MrRadny69 0 Napisano 10 Grudnia 2014 tak a propos autotronic, zapalala mi sie kontrolka cisnienia oleju w skrzyni wiec zrobilem typowy trik handlarzy i podalem mase na czarny przewod idacy do czujnika. czy moge jezdzic z taka wpinka nie bojac sie o awarie?? ewentualnie gdzie mozna naprawic taki sterownik bo to vhyba jego wina i ile to moze kosztowac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrRadny69 0 Napisano 10 Grudnia 2014 tak a propos autotronic, zapalala mi sie kontrolka cisnienia oleju w skrzyni wiec zrobilem typowy trik handlarzy i podalem mase na czarny przewod idacy do czujnika. czy moge jezdzic z taka wpinka nie bojac sie o awarie?? ewentualnie gdzie mozna naprawic taki sterownik bo to vhyba jego wina i ile to moze kosztowac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 18 Grudnia 2014 witam ma ktoś może schemat sprzęgła serii 6140 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 18 Grudnia 2014 Schemat może być z katalogu części? Nie raczej jazda na zwartym do masy czujniku ciśnienia to głupi pomysł, mierzyłeś czy masz tam chociaż dobre ciśnienie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 18 Grudnia 2014 mam z katalogu z instrukcji napraw a w zasadzie to będę musiał wyjąć dyna shiwta całego nie rozbierając go, gustlik robiłeś coś takiego może ,a może ktoś robił . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrRadny69 0 Napisano 27 Grudnia 2014 Skoro podanie masy do czujnika załatwia temat to mierzenie cisnienia chyba raczej tu nic nie da bo to raczej problem elektryczny. Bo jak inaczej wytlumaczyc ze po wylaczeniu zaplonu kontrolki gasna, po zalaczeniu jest wszystko ok i po pewnym czasie znowu musze go zresetowac zaplonem?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
solek01 0 Napisano 28 Grudnia 2014 Witam Posiadam Masseya 690 i chciałem do niego kupić bronę aktywną i z tego co wiem to brony mają różne prędkości tzn 540/1000. Konedata podaje że mój Massey ma 540/1000 obr ale możliwość załączenia tylko wałka bez zmiany obrotów. Ktoś mi może pojaśnić o co chodzi? jak sprawdzić jaką mam prędkość na wałku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mały 85 0 Napisano 28 Grudnia 2014 w mf 690 wymienia sie koncówke wałka z 540 a zakładasz drugą 1000, pasuje od ursusa 4514, 5314, 6014, na wałku od frontu powinno pisac 540 nub 1000, zdejmujesz pierścien sigera i wyciągasz( olej nie wycieknie, może pół szklanki max) wsuwasz tą na 1000 obr i zakładasz siger, frez napendu ma w drugim miejscu i napend jest przekazywany z innego tryba co daje 1000 obr, wom włączasz tak samo, dużo czesci pasuje od ursusów 4514, 5314,do tego MF seri 600. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
solek01 0 Napisano 28 Grudnia 2014 czyli to coś takiego http://www.sklep.mizar.com.pl/koncowka-walka-wom-1000-obr-min-80153247-p-5559.html to jest niby do 385 i pochodnych, czy to znaczy że 4514 jest pochodną ?czyli nie muszę się bać że kupię złą bronę. Jeszcze mi trochę kierownica lata ale wiem że mam luz na trzpieniu co jest przednia oś zawieszona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mały 85 0 Napisano 28 Grudnia 2014 Ursus 385 a ursus 4514 to dwa całkiem różne ciągniki, wom do 4514 około 200zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrRadny69 0 Napisano 4 Stycznia 2015 szukam kogos kto naprawi mf 3070. Ktos poleci kogos godnego zaufania i znajacego sie na rzeczy?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 4 Stycznia 2015 szukam kogos kto naprawi mf 3070. Ktos poleci kogos godnego zaufania i znajacego sie na rzeczy??skąd jesteś i co jest do naprawy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzesiu 0 Napisano 4 Stycznia 2015 Witam. Zastanawiam sie nad kupnem ciagnika Massey Ferguson 3650. Jak myślicie opłaca sie kupić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
solek01 0 Napisano 5 Stycznia 2015 mam jeszcze pytanie dotyczące wspomagania w MF 690, rozebrałem cały przód do tulejowania, i do wspomagania traktor ma swoją pompę, tylko nie widziałem gdzie się uzpełnia olej i czy układ ma jakiś filtr, ewentualnie jaki olej zastosować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrRadny69 0 Napisano 6 Stycznia 2015 grojec w mazowieckim. do naprawy jest skrzynia bo zgrzyta po zmianie zakresu. jak nie zmieniam i jezdze caly czas na A lub B to jest ok. zgrzyta tylko po przejsciu pozniej jak jezdze na danym zakresie jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrRadny69 0 Napisano 6 Stycznia 2015 grojec w mazowieckim. do naprawy jest skrzynia bo zgrzyta po zmianie zakresu. jak nie zmieniam i jezdze caly czas na A lub B to jest ok. zgrzyta tylko po przejsciu pozniej jak jezdze na danym zakresie jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 8 Stycznia 2015 MrRadny69 wysłałem ci numer na PM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrRadny69 0 Napisano 15 Stycznia 2015 MrRadny69 wysłałem ci numer na PM Niestety nie dostałem zadnej wiadomosci.Moj nr 500144742 - dzwon. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mały 85 0 Napisano 21 Stycznia 2015 Witam, Mam taki problem w mf 6120 pipczy rewers i mruga czerwona dioda kierunku jazdy do tyłu, rewers działa poprawnie przód tył przerzuca , tylko non stop mruga i pipczy, regulowałem pozycjoner ale nic z tego, ponoć trzeba skalibrować ustawienie rewersu, robił ktoś coś takiego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek6678 0 Napisano 26 Stycznia 2015 Witam. Mam takie pytanie posiadam MF 3070 i pod kabiną gdzie łaczy sie wajcha do zmiany biegów ze szkrzynią mam chyba luzy bo tak przy zmianie 1,2,3,4 trzeba mieszać troszkę. I jeszcze jest takie coś jak przesjcie z tej wajchy zmiany biegów do tej skrzyni i jakby tam był większy luż. Co mam zrobić żeby tego sie pozbyć. Nic nie zgrzyta ani nic tylko tak wiekszy luz na tych łączeniach jest. Niedługo podeśle zdjęcia lub filmik jak to chodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flamenko 0 Napisano 26 Stycznia 2015 witam. koledzy moze podpowiecie dlaczego massey wersja 62xx szarpie przy zmianie kierunku jazdy . rewers elektrohydrauliczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ubryszek 0 Napisano 6 Lutego 2015 Witam, pisał już ktoś wcześniej o problemie z napędem, też posiadam MF8120 i mam teraz ten sam przypadek, odpalam napęd załączony kontrolka nie świeci, jak trochę się rozgrzeje to działa normalnie, ale czasem np. podczas orki chwilowo rozłącza. Jeśli ktoś poradził sobie z problemem i mógłby coś podpowiedzieć to byłbym wdzięczny, teraz zima to można spokojnie pogrzebać przy ciągniku Z góry dzięki i czekam na (p)odpowiedź.pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 7 Lutego 2015 Co rozumiesz przez szarpie? bez sprzęgła zmieniasz? czy podczas jazdy? A tam nie ma przypadkiem rewersu "konwencjonalnego" zmienianego tylko na postoju (fakt że hydraulicznego) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flamenko 0 Napisano 7 Lutego 2015 Szrpanie jest takie ze np jadąc do tyłu na pierwszym biegu i przełoze rewers do przodu to traktor zatrzymuje sie i słychać jakieś uderzenie i szarpnie i wtedy jedzie do przodu. nie ma płunnego ruszania nawet z miejsca tylko słychac uderzenie i szarpniecie.rewers jest elektrochydrauliczny bez sprzegła. Sprzegla uzywa sie tylko do biegów głownych .Półbiegi zmieniaja sie płynnie nie ma szarpniecia przy zmianie czy z A na B, C ,D lub odwrotnie przy zwalnianiu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flamenko 0 Napisano 7 Lutego 2015 Szrpanie jest takie ze np jadąc do tyłu na pierwszym biegu i przełoze rewers do przodu to traktor zatrzymuje sie i słychać jakieś uderzenie i szarpnie i wtedy jedzie do przodu. nie ma płunnego ruszania nawet z miejsca tylko słychac uderzenie i szarpniecie.rewers jest elektrochydrauliczny bez sprzegła. Sprzegla uzywa sie tylko do biegów głownych .Półbiegi zmieniaja sie płynnie nie ma szarpniecia przy zmianie czy z A na B, C ,D lub odwrotnie przy zwalnianiu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach