tatamarty.323a 0 Napisano 5 Listopada 2007 Po co pakujesz się w jakiś wynalazek, którego nawet zdjęć w necie nie ma a co dopiero bedzie z cześciami, mało jest innych ładnych ciągników? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rybka2485 0 Napisano 5 Listopada 2007 Po co pakujesz się w jakiś wynalazek, którego nawet zdjęć w necie nie ma a co dopiero bedzie z cześciami, mało jest innych ładnych ciągników? ale mialem go u siebie na polu i idze jak maszynka ... a z czesciami nie ma problemu w AGROMIE.... tylko nie mam nic wlasnie o nim.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 5 Listopada 2007 Miałeś? co to znaczy? jeśli jest model 475, to poprostu nie ma innego 475, jedynie może różnić się kołami, kabiną, więc dane które podałem sa tylko i wyłącznie do MF 475, foto równierz może przedstawiać jakąś inną wersje tego ciągnika, więc skoro mówisz, że to nie ten, to musiał być inny tylko pod względem kosmetyki zewnętrznej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rybka2485 0 Napisano 6 Listopada 2007 Miałeś? co to znaczy? jeśli jest model 475, to poprostu nie ma innego 475, jedynie może różnić się kołami, kabiną, więc dane które podałem sa tylko i wyłącznie do MF 475, foto równierz może przedstawiać jakąś inną wersje tego ciągnika, więc skoro mówisz, że to nie ten, to musiał być inny tylko pod względem kosmetyki zewnętrznej. aha no to fajnie ... czyli tak ma z 100koni??? mialem go na probe na polu.... bo moja 60 sie rozwalila tzn skrzynia i zaprowadzilem do naprawy a koles wlasnie tego mi dal w zastaw i powiedzial ze na sprzedaz..... pali mniej wiecej tyle co 60.... nie ma zadnych usterek wszystko jest w nim gites... zadnych wyciekow zadnej rdzy i jest z 1988-90 z tych latek czyli godny uwagi.... mam 20ha wiec moze byc no nie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 6 Listopada 2007 Ten model ma silnik o mocy ok 125 KM, w końcu to sześciocylindrowe turbo, ale niezbyt wysilone, więc może posłużyć długie lata. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ferguson 0 Napisano 6 Listopada 2007 sa w mf jak i w jd i case ciagniki niespotykane w europie na zielone zetory z napisem JD jak i ciagniki produkowane wylacznie na rynki krajow 3 swiata MF nigdy sie nie odwazyl takich wprowadzic do europy bo:nie ma czesci nie ma serwisujak go kupisz tos wpadl bo poza oponami i niektorymi czesciami silnikowymi nic do niiego nie kupiszpozdrawiampiotr606679535 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jimy 0 Napisano 6 Listopada 2007 Witam jestem nowy mam pytanie czy ktoś ma instrukcję obsługi MF 8110 A I jakieś informacje na jego temat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mardens 0 Napisano 6 Listopada 2007 A co ci sie stalo ze szukasz instrukcji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jimy 0 Napisano 6 Listopada 2007 Nic takiego się nie stało ale nie wiem od czego są wszystkie kontrolki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rybka2485 0 Napisano 6 Listopada 2007 sa w mf jak i w jd i case ciagniki niespotykane w europie na zielone zetory z napisem JD jak i ciagniki produkowane wylacznie na rynki krajow 3 swiata MF nigdy sie nie odwazyl takich wprowadzic do europy bo:nie ma czesci nie ma serwisujak go kupisz tos wpadl bo poza oponami i niektorymi czesciami silnikowymi nic do niiego nie kupiszpozdrawiampiotr606679535 jezeli znasz sie cos na nim to powiedz mi cos ciekawego o nim chetnie poslucham..,. moje gg: 1889640 pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilo 0 Napisano 6 Listopada 2007 Witam interesuje mnie mf ok 70-80 km jakiego byście polecali?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mardens 0 Napisano 7 Listopada 2007 Nic takiego się nie stało ale nie wiem od czego są wszystkie kontrolki Jak wstawie fotki to postaram sie ci wytlumaczyc ktora od czego jak mozesz tez mozesz wstawic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rybka2485 0 Napisano 7 Listopada 2007 oto ten ciagnik o ktorym mowilem: MF-465 a w papierach jest 475... pomozcie... http://img100.imageshack.us/img100/935/ar1ju9.th.jpg' alt='ar1ju9.th.jpg'>[/img] pomozcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
globus0007 0 Napisano 9 Listopada 2007 Jimy i Mardens wrzućcie zdjęcia swoich Fergusonów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coolczak 0 Napisano 12 Listopada 2007 WitamMam Masseya 698 4x4 1988r, prod. francuskiej i nie wiem jak włączyć wom na 1000 obr/min. Mam tylko 540 przy 1600obr./min i nie chce mi się wierzyć, że nie zrobili 1000 Shocked Z góry dzięki za pomoc. Very Happy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rolmax 0 Napisano 13 Listopada 2007 Sklep “Rolmax” orefuje czesci zamienne do ciągników, kombajnów i maszyn rolniczych: Claas, John Deere, Massey Ferguson, Zetor itd. Posiadamy pasy, łożyska, łańcuchy, wały i inne części do maszyn polskich i zachodnich. Ostrowiec Świętokrzyski ul. Kilińskiego 29 Tel. 041 247-93-18 lub 0507684283 rolmax.walczyk@interia.pl Sita żaluziowe do kombajnów Claas, Jahn Deere, MF, Fahr, New Holand, International, Fortschritt i inne (wszystkie modele) Posiadam pełny asortyment pasów klinowych, płaskich do kombajnów zachodnich (wszystkie modele: Claas, John Deere, MF, Fahr, New Holand, Fortschritt, International itd. )[/b] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Irzyk 0 Napisano 13 Listopada 2007 Mam do sprzedania MF 3070 + tur . Ciagnik sprowdzilem dwa miesiace temu z angli wszystko w 100 % ok . Ma 80 koni jest z 1992 roku i 8400 mtg. Ladowacz czolowy Quick 750 z 2002 roku o udzwigu 1.5 tony i chce go sprzedac . Jak myslice ile moze byc warty , zaznaczam ze pierwszy wlasciciel i wszystko ok . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tony 0 Napisano 13 Listopada 2007 WitamMam Masseya 698 4x4 1988r, prod. francuskiej i nie wiem jak włączyć wom na 1000 obr/min. Mam tylko 540 przy 1600obr./min i nie chce mi się wierzyć, że nie zrobili 1000 Shocked Z góry dzięki za pomoc. Very HappyNa przedniej szybie masz naklejkę z prędkościami a na samej górze owej naklejki jest podział od jakich obrotów silnika WOM zaczyna śmigać 1000 obr/min. Przynajmniej w 699 tak jest... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coolczak 0 Napisano 14 Listopada 2007 To jak możesz to napisz tony w jakich zakresach jest 1000obr./min u Ciebie w 699. Ja mam naklejkę ale na bocznej szybie i nie od tego. N a zegarze mam przy 1600 znaczek womu, ale to 540. Coś czuję że mam zubożony ciągnik. Jak Ci wspomaganie kierownicy działa bo mnie przy ruszniu sekundę blokuje i jak zimny jest to już lepiej nie wspominać tak ciężko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majsterpr 0 Napisano 15 Listopada 2007 Witam jestem nowym użytkownikiem chociaż do tej pory czesto zaglądałem do forum . Chciałbym się dowiedzieć jakim olejem zalać można skrzynię MF 3070. Czy jest polski odpowiednik i jakie ma parametry. Z góry dzięki za infos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tony 0 Napisano 15 Listopada 2007 Jutro spojrzę na te obroty WOMu a co do wspomagania to ja jakieś dwa lata temu miałem z tym problem z tym że u mnie dopiero po ok. 6,7 godzinach pracy i dobrym rozgrzaniu oleju wysiadało wspomaganie. Wymieniłem uszczelniacze i o-ringi na pompie i działa elegancko. A jak byś się dobierał do tej pompy to uważaj na podwójny uszczelniacz na wałku napędowym i jak jest dobry to nie uszkodź go bo to jakiś strasznie nietypowy rozmiar, calowy chyba i nie idzie go dobrać z polskich rozmiarów. A o-ringi o przekroju kwadratowym z powodzeniem można zastąpić okrągłymi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coolczak 0 Napisano 15 Listopada 2007 Mnie po kilkuset metrach przejechanych szybko wszystko ustępuje z tym wspomaganiem, bo się olej w skrzyni nagrzewa, chyba nawet ma chłodnice oleju ze skrzyni. Po roku zdążyłem wymienić pompę wspomagającą włączanie napędu i womu-3000zł (ursusy mają podobną ale mniejszą), żałuję że od razu nie zregenerowałem pompy od podnośnika, bo na gorącym oleju drga cały podnośnik, ale jeszcze do zniesienia to jest, ogólnie jestem zadowolony, bo silnik nieźle daje radę bez czarnych dymów tak jak np zetor i 10 litrów na godzinę nie da się przekroczyć i jest jedyny na okolice Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojcio111 0 Napisano 17 Listopada 2007 Witam potrzebuję opisu [instrukcji] do MF 3010 ..a konkretnie chodzi o hydraulike ...schematy itp. może ma ktos i mógłby przsłac mi na maila wojtek193@gmail.com ??? Z góry wielkie dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczewko 0 Napisano 17 Listopada 2007 A jest taki model jak MF 3010 ??????????? Bo jakos nie wydaje mi sie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mardens 0 Napisano 17 Listopada 2007 Mardens masz już jakieś zdjęcia???Jak chcesz wiecej zdiec to pisz dopiero dzisiaj sie nauczylem wstawiac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach