponuje przytrzymywać dzwignie chwile a nie tylko nią uderzać do siebieprzycinający sie zawór wykręć i zobacz czy lekko chodzi, w wiekszosci wystarczy nim w odpowiednią str uderzyć tak aby się troche naprężył i już jest ok lup poprostu załapał jakieś opiłki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirro 0 Napisano 25 Marca 2012 Najlepszy sposób na wysokość podnoszenia 3060. Kupic i założyć ramiona pionowe od ursusa 380. Mają regulację na przetyczki. Sprawdzone, tanie i od kilku lat użytkowane.Teorginalne albo nie dają się regulować, albo trwa to długo. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartek1986 0 Napisano 25 Marca 2012 mógł by ktoś powiedzieć za co odpowiadają poszczególne elektrozawory w 3065 z góry wielkie dzięki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ramzessik 0 Napisano 25 Marca 2012 Witam. Czy może orientuje się ktoś jaka pompa hydrauliczna idzie do MF 6150 i jakiej firmy była by najlepsza, gdyż prawdopodobnie będe musial wymienic, gdyż po rozgrzaniu oleju na wolnych obrotach podnościk nie daje rady z czymś cięższym, ewentualnie czy jest jakaś możliwośc zregenerowania tejże pompy ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 26 Marca 2012 co takiego tam idzie http://allegro.pl/pompa-hydraulicza-massey-ferguson-orginal-bosch-i2186693248.htmltu jest akurat cena taka sredna ale kupisz juz od 1100 tolko cena pewnie nie pójdzie w parze z jakością (ta jes pierwsza z brzegu w celu pokazania tylko)niby sie regeneruje ale znajdz kogos kto to dobrze zrobi i czy jest sens najpierw zmierz moze cisnienie na wyjsciach bo moze to wina zaworów Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirro 0 Napisano 26 Marca 2012 Panowie. Mało jest zakładów które potrafią zregenerować pompę, jeśli oczywiście jest co regenerować. Najczęściej wymieniane są uszczelnienia gumowe i tyle. A cały diabeł tkwi w luzach między współpracującymi częściami oraz stopniu ich zniszczenia przez opiłki i kawitację.Szkoda tego robić. Ja osobiście założylem w dwu maszynach serii 30xx polskie pompy z Wrocławia i spisują się bez zarzutu.Poza tym w razie reklamacji producent jest pod ręką a nie gdzieś tam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 26 Marca 2012 Ta pokrywa z otworami o której piszesz to nr.3 na rysunku WITAM . ZNA KTOŚ ROZMIAR ŁOŻYSKA (5) I USZCZELNIACZA (4) ABY DOBRAĆ Z POLSKICH Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mały 85 0 Napisano 26 Marca 2012 Witam posiadam MF 3060, 93r na części, cześći pasują do MF 3050, 3060, 3070 i podobnych, Tel 505 472 056, Chełm, woj. Lubelskie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
john1 0 Napisano 26 Marca 2012 witam mógłby ktos napisac jak sie wykreca orbitrol i na co szczególnie trzeba zwrócic uwage bo własnie chce oddac do sprawdzenia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 26 Marca 2012 witam mógłby ktos napisac jak sie wykreca orbitrol i na co szczególnie trzeba zwrócic uwage bo własnie chce oddac do sprawdzeniaodkręcasz cztery przewody hydrauliki trzy śruby jedna w kabinie i wszystko nic nie spadnie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 26 Marca 2012 Witam, dzisiaj podczas uprawy powyżej 2tys. obrotów zapala mi sie kontrolka Lampka kontrolna filtra oleju przekładniowego(czerwona)Co mam zrobic? Wymienić olej cdzy same filtry czy tylko przemyć filtry i ile jest tych filtrów w skrzyni i gdzie się znajdują? Czy to moze byc od zbyt niskiego poziomu oleju? Ostatnio usunąłem wyciek i troche sie rozlało oleju ale minimum chyba jest. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 26 Marca 2012 Jak kontrolka filtra to przemyć / wymienić filtr;) A mi się znowu rozpadła zwolnica... Po mieliło to największe trybo (pękło w paru miejscach) i rozerwało nim obudowę... inne tryba nie uszkodzone. Nic nie wypadło/wpadło między tryba i nawet tym razem śrubki nie popuściły. Kiedyś może fot wrzucę. A na razie chyba pozostaje uprawiać bez napędu w 1 kole i obudowy ciekawe jak długo łożyska przetrzymają bez oleju? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 26 Marca 2012 hej,nio ja powoli kończe ten nieszczęsny most.miron tego łożyska na wałku ataku to niemam numeru bo go nie wyciągałem.ZAczniem od początku najpierw odkręcasz nakrętke z wałku ataku,potem jest taka tarczka z tuleją z dwoma otworami którą wyciągniesz tylko jakimś śmiesznym ściągaczem,natej tuleji od środka jest taka śmieszna guma uszczelniająca,potem uszczelniacz którego numeru poszukam jutro poniewasz na nim go niema,i na wałku ataku jeszcze jest oring którego napewno też nie dopasujesz.Łożyska na sworzniach to numery jutro napisze są to japońskie łożyska. Ty miron z podlaskiego to może blisko dąbrowy białostockiej ,tam jest sklep,dobra obsługa i ceny w miare Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 26 Marca 2012 gustlik to co tam masz jakąś wade?pech jak nic Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 26 Marca 2012 Witam, dzisiaj podczas uprawy powyżej 2tys. obrotów zapala mi sie kontrolka Lampka kontrolna filtra oleju przekładniowego(czerwona)Co mam zrobic? Wymienić olej cdzy same filtry czy tylko przemyć filtry i ile jest tych filtrów w skrzyni i gdzie się znajdują? Czy to moze byc od zbyt niskiego poziomu oleju? Ostatnio usunąłem wyciek i troche sie rozlało oleju ale minimum chyba jest. powymieniałeś olej i filtry na nowe a jakiej firmy? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 27 Marca 2012 hej,nio ja powoli kończe ten nieszczęsny most.miron tego łożyska na wałku ataku to niemam numeru bo go nie wyciągałem.ZAczniem od początku najpierw odkręcasz nakrętke z wałku ataku,potem jest taka tarczka z tuleją z dwoma otworami którą wyciągniesz tylko jakimś śmiesznym ściągaczem,natej tuleji od środka jest taka śmieszna guma uszczelniająca,potem uszczelniacz którego numeru poszukam jutro poniewasz na nim go niema,i na wałku ataku jeszcze jest oring którego napewno też nie dopasujesz.Łożyska na sworzniach to numery jutro napisze są to japońskie łożyska. Ty miron z podlaskiego to może blisko dąbrowy białostockiej ,tam jest sklep,dobra obsługa i ceny w miareKris01 jest tam taki sklep MECHANIK SC zaopatruje się unich w części , a łożyska i symering juz dobrałem z naszych polskich . dla przykładu ten symeryng u KORBANKA kosztuje 160 zł brutto unas w sklepie dałem 14 zł łozyska na stak czy swoznie tez idzie dobrać po 20 30 zł a tak przy okazji do wyjęcia tej podkładki niepotrzebny jest sciągacz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach