proMateusz 0 Napisano 9 Czerwca 2012 Witam.Zabrałem się za zmienianie oleju w 6170 i mam pytanie. Co trzeba odkręcić zeby spuścić olej ze skrzyni oczywiście poza korkiem na dole? Czy trzeba jakoś z przedniego mostu spuszczać no i co ze zwolnicami? Co to jest obok korka na dole taki jakby drugi większy tylko że on na imbus jest? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1991 0 Napisano 9 Czerwca 2012 odpowietrzyłem hamulce i już mi ciągnika nie dusi, tylko jak jeżdże to mi się czasem zaświeca czerwony trybik i włącza napęd przedni, czym to może być spowodowane/ pompa jest nowa, no i jeżdżę z odpiętym tym czujnikiem od obrotów wom Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirro 0 Napisano 9 Czerwca 2012 No nie chce czlowiek napisać nic o tych pomiarach a prawdopodobnie może to uchronić go przed stratami. Największy problem przy spadku ciśnienia to samoistne przełączanie z zająca na żółwia bez względu na wolę użytkownika , prędkość jazdy.Mechanizm ten to zwykły siłownik dwustronnego działania. Jak wiadomo kiedy tłoczysko jest wypychane olej działa na całą powierznię denka tłoka , a kiedy wraca olej działa na powierzchnię denka pomniejszoną o średnicę tłoczyska. Czyli przy tym samym ciśnieniu po obu stronach denka siłownik i tak będzie wypychany. Nie ma tam sprężyn które ustalają położenie a wszystko opiera się na delikatnej równowadze ciśnień w magistrali. To tyle a jeżeli chcesz dalej tak się bawić to poprostu wyciąg żarówkę z kontrolki, po co ma drażnić.To ostatnie to żart. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1991 0 Napisano 10 Czerwca 2012 ale o to chodzi że koleś mi to badał w zeszłym roku i było małe i skakało ciśnienie i powiedział że pompa do wymiany, nie wiem jakie było cisnienie, a teraz z moim problemem co robić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 10 Czerwca 2012 właśnie,takie coś jaest najgorsze .Czy przed wymianą pompy taki sam był objaw że ją zmieniałeś?czy są jakieś wycieki? nie znam się zbytnio,ale po mojemu to pewnie coś w instalacji.Posprawdzaj dobrze tylko te kable od elektrozaworu napędu i ten cały czujnik ciśnienia skrzyni i kable. nie wiem jak u was ale w mojm te table są w koszulkach ładnie ale tam gdzie z nich wychodzą to są przeważnie naderwane,i lipa wczoraj kosze i nagle nie przeżuca na terenowy(powód oderwał si kabel od elektrozaworu). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lubas74 0 Napisano 10 Czerwca 2012 słuchajcie niema szans żeby wyciągnąć wałek wom najwyrażniej widać że jest on zabezpieczony od wewnątrz pierścieniem singera jeśli chodzi o wymiane uszczelniacza da nsie to zrobić z zewnątrz ale jusz wymiana oringa na wałku to (słowo zostało usunięte) jest on pod tuleja n a kturej jest zewnetrzne łozysko wewnątzr są dwa koła zębate prawdopodobnie 1000/540 i kilka podkładek i tulej dystansowych gdyby wyjąć wałek to wszystko spadłoby w cholere nadół tera pytanie jak do tego sie dobrać a wyglądało na prostą sprawe wymiana uszczelniacza i origa kurde czyżby trzeba było zdjąć całą pokrywę z ramionami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 10 Czerwca 2012 lubas nie wiem co masz za typ,jeśli chodzi i dobrze rozumiem o wymiane uszczelniacza i tego oringa na WOM to ja w swojm 3115 staje na wzgórku odkręcam te 4 śruby i to wychodzi wałek z obudowo łożyska tryb troche opada.Trzeba umiarkowanie ciągnąć by nie zwalić tryba! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lubas74 0 Napisano 10 Czerwca 2012 Seria 3645 94r tam żadne śruby nietrzymają jest taki durzy pierścieńsingera co blokuje obudowe uszczelniacza i to wychodzi ale wałek jusz nie po wyjęciu tego jest jedno łożysko i od wewnątrz drugie łożysko i szlak tesz myślałem że to łatwo pójdzie tera to niemam pojęcia jak to rozbroić może sam uszczelniacz narazie wymienie ale pewnie z tego oringa i tak będzie leciało,tera jak ciągnik niepotrzebny dobrze by było to zrobić bo ten wyciek coraz wiekszy.ale jak mam półciagnika rozkręcać to jusz sam niewiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 10 Czerwca 2012 Ja w 6170 (tak to wygląda z zewnątrz http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4f0d5f603cab158a.html ) to robiłem i wkręciłem te sruby i wyjąlem cały wałek z obudową jak na tym zdjęciu ( http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5e0357b7590177f1.html ). A i taka nmała uwaga te śruby co po przekątnej sie zakręca to nie mozna ich za mocno dociągnąc bo nie będzie chciało wyjść. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 10 Czerwca 2012 lubas!masz tak jak promateusz?ja mam tak samo i jaeśli i ty tak masz to w czym widzisz problem?jak to wyjęte ściongasz segier ,wałek wyciągasz tam siedzi oring nowy maczasz w oleju wkładasz w miejsce starego delikatnie wpychasz(co nieporwie sie)zakładasz pierścien i ok.Tam np.leci przez oring!Jeśli zle cię zrozumiałem to soryy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 10 Czerwca 2012 No jak masz już to wyjęte to sciągasz ten zewnętrzny pierścień segera który jeśt na "sciskanie" i wychodzi Ci wałek razem z łożyskiem a zostaje obudowa w której jest od strony skrzyni simering a za nim metalowy pierścień. To wyjmujesz tylko simering i zakładasz nowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lubas74 0 Napisano 10 Czerwca 2012 widzicie panowie u mnie niema czegoś takiego jak ta obudowa z czterema śrubami u mnie jest ten wałek bespośrednio w tej skrzyni i wyglada to tak jakby jedno łozysko było wkładane od środka a drugie od zewnątrz jutro wrzuce foty ale coś mi sie widzi że będe musiał zdejmowaą pokrywe u góry z ramionami i tam może być dosteo shit shit u was to prosto wygląda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 11 Czerwca 2012 chlopaki seria 3xxx 31xx i 61xx od tyłu to praktycznie to samo a seria 36xx jest inna i przez to masz inaczej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lubas74 0 Napisano 11 Czerwca 2012 pawlo brachu masseyowski radz koledze jak mu sie do tyłka dobrać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karolekm88 0 Napisano 11 Czerwca 2012 hej mam problem z mf 6150. jak jadę w trasie to nie mogę jechać na półbiegach na D bo przeskakuje na C. Co to może być?? :? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 11 Czerwca 2012 A to się dzieje po przekroczeniu 32 km/h? Jeśli tak to masz blokade i jest to normalne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirro 0 Napisano 11 Czerwca 2012 Mogę się mylić ale jeżeli nie to prawdopodobnie wałek wyjmuje się bez konieczności wyciągania łożysk. Producent tak jak w serii 30xx przewidział wynienne wałki na 540 i 1000 obr. trzeba tylko znaleźć na wałku wystające wąsy zabezpieczenia, ścinąć je i najlepiej ściągaczem bezwładnościowym wyszarpnąć wałek. Ale fakt że obudowy z łożyskiem jak w 30xx to tam nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lubas74 0 Napisano 11 Czerwca 2012 u mnie nie zmienia sie wałka na inne obroty.Same obroty zmienia sie przełącznikiem w kabinie ,ciekawe czy korbanki by powiedziały jak to sie zmienia czy ni djabła hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikruss 0 Napisano 11 Czerwca 2012 a jak można usunąć "kaganiec" w 3120 bo na D przy 1900 obr mi zżuca na c A fajnie by było go nie mieć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 11 Czerwca 2012 u mnie nie zmienia sie wałka na inne obroty.Same obroty zmienia sie przełącznikiem w kabinie ,ciekawe czy korbanki by powiedziały jak to sie zmienia czy ni djabła hehe przełącznikiem to możesz zmienac tylko obroty wyświetlane na liczniku a rzeczywiste obroty i tak bedą bez zmiany póki nie przełączysz ich albo dzwignią w kabinie jeśli masz albo na zewnątrz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 12 Czerwca 2012 Da się to redukowanie biegu wyłączyć myślę w stosunkowo prosty sposób (obciąć kabel którym idzie prędkość do sterownika Dynashift i powinno być ok jak nie to jeszcze parę pomysłów mam;) Ale czy to ci do czegoś potrzebne 30 to maż dość i zgodne z przepisami a do tego ile mniej spalisz paliwa:] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirro 0 Napisano 12 Czerwca 2012 Ale na autostradzie podczas wyprzedzania by się przydało! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lubas74 0 Napisano 12 Czerwca 2012 więc zadzwoniłem do korbanków miły gość połączył mnie z mechanikiem wszystko wytłumaczył wałek wychodzi ze sporym oporem ale wychodzi koła opadają minimalnie jeden oring na wałku jeden na korpusie skrzyni teraz tylko dopasować i składać pozdrawiam panowie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikruss 0 Napisano 12 Czerwca 2012 jak odetniesz czujnik prędkości??Po jego odłączeniu nie bedzie się włączał przedni napęd przy hamowaniu ani się nie wyłączy po przekreczeniu pewnej prędkości.A chce usunąć bo mam kilka km do pól w te 37-38 km/h może sobie spokojnie jechać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 13 Czerwca 2012 Dynashift ma osobny sterownik. Bynajmniej z tego co ja wiem;) I z tego co ja wiem on nie ma nic do przedniego napędu itd;) Pin nr 1 datashift kabel fioletowy. połączone z 6 pinem złącza A (tez fioletowy) Autotronic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach