mirro 0 Napisano 13 Czerwca 2012 A ja i tak pozostanę przy zdaniu że prościej byłoby coś zmienić w oprogramowaniu modułu i przeładować go tą wersją. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 13 Czerwca 2012 No można tylko za to zapłaci bo sam tego nie zrobi kabel utnie sam;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 13 Czerwca 2012 ucinasz kabel przy dynashift i tyle;) ewentualnie zakładasz jakiś przełącznik sobie na niego - fioletowy jest tylko jeden kabel. uwalić gdzieś w kabinie blisko modułu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mf3085 0 Napisano 13 Czerwca 2012 jak odetniesz czujnik prędkości??Po jego odłączeniu nie bedzie się włączał przedni napęd przy hamowaniu ani się nie wyłączy po przekreczeniu pewnej prędkości.A chce usunąć bo mam kilka km do pól w te 37-38 km/h może sobie spokojnie jechać Jeśli odłączysz czujnik prędkości to przedni napęd będzie cały czas włączony, przynajmniej tak jest w 3085. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 13 Czerwca 2012 Ale ja mu nie kazałem od modułu pod kabina odłączyć tylko tego w kabinie (ten się dynashift zajmuje) a ten pod kabina to przedni napęd itd. w kabinie na lewo od kolumny kierowniczej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mf3085 0 Napisano 14 Czerwca 2012 Tak Gustlik masz racje, nie wszyscy wiedzą że w kabinie pod kierownicą jest moduł od dynashiftu i dlatego piszę zeby nie odłączać czujnika prędkości twój patent z fioletowym kablem będzie prawidłowy, sam muszę sprawdzić czy zadziała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikruss 0 Napisano 14 Czerwca 2012 po niedzieli zadziałam Dam pstryczek na kablu i zobaczymy co da Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sendar 0 Napisano 15 Czerwca 2012 cześć, Ostatnio przeglądając internet trafiłem na fajny serwis z darmowymi ogłoszeniami rolniczymi. Więc jak chcecie sprzedać lub kupić jakąś maszynę rolniczą to polecam: http://targ.rolniczy24.pl ogłoszenia rolnicze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
john1 0 Napisano 16 Czerwca 2012 witam wie moze ktos od czego dopasowac alternator do mf 3060 bo w tym starym poszłedł komutator te slizgi co szczotki chodza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 16 Czerwca 2012 Po co dopasowywać kup do MF i po problemie tam jeszcze obroty silnika bierze z alternatora wiec będzie ciężko a "oryginał" do MF nie taki znowu drogi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
john1 0 Napisano 16 Czerwca 2012 patrzyłem to mf 3060 500 600zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 16 Czerwca 2012 No wiec żadna tragedia;P A jednak obrotomierz się przydaje;) 100l diesla:] Głupie kamienie widełek do skrzyni kosztują więcej;) a jak nie zależy na obrotomierzu kup pierwszy z brzegu jaki znajdziesz;) Wszystko jedno tak właściwie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 18 Czerwca 2012 witka farmerzy hehe słuchajcie u mnie tam z wom si sączy choć zmieniałem oring,i z korbanek mówił mi że jest tam luz (jak ciągnie się do siebie i odwrotnie myślałem że to wina tego pierścienia z zewnątrz bo po mojemu jest troche zdarty)lecz on mówił że ma tam luz na łożyskach i go si reguluje tam czymś w środku,czy coś ktoś o tym wie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 18 Czerwca 2012 witka farmerzy hehe słuchajcie u mnie tam z wom si sączy choć zmieniałem oring,i z korbanek mówił mi że jest tam luz (jak ciągnie się do siebie i odwrotnie myślałem że to wina tego pierścienia z zewnątrz bo po mojemu jest troche zdarty)lecz on mówił że ma tam luz na łożyskach i go si reguluje tam czymś w środku,czy coś ktoś o tym wie? podaj serie mf-a jak to seria 30XXLUB 31XX TO TAM NIEMA REGULACJI BO TAM MASZ ŁOŻYSKA KULKOWE JAK JEST LUZ TO SPRAWDŹ ŁOŻYSKA. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 19 Czerwca 2012 to jest 3115,zaznaczam że on nie chlapie się na boki tylko posówa się do wewnątrz i na zewnątrz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arkadi12 0 Napisano 19 Czerwca 2012 @Gustlik Masz do swojego MFa tura? jak tak to gdzie masz go wpiętego w hydraulikę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lubas74 0 Napisano 19 Czerwca 2012 ja robiłem właśnie wom luz zawsze tam będzie ale faktycznie od wewnątrz jest podkładka mosiądzowana dystansowa ja zmieniłem oring na troche grubszy 3 lekko go ścieło przy wkładaniu ale jest teraz przynajmniej spasowany i odrazu uszczelniacz wymieniłem i oring ktury jest w korpusie skrzyni 110 nic niecieknie ale mój model to 3645 94r i przy wkladaniu on musi tam wejść na swoje miejsce jak nie to może sie przyblokować u mnie sie zacioł silnik zgasł rozebrałem jeszcze raz wcelowałem tak że luzno wszedł i jest ok po zlożeniu ma luz przud tył ale nic niecieknie nieznam sie fachowo ale pisze jak u mnie przebiegała ta naprawa może komuś coś pomorze oring 57x3 w acerze 1zl orginał 50zł pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lubas74 0 Napisano 19 Czerwca 2012 ja robiłem właśnie wom luz zawsze tam będzie ale faktycznie od wewnątrz jest podkładka mosiądzowana dystansowa ja zmieniłem oring na troche grubszy 3 lekko go ścieło przy wkładaniu ale jest teraz przynajmniej spasowany i odrazu uszczelniacz wymieniłem i oring ktury jest w korpusie skrzyni 110 nic niecieknie ale mój model to 3645 94r i przy wkladaniu on musi tam wejść na swoje miejsce jak nie to może sie przyblokować u mnie sie zacioł silnik zgasł rozebrałem jeszcze raz wcelowałem tak że luzno wszedł i jest ok po zlożeniu ma luz przud tył ale nic niecieknie nieznam sie fachowo ale pisze jak u mnie przebiegała ta naprawa może komuś coś pomorze oring 57x3 w acerze 1zl orginał 50zł pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lubas74 0 Napisano 24 Czerwca 2012 siema ktoś coś wie na temat uciekającego powietrza z siedzenia pneumayczznego gramera jakiś zawór czy coś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 24 Czerwca 2012 tylko tyle wiem ze u mnie też tak jest sprawdzałęm wężyki i nic to nie dało, prawdopodobnie to bedzie ten zaworek którym sie spuszcza i pompie przez niego bo chyba nie sama poduszka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 24 Czerwca 2012 witam mam pytanie przy odpaleniu 6100 piszczy rewers i migają diody na przemian dzieje sie to nie zawsze ale często , miał ktoś taki problem?. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 25 Czerwca 2012 u mnie sporadycznie sie to zdaza ale wdusze drugi raz sprzęgło i rewers włącza sie na ustawiony kierunek, może raz czy dwa razy tak sie stało ze musiałem zgasić ciągnik i poczekać ąz wszystko pogaśnie (piszczało i migało nawet po zgaszeniu) a następnie zapalić ponownie i było ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 25 Czerwca 2012 te traktory to teraz tylko zbiór ni potrzebnych nerwów,dobrze że u mnie tych dodatkowych LITEREK niema hehe pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 25 Czerwca 2012 A jeszcze i koszty zmieniłem olej skrzyni 1060zl,filtry, olej silnikowy i tam jakieś pierdułki i 2000zl nimaaaaaaaaaa.W w c-360-3p niewiem kiedy bym to wydał hehe,no ale cóż co tym robota to ni tym tylko jak na traktor czyli maszyne dużo zagadkowe i drogie!!!!!!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikruss 0 Napisano 25 Czerwca 2012 ale 3p kosztuje 10 - 15tys zl i powiedzmy jak wydasz na pierdolki 3-5% wartosci ciągniaka to masz max 1000 zła taki MF kosztuje 60-80 tys zl i tez weź procentowo wydatki to masz nawet 4 tys złto tak jak z samochodemdo poloneza lozysko kola 20 zł, do opla 200 :pkoszt zakupu poloneza a powiedzmy 10 cio letniego opla tej wielkosci tez jest sporą roznicą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach