center 0 Napisano 9 Maja 2013 Witam,Mam MF255 i mam dwa problemy:1. Ciągnik jak po stoi jest zimny i zapalam go to ciężko pali pokręci kilka sekund i załapie. Filtr paliwa nowy pompa kilka lat temu robiona wtryski roczne nowe. co mu?2. Z wałka z tyłu cieknie mi olej tam jest jakiś dziwny simmering ułamkowy jaki to rozmiar i gdzie go można kupić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikt 0 Napisano 12 Maja 2013 simering to sie zwie 22,2x34,9x6,3 jest dostepny ogolnie no w agromie albo w swiecie oringow a co do palenie to albo silnik ale raczej pompa wtryskowa no chyba ze kat wtrysku masz kiepsko ustawiony,a to ze byla robiona to nic nie znaczy bo jak papronie tal lapy zapuscili to masakra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aderson 0 Napisano 13 Maja 2013 witamjestem posiadaczem MF 3085 electronic i jest jeden problem, a mianowicie gdy przekręcam kluczyk to rozrusznik tylko cyka, a nie kręci (szczególnie jak jest zimny), gdy jest ciepły to czasem uda się, że załapie i zapali ale bardzo rzadko. jestem zmuszony palić go na krótko ale to nie jest dla niego zbyt dobre.macie jakieś pomysły co mogło się zepsuć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 14 Maja 2013 Rozrusznik wykończony lub elektromagnes na nim. Ewentualnie coś na kablu rozrusznik - akumulator - tym grubym. (tak samo jak w każdym innym ciągniku) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 14 Maja 2013 A - jak na krótko działa, to 99% elektromagnes - I czemu nie jest zbyt dobre? Upierdliwe ale nie jakieś specjalnie szkodliwe elektromagnes robi to samo co ty tylko tych iskier nie widzisz bo w obudowie są:] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aderson 0 Napisano 14 Maja 2013 dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tom 0 Napisano 15 Maja 2013 Ostatnio w MF 3125 zauważyłem wyciek oleju hydrauliczno- przekładniowego w miejscu gdzie przykręcone jest mocowanie zaczepu tylnego, zaczepu polowego, siłowników podnośnika. Olej wycieka pomiędzy łączeniem tego wspornika a obudową tylnego mostu pod napędem WOM.Co znajduje się pod tym wspornikiem? Wg mnie powinna być tylko obudowa mostu, ale skąd wyciek oleju?Z góry dziękuje za podpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 16 Maja 2013 Tam jest taka zaślepka. Musisz odkręcić tą płytę i wyjąć tą zaślepke a potem z powrotem ją wbić bo Ci po prostu wpadła do środka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tom 0 Napisano 17 Maja 2013 A olej muszę spuszczać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 17 Maja 2013 proMateusz ma rację jest tam zaślepka która mogła przerdzewieć wpaść dośrodka ,olej musisz spuścić bo jak ruszysz zaślepkę olej wypłynie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tom 0 Napisano 17 Maja 2013 Dzięki wielkie-myślałem że obudowa tylnego mostu mogła pęknąć i szczerze to bałem sie do tego zabrać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tom_zielony 0 Napisano 31 Maja 2013 Witam. Potrzebuje wszelkich informacji na temat komputera zawieszonego na słupku w MF 6190.Czy istnieje możliwość zmiany (wgrania) menu na język Polski? Za wszystkie informacje będę wdzięczny.Swoją drogą to ten temat za dużo ma stron... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol89pp 0 Napisano 2 Czerwca 2013 witam. Mam problem z Massey Ferguson 3655. Mianowicie rozłącza mi WOM podczas pracy na niskich obrotach i gorącym oleju. Wspomnę że pompa hydrauliczna jest nowa. Cisnienie na wyjściach jest ok 180 bar. jak trzymam mu stałe obroty 1100 i wyżej to nie rozłącza i wszystko działa a jak już jest poniżej to zaraz rozłącza WOM, wariują dynaschifty i ciężko wrzucić bieg. tak jakby brakowało ciśnienia. Gdy WOM jest wylączony to wszystko jest ok. Co może być tego przyczyną? nieszczelność na tłoczku zalączającym WOM? czy może jakiś zawór ciśnieniowy? A może elektro zawór od zalączania WOM? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawlab 0 Napisano 4 Czerwca 2013 Witam,szukam mechanika który naprawi mi skrzynie w MF3070 bez grup biegów A/B. Wyskakuje mi wsteczny tak że wajcha od rewersu wraca do pozycji neutralnej, gdy przytrzymie wajche od rewersu to bieg nie wyskoczy. Bieg wyskakuje bez zgrzytu. Prosze o pomoc. Lokalizacja oborniki wlkp.nr tel 790722391 mail dawlab@vp.pl Z góry dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arkadi12 0 Napisano 5 Czerwca 2013 http://agro-mechanika.ngb.pl/o-firmie-naprawa-ciagnikow/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 9 Czerwca 2013 witam. Mam problem z Massey Ferguson 3655. Mianowicie rozłącza mi WOM podczas pracy na niskich obrotach i gorącym oleju. Wspomnę że pompa hydrauliczna jest nowa. Cisnienie na wyjściach jest ok 180 bar. jak trzymam mu stałe obroty 1100 i wyżej to nie rozłącza i wszystko działa a jak już jest poniżej to zaraz rozłącza WOM, wariują dynaschifty i ciężko wrzucić bieg. tak jakby brakowało ciśnienia. Gdy WOM jest wylączony to wszystko jest ok. Co może być tego przyczyną? nieszczelność na tłoczku zalączającym WOM? czy może jakiś zawór ciśnieniowy? A może elektro zawór od zalączania WOM?moze poprostu masz zamałe napicie w instalacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 10 Czerwca 2013 karol89pp załączanie WOM odbywa się za pomocą ciśnienia oleju które jest sterowane za pomocą elektryki i elektrozaworu, na wałku sprzęgła WOM są takie 2 pierścienie gdzie dochodzi olej pod dużym ciśnieniem jeżeli te pierścienie są podtarte nie trzymają ciśnienia i WOM się rozłącza i spada całe ciśnie ,jak by elektrozawór to by wcale nie załączało , najlepiej zobacz to sobie na schemacie inst. napraw. są tam dwa oringi i te pierścienie ukośnie przecięte. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawlab 0 Napisano 10 Czerwca 2013 Dzięki Arkadi12 ale to troche daleko do Was, może znajdzie sie ktoś bliżej obornik Wlkp kto naprawia MF?proszę o info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 11 Czerwca 2013 Sam napraw:] Rozpołów ciągnik i wyjmij zespól synchronizatora itd;) Yo nie jest jakieś bardzo skomplikowane. A ten od WOM to mierzyłeś po 1 w złym miejscu ciśnienie - zmierz sobie na lini 17 bar. Zobaczysz że podczas załączania wałka spada ci ciśnienie - maż przeciek na sprzęgle wałka (z tyłu za skrzynia) są tam takie pierścionki i prawdopodobnie się już wyrobiły, lub ich bieżnie. Ps. na wyjścia hydrauliki z tyłu to nawet całkowicie inna sekcja pompy ciśnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomasz_as 0 Napisano 11 Czerwca 2013 WitamZnajdzie się jakiś mechanik który się podejmie naprawy MF 3060 a dokładnie ta wajcha przód - tył jest rozklekotana województwo łódźkie piszcie na email tomasz_as@wp.pl Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomasz_as 0 Napisano 11 Czerwca 2013 Ewentualnie podeślijcie namiar na jakiegoś mechanika bo było już 3-ech ale tacy co naprawiają ursusy i nie wiedzą jak się zabrać za robotę, za duża technika. WitamZnajdzie się jakiś mechanik który się podejmie naprawy MF 3060 a dokładnie ta wajcha przód - tył jest rozklekotana województwo łódźkie piszcie na email tomasz_as@wp.pl Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 11 Czerwca 2013 TO nie jest aż taka technika - sam rozbierz. Rozpolowisz w podobnym czasie jak C-330, rozklekotana tzn? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 11 Czerwca 2013 Wyskakuje? źle wchodzą biegi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomasz_as 0 Napisano 11 Czerwca 2013 Gustlik jak tak dalej pójdzie z tymi mechaniorami to chyba zakasać rękawy i próbować samemu, tylko boję się nie namieszać co by nie było gorzej niż jest a z tą wajchą a jest tak: tzw rewers przód-tył w pozycji szybszej czyli nie jestem pewien czy oznaczenie B jest w miarę oki wchodzi dobrze przód jak i tył, w pozycji wolniejszej chyba A przód wchodzi oki a tył nie bardzo czasem załącze tył a ciągnik jedzie do przodu, czasem jak jedzie się do tyłu to potrafi na bruzdach wyskoczyć. Pod kabiną ten kielich był już majstrowany bo przyspawana jest blaszka co by lepiej wpychała ten bieg ale i tak nie jest dobrze i boję sie że to skończy się i tak remontem ale poważniejszym. A przez tą pokrywę z boku coś się zobaczy czy trzeba rozjechać ciągnik? Pozdrawiam A nie przesłał byś swojego nr. tel. na prywatną skrzynkę wtedy wytłumaczę o co chodzi i podpytam jak się za to zabrać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 11 Czerwca 2013 Jak maż AB - to co innego tam może siedzieć niż myślisz;) Możliwe że coś zobaczysz - nr poleciał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach