fjut 0 Napisano 1 Maja 2016 Gdy zapnie grupę reszta dziala .da się tak jeździć ? Można odkręcić ta klapę bez spuszczania oleju . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 5 Maja 2016 Mielisz synchronizatory albo nakrętkę, ale od biedy się da;) zależy ile to tam trzyma;) tego nie zobaczysz przez tą kalpę, jak masz mało oleju to odkręcisz, jak nie to najedz tylnym kołem na klocek;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek6150 0 Napisano 12 Lipca 2016 Mam problem w 6150 po zakupie pozmieniałem wszystkie oleje i filtryale po nagrzaniu pojawiają mi się takie problemu jak samoczynne właczenie i wyłączenie wałka. po zmianie rewersu z przodu na tył tak jak by blokowało koła. samoczynne włączenie przedniego napędu i takie nagłe przyśpieszenie. oraz po maxymalnym skręcie kół. nagle silnik jak by miał ciężo szarpie i po wciśnięciu sprzegła niema tak jak by luzu tylko odrazu staje ? to co może być rozważe każde pomocne odpowiedzi. jeżeli ktoś pomoże to się odwdzięcze ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
proMateusz 0 Napisano 21 Sierpnia 2016 Gustlik, jaki koszt zdjecia blokady predkosci w 6170? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flamenko 0 Napisano 20 Września 2016 koledzy czy ortientuje sie ktos jak skalibrowac skrzynie biegów mf 6260 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karolekm88 0 Napisano 28 Września 2016 Witam mam problem z rewersem w MF 6150 nie chce się przełączać tylko piszczy dopiero jak wyrzuce biegi na luz to przeskakuje. A także jak odpale MF na luzie to czasem bardzo ciężko jest wrzucić jakiś bieg. Czy ktoś może mi pomóc czy to jakiś czujnik czy sprzęgło a może wogole coś innego??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
borus 0 Napisano 7 Lutego 2017 Witam mam problem z rewersem w MF 6150 nie chce się przełączać tylko piszczy dopiero jak wyrzuce biegi na luz to przeskakuje. A także jak odpale MF na luzie to czasem bardzo ciężko jest wrzucić jakiś bieg. Czy ktoś może mi pomóc czy to jakiś czujnik czy sprzęgło a może wogole coś innego??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
borus 0 Napisano 7 Lutego 2017 jak jest zimny olej to cos tam ciagnie ale słychac jak sie slizga tarczki były wymieniane przez 2 dni było ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maksiu432 0 Napisano 7 Lutego 2017 Też wydaje mi się że to będzie udany zakup. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 26 Lutego 2017 karolekm88, zapowietrzone sprzęgło?Marek6150, pompa ma dość i ktoś coś w elektronice pokombinował dodatkowo?flamenko - skalibrować, czyli?borus - przeciek na uszczelnieniu półbiegu, przeciek na elektrozaworze? - nad tym muszę pomyśleć;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boss999 0 Napisano 2 Marca 2017 Witam Zakupiłem MF 6170 i mam taki problem że wycieka olej jak widać na foto. Jest to po prawej stronie w przedniej części skrzyni, przy trójniku do którego wkręcony jest akumulator ciśnienia. Czy to jakaś zaślepka? Jest tam oring czy jakieś inne uszczelnienie można to rozebrać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flamenko 0 Napisano 6 Marca 2017 kalibruje sie skrzynie w ciagniku nh case ale nie wiem czy robi sie to w massey fergusonie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 11 Marca 2017 Czy kalibracja rewersu, a kalibracja skrzyni biegów, to to samo? Bo rerwers kalibruje się na pewno, a sposób uzależniony jest od numeru seryjnego lub modułu (komputera) . Widziałem jak robił to serwisant z Masseya 8 lat temu gdy wymieniał komputer w 6150. Ostatnio tłumaczyłem kawałek książki serwisowej w tym temacie i coś tam kalibrowałem, gdy musiałem wymienić uszczelniacze na zół/zającu i gdy nawet poprawne ustawienie napięcia na rewersie (po zdjęciu dekla, naprawie i ponownym złożeniu) nie powodowało poprawnego jego przerzucania przód/tył. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol89pp 0 Napisano 14 Marca 2017 Witam. Mam problem z massey ferguson 6499 tier 2 bez commonrail. 2005 rok prod. z panelem GTA. Problem polega na tym, że jak jest zimny olej w skrzyni to ciągnie go do przodu. Biegi i rewers są w pozycjach neutralnych. Gdy się rozgrzeje 5-10 min problem znika. Na zimnym oleju też ciężko wrzucić jakikolwiek bieg. Po lekkim rozgrzaniu oleju wszystko jest w porządku. Co może być przyczyną? Olej w skrzyni nie był wymieniany bo dopiero go kupiłem . Pomoże kalibracja sprzęgła i rewersu? I jak to zrobić?Jaka może być inna przyczyna? Proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 15 Marca 2017 ... a na jakim oleju jeździsz teraz, a na jaki chcesz zmienić? Jaki zamierzasz wlać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol89pp 0 Napisano 16 Marca 2017 nie wiem na jakim jeżdżę bo dopiero go kupiłem. Będę lał Fuchs Agrifarm 10W30. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 16 Marca 2017 ... czyli kupowałeś /sprawdzałeś go przed zakupem tylko "na ciepło" ? Sorry taki mamy Klimat i za gęsty olej może czasem dawać takie objawy i w niskich temperaturach jakby coś próbowało ciągnąć nasz ciągnik. Ale przyczyna może być inna. Sprzedający/Poprzednik wlał gęstszy olej , żeby ... (pewnie koledzy z Forum coś dopiszą w miejsce kropek) Ten olej, który zamierzasz wlać - markowy, ja jeżdżę na 10W40 i na zimnym, w zimie czuję tylko lekkie drgnięcie/pociągnięcie wbijając bieg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol89pp 0 Napisano 23 Marca 2017 Nie. Kupowałem go na zimno za tak śmieszne pieniądze, że nie liczyłem że wszystko jest ok. Liczyłem, że max 10 tyś będzie trzeba w niego wsadzić żeby doprowadzić do kultury. Na razie włożyłem 300 zł i wszystko śmiga oprócz tego ciągnięcia na zimno. A co do tych kropek to nie jest to pierwszy ciągnik jaki kupuję do remontu i nie są mi straszne roboty typu nieszczelności, naprawa dynashift czy pomp hydraulicznych itp. Ale uprzedzę od razu odpowiedzi: przed zakupem pomierzyłem wszystkie ciśnienia i wszystko jest ok. Traktor całą jesień tak przepracował i nadal chodzi. Grzebałem przy kalibracji sprzęgła ale znacznie się nie poprawiło.Trzeba do tego kogoś z miernikiem bo tam jest kilka czujników i trzeba je umiejętnie dopasować do siebie a ja niestety nie posiadam takiego miernika. Moim zdaniem to coś z wysprzęglaniem na pozycji ,,N" bo jak ma wbite bieg to go ciągnie a jak nie mam wbite biegu a jest na dźwigni do przodu albo do tyłu to go nie ciągnie. Co do tego pociągnięcia tego biegu to na zimnym to tragedia żeby wbić ale siłowo idzie, jak się rozgrzeje to czuję tylko delikatne pociągnięcie. Może tarczki na dynashift ciągną na zimnym oleju bo tak jak mówisz jest za gęsty. Bo wałęk od dynashift jest zamontowany w tarczę sprzęgłową. Źle wyspręgla na N, lekko trzyma na tarczy wtedy i ciągnie na tarczkach dynashift no i jedzie sam. Co kolego o tym myślisz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 23 Kwietnia 2017 Witam ja mam mf-a 6140 i miałem podobny problem z tym ciągnięciem sprzęgła a zwłaszcza w zimie rozebrałem sprzęgło sprzęgło wielotarczowe mokre jest tam tarcza która jest przykręcona na trzy śrubki te śrubki były odkręcone i podczas wysprzęglania tarcze nie były rozłączane po prostu sklejone przez olej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zolwik1990 0 Napisano 3 Maja 2017 Witam posiadam mf 3085 i po wciśnięciu hamulca prawego słychać dziwne odgłosy nawet gdy ciągnik jest zatrzymany. Hamulce są hydrauliczne. Co to moze być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kongponleu88 0 Napisano 30 Czerwca 2017 Gdy zapnie grupę reszta dziala .da się tak jeździć ? Można odkręcić ta klapę bez spuszczania oleju . โกเด้นสล็อตgclub Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aostry 0 Napisano 23 Sierpnia 2017 Witam! W moim MF 390T podczas jazdy lub podczas pracy przy wysokich obrotach zaczyna się świecić ta oto kontrolka. Co może ona oznaczać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aostry 0 Napisano 23 Sierpnia 2017 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 4 Września 2017 jest to kontrolka od zapchania filtra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mariusz1986 0 Napisano 15 Stycznia 2018 Witam, mam problem przy odpalaniu traktora massey ferguson 6170 mrugają kontrolki A i D jednocześnie od pół biegów, a po chwili mrugają juz wszystkie czyli AB i CD. A przy EHR mruga czerwona diodka z wykrzyknikiem. Czy ktoś wie co się dzieje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach