danekbu 0 Napisano 14 Stycznia 2008 mam wielki kłopot z pompą w ladowarce MF 8937. Czy ktos może rozbierał pompę 2 stopniową takie 2 pompy jedna za drugą. W moim przypadku olej leje się w miejscu gdzie te pompy są połączone.możliew że niezadziałał ci zawór przeciążeniowy pompy i poszły oringi Podglądałem te oringi są OK , zawór jest tylko na rozdzielaczu ale prawdą jest , że kiedyś go minimalnie , podkręciłem , ale to wiązało się pracą na rozgrzanym oleju , prawdopodobnie poszły koła zębate, dziwi mnie tylko brak uszczelniaczy na ośkach w miejscu gdzie te pompy się łączą , prawdopodobnie jeśli wszystko gra nie wytwarza się tam nadciśnienie. między pompami gdzie się łączą jest tylko oring , który raczej zabezpicza przed dostawaniem się tam pyłu, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 15 Stycznia 2008 bez kompa miałem na myśli ten na słupku.blokada jest bo po przekroczeniu 30km/h sam schodzi po półbiegach witam tą blokade można obejśc na dwa sposoby przeprogramować komputer ale to tylko może zrobić serwis bo tylko oni mają do tego nażędzia zadzwoń do korbanka i pogadaj znimi albo wogule ominąć moduł zwany komputerem bo to on wszystkim steruje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
suchodolak 0 Napisano 15 Stycznia 2008 moze leci jednak tymi oringami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danekbu 0 Napisano 15 Stycznia 2008 moze leci jednak tymi oringami sposób połączenia tych pomp jest skandaliczny, tylko na 2 ósemki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 15 Stycznia 2008 w jaki sposób ominąć moduł? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danekbu 0 Napisano 15 Stycznia 2008 w jaki sposób ominąć moduł? a o jaki moduł chodzi a może sterownik ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qurde 0 Napisano 16 Stycznia 2008 panowie mam problem do radzano mi , żeby do mf 6150 95 km kupic 4*40 zagonowy. Poradzi sobie z pługiem http://agro-masz.eu/index.php?menu=oferta_plugi doradzcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gedii 0 Napisano 16 Stycznia 2008 ja ma MFa 5340 95KM ilata y ibisem 3+ 50cm na korpus z zagonowym 4*40 poradzi sobie bez problemu przynajmniej mój. w ibisie był tylko problem jego wagi 1200kg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialy2005 0 Napisano 16 Stycznia 2008 spokojnie ale ten pług to nie jest cos wspaniałego u mnie takim orza proximami 8441 a 5 skib to 104 KM pronar. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danekbu 0 Napisano 16 Stycznia 2008 ja powiem że i ten czerwony sobie poradzi ale jak długo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qurde 0 Napisano 17 Stycznia 2008 DO biały2005 czemu uwazsz , ze pług agro-masz to nic wspaniałego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialy2005 0 Napisano 17 Stycznia 2008 bo robiony jest chyba z g;liny odkładnie to jak wytrzymaja 100ha to bedzie cud, a tyle to powinny lemiesze wytrzymac Znajomemu rama sie pruje w 5 skibowym gdzies koło kółka( nie peka spaw tylko pruje sie profil !!!!!! Poprostu robiony jest z najtanszej stali wiec nie ma co wymagac. No i przy okazji wiadro srób ze soba przynajmniej u nas Włąsnie ten kolega mi opowiadał jak pojechał na zarobek i taki to był zarobek że wydał 50zł na sruby a zarobił 150m, juz nie mówiac o paliwie i robociznie, amortyzacji itd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzesiek 90 0 Napisano 17 Stycznia 2008 chlopaki!!! nie bawcie sie jakimis "agro-masz"- ami tylko kupcie "kvernelanda" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danekbu 0 Napisano 17 Stycznia 2008 grzesiek90 dobrze gada ja kupiłem sobie 3 lata temu KV ab100 i mam jeszcze orginał lemiesze a czwarte dłuta dre, co prawda nie ma ich już wiele ale orzą,i wchodza w glebe jak w ciasto, poza tym nic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gedii 0 Napisano 17 Stycznia 2008 panowie troszke zbaczamy z tematu rozmowe o pługach proponuje przenieść do właściwego tematu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1991 0 Napisano 17 Stycznia 2008 witam wszystkich, kupiłem niedawno ciągnik MF 3070, wszystko już prawie wiem co jest jak, tylko mam jedno pytanie do was, a mianowicie chodzi o dziwny guzik u wajchy od biegów, do czego on służy? obecnie jest wciśnięty, ale można go wyciągnąć do góry ale nic się nie dzieje gdy to zrobię, zobaczcie poniższe zdjęcia i pomóżcie http://szumi123.wrzuta.pl/obraz/b4nT3DGTvo/mf1http://szumi123.wrzuta.pl/obraz/kMPifJzH83/mf2http://szumi123.wrzuta.pl/obraz/uuJRcb0njz/mf3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzesiek 90 0 Napisano 17 Stycznia 2008 nie mam pojęcia do czego ten guzik....może "nitro" jakies lub cos w tym stylu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 17 Stycznia 2008 witam wszystkich, kupiłem niedawno ciągnik MF 3070, wszystko już prawie wiem co jest jak, tylko mam jedno pytanie do was, a mianowicie chodzi o dziwny guzik u wajchy od biegów, do czego on służy? obecnie jest wciśnięty, ale można go wyciągnąć do góry ale nic się nie dzieje gdy to zrobię, zobaczcie poniższe zdjęcia i pomóżcie http://szumi123.wrzuta.pl/obraz/b4nT3DGTvo/mf1http://szumi123.wrzuta.pl/obraz/kMPifJzH83/mf2http://szumi123.wrzuta.pl/obraz/uuJRcb0njz/mf3wyglonda mi to na dorabiane a powiedz jeszcze gdzie idą od tego przewody to może cos wymyślimy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 17 Stycznia 2008 witam wszystkich, kupiłem niedawno ciągnik MF 3070, wszystko już prawie wiem co jest jak, tylko mam jedno pytanie do was, a mianowicie chodzi o dziwny guzik u wajchy od biegów, do czego on służy? obecnie jest wciśnięty, ale można go wyciągnąć do góry ale nic się nie dzieje gdy to zrobię, zobaczcie poniższe zdjęcia i pomóżcie http://szumi123.wrzuta.pl/obraz/b4nT3DGTvo/mf1http://szumi123.wrzuta.pl/obraz/kMPifJzH83/mf2http://szumi123.wrzuta.pl/obraz/uuJRcb0njz/mf3wyglonda mi to na dorabiane a powiedz jeszcze gdzie idą od tego przewody to może cos wymyślimyztego co widac są tam dwa przewody a sprubój zmienic połozenie przycisku i wtedy przezucic z żółwia na zajaca bo kiedys spotkałem sie z takim obejściem ale moze sie myle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1991 0 Napisano 17 Stycznia 2008 witam wszystkich, kupiłem niedawno ciągnik MF 3070, wszystko już prawie wiem co jest jak, tylko mam jedno pytanie do was, a mianowicie chodzi o dziwny guzik u wajchy od biegów, do czego on służy? obecnie jest wciśnięty, ale można go wyciągnąć do góry ale nic się nie dzieje gdy to zrobię, zobaczcie poniższe zdjęcia i pomóżcie http://szumi123.wrzuta.pl/obraz/b4nT3DGTvo/mf1http://szumi123.wrzuta.pl/obraz/kMPifJzH83/mf2http://szumi123.wrzuta.pl/obraz/uuJRcb0njz/mf3wyglonda mi to na dorabiane a powiedz jeszcze gdzie idą od tego przewody to może cos wymyślimyztego co widac są tam dwa przewody a sprubój zmienic połozenie przycisku i wtedy przezucic z żółwia na zajaca bo kiedys spotkałem sie z takim obejściem ale moze sie myle dokładnie nie patrzyłem gdzie idą te przewody ale w kierunku prawej strony, tam do tego bocznego panelu, może to coś z przyspieszaczem związane, ale przełączałem ten przycisk na postoju i w czasie jazdy i nic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 18 Stycznia 2008 witam wszystkich, kupiłem niedawno ciągnik MF 3070, wszystko już prawie wiem co jest jak, tylko mam jedno pytanie do was, a mianowicie chodzi o dziwny guzik u wajchy od biegów, do czego on służy? obecnie jest wciśnięty, ale można go wyciągnąć do góry ale nic się nie dzieje gdy to zrobię, zobaczcie poniższe zdjęcia i pomóżcie http://szumi123.wrzuta.pl/obraz/b4nT3DGTvo/mf1http://szumi123.wrzuta.pl/obraz/kMPifJzH83/mf2http://szumi123.wrzuta.pl/obraz/uuJRcb0njz/mf3wyglonda mi to na dorabiane a powiedz jeszcze gdzie idą od tego przewody to może cos wymyślimyztego co widac są tam dwa przewody a sprubój zmienic połozenie przycisku i wtedy przezucic z żółwia na zajaca bo kiedys spotkałem sie z takim obejściem ale moze sie myleorginalnie to przyspieszacz masz na panelu sprawdz czy działa i dokładnie zobacz gdzie wpiete masz te przewody najlepiej zrób fotke dokładnie nie patrzyłem gdzie idą te przewody ale w kierunku prawej strony, tam do tego bocznego panelu, może to coś z przyspieszaczem związane, ale przełączałem ten przycisk na postoju i w czasie jazdy i nic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RADZIO 0 Napisano 18 Stycznia 2008 Witam, posiadam MF 3690, ciągnik przez dłuzsz czas stał nie uzywany w garażu, gdy go dzis odpaliłem okazało się że ciągnik nie ma sprzegła, pedał jest luzny i po wciśnięciu opada na dół i nie powraca. Co mogło się stac?? proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1991 0 Napisano 18 Stycznia 2008 witam wszystkich, kupiłem niedawno ciągnik MF 3070, wszystko już prawie wiem co jest jak, tylko mam jedno pytanie do was, a mianowicie chodzi o dziwny guzik u wajchy od biegów, do czego on służy? obecnie jest wciśnięty, ale można go wyciągnąć do góry ale nic się nie dzieje gdy to zrobię, zobaczcie poniższe zdjęcia i pomóżcie http://szumi123.wrzuta.pl/obraz/b4nT3DGTvo/mf1http://szumi123.wrzuta.pl/obraz/kMPifJzH83/mf2http://szumi123.wrzuta.pl/obraz/uuJRcb0njz/mf3wyglonda mi to na dorabiane a powiedz jeszcze gdzie idą od tego przewody to może cos wymyślimyztego co widac są tam dwa przewody a sprubój zmienic połozenie przycisku i wtedy przezucic z żółwia na zajaca bo kiedys spotkałem sie z takim obejściem ale moze sie myleorginalnie to przyspieszacz masz na panelu sprawdz czy działa i dokładnie zobacz gdzie wpiete masz te przewody najlepiej zrób fotke dokładnie nie patrzyłem gdzie idą te przewody ale w kierunku prawej strony, tam do tego bocznego panelu, może to coś z przyspieszaczem związane, ale przełączałem ten przycisk na postoju i w czasie jazdy i nic przyspieszacz działa bardzo dobrze a gdzie idzie przewód to trzeba by zobaczyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 18 Stycznia 2008 i co z blokadą prędkości wie ktoś coś konkretnego na ten temat? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cwerg1 0 Napisano 18 Stycznia 2008 Witam chcę założyc w mf 3065 pneumatykę tylko nie wiem czy mam dobry pomysł na to jak to zrobic a mianowicie planuje założyc sprężarke ze stara 28 lub podobną z c330 tuż nad pompą wtryskową napęd do niej chcę wziąśc z koła pasowego na wale korbowym tylko trzeba dotoczyc koło pasowe które przykręce do tego orginalnego bo sa w nim nagwintowane otwory.Resztę instalacji chcę zerżnąc z mf255 czyli pedały hamulca chcę przykręcic do ramieni tych starych najpierw obcinając ich końcówkę .Zawór spustowy też ma byc z mf 255 tylko nie wiem jak rozwiązac hamulec ręczny bo za dużo jest kombinacji z dzwigniami od linki. Proszę o doradzcie mi czy robic ten ręczny czy nie bo nie wiem co wymyśli diagnosta na przeglądzie. POZDRAWIAM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach