Czarcik 0 Napisano 22 Stycznia 2007 sprzedam massey fergusona z 91 roku za 31tys tylko nie działa układ podnoszenia ciegieł i nie przełącza z polowych na szosowe numer tel. 504289088 woj. dolnosląskie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 22 Stycznia 2007 sprzedam massey fergusona z 91 roku za 31tys tylko nie działa układ podnoszenia ciegieł i nie przełącza z polowych na szosowe numer tel. 504289088 woj. dolnosląskie dobrze że silnik jeszcze pali fajne ogłoszenie złota czcionka dla tego pana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 22 Stycznia 2007 sprzedam massey fergusona z 91 roku za 31tys tylko nie działa układ podnoszenia ciegieł i nie przełącza z polowych na szosowe numer tel. 504289088 woj. dolnosląskie dobrze że silnik jeszcze pali fajne ogłoszenie złota czcionka dla tego pana zeby go zrobić trzeba dołozyć 20 tys+31 tys=50tys hhaa hhaaa hhhaa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturo177 0 Napisano 22 Stycznia 2007 mam fergusona FM-235 i jezeli go zapalam gdy jest zimny to krece około 1min30sek akumulator mam nowy rozrusznik tez jest ok on ma juz 20lat i ani jednej awarii jest konserwowany po prostu dbam o niego a tu teraz takie cos . Ktos mi mowił ze jest to sprawka zaworka ktory jest w pompie paliwowej i on nie trzyma cisnienia podczas zapalania...;/ prosze o omoc bo nie wiem co go boli;/ dzieki z gory;) prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erdem 0 Napisano 22 Stycznia 2007 mam fergusona FM-235 i jezeli go zapalam gdy jest zimny to krece około 1min30sek akumulator mam nowy rozrusznik tez jest ok on ma juz 20lat i ani jednej awarii jest konserwowany po prostu dbam o niego a tu teraz takie cos . Ktos mi mowił ze jest to sprawka zaworka ktory jest w pompie paliwowej i on nie trzyma cisnienia podczas zapalania...;/ prosze o omoc bo nie wiem co go boli;/ dzieki z gory;) prosze o pomocW czasie gdy kręcisz rozrusznikiem puszcza dym i jakiego koloru ?czy wogóle nie dymi?I jakiego koloru jest dym po zapaleniu?Może poprostu wtryskiwacze ci siadły.Albo pompka zasilajaca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzej2110 0 Napisano 22 Stycznia 2007 u mnie jak pale w go w czasie mrozu to puszcza biały dym i jest problem żeby cłapał ale jak już złapie to wszystk jest ok (po paru minutach moge zgasić i nawet jak chwile postoi to już pali bez problemu. Wtryski był zmieniane jakeś 2 lata temu. Przebieg 4000 mth. czy może to być wina zaworów? w istrukcji pisze aby sprawdzać ustawienie co 500 mth a ja jeszcze tam nie zaglądałem. (u-3512) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiler666 0 Napisano 23 Stycznia 2007 Własnie u mnie tak samo. Mam fergusona 3070 gdy podgazuje i puszcze gaz to na koncu puszcza bialy dym czego to moze byc oznaka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiler666 0 Napisano 23 Stycznia 2007 Własnie u mnie tak samo. Mam fergusona 3070 gdy podgazuje i puszcze gaz to na koncu puszcza bialy dym czego to moze byc oznaka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrzysiekMF 0 Napisano 23 Stycznia 2007 Ja mam MF 3125 i odśnieżam nim od 4-5 lat przy mrozie -30 stopni zostawiony na polu są trzy obroty rozrusznika i Pali bez problemów. A mam 7500mth ale orginalnego przebiegu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emil201 0 Napisano 23 Stycznia 2007 U mnie mf 3060 zaczyna trzeci sezon. I też jest problem z paleniem w mróz(jak jest temperatura dodatnia pali lzej) . długo trzeba kręcić. też dymi na biało zanim zapli. a jak odpali to potem juzma lekko za następnym razem. Najprawdopodobnie jest to wina słabego sprężania bo na zegarze już ponad 8300 mth.Trzeba by było wymienić tuluje i pierścienie i głowice zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozekrej 0 Napisano 23 Stycznia 2007 mam fergusona FM-235 i jezeli go zapalam gdy jest zimny to krece około 1min30sek akumulator mam nowy rozrusznik tez jest ok on ma juz 20lat i ani jednej awarii jest konserwowany po prostu dbam o niego a tu teraz takie cos . Ktos mi mowił ze jest to sprawka zaworka ktory jest w pompie paliwowej i on nie trzyma cisnienia podczas zapalania...;/ prosze o omoc bo nie wiem co go boli;/ dzieki z gory;) prosze o pomoc może siadła ci swieca płomieniowa w kolektorze ja miałem podobne objawy po wymianie swiecy problem znikł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erdem 0 Napisano 23 Stycznia 2007 Cytat z Profi."Białe zabarwienie dymu moze być wywołane przez wode dostajaca sie z układu chłodzenia do komory spalania.Dzieja sie tak gdy uszkodzeniu ulegnie uszczelka lub powierzchnia głowicy.Przyczyną takich objawów mogą być porowate gumowe uszczelki wokół tulei cylindrowych lub nieszczelności na mocowaniu tulei cylindrowych"Ja dodał bym jeszcze wode w paliwie ale w takim przypadku długo wtryskiwacze by nie wytrzymały i musiał by być uszkodzony filtr paliwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 23 Stycznia 2007 Ja mam MF 3125 i odśnieżam nim od 4-5 lat przy mrozie -30 stopni zostawiony na polu są trzy obroty rozrusznika i Pali bez problemów. A mam 7500mth ale orginalnego przebiegu Mysle że troche przesazdziłes ztym zapananiem bezproblemu na 30 stopniowyn mrozie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 23 Stycznia 2007 U mnie mf 3060 zaczyna trzeci sezon. I też jest problem z paleniem w mróz(jak jest temperatura dodatnia pali lzej) . długo trzeba kręcić. też dymi na biało zanim zapli. a jak odpali to potem juzma lekko za następnym razem. Najprawdopodobnie jest to wina słabego sprężania bo na zegarze już ponad 8300 mth.Trzeba by było wymienić tuluje i pierścienie i głowice zrobić.moj MF do -5 stopni pali bezproblemu -10 stopni -15 stopni bardzo cierzko a przy -20 pewnie bym go juz nieodpalił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 23 Stycznia 2007 Wrzątek do chłodnicy i nie ma opcji nawet przy -30. I nie rozumiem tych dla których jest to problem wszak 5 minut roboty i zero giełdania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzej2110 0 Napisano 23 Stycznia 2007 a jak się jeździ na płynie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erdem 0 Napisano 23 Stycznia 2007 a jak się jeździ na płynie?Nie ma różnicy woda czy płyn efekt jest ten sam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 23 Stycznia 2007 No właśnie nie rozumiem takich ludzi:/ W sezonie mrozów wylać płyn i przechować go a zalewać wodę.Przecież spuścić wodę na noc to nie problem (no chyba, że ktoś ma problemy z pamięcią) a z zalaniem 5 minut roboty(korek kładzie się na siedzeniu, żeby nie zapomnieć). A ile dłużej pożyją akumulatorki i rozrusznik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzej2110 0 Napisano 23 Stycznia 2007 No ale jak bym miał wylewać płyn na zime to bym go już wcale nie wlewał. Kiedyś do ciapka specialnie na zime wlałem płyn bo był codzienie potrzebny a wlewanie i spuszczanie wody każdego dnia mi niepasi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 23 Stycznia 2007 Co kto lubi... Ja wole poświęcić te 5 minut i się o nic nie martwić. I jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się zapomnieć o wypuszczeniu bądż zalaniu. A jakie fajne uczucie kiedy przy -30 pali na dotyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzej2110 0 Napisano 23 Stycznia 2007 wode mam w ciapku ktury jest używany 1 na tydzeń-dwa, ale 3512 odpalam codzienie i na płynie chodzi od nowości. ps. byłwymieniany oczywiście Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 23 Stycznia 2007 Tylko jak jest -30 stopni i zalejesz wode nawet i gorąco to gdy masz termostat to ci w chłodnicy zamarznie po jakims czasie bo termostat niepusci nawet motor sie dobrze nierozgzeje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 23 Stycznia 2007 gdy masz termostat No właśnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrzysiekMF 0 Napisano 23 Stycznia 2007 Ja mam MF 3125 i odśnieżam nim od 4-5 lat przy mrozie -30 stopni zostawiony na polu są trzy obroty rozrusznika i Pali bez problemów. A mam 7500mth ale orginalnego przebiegu Mysle że troche przesazdziłes ztym zapananiem bezproblemu na 30 stopniowyn mrozie Zeszłej zimy były u mnie mrozy po około -35 stopni i Mf niesprawiał mi trudności z Paleniem na nich Mówie serj bo poco komus kit wciskać.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 23 Stycznia 2007 Ja mam MF 3125 i odśnieżam nim od 4-5 lat przy mrozie -30 stopni zostawiony na polu są trzy obroty rozrusznika i Pali bez problemów. A mam 7500mth ale orginalnego przebiegu Mysle że troche przesazdziłes ztym zapananiem bezproblemu na 30 stopniowyn mrozie Zeszłej zimy były u mnie mrozy po około -35 stopni i Mf niesprawiał mi trudności z Paleniem na nich Mówie serj bo poco komus kit wciskać.. myśle ze -35 stopni to olej w motorze i skrzyni jest tak gęsty że nawet nowy akumlator miałby problem z kręceniem i przełamaniem kompresji ; ale skoro mówisz że palisz to pewnie tak jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach