herki 0 Napisano 14 Marca 2007 Olej jest właściwy w miarę świerzy czy chodzi o oringi w pompie?Czy to jest dużo roboty z wymianą takich oringów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazur20gd 0 Napisano 15 Marca 2007 witam wszystkich mam wielki problem z moim mf 3635, dynashift, stracił wsteczny bieg i nie wiem co jest grane a mechanicy nie widza przyczyny.....podpowiedzcie gdzie szukać, co to moze być??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michcio123 0 Napisano 15 Marca 2007 Poradzcie mi gdzie można kupić jakieś lepsze jakosciowe pierscienie tłokowe do fergusona 255 rocznik 1986 najlepiej jakis link do sklepu internetowego lub tp. Pozdro...! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
globus0007 0 Napisano 15 Marca 2007 Witam i pozdrawiam wszystkich. Prosze o pomoc chcem kupić jakiś ciągnik od 160 do 190 koni. Myślałem o 3660, 3670, 3680 albo 3690. Jak ktoś ma jednego z nich to napiszcie coś o nich jak możecie. Czy może kupić jakiś inny np. Fenda, John Deera, albo Deutz-Fahra???? Jak tam się sprawują te ciągniki, ile palą, i czy się psują??? Jak ktoś może ta proszę o odpowiedź. Zgóry dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kalor 0 Napisano 16 Marca 2007 Czy wie ktoś może dlaczego nie idzie wyłączyć wałka w mf 3060 Jak wajcha jest w pozycji wyłączenia to kontrolka gaśnie ale wałek chodzi nadal i słychać jakieś grochotanie. Jak by ktoś wiedział co jest tego przyczyną to proszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafik256 0 Napisano 16 Marca 2007 Witam i pozdrawiam wszystkich. Prosze o pomoc chcem kupić jakiś ciągnik od 160 do 190 koni. Myślałem o 3660, 3670, 3680 albo 3690. Jak ktoś ma jednego z nich to napiszcie coś o nich jak możecie. Czy może kupić jakiś inny np. Fenda, John Deera, albo Deutz-Fahra???? Jak tam się sprawują te ciągniki, ile palą, i czy się psują??? Jak ktoś może ta proszę o odpowiedź. Zgóry dziękuję. Te modele które tu podajesz mają od 130 do 160 KM a nie od 160 do 190. Sprawdz sam http://www.tractordata.com/td/massferg.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 16 Marca 2007 Czy wie ktoś może dlaczego nie idzie wyłączyć wałka w mf 3060 Jak wajcha jest w pozycji wyłączenia to kontrolka gaśnie ale wałek chodzi nadal i słychać jakieś grochotanie. Jak by ktoś wiedział co jest tego przyczyną to proszę o pomoc.odłoncz przewód od elektrozaworu pierwszy lub drugi od góry dokładnie niepamiętam a ztym gruchaniem to tak jest w większości MFów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cesiek 0 Napisano 16 Marca 2007 Czy wie ktoś może dlaczego nie idzie wyłączyć wałka w mf 3060 Jak wajcha jest w pozycji wyłączenia to kontrolka gaśnie ale wałek chodzi nadal i słychać jakieś grochotanie. Jak by ktoś wiedział co jest tego przyczyną to proszę o pomoc.Umnie było tak samo, więc wziąłem kantóweczke drewnianą i przytrzymałem wałek. Zatrzymał się. Sądzę, że przyczyną obrotów wałka są właściwości hydrokinetyczne oleju. Gdyż bezpośrednio po uruchomieniu motoru, wałek na początku obraca się bardzo niemrawo, aby po chwili nabrac większej prędkości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gedii 0 Napisano 17 Marca 2007 czy ktoś przerabiał zawory sterujące hydrauliką dodatkową obciążone sprężyną (standardowe) poprzez dodanie cześći o numeże katalogowym 1672 123 M91.jeśli tak to czy to przerobienie da mi taki efek jak np. zawory w JD o symbolu 200 znaczy tak żeby dzwignia się blokowała(i był ciągły przepływ oleju) i sama nie wracała do neutralnego położenia.czy musze kupić specjalny zawór do silników hydraulicznych?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Czarcik 0 Napisano 17 Marca 2007 Koledzy powiedzcie mi mam fergusona 3070 i czy reguluje sie w nim cisnienie pompy olejowej??? bo wykrecilem ten czujnik od cisnienia w skrzyni w wkrecilem zegar to pokazalo mi 16 atmosfer ile tam powinno byc i jak mozna wyregulowac z góry dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 17 Marca 2007 Koledzy powiedzcie mi mam fergusona 3070 i czy reguluje sie w nim cisnienie pompy olejowej??? bo wykrecilem ten czujnik od cisnienia w skrzyni w wkrecilem zegar to pokazalo mi 16 atmosfer ile tam powinno byc i jak mozna wyregulowac z góry dzieki instrukcja mówi że ma byc 170 barów czyli 17 atmosfer. wychodzi ze masz bardzo dobre cisnienie aregulacji niema żadnej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuba316 0 Napisano 19 Marca 2007 WITAM!!! ZAMIERZAM KUPIĆ MF 3080 Z 91r.(i jestem calkiem zielony ) CZY DUZA JEST W NIM AWARYJNOSC???(slyszalem ze podobno psuja sie skrzynie) I JAKIE KOSZTY NAPRAW I CZESCI??? I MA ON JAKIS KOMPUTER??? Z GORY DZIEKI ZA ODP POZDRAWIAMkuba316 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek_rolnik 0 Napisano 20 Marca 2007 KOMPUTER MA NAPEWNO A SKRZYNIE MAJA JAKAS WADE SERYJNA I KAZDY TEGO TYPU MF MA WADE SKRZYNI Z TYM ZE W JEDNYCH CHRZANI SIE WCZESNIEJ A W INNYCH POZNIEJ!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jonpro 0 Napisano 20 Marca 2007 a co powiecie o mf 675 taki by mi pasowal ale te czesci chociaz jak sie trafi na ok to nie zawsze sie psuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacek1036 0 Napisano 21 Marca 2007 Witam. Mam MF 3070 i mam taki problem. Przy wysprzęgleniu do zapalania zapala sie kontrolka na konsoli oraz kontrolka ta od zająca przy lewarku. Po zapaleniu ciąnika powinna zgasnąć tylko ta na konsoli a ta przy lewarku powinna się swiecić a tu gasną obydwie, i wtedy jak włącze biegi szosowe to bardzo wolno jedzie. Jaka może być przyczyna??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablosum 0 Napisano 21 Marca 2007 WITAM koledzy mam taki problem mf 3065 miesiąc temu wymieniłem świece płomieniową bo była dfo kitu i było ok palił jak złoto a około tygodnia temu wyciągałem pompką zasilającą paliwa bo wymieniałem uszczelkę no i wczoraj i dziś bardzo ciężko mi palił około 10 kręceń roz. czy mógł się zapowietrzyć czy może to wina pompy wtr. bąć wtryskiwaczy może ktoś miał coś podobnego Miron co ty o tym sądzisz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rolnik28 0 Napisano 21 Marca 2007 WITAM mam mf 3655 90 r. stał całą zimę bez akumlatora po odpaleniu na wiosnę na komputerze po prawej stronie nie wyświetla mi żadnych cyferek tylko się świeci jedna kontrolka z tego co się dowiedziałem że mógł stracić program z braku zasilania czy ktoś wie coś więcej na ten temat i ewentualnie o kosztach naprawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tolekb20 0 Napisano 22 Marca 2007 Witam serdecznie mam problemy z hydraulika w Massey Ferguson 3055. Mianowicie w ciagniku chodzilo wszystko dobrze i z minuty na minute zaczol tracic wspomaganie podnosnik ogolnie wszystko co jest zwiazane z hydraulika. Zostal wymieniony filtr odpowietrzony i nadal jest to samo. Nie dziala sprzeglo nie dzialaja biegi ani wyzej wymienione Podzespoly. Gdzie mam szukac przyczyny i jak to rozwiazac?? Czekam na odpowiedzi[/b] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tolekb20 0 Napisano 22 Marca 2007 Witam serdecznie mam problemy z hydraulika w Massey Ferguson 3055. Mianowicie w ciagniku chodzilo wszystko dobrze i z minuty na minute zaczol tracic wspomaganie podnosnik ogolnie wszystko co jest zwiazane z hydraulika. Zostal wymieniony filtr odpowietrzony i nadal jest to samo. Nie dziala sprzeglo nie dzialaja biegi ani wyzej wymienione Podzespoly. Gdzie mam szukac przyczyny i jak to rozwiazac?? Czekam na odpowiedzi[/b] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 22 Marca 2007 Witam serdecznie mam problemy z hydraulika w Massey Ferguson 3055. Mianowicie w ciagniku chodzilo wszystko dobrze i z minuty na minute zaczol tracic wspomaganie podnosnik ogolnie wszystko co jest zwiazane z hydraulika. Zostal wymieniony filtr odpowietrzony i nadal jest to samo. Nie dziala sprzeglo nie dzialaja biegi ani wyzej wymienione Podzespoly. Gdzie mam szukac przyczyny i jak to rozwiazac?? Czekam na odpowiedzi[/b]zacznij od zmiezenia cisnienia w chydraulice Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tolekb20 0 Napisano 22 Marca 2007 Miernik cisnienia bede mial dopiero jutro. I teraz powiedz czego mam sie spodziewac przy niskim cisnieniu co moze byc przyczyna?? A co moze byc przyczyna gdy cisnienie bedzie odpowiednie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablosum 0 Napisano 22 Marca 2007 -------------------------------------------------------------------------------- WITAM koledzy mam taki problem mf 3065 miesiąc temu wymieniłem świece płomieniową bo była dfo kitu i było ok palił jak złoto a około tygodnia temu wyciągałem pompką zasilającą paliwa bo wymieniałem uszczelkę no i wczoraj i dziś bardzo ciężko mi palił około 10 kręceń roz. czy mógł się zapowietrzyć czy może to wina pompy wtr. bąć wtryskiwaczy może ktoś miał coś podobnego Miron co ty o tym sądzisz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafik256 0 Napisano 23 Marca 2007 Witam. Mam MF 3070 i mam taki problem. Przy wysprzęgleniu do zapalania zapala sie kontrolka na konsoli oraz kontrolka ta od zająca przy lewarku. Po zapaleniu ciąnika powinna zgasnąć tylko ta na konsoli a ta przy lewarku powinna się swiecić a tu gasną obydwie, i wtedy jak włącze biegi szosowe to bardzo wolno jedzie. Jaka może być przyczyna??? sprawdz okablowanie przy autotronic tzn konsolę pod podłogą. Codzi mi tu głównie o kostkę która jest wysunie ta najbardziej do przodu siągnika. Zwróć szczególną uwagę na kabel przewodzący impulsacje ze sprzęgła jest on chyba pomarańczowy i będzie w rzędzie skrajnym od przodu ( prawym patrząć z poku ciągnika) i 3 miejscu licząc w stronę skrzyni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
globus0007 0 Napisano 24 Marca 2007 Witam i pozdrawiam wszystkich. Prosze o pomoc chcem kupić jakiś ciągnik od 160 do 190 koni. Myślałem o 3660, 3670, 3680 albo 3690. Jak ktoś ma jednego z nich to napiszcie coś o nich jak możecie. Czy może kupić jakiś inny np. Fenda, John Deera, albo Deutz-Fahra???? Jak tam się sprawują te ciągniki, ile palą, i czy się psują??? Jak ktoś może ta proszę o odpowiedź. Zgóry dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rolnik28 0 Napisano 25 Marca 2007 Witam i pozdrawiam wszystkich. Prosze o pomoc chcem kupić jakiś ciągnik od 160 do 190 koni. Myślałem o 3660, 3670, 3680 albo 3690. Jak ktoś ma jednego z nich to napiszcie coś o nich jak możecie. Czy może kupić jakiś inny np. Fenda, John Deera, albo Deutz-Fahra???? Jak tam się sprawują te ciągniki, ile palą, i czy się psują??? Jak ktoś może ta proszę o odpowiedź. Zgóry dziękuję. jeśli zależy ci na komforcie i na przyjemności z pracy to polecam MFa jeśli na małym zużyciu paliwa i bezawaryjności to zdecydowanie fendtdeutz fara bym odradzał tymi trzema ciągnikami pracuje więc taka jest maja opinia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach