rafik256 0 Napisano 30 Grudnia 2007 mam wymontowany mechanizm włączjący przedni napęd w MF 3090 i chciałem w nim wymienic uszczelnienia tylko tu powstaje pytanie czy mogę to sam zrobic bo z tego co widze po samych tarczach są one teraz ściśniete. w jaki sposób mam to rozmontowac żeby spręzyny nie wystrzeliły a części nie rozleciały sie po całym garazu???? Czy wystarczy imadło do przytrzymani całości???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
e_dward 0 Napisano 30 Grudnia 2007 Witam.E_dward czy zdejmowałeś lub regulowałeś jakoś podnośnik(całą pokrywę).Nie reaguje jak powinien czyli jak reaguje? Jakis czas temu oddalem caly ciagnik do remontu kapitalnego... i o ile na sam silnik nie moge zlego slowa powiedziec to reszta to jest porazka... jest kilka istotnych elementow, ktore zostaly zle zrobione (min. tuz) a nawet pare do ktorych nawet nie zajrzano... ale to juz sprawa miedzy mna a warsztatem...bynajmniej plecak siagalem jeszcze raz oddawalem do naprawy, tym razem zawiozlem go do sklepu, a z tamtad powedrowal do jakiegos zakladu. Po naprawie nastapila poprawa, ale podnosnik nadal nie jest w pelni sprawny... operujac dzwignia blizej blotnika gdy podniose tuza max w gore pompa nie w dalszym ciagu pracuje... natomiast druga dzwignia nie mozna zatrzymac podnosnika w dowolnej pozycji... Bardzo zalezy mi na namiarach jakiegos zakladu (najlepiej sprawdzonego ) ktory zajmuje sie narawa tych plecakow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 31 Grudnia 2007 Ile wpadek miał Kaczyński, ile dziewczyn miał Łyżwiński, ile Giertych miał idei, ile w Tusku jest nadziei. Ile Lepper miał wyskoków - tyle szczęścia w Nowym Roku.Dla posiadaczy MFa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1991 0 Napisano 2 Stycznia 2008 skąd w MF 3070 w filtrze powietrza jest trochę oleju? i czemu z pod kolektora ssącego wydostaje się olej? ciągnik chodzi ładnie nie kopci nic, co jest grane? Proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialy2005 0 Napisano 2 Stycznia 2008 chłopie wes sie uspokuj, przeciez juz dostałes odpowiedz w tym temacie !!!!! Po h... sie powtarzasz co kilka dni!!!!!!!!!! Regeneruj turbine !!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erdem 0 Napisano 2 Stycznia 2008 skąd w MF 3070 w filtrze powietrza jest trochę oleju? i czemu z pod kolektora ssącego wydostaje się olej? ciągnik chodzi ładnie nie kopci nic, co jest grane? Proszę o pomocNie ma zawiele mozliwości tak że prawdopodobnie jest to turbina , zdejmij gume łaczaca turbo z kolektorem i jeśli ona będzie mokra to turbo.Nie pamietam jak jest w MFie ale niektóre ciagniki mają odme połacząną z układem ssącym.Jest jeszcze mozliwość ze są luzy na prowadnicach zaworów i wydmu(słowo zostało usunięte)e z nich olej ale wtedy będziesz miał mokry tylko kolektor zaraz koło głowicy no i zasyfiony kanał dolotowy w głowicy a być może cała głowica do roboty koszt 500zł z przerobieniem na polskie zawory z polska uszczelką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczewko 0 Napisano 3 Stycznia 2008 chłopie wes sie uspokuj, przeciez juz dostałes odpowiedz w tym temacie !!!!! Po h... sie powtarzasz co kilka dni!!!!!!!!!! Regeneruj turbine !!!!myśli ze go oszukujemy....albo sprawdza nas czy nie ściemniamy.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qurde 0 Napisano 3 Stycznia 2008 Panowie wczoraj dołączyłęm do grona posiadaczy mf . A dokładniej mam mf 6150 km 95 . Jestem ciekaw czy będę zadowolony . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qurde 0 Napisano 3 Stycznia 2008 panowie mam mf 6150 czy w kołach jast dentka czy są bezdentkowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Yool 0 Napisano 3 Stycznia 2008 Przeczytaj co pisze na oponach. Tubetype = dętkowe, tubeless = bezdętkowe, ponadto można poznać po końcówce wentyla. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qurde 0 Napisano 3 Stycznia 2008 znalazłem pisze tubeless czyli bezdętkowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sysunia 0 Napisano 3 Stycznia 2008 panowie mam do roboty silnik w MF3060 gdzie najtaniej mozno kupić części. Sprawa jest następująca puszcza dym odmą dosyć intensywnie spadek mocy no i oleju bierze ale w normie. co z tym zrobić wszystkim ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 3 Stycznia 2008 panowie mam do roboty silnik w MF3060 gdzie najtaniej mozno kupić części. Sprawa jest następująca puszcza dym odmą dosyć intensywnie spadek mocy no i oleju bierze ale w normie. co z tym zrobić wszystkim ???puszczanie dymu odmą może być spowodowane nieszczelniością zaworów lub niedomykaniem i też będzie spadek mocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal w 0 Napisano 3 Stycznia 2008 sprzedaż częsci zamiennych-silniki -perkins-case-deutz-ford-john deere i inne Agromaj s.c 62-004 Czerwonak ul Gdynska 27 tel (061)812-06-07 ;;;0505539903 więcej na www.agromaj.22.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sysunia 0 Napisano 3 Stycznia 2008 miron i rafal wJa mam jeszcze do was pytanie gdzie na bloku pisze jaki to jest rodzaj silnika po czym to rozpoznać bo perkinsów 4cyl jet sporo. A i kiedyś gość mi mówił ze mf 3060 tez miały dwa rodzaje nie tak silników jak tłoków jak to z tym jest?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fepik 0 Napisano 4 Stycznia 2008 Sysunia podaj maila to podeśle ci plik pdf z którego dowiesz sie jak rozpoznać jaki masz model silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Yool 0 Napisano 4 Stycznia 2008 fepik ja też poproszę. yool84@o2.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sysunia 0 Napisano 4 Stycznia 2008 fepikmarekw24@o2.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1991 0 Napisano 4 Stycznia 2008 ja też poproszę chrobi123@vp.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikruss 0 Napisano 4 Stycznia 2008 Ściągnij głowice i zawieś do roboty. U mnie u jednego kolesia 3080 brał przy robocie 1 litr oleju dziennie, dymił jak jak nie wiem z komina i odmy, a pod górkę czasami to świata nie było widać jak jechał tak kopcił.Głowica poszla do remontu (wypalone gniazda, uszczelniacze), ciągnik grama oleju nie bierze, nic nie dymi, kopa ma teraz jak trzeba i pali mniej ropy. Ja nawet podobnie z autem miałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qurde 0 Napisano 5 Stycznia 2008 Panowie kupiłem mf 6150 nwzsystko mi działa nawet zapalniczka ale ogrzewanie niechodzi wogule co może być przyczyną . Proszę podpowiedzcie . Z góry wielkie dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jan222 0 Napisano 5 Stycznia 2008 Panowie ile może kosztować chłodniczka oleju (wymiennik ciepła) silnikowego (ta przy filtrze oleju) do silnika perkins A6.354.4 w mf 3080. Wymontowałem dziś swoją wrzuciłem do wiadra z wodą podłączyłem pompkę i dmuchnąłem w nią powietrze i powolutku idą bąbelki powietrza. To by wyjaśniło skąd miałem śladowe ilości oleju w płynie chłodzącym. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 5 Stycznia 2008 Panowie kupiłem mf 6150 nwzsystko mi działa nawet zapalniczka ale ogrzewanie niechodzi wogule co może być przyczyną . Proszę podpowiedzcie . Z góry wielkie dzieki napisz coś więcej czy niechodzi dmuchawa czy woda ciepła niedochodzi do nagrzewnicy jakies objawy itp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marian007 0 Napisano 5 Stycznia 2008 Witam Od wiosny posiadam MF690. Na razie wszystko działa bez większych problemów. Może ktoś kto posiada taki sprzęt chciałby podzielić się wrażeniami. fepik ja też chciałbym wiedzieć jaki mam model silnika. marian.rekowski@wp.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qurde 0 Napisano 5 Stycznia 2008 panowie sam niewiem wiem rze w tym modelu cała aparatura na dachu jest i nic więcej nie powiem bo tak dokładnie jeszcze go niesprawdzałem pod tym względem zimno niechce się pogrzebać przy nim Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach