erdem 0 Napisano 18 Września 2007 Witam. Mam taki problem z moim MF 3070 a mianowicie chodzi przez np 3 dni bez zarzutu a na czwarty dzien sie zapowietrzy. Dodam że filtr zalozylem nowy i wymylem bak. Jaka może byc przyczyna??? Prosze o pomocSpróbuj dokręcić przewody paliwowe lub nawet całkowicie wymienic gumki uszczelniające na tych przewodach doprowadzających paliwo do pompki zasilajacej filtra i pompy ,powinny pasować od polskich MFów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MF_3115 0 Napisano 19 Września 2007 Witam Mam MF 3115 od nie dawna i jest problem. Wszystko w nim było OK az do momentu kiedy przestały działać półbiegi. Gdy stoje w miejscu i włacze przycisk półbiegi i chce ruszyć to ciągnik po kilku centymetrach staje i słychac głośny świst w skrzyni. Tak samo działo sie w czasie jazdy. Gdy je właczyłem odrazu stawał w miejscu i głośny świst. Dolałem oleju do skrzyni i w czasie jazdy gdy włacze półbiegi to jest ok ale z miejsca to nie chce ruszyć. Natomiast do tyłu w czasie jazdy tez odrazu staje w miejscu. Zaznaczam ze oleju jest wystarczająco w skrzyni. zalany jest Turdusem. Co tam sie moze dziać i czy idzie to naprawić Drugi problem to niedługo po tym nie moge właczyc trzeciego biegu bo mi wciąż wyskakuje. Jaka tego jest przyczyna. znawców prosze o ddpowiedż. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomgli 0 Napisano 19 Września 2007 turdus to nie zbyt dobry olej, ten swist to prawdopodobnie masz zjechane tarczki sprawdz cisnienie w skrzyni , jak jest zbyt male to to nie dociska a najlepiej jakbys mierzyl i w tym czasie zmienial polbiegi a wyskakuje 3 bieg to i tak skrzynia do remontu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
globus0007 0 Napisano 20 Września 2007 Witam, może mi ktoś powiedzieć coś o MFach 3670 lub 3680? Mianowicie awaryjność i spalanie i ceny części> dziękuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matiizz 0 Napisano 20 Września 2007 Mam zamiar kupić ciągnik 3060 i stąd moje pytanie czy opłaca się inwestować w tę sprzęt?Prosze o informacje na jego temat wszystkie za i przeciw.Ewntualnie coś inego w jego miejsce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jan222 0 Napisano 20 Września 2007 Panowie, mam taki problemik a mianowicie dlaczego jak włącze wałek WOM to nie działa mi półbieg (na przyspieszeniu wszystko gra ale jak włącze półbieg ciągnik staje nie może się poradzić jak dam gazu jest lepjej) tak jakby gdzieś w hydraulice olej uciekał i nie wystarczy na 2 urządzenia, bez włączonego WOM półbiegi grają jak marzenie, aha może związek z tym ma WOM który pod większym obciążeniem poprostu staje....? w takich sytuacjach dawałem gazu i zaczynał się obracać. Moje przypuszczenia są takie, że poszły uszczelniacze załączające siłownik sprzęgłowy załączający WOM i olej po prostu ucieka i nie ma siły dociskać tarczek, ale czy to może mieć bezpośredni związek z tymi półbiegami. Aha i jak wyjąć ten załącznik WOMu bo jest tam taka jedna śruba ale ona za cholerę nie chce mi się obrucić a ja boję się ją urwać - tak to bym to wyciągnął i wymienił uszczelniacze i sprawdził czy to cała tego przyczyna. Dla zainteresowanych mogę przesłać zdjęcia tego całego sprzęgiełka WOMu. Aha czy w każdym MFie na przyspieszaczu słychać głośne mruczenie skrzyni, czy to te satelity (małe trybiki w speedshifcie) robią tyle szumu?? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tony 0 Napisano 24 Września 2007 Moim zdaniem jakby poszły uszczelniacze to WOM lub wzmacniacz momentu w ogóle by się nie załączył, po prostu pompa może być już podjechana i na wolnych obrotach nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia żeby "obsłużyć" dwa urządzenia. Ja mam podobną usterkę i jak włączam WOM i przedni napęd to wzmacniacz momentu zadziała przy dużo wyższych obrotach albo jak jadę z napędem i wzm. momentu to WOM włącza się z bardzo dużym opóźnieniem.Ogólnie mówiąc myślę że to słaba pompa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jan222 0 Napisano 24 Września 2007 A czy jak WOM ma ciężko np w prasie rolującej to na niższych obrotach silnika potrafi Ci wogóle się zatrzymać? pozdr. Moim zdaniem jakby poszły uszczelniacze to WOM lub wzmacniacz momentu w ogóle by się nie załączył, po prostu pompa może być już podjechana i na wolnych obrotach nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia żeby "obsłużyć" dwa urządzenia. Ja mam podobną usterkę i jak włączam WOM i przedni napęd to wzmacniacz momentu zadziała przy dużo wyższych obrotach albo jak jadę z napędem i wzm. momentu to WOM włącza się z bardzo dużym opóźnieniem.Ogólnie mówiąc myślę że to słaba pompa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tony 0 Napisano 26 Września 2007 Nie miałem takiego przypadku ale myślę że przy niskim ciśnieniu (małych obrotach) jest to możliwe. A nie świeci Ci się kontrolka od niskiego ciśnienia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jan222 0 Napisano 26 Września 2007 Właśnie, że przy tym czujniku ciśnienia jest podpięty jakiś przewodzik, który idzie do masy jak to odłączę to się kontrolka od ciśnienia świeci i nic wtedy nie działa! Nie miałem takiego przypadku ale myślę że przy niskim ciśnieniu (małych obrotach) jest to możliwe. A nie świeci Ci się kontrolka od niskiego ciśnienia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michalgin 0 Napisano 27 Września 2007 Witam. Mam 2 pytanka.Ile może kosztować pompa do hydrauliki w mf 255, i czy oplaca się remontować ten ciągnik, to jest: wymiana wyszystkich zaczepów, blacharka, elektryka no i komplet nowych opon. Całkiem możliwe że coś jeszcze trzeba zrobic. Z gory dziękuje za odpowiedz i pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tony 0 Napisano 28 Września 2007 Właśnie, że przy tym czujniku ciśnienia jest podpięty jakiś przewodzik, który idzie do masy jak to odłączę to się kontrolka od ciśnienia świeci i nic wtedy nie działa! Nie miałem takiego przypadku ale myślę że przy niskim ciśnieniu (małych obrotach) jest to możliwe. A nie świeci Ci się kontrolka od niskiego ciśnienia?Odłączając kabel od czujnika nie możliwe żeby wszystko przestawało działać, może odłączasz kabel od któregoś z elektrozaworów? Generalnie rzecz biorąc radzę sprawdzić dokładnie pompę (ciśnienie jakie daje) ale jeśli na wolnych obrotach owa kontrolka się nie świeci to pompa powinna być ok, problemem mogą być jakieś tarczki sprzęgające ale o tym nie wiem zbyt wiele.Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ulan 0 Napisano 28 Września 2007 Witam! Mam:Katalogi części do:-większości modeli ciągników Massey Ferguson (np. całej serii 30 __ ,np. 3060,3080 itd.)- jak potrzebujesz-zapytaj a ja zobacze czy mam. (Są niestety po angielsku)] -instrukcja obslugi ciagnikow MF seria 30xx (niestety po francusku) -instrukcja obsługi i katalog czesci do ciagnika Ursus MF255 (po polsku) jesli ktos by potrzebowal, oto moj mail: Comp4ct@wp.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrzysiekMF 0 Napisano 2 Października 2007 witam jakim olejem prawidłowo ma być zalana skrzynia w Mfie ?? Prosze o podanie dokładnych symboli. niewiem czy typ ciągnika ma jakies znaczenie ale jesli to chodzi o MF3125. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal w 0 Napisano 5 Października 2007 nowa pompa-2000-2500 regeneracja np.agrotor-tuchola-760 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal w 0 Napisano 5 Października 2007 Do michalgin -zależy ile dałeś za tego 255 a co do pompy jakie są objawy za złe działaniepodnośnika najpierw odpowiada rozdzielacz pod siedzeniem jeżeli zawór w nim jest wybity to nawet najlepsza pompa nie zapewni prawidłowego działania ja mam m.in.45-12 i troszkę z nim nawalczyłem . W moim jest silnik 4 areszta to samo co w 255 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmichalkw 0 Napisano 6 Października 2007 Witam.Mam 17 ha gruntów ornych i obecnie jedynie ledwo ,,cipiącą " c330. Chcę kupić nowy ciągnik (przynajmniej jak dla mnie) o mocy ok 70-90 KM, koniecznie 4x4 i musi to byc maszyna która będzie dobrze współpracowała z TURem. Zastanawiałem sie nad MF 3060, 695 lub podobnych. Tylko ograniczenie mam takie że musi byc to ciągnik za ok 30 tys PLN a wszystkie wymienione przezemnie maszyny mają dość wygórowane ceny i trudno znaleźć odpowiedznią sztuke...;/ Co mi polecacie? Prosze o odpowiedzi. To pilne. Pozdrawiam wink.gif Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacek1036 0 Napisano 7 Października 2007 Witam. Jaka moze byc jeszcze przyczyna tego ze moj MF 3070 przez kilka dni chodzi dobrze a nastepneg dnia sie zapowietrzy??? Dodam ze wymylem bak, zalozylem nowy filtr oraz zalozylem nowe uszczelki.Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erdem 0 Napisano 7 Października 2007 Witam. Jaka moze byc jeszcze przyczyna tego ze moj MF 3070 przez kilka dni chodzi dobrze a nastepneg dnia sie zapowietrzy??? Dodam ze wymylem bak, zalozylem nowy filtr oraz zalozylem nowe uszczelki.PozdrawiamW takim razie sprawdź jeszcze pompke paliwową , zawór zwrotny a nie to wytarło sie takie gówienko w pompie paliwowej i nie trzyma ciścienia ale to juz musi sz pompe wyjmować i do fachowca wieść. A i ja miałem kiedyś taki przypadek ze robilo mi sie podciśnienie w zbiorniku paliwa i pompka nie mogła pociągnąć paliwa , a wystarczy tylko udrożnić otwór powietrzny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek20 0 Napisano 7 Października 2007 U mnie w 3060 przy umiarkowanej pracy było wszystko ok ale jak trochę dostał po garach to zaraz się zapowietrzył . Jle ja się na niego naklolem , a okazało się że w pompce paliwowej jest taki filterek w formie drobniutkiego siteczka i ono było tak zapaprane że paliwo nie nadążało przepływać . Po wyczyszczeniu silniczek pracuje jak ta lala . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal w 0 Napisano 8 Października 2007 Jeżeli filtry są po wymianie a pompka podaje paliwo sprawdz filterek w pompie paliwowej. Znajduje się on na zasilaniu pompy [rurka od filtrów do głowicy pompy] Odkręć rurkę a potem kluczem 24 śrubę na głowicy .jest tam filtr siatkowy .UWAGA żeby jakaś część nóg nie dostała Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ROBERTD 0 Napisano 8 Października 2007 Witam. Jaka moze byc jeszcze przyczyna tego ze moj MF 3070 przez kilka dni chodzi dobrze a nastepneg dnia sie zapowietrzy??? Dodam ze wymylem bak, zalozylem nowy filtr oraz zalozylem nowe uszczelki.Pozdrawiam Ja slyszalem ze jest taki feler przy mf ze jak sie zagrzeje moze zgasnac i zapowietrzyc sie - u na s maja taki sposob ze pompe wtyskowa polewaja zimna woda i maszyna pali i idzie az buczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kip 0 Napisano 9 Października 2007 Witam. Jaka moze byc jeszcze przyczyna tego ze moj MF 3070 przez kilka dni chodzi dobrze a nastepneg dnia sie zapowietrzy??? Dodam ze wymylem bak, zalozylem nowy filtr oraz zalozylem nowe uszczelki.PozdrawiamW takim razie sprawdź jeszcze pompke paliwową , zawór zwrotny a nie to wytarło sie takie gówienko w pompie paliwowej i nie trzyma ciścienia ale to juz musi sz pompe wyjmować i do fachowca wieść. A i ja miałem kiedyś taki przypadek ze robilo mi sie podciśnienie w zbiorniku paliwa i pompka nie mogła pociągnąć paliwa , a wystarczy tylko udrożnić otwór powietrzny. Witam. Erdem a czy ten otwur znajduje się na korku wlewu paliwa bo u mnie tez zauważyłem że jak odkręcam korek to lekko wsysa powietrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erdem 0 Napisano 9 Października 2007 Witam. Erdem a czy ten otwur znajduje się na korku wlewu paliwa bo u mnie tez zauważyłem że jak odkręcam korek to lekko wsysa powietrze.Nie pamiętam jak konkretnie jest w MF ale z reguły jeśli nie ma otworu w kotku to powietrze zasysane jest przez gwint w tym ze korku , powinien być w nim kanalik. Może najpierw nie dokrecaj korka i będziesz wiedział czy to było przyczyną zapowietrzania sie ciągnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stacho 0 Napisano 10 Października 2007 Można by jakieś dokładniejsze namiary na ,,agrotor-tuchola,,albo inną firmę regenerująca pompy hydrauliki????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach